جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۹:۵۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای سبلانه 25 بهمن 1396 - sabalaneh.ir

سبلانه 29 اسفند 1394 سبلانه 30 اسفند 1395 سبلانه 31 فروردین 1396 سبلانه 31 اردیبهشت 1396 سبلانه 31 خرداد 1396 سبلانه 31 تیر 1396 سبلانه 31 مرداد 1396 سبلانه 1 شهریور 1396 سبلانه 30 مهر 1396 سبلانه 30 آبان 1396 سبلانه 30 آذر 1396 سبلانه 30 دی 1396 سبلانه 29 اسفند 1396 سبلانه 1 بهمن 1396 سبلانه 2 بهمن 1396 سبلانه 3 بهمن 1396 سبلانه 4 بهمن 1396 سبلانه 5 بهمن 1396 سبلانه 6 بهمن 1396 سبلانه 7 بهمن 1396 سبلانه 8 بهمن 1396 سبلانه 9 بهمن 1396 سبلانه 10 بهمن 1396 سبلانه 11 بهمن 1396 سبلانه 12 بهمن 1396 سبلانه 13 بهمن 1396 سبلانه 14 بهمن 1396 سبلانه 15 بهمن 1396 سبلانه 16 بهمن 1396 سبلانه 17 بهمن 1396 سبلانه 18 بهمن 1396 سبلانه 19 بهمن 1396 سبلانه 20 بهمن 1396 سبلانه 21 بهمن 1396 سبلانه 22 بهمن 1396 سبلانه 23 بهمن 1396 سبلانه 24 بهمن 1396 سبلانه 25 بهمن 1396 سبلانه 26 بهمن 1396 سبلانه 27 بهمن 1396 سبلانه 28 بهمن 1396 سبلانه 29 بهمن 1396 سبلانه 30 بهمن 1396 
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۴    
بانک مرکزی جزئیات 3برنامه کنترل بازار ارز شامل انتشار گواهی سپرده ریالی و گواهی سپرده ریالی مبتنی بر ارز و پیش فروش سکه را اعلام کرد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۹    
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر گفت: محیط بانان منطقه موفق به مشاهده و ثبت گونه کمیاب پرنده سنگ چشم خاکستری بزرگ در محدوده روستای کمق شهرستان کوثر شدند.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۴    
یک تیم جاسوسی می تواند با آزمایش خاک یا گونه های گیاهی، متوجه نوع سوخت مورد استفاده در موشک های ایرانی و تحولات آن شود؛ اقدامی که حتی از عهده پرنده های ویژه جاسوسی آمریکا مانند پهپاد آرکیو برنمی آید.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۴    
امام جمعه خلخال گفت: بیان خواسته های نظام یکی از اولویت های قرارگاه فرهنگی نماز جمعه توسط ائمه جمعه است.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تکذیب اخبار مندرج در کانال های تلگرامی مبنی بر به کما رفتن دانش آموز مشگین شهری گفت ...
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۹    
شهردارگرمی ازاجرای طرح جهادی جمع آوری نخاله های ساختمانی در مسیرکمربندی جوادیه گرمی با مشارکت و همکاری داوطلبانه بخش خصوصی خبرداد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۹    
مردم شهرستان مشگین شهر معتقدند که خدمات دولت ها باید به نحو احسن و بدون تخریب دولت های گذشته تشریح شود تا در بین مردم بدبینی حاکم نشود چرا که اعلام گاز رسانی چند روستا آنهم در آمار مشکلی از مشکلات ...
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۴    
یکی از مشکلات مهم عشایر منطقه مغان که به سالیان سال بر می گردد و تبدیل به یک نوستالژی شده "طرح اسکان عشایر" و نحوه واگذاری اراضی پایاب سدخداآفرین است که تا کنون در هاله ای از ابهام بوده است.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۴    
دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی استان اردبیل در نشست با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل از اعزام 1500 دانشجو به راهیان نور خبرداد و گفت ...
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۴    
مرکز سایبری سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان پارس آباد موفق شدند یکی از عناصر مرتبط با گروهک ضدانقلاب را در پارس آباد شناسایی و دستگیر کنند.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۹    
پژشک اورژانس خلخال اعلام کرد: هرگز بی مهریها وسوءمدیریت برخی ازکارگزاران دولتی را نسبت به هم صنفان عزیز خود را به حساب نا کارآمدی نظام و انقلاب اسلامی نمی گذاریم .
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۹    
همزمان با آغاز عملیات پاکسازی بستر رودخانه دره رود اصلاندوز از پسماندهای شهری و روستایی،محل دفن زباله ها نیز تغییر کرد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۴    
دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی ظهر امروز با حضور در محوطه دانشگاه به برف تکانی از درختان پرداختند تا از آسیب دیدن محیط زیست و شکسته شدن شاخه های درختان بر اثر بارش برف جلوگیری کنند.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۴    
کامران مرادی دانشجوی مقطع دکتری در رشته زیست شناسی گرایش فیزیولوژی گیاهی با دفاع از رساله خود به عنوان اولین دانش آموخته این رشته در دانشگاه محقق اردبیلی معرفی شد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۴    
به همت کارگران زحمتکش شهرداری برف سنگین درختان معابر شهر خلخال تکانده شد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۹    
اوروس مهاجم صربستانی تیم المپیاکوس به دلیل ندادن پنالتی به کریم انصاری فرد تنبیه شد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۹    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه درباره میوه شب عید هیچ گونه نگرانی وجود دارد، گفت: بخش عمده ای از میوه مورد نیاز منتقل و بخش دیگر آن نیز در استان ها در حال انتقال است.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۴    
بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند که عدم ورود دولت به کنترل نرخ ارز در بازار شائبه " استقبال دولت از افزایش نرخ ارز " را در کشور قوت می بخشد ...
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۹    
اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت پاداش پایان سال اطلاعیه ای را صادر کرد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۴    
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۴    
عملکرد نمایندگان ایران در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا کشورمان در رتبه چهارم منطقه غرب قرار گیرد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۹    
سرپرست فرمانداری نیر گفت: شروع بارش برف از شب گذشته در شهرستان نیر باعث کندی رفت و آمد در محورهای مواصلاتی شهرستان شده است.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۹    
کانال آمدنیوز سعی می کند با استفاده از نرم افزارهایی خاص اعضای خود را به صورت فیک افزایش دهد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۴    
رئیس دادگستری شهرستان بیله سوار گفت: کاهش جمعیت کیفری نیازمند نگاه انقلابی و ترویج فرهنگ صلح و سازش است.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۹    
ساکنان منطقه مغان امیدوار هستند با اکتشاف نفت از این منطقه شاهد شکوفایی اقتصادی منطقه خود شوند.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۹    
شرکت های امنیتی می گویند در هفته گذشته بدافزار تازه ای به منظور سرقت و جمع آوری پول های دیجیتال از گوشی های اندرویدی به کار گرفته شده است.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۴    
وی با بیان اینکه منبع پرداخت پاداش بازنشستگان در بودجه دولت در نظر گرفته نشده عنوان کرد: افزایش 50 درصدی قیمت سوخت موضوع دیگری بود که تقریباً اکثر نمایندگان به آن اعتراض داشتند ...
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۴    
معاون اسبق بانک مرکزی با بیان اینکه اسناد دیوان محاسبات نشان می دهد که درآمد حاصل از فروش 7 میلیون بشکه که بالغ بر 17 هزار میلیارد تومان می شود مشخص نیست عنوان کرد ...
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۴    
با وجود گذشت ماه ها از اجرایی شدن مصوبه کاهش نرخ سود سپرده های بانکی، نرخ سود تسهیلات همچنان به سبک گذشته اِعمال می شود.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۹    
آموزش و پرورش استان اردبیل علام کرد: بعلت بارش برف و برودت هوا مدارس نوبت بعد از ظهر برخی شهرهای این استان روز چهار شنبه 25 بهمن ماه ، تعطیل است.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۴    
یک متخصص پوست و مو عوامل سفیدی زودرس مو ها را تشریح کرد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۹    
روز 14 فوریه در فرهنگ مسیحیت به روز عشق مشهور است و مردم کشورهای غربی در این روز عشق خود را جشن می گیرند؛ اما این روز ابعاد تاریکی نیز دارد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حضور 85 هزار زائر ایرانی در حج 97 قطعی است و برای رساندن آن به 90 هزار نفر در حال مذاکره هستیم.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۴    
مدیریت حوزه علیمه در اردبیل گفت: کارگاه آموزشی طرح بیان با عنوان "بانوان یاور نماز" در اردبیل تا روز جمعه در حال برگزاری است.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۴    
گلچین مداحی فاطمیه 96با نوای مداحان اهل بیت (ع)قابل دریافت است.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
پیکر 3 تن از شهدای سانحه سانچی با حضور مقامات لشکری و کشوری وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
پاول دوروف با انتشار پستی در کانال تلگرامی اش، ادعای شرکت کسپراسکای مبنی بر وجود خلأ امنیتی نسخه دسکتاپ تلگرام را تکذیب کرد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۴    
تصمیمات نابهنگام و عجیب دولت های یازدهم و دوازدهم در سال جاری، رانت 3000 میلیارد تومانی به جیب واردکنندگان، دلالان و فروشندگان خودروهای خارجی ریخت.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۹    
فرماندار کوثر با اشاره به ثبت نام و تشکیل 236 پرونده اشتغال فراگیر در کوثر گفت: 236 فقره وام اشتغال فراگیر و روستایی-عشایری در این شهرستان به متقاضیان واگذار می شود.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۹    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز (چهارشنبه 25 بهمن) در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۹    
با تلاش مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل عناصر یکی از گروهک های ضد انقلاب در پارس آباد دستگیر شد.
سبلانه   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۴    
به علت بارش برف و برودت هوا مدارس برخی شهرهای استان اردبیل در روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.