چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای سبا724 1 مرداد 1398 - saba724.ir

سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۲    
بانک رفاه کارگران به عنوان نخستین بانک اجتماعی کشور اقدامات متنوعی را در جهت به روز کردن و حل مشکلات مالی مردم و سپرده گذاران به انجام رسانده است.
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۲    
با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت، صورت های مالی این بانک بزرگ بورسی برای مقطع منتهی به 29 اسفندماه 97 با اکثریت قاطع آرا، به تصویب سهامداران رسید.
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۲    
تقدیر ویژه رئیس دفتر رئیس جمهور از نقش آفرینی بانک ها در رونق تولید رئیس دفتر رئیس جمهور از خدمات شایسته نظام بانکی در حوزه کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور به صورت ویژه تقدیر کرد.
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۹    
بر اساس اعلام صندوق توسعه ملی ، در سال گذشته یک میلیارد دلار قرارداد با بانک ملی ایران منعقد شد که از این رقم 828 میلیون دلار اعتبار جهت اعطای تسهیلات به مشتریان واجد شرایط در نظر گرفته شده است.
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۹    
دوم مردادماه سال جاری سکانداری دکتر همتی در ساختمان لاجوردی بانک مرکزی یکساله می شود، یک سالی که اقتصاد کشور و نظام بانکی با تحول همراه بود ایبِنا طی روزهای آتی گزارش عملکردی از این دوره منتشر می کند.
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه ارز گم نمی شود، گفت: اصل موضوع این است که ارزی برای واردات محصولی تخصیص یافته اما برای بازگشت کالا مسیرهای محاسبات کامل انجام نشده است.
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۹    
معاون وزیر اقتصاد گفت: بانکداری دیجیتال در حال اتفاق افتادن است و بانک ها باید با دید باز به استقبال این تحول بروند.