جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۲:۴۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای سبا724 28 مرداد 1398 - saba724.ir

سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص سیاست های این بانک در راستای تعادل بازار ارز گفت: طی ماه های اخیر در نرخ ارز دخالت نکرده ایم بلکه دخالت ما در عرضه و تقاضاست به طوریکه تقاضای کاذب را مدیریت کرده و بر بخش ...
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۶    
مراسم طرح "تا مهر با همدلی" کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین، افراد برجسته در بخش های اقتصادی، هنری، ورزشی و افراد خیر برگزار شد.
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۶    
بانک ملی ایران در چهار ماه ابتدای سال جاری هفت هزار و 612 فقره تسهیلات خرید دین به ارزش ریالی 11 هزار و 786 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۲    
حدود دو ماه از توقف الزام پویایی رمز دوم برای خریدهای اینترنتی در ایران می گذرد اما از اتحادیه اروپا خبر می رسد استفاده از سازوکار احراز هویت قوی یا به ادبیات ایرانی آن ...
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۲    
بانک مرکزی پیش نویس لایحه دو فوریتی تفسیر قانون نحوه محاسبه و اعمال تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی را به هیئت دولت ارائه کرده است.
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۲    
مسوولان بیمارستان یون درمانی با حضور در بانک ملت، از مدیرعامل و دیگر دست اندرکاران این بانک خصوصی بابت حمایت از مراحل ساخت این بیمارستان، تجلیل کردند.
سبا724   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۲    
خلاصه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفند ماه 97، بانک اقتصاد نوین اعلام شد.