شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 8 آبان 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 آبان 1397 روز پلاس 2 آبان 1397 روز پلاس 3 آبان 1397 روز پلاس 4 آبان 1397 روز پلاس 5 آبان 1397 روز پلاس 6 آبان 1397 روز پلاس 7 آبان 1397 روز پلاس 8 آبان 1397 روز پلاس 9 آبان 1397 روز پلاس 10 آبان 1397 روز پلاس 11 آبان 1397 روز پلاس 12 آبان 1397 روز پلاس 13 آبان 1397 روز پلاس 14 آبان 1397 روز پلاس 15 آبان 1397 روز پلاس 16 آبان 1397 روز پلاس 17 آبان 1397 روز پلاس 18 آبان 1397 روز پلاس 19 آبان 1397 روز پلاس 20 آبان 1397 روز پلاس 21 آبان 1397 روز پلاس 22 آبان 1397 روز پلاس 23 آبان 1397 روز پلاس 24 آبان 1397 روز پلاس 25 آبان 1397 روز پلاس 26 آبان 1397 روز پلاس 27 آبان 1397 روز پلاس 28 آبان 1397 روز پلاس 29 آبان 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۱    
با احتساب هزینه های زندگی یک خانوار 4نفره کارگری که حدود سه میلیون و 800هزار تومان می شود، حقوق فعلی کارگران پاسخگوی تنها 30درصد هزینه های خانوار است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۸:۲۵    
آتش سوزی گسترده در بندر ساوونا در ایتالیا صدها مازراتی و فیات را سوزاند. آتش سوزی پس از جرقه برق در یکی از ترمینال های این بندر، جایی که صدها خودروی گران قیمت نگهداری می شد، به وقوع پیوست.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۷    
روز گذشته رویداد 30 اکتبر اپل برگزار شد و طی آن دو محصول جدید آپید و مک بوک این شرکت معرفی شدند. اما شاید مهم ترین نکته درباره این محصولات جدید، قیمت آن ها در بازارهای جهانی باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۵:۳۰    
بهاره رهنما با انتشار تصویری از خود و همسرش در اینستاگرام، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۴:۳۰    
حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون هم در مراسم نذری اربعین امسال شرکت کرد، او عکسی هم به یادگار با یکی از دوستانش گرفته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۴:۰۰    
اسحاق جهانگیری بارگاه مقدس و حرم نورانی امیرالمومنین حضرت علی (ع) را زیارت کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۱    
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و همسر اسلوونیایی اش در جشن هالووین در کاخ سفید شرکت کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۱    
کم خونی یکی از بیماری هایی است که این روزها خانم ها و حتی آقایان بسیاری با آن درگیر هستند. در این مقاله به شما طرز تهیه یک ترکیب خانگی برای درمان کم خونی معرفی می کنیم
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۶    
واکنش تند رشیدپور به تهدیدش در اخبار شبانگاهی
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۸    
اجرائی شدن این سند به چند مورد موکول شده؛ مذاکرات ایران و اروپا و تنش زدایی احتمالی که ممکن است بین ایران و آمریکا شکل بگیرد، از جمله مورادی هستند که اجرائی شدن بسته اروپایی ها به آن موکول شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۷    
سردی و بی حسی دست و پا حسی ناخوشایند است که با یک نسخه خانگی ساده می توانید از شر آن خلاص شوید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۹    
تصویری زیرخاکی از برانکو ایوانکوویچ در کنار ژرژ وه آ رئیس جمهور لیبریا(بازیکن سابق تیم فوتبال این کشور)
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۲    
اربعین حسینی در بین الحرمین و خیابان های اطراف
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۷:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار مغرضانه منتشره در خصوص طرح عملیات نافرجام علیه یکی از مخالفان ایرانی در دانمارک و ادعای انتساب آن به جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۶:۰۰    
مهران مدیری در شش ماهگی!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۵:۰۲    
در عکس زیر محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فرزندش را در یکی از موکب های مسیر نجف به کربلا در حال استراحت مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۴:۳۲    
بهنوش بختیاری که به تماشای نمایش بیوه نویسنده فقید در مضرات دخانیات با بازی بهاره رهنما نشسته بود، تصویری از خود و این بازیگر را پشت صحنه تئاتر به اشتراک گذاشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۳:۳۲    
با انتشار تصویری از برنامه هفته آینده مجلس که در شبکه های اجتماعی منتشرشده، علیرغم اینکه یک فوریت استفساریه مستثنی کردن شهردار تهران در مجلس شورای اسلامی رأی نیاورد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۳:۰۲    
سلام نظامی دسته عزاداری نیروهای حشدالشعبی عراق به سیدالشهداؤ (ع) در شب اربعین حسینی
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۲:۳۲    
همزمان با ایام عزاداری ماه صفر و اربعین حسینی مدیران ، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پدیده به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۲۵    
وزارت خارجه دانمارک اعلام کرد که سفیر جمهوری اسلامی ایران را به این وزارتخانه احضار کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۶    
سخنگوی کاخ کرملین روز سه شنبه ادعای رسانه های اسرائیلی درباره برنامه ریزی برای دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه در روز 11 نوامبر (20 آبان ماه) را رد کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۶    
فرماندار اندیمشک با بیان این که صبح فردا تمام مدارس شهرستان تعطیل است ادامه داد: این تصمیم با هدف پذیرایی شایسته شهرستان از زائران اربعین و رفاه شهروندان گرفته شده است
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۷    
جشن روز مردگان در شهر مکزیکو سیتی به رسم هر ساله در حال برگزاری است. در این جشن مردم پایتخت مکزیک شمع به دست به گورستان ها می روند و ضمن ادای احترام به مردگان، با اقوام و بستگان خود دیدار میکنند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۱    
یک سخنگوی اتحادیه اروپا روز سه شنبه درباره ادعاهای دانمارک علیه ایران اظهارنظر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۱    
با اعلام ضوابط بودجه سال 1398، متوسط افزایش حقوق کارکنان 20 درصد اعلام شده است؛ این رقم نشان می دهد که افزایش حقوق می تواند متغیر و سقف آن حتی بالاتر از 20 درصد یا کمتر از آن باشد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۱    
کارکنان دولت برای سال آینده حدود یک میلیون و 78 هزار تومان عیدی خواهند گرفت. البته این مبلغ قطعی نیست و باید در زمان خود به تصویب هیات وزیران برسد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۴۲    
دفتر اطلاع رسانی سیاست های اتحادیه اروپا در امور ایران تأکید کرد که "سازوکار ویژه" اتحادیه اروپا برای حفظ مبادلات مالی و تجاری با ایران در دست اجراست و این اتحادیه مصمم به حفظ توافق اتمی با ایران است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۵    
دوحه از جنایت قتل روزنامه نگار منتقد عربستان، برای تضعیف کردن اردوگاه دشمنانش و نیز برای تقویت ائتلاف استراتژیک با همپیمان ترک خود بهره برداری می کند، و از سوی دیگر ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۷    
روزنامه گاردین در گزارشی از درز یک توافقنامه سری خبر داد که نشان می دهد عربستان در ازای پرداخت 930 میلیون دلار کمک بشردوستانه به یمن، سازمان ملل را تحت فشار داده تا به نفع ریاض تبلیغ کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۱    
ترزا مِی با نزدیک شدن به آخرین ماه های حضور قانونی انگلیس در اتحادیه اروپا، به مخالفان برگزیت هشدار داد که راهی برای تجدیدنظر در خصوص خروج از اتحادیه وجود ندارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت که مقامات آمریکا برای سر پوش نهادن بر جنایات خود علیه مردم ایران با بکارگیری ابزار تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه و غیر قانونی در صدد یافتن بهانه ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۶    
عناصر گروهک تروریستی هیئة تحریر الشام (جبهة النصرة) پس از درگیری مسلحانه با گروهک الجبهة الوطنیة للتحریر تحت حمایت ترکیه در ریف غربی حلب، منطقه کفرة حمرة را تحت تصرف خود درآوردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۲    
اسماعیل دوستی با اشاره به کاندید شدن محسن هاشمی برای شهرداری تهران گفت: محسن هاشمی با شناخت خوبی که نسبت به شهرداری و شهر تهران دارد؛ گزینه مناسبی برای شهرداری تهران است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۲    
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی شرایط صدور گذرنامه برای دختران و پسران زیر 18 سال را اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۰    
وابستگی؛ واژه ای زرد رنگ که حس نیاز را در ذهن انسان تداعی می کند و شاید سرشار از انرژی منفی باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۰    
شاهد یک سوپربایک پرقدرت و پرسرعت یعنی "کاوازاکی نینجا H2R"، ماشین فرمول 1 تیم دربول و همچنین دو هواپیمای جت جنگنده F16 و مسافربری هستیم که در کنار یکدیگر ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۱    
معده درد از مشکلات رایجی است که در سنین مختلف رخ می دهد، دردی که می تواند ناشی از شرایط متفاوتی نظیر عفونت، التهاب و یا وجود اختلالاتی در معده باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۸    
مصادف با ایام اربعین حسینی شما می توانید شرح وقایع این روز و روایات بزرگان را در این گزارش بخوانید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۲    
فرناز مشیری جراح و متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه دو علائم بارداری دو قلویی تفاوت زیادی با تک قلویی ندارد مطالبی را بیان کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۲    
به نوشته رای الیوم، قتل جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول و ابهامات آن نقطه تحولی در روابط آمریکا با آنکارا و ریاض بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۰    
در چند ماه گذشته بسیاری از افرادی که در شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا برای دریافت خودرو ثبت نام کرده اند از عدم تحویل خودرو خود شکایت دارند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۶    
کورش صمد پور متخصص تغذیه درباره غذاها و داروهایی که نباید با هم مصرف شوند، اظهار کرد: زمان و شیوه مصرف برخی داروها اهمیت زیادی دارد پس حتما هنگامی که به پزشک مراجعه می کنید طریقه مصرف دارو را از او ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۰    
کنایه مجری اخبار را به رضا رشیدپور خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۱    
برداشت عسل وحشی در اعماق جنگل
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۸    
مهدی رحمتی این پست را در اینستاگرامش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۸    
سید جلال حسینی این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۲    
یک وب سایت منطقه ای مدعی تماس محرمانه وزیر خارجه عربستان سعودی با ایران شد و هدف از آن را تشریح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۲    
در فیلم زیر تعدادی از زائران کربلا پاسخ می دهند که که چطور پول زیارت اربعین را تهیه کرد ه اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۳    
دادستانی سوئیس خواستار محاکمه نخست وزیر این کشور به دلیل دریافت پاداش از یک مقام خارجی شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۰    
حرم آنجاست کلیپ زیبای برنامه فرمول یک برای اربعین حسینی
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۸    
یک فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت، عوارض و همچنین فواید تزریق بوتاکس را تشریح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۲    
دست بوسی نماینده مجلس در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۷    
بهرنگ علوی در پیاده روی اربعین هم به پیاده روی اربعین رفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۷    
تصویری از تست گریم متفاوت محسن تنابنده را ببینید. این گریم توسط عبدالله اسکندری انجام شده است. عبدالله اسکندری، گریمور پیشکسوت سینمای ایران، تصویری از محسن تنابنده را با گریمی دیده نشده منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۱    
دکتر ابراهیم رزم پا عضو هیئت علمی گروه آموزشی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن بیان کرد: معمولا در فصل سرما و یا به هنگام تغییر فصل یکی از اتفاقات ناخوشایندی که برای اکثر مردم پیش می آید ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۳۰    
کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور با پشت سر گذاشتن هنرپیشه آمریکایی، به پرطرفدارترین فرد در شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۷    
متین ستوده این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۵    
محمد جواد ظریف از برگزاری نشست بعدی سه جانبه وزیران امور خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان در ایران خبر داد و گفت ممکن است این نشست نه در تهران بلکه در یکی دیگر از شهرهای ایران برگزار شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۲    
چرا در اسلام عدد چهل مهم است؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش قدرت خرید جامعه کارگری گفت: باید در نشست های سه جانبه شورای عالی کار راه حل های متنوع برای جبران عقب ماندگی دستمزد تا معیشت پیدا کنیم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۵    
مروری کوتاه بر تاریخچه، ثواب و ضرورت پیاده روی اربعین
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۶    
ستاره ایرانی روبین کازان در آخرین جلسه تمرینی تیمش برای دیدار با اسپارتاک مسکو با مصدومیت شدید مواجه شد اما پس از آن سردار آزمون به ورزشگاه بازگشت تا بازی هم تیم هایش را ببیند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۱    
رز رضوی این عکس را دراینستاگرامش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۱    
صبح امروز مراسم افتتاحیه ی ساختمان جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور با حضور روسای فدراسیون کشور های آسیایی و با میزبانی شیخ سلمان رئیس AFC و سخنرانی رئیس فیفا، اینفانتینو برگزار شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۲    
کارشناسان برای حفظ سلامت بدن توصیه می کنند افراد رژیم خوراکی استاندارد و سرشاز از پروتئین حیوانی کم چرب، پروتئین گیاهی، حبوبات، غلات و انواع میوه و سبزیجات را داشته باشند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰    
کباب سرداشی همدانی حاوی کربوهیدرات، سدیم، پتاسیم، کلسیم، فسفر، پروتئین، منگنز، روی، آهن، کولین، سلنیوم، فیبر، نشاسته، اسیدفولیک، گوگرد، ویتامین C، E، Dاسید چرب امگا3 و ویتامین A، B1، B2، B3، B6، B9 ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰    
ایمان اشراقی و شبنم قلی خانی در نمایش بلدوزر را می بینید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۷    
بهروز نعمتی نماینده مجلس و عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی استعفا کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۰    
ما خبر خوب در این خصوص، آن است که تقریبا برای هر نوع بیماری که در زیر بیان شده است، دنبال نمودن یک برنامه و رژیم غذایی سالم و انجام حرکات و تمرینات ورزشی به طور مرتب و منظم ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۰    
در اربعین حسینی (علیه السلام)، حسینیه ی امام خمینی رحمه الله میزبان هیئت های دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان دلداده ی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب باوفای ایشان ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷    
هدی زین العابدین با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:با مهتاب بانو سر صحنه رقص روی شیشه
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۶    
فوتبال جهان – جسد یک فوتبالیست جوان برزیلی که در این کشور به شیوه ای فجیع و بی رحمانه به قتل رسیده، کشف شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۷    
تهرانی های جامانده از کوی دوست در هوای سرد پیاده روی خود را از ساعات اولیه صبح به مناسبت اربعین حسینی از پنج مسیر به سمت حرم سیدالکریم (ع) آغاز کردند و کربلای ایران به روی میلیون ها نفر آغوش گشود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۵    
مراسم عزاداری اربعین سیدالشهدا(ع) با حضور هیئت های دانشجویی در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۵    
فوتبال جهان - خولن لوپتگی با توجه به رسوایی اخراج از تیم ملی فوتبال اسپانیا در تابستان گذشته میلادی و نتایج ضعیف پاییزی همراه رئال مادرید ضعیف ترین مربی سال نام گرفته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۲    
جمع کثیری از دانشجویان از مقابل دانشگاه تهران به سمت بیت رهبری در قالب دسته های عزاداری و سینه زنی در رثای اباعبدالله الحسین(ع) عزاداری کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۱    
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۱    
آدامستون رو روی این نقاط بچسبونید تا چهره یه شخصیت مشهور آشکار بشه. اگه اسمش رو بگید یه پوسترش رو جایزه میگیرید!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۰۳    
وحید یامین پور مجری و تهیکننده تلویزیون طی توییتی درباره محبوبیت سریال مختارنامه و شخصیت کیان در عراق، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۷:۳۰    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر تصویری متفاوت از کودکان یمنی و کودکان سعودی در حال غذا خوردن را به اشتراک گذاشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۶:۳۰    
"میری رِگِوو" وزیر فرهنگ و ورزش رژیم اسرائیل در مسجد شیخ زاید ابوظبی حضور پیدا کرد. وی به عنوان سرپرست هیات جودو اسرائیل برای مسابقات بین المللی به ابوظبی سفر کرده است.