پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 31 فروردین 1395 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1395 صاحب نیوز 31 خرداد 1395 صاحب نیوز 31 تیر 1395 صاحب نیوز 31 مرداد 1395 صاحب نیوز 31 شهریور 1395 صاحب نیوز 30 مهر 1395 صاحب نیوز 30 آبان 1395 صاحب نیوز 30 آذر 1395 صاحب نیوز 30 دی 1395 صاحب نیوز 1 بهمن 1395 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 فروردین 1395 صاحب نیوز 2 فروردین 1395 صاحب نیوز 3 فروردین 1395 صاحب نیوز 4 فروردین 1395 صاحب نیوز 5 فروردین 1395 صاحب نیوز 6 فروردین 1395 صاحب نیوز 7 فروردین 1395 صاحب نیوز 8 فروردین 1395 صاحب نیوز 9 فروردین 1395 صاحب نیوز 10 فروردین 1395 صاحب نیوز 11 فروردین 1395 صاحب نیوز 12 فروردین 1395 صاحب نیوز 13 فروردین 1395 صاحب نیوز 14 فروردین 1395 صاحب نیوز 15 فروردین 1395 صاحب نیوز 16 فروردین 1395 صاحب نیوز 17 فروردین 1395 صاحب نیوز 18 فروردین 1395 صاحب نیوز 19 فروردین 1395 صاحب نیوز 20 فروردین 1395 صاحب نیوز 21 فروردین 1395 صاحب نیوز 22 فروردین 1395 صاحب نیوز 23 فروردین 1395 صاحب نیوز 24 فروردین 1395 صاحب نیوز 25 فروردین 1395 صاحب نیوز 26 فروردین 1395 صاحب نیوز 27 فروردین 1395 صاحب نیوز 28 فروردین 1395 صاحب نیوز 29 فروردین 1395 صاحب نیوز 30 فروردین 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1395 
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۷    
فرماندار شهرضا گفت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر فرهنگ اسلامی و توانمندی داخلی است
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۷    
دیابت یک بیماری ناعلاج است و تاکنون درمان قطعی برای این بیماری کشف نشده است و متأسفانه باید گفت با وجود ناعلاجی و شیوع بسیار بالای آن، هنوز هم بسیاری از مردم نسبت به آن آگاهی و دقت کافی را ندارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۷    
غیور با اشاره به الویت های فرمانداری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل این تغییر را صرفا امری مدیریتی دانست و برای محسن فیروزی در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۲    
معاون آموزشی آموزش پرورش سمیرم گفت: 106 دانش آموز از مدارس و آموزشگاه های خصوصی شهرستان در نخستین جشنواره زبان انگلیسی شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد اعتکاف را فرصت طلایی و ارزشمند برای هر زن و مرد برای نزدیکی به خدا دانست تا از گناهان گذشته توبه و برای آینده خود برنامه ریزی کند که محور کارهایش را رضایت خداوند قرار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۲    
مهدی فوقی گفت: همزمان با روز پدر، حدود 3 هزار نفر از مسئولان فعال انجمن اسلامی مدارس کل کشور با پدر معنوی خود دیدار خواهند داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۷    
شانه خاکی سست، دلیل واژگونی کامیون ذرت در جاده تیکن شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۲    
قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: امسال 2000 دستگاه آمبولانس بسیار پیشرفته و مجهز به کشور وارد می شود که تا کنون اصفهان 4 دستگاه را تحویل گرفته و مورد بهره برداری قرار داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۹    
ابوالفضل معینی نژاد گفت: ایام الله 14 و 15 خرداد زمان مناسبی برای آشنایی جوانان با سیره و آرمان های امام راحل(ره) است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت گفت: مجلس در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی سینه سپر کرده و هزینه حذف پردرآمدها از دریافت یارانه نقدی را پرداخت می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۹    
جمعی از بازیگران سینما و تئاتر اصفهان به دیدار جانبازان آسایشگاه شهید مطهری اصفهان رفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۵    
فریب در ازدواج مقوله ای است که برخی از زوجین در ابتدای زندگی با آن مواجه می شوند. ماده 647 از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی می گوید: چنانچه هریک از زوجین قبل از عقد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۵    
با شروع سال جدید، جنجال ها با افشاگری رئیس جمهور اتریش و سپس ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی ادامه یافت تا موضوع اجرای برجام با چالش های مختلفی همراه شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۵    
اتفاق جالبی که دربرنامه نود رخ داد برنده شدن پدر همسر هادی نوروزی در مسابقه پیامکی نود بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۵    
از بتن در سبک زبره کاری یا همان معماری بروتالیست و انواع سبک های دیگر ازجمله سبک فوتوریسمِ زها حدید استفاده می شود. در ادامه با برخی از سازه های بتنی زیبا و معماران آن ها آشنا شوید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تهیه پیوست امنیتی برای اعزام زائران به سوریه خبر داد و گفت: اگر پیوست امنیتی به تأیید برسد، بعد از ماه رمضان اعزام ایرانی ها به سوریه از سر گرفته می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۰    
پور قیصری در خصوص نقش رسانه ها در همراهی با پلیس گفت: اگر ما خصوصاً در ایام نوروز 95 موفقیتی داشته ایم در همراهی رسانه ها بوده است که پا به پای پلیس تذکرات و راهنمایی های این نیرو را به اطلاع مردم می ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
نتایج مرحله چهارم آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم که سیزدهم اسفند سال 94 در نطنز برگزار شده بود اعلام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۵    
مجلس شورای اسلامی عصاره اندیشه های ملتی هستند که می خواهند با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پرچم مبارزه با ظلم، ستم و بی عدالتی را در ایران اسلامی و جهان برافراشته نگهدارند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۵    
تجویدی گفت: اولین مرحله مبارزه با علف های هرز و آفات درختان با هدف حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و با اعتباری حدود 150 میلیون ریال به پایان خواهد رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۰    
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: سالانه 20 تا 30 هزار میلیارد تومان از منابع کشور صرف عوارض مربوط به مصرف سیگار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کار بسیج رسانه یک کار دفعی است نه رفعی، چرا که اطلاع رسانی باعث دفع فتنه ها و توطئه ها می شود،گفت: متاسفانه فضای شهری ما معنوی نیست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۱    
خسروی وفا گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سایر سازمان ها و نهادها با برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع در تقویت روحیه و شور و نشاط اجتماعی نقش مؤثر داشته و می تواند یاری گر دستگاه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
رحمانی فضلی از عدم مشارکت و همکاری کشورهای اروپایی با ایران، از جمله تخصیص اعتبارات و تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز به کشورمان گلایه کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۵    
جابجایی عجیب دانش آموزان دختر توسط سرویس مدارس در بخش بیرم فارس.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۵    
میرزا صدرالدین یکی از علمای آران و بیدگل بود که پس از عمری مجاهدت و خدمت به مردم، یازدهم رجب 1340 قمری دار فانی را وداع گفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۵    
امام جمعه نطنز نیز از شخصیت های است که ثابت کرده در برابر دفاع از آرمان های امام راحل، ارزش های شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب کم نگذاشته است و چه در منطقه و چه در سطح کشور برداشتن قدم های کج از روی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۰    
“از نان شب هم واجب تر این است که ایران نیز همچون کشورهای منطقه و جهان، “توجه مالی جدی تری” به تقویت بنیه دفاعی خود کند تا توان دفاعی و امنیتی کشور بیش از پیش تقویت شود.”
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۰    
پس از کسب جواز ورود اشکودا اکتاویا به کشور در سال گذشته، شاهد صدور مجوز واردات دومین برند از اشکودا یعنی سوپرب (SUPERB) هم در یکی دو روز گذشته هستیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۵    
یک متخصص بیماری های عفونی و پژوهشگر طب سنتی گفت: وزارت بهداشت در حوزه طب سنتی نتوانست برنامه ریزی درستی داشته باشد ضمن اینکه این وزارتخانه از همان ابتدا تمایلی به رونق گرفتن طب سنتی نداشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۵    
اما العربیه با انتشار بیانیه وزارت خارجه اردن اعلام نمود: “اردن در اعتراض به دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی، سفیر خود را ار تهران فراخواند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۵    
وزیر امورخارجه ایران در گفتگو با مجله آلمانی اشپیگل بااشاره به توافق هسته ای اظهار داشت که مردم ایران در انتظار دیدن نتایج این توافق هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۰    
مسعود دهقانی گفت: انجام آزمایشات خونی پیش از ازدواج در سال های اخیر میزان تولد نوزادان مبتلا به بیماری های خاص در آران و بیدگل را تا حدود صفر کاهش داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص انطباق بودجه 95 با اقتصاد مقاومتی اتفاق نظر ندارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۰    
گزیده ای از سخنان دکتر روح الله مومن نسب با موضوع شبکه های اجتماعی و خورده رسانه ها فرصت است یا تهدید ؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۰    
در حالی بسته جدید دستمزد سال 95 شاغلان اجرایی می شود که آنها امسال تغییرات چندانی را در فیش های حقوق خود احساس نخواهند کرد و حداقل بگیران برای هر ساعت کار نهایتا 3693تومان می گیرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
روز گذشته دیدار امام جمعه گلشهر از خانواده شهیدان یدالله و براتعلی جمالی انجام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
همه فناوری اطلاعات دنیا از جایی به نام دره سیلیکون ولی شکل گرفت. این را دره سیلیکون ولی یا مرکز آی تی جهان را یک ایرانی بنا کردهریعنی به این معنا که شما فکر کنید این را امریکایی ها به معنی 100درصد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
بامداد امروز برودت هوا و بارش برف چهره بهاری خوانسار را زمستانی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
گذشته از زیان های معنوی که وسواس برای خانواده و جامعه ی انسانی دارد اگر از نظر اقتصادی به مسأله وسواس نگاه کنیم می بینیم چه آثار زیان بار مادی جبران ناپذیری که از قبل وسواس متوجه کانون زندگی نمی شود؟ ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
یک کارشناس مسائل سیاسی اذعان داشت: طرح مسائلی مانند حقوق بشر و مسائل موشکی ایران به خاطر ورود آمریکا به برجام های دیگر و راه های دیگر برای مذاکره با ایران و گرفتن امتیاز از کشور است و به همین دلیل به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین دهشیری گفت: حضرت علی (ع) از هر منظری شایسته ترین فرد است و جوانان می توانند روحیه جوانمردی، خصیصه عبد و بندگی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس بزودی گزارش نحوه اجرای سیاست های اصل 44 در صحن علنی قرائت می شود گفت: هنوز به بسیاری از اهداف این سیاست ها نرسیده ایم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
عملیات عمرانی در کنار غفلت مسئولین موجب نابودی بخش اعظمی از سنگ نگاره های تیمره، سند 40 هزار ساله بشریت، در خمین شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
اندیشکده آمریکایی نوشت: در صورت عدم ارسال پرتابگرها یا موشک های اس -300 به ایران و به هر دلیلی، رادارهای ارسال شده کنونی نیز می توانند به طور مستقل در خدمت افزایش میزان رصد و شناسایی موقعیتی شبکه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان قرار شد ما کمک کنیم تا سینماها به روز شوند.و در بودجه فرهنگی شهر برای سال 95 قرار شد 3-4 پردیس فرهنگی که سینما و سالن تئاتر هم در آن باشد ایجاد شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن اعلام کرد که تمام سعی خود را برای توقف کشتار و خونریزی قبل از آغاز مذاکرات به کار می بریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
رئیس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه 415 هزار شغل در بخش صنعت از دست رفته است، خواستار پیگیری وعده بخشودگی جریمه های مالیاتی و حل مشکلات بنگاه های کوچک شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۶    
بر اثر انفجار در یک اتوبوس در خیابان خلیل قدس اشغالی، دست کم 20 نفر مجروح شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۱    
در اسناد محرمانه این جاسوس آمریکایی آمده است: بیشتر زنان و مردان ایرانی شاغل در محیط های مختلط از این شرمنده اند که در محیطی نتوانند با نامحرم ارتباط مستقیم برقرار کنند!
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۱    
رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با اشاره طرح فروش اقساطی مسکن توسط دولت با ضمانت بانک مسکن با اقساط حداقل 3 میلیون تومان گفت: طرح هایی که اقساط آن بیش از درآمد مردم است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۱    
روزنامه اصلاح طلب نزدیک به هاشمی که پس از ابتدای آشکار شدن نتایج مجلس دهم برای کناره گیری عارف از رقابت کسب کرسی ریاست بهارستان تلاش کرده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
بعد از گذشت یک ماه از فصل سرما امروز صبح لباس سفید طبیعت همه را غافلگیر کرد و فصل بهار تن پوش زمستانه به تن کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
شاید وقتی بازی انقلاب 1979 که تحریف وقایع تاریخی انقلاب بود به بازار غیرمجاز داخلی رسید، خیلی ها ناراحتِ از دست رفتن موقعیت ها بودند و اینکه چرا این روایت نباید از جانب ما وارد صنعت بازی شده باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
روزنامه فایننشال تایمز نوشت: با وجود اینکه ریاض موضع تهران را می دانست و نمایندگان اوپک فکر می کردند عربستان توافق را تصدیق می کند اما این کشور یکباره تصمیم گرفت بخشی از توافقی نباشد که به ایران راه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: 55 تا 60 میلیارد نخ سیگار سالانه در کشور دود می شود به طوری که 10 هزار میلیارد تومان سالانه فقط صرف سیگار می شود که این رقم یک درصد درآمد ناخالص ملی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۰    
از پیامد های بیکاری می توان به فقر، خروج نخبگان، عدم تمایل جوانان به ازدواج و بالا رفتن سن ازدواج، اثرات روانی فردی از قبیل افسردگی و غیره را نام برد که مجموع این فاکتورها کاهش نشاط اجتماعی را به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۴    
شمس ضمن اعلام نفرات منتخب در قرغه کشی طرح جمع آوری سبزه های نوروز گفت: برنامه ما تغییر سنت ها برای جلوگیری از نابودی دانه های خوراکی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۹    
تیم یاران مبارکه در دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی با تیم شهرداری تبریز با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۹    
شما متحمل یک جنگ 8ساله نبوده اید که برای دریافت یک موشک اسکاد التماس کنید... ظریف در پاسخ به خبرنگار ژاپنی درمورد برنامه موشکی ایران پاسخی قاطع داد که می توانید در این ویدئو مشاهده نمایید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۹    
رئیس اداره ورزش و جوانان لنجان از میزبانی این شهرستان در مسابقات فوتبال دسته دوم کشوری رده سنی امید خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۹    
بافرانی گفت: با احداث پایگاه حفاظتی شهرستان خمینی شهر، امیدواریم جرائم علیه میراث فرهنگی در این شهرستان به حداقل برسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۶    
انتخابات آمریکا از آن جهت که فرآیندی پیچیده و طولانی دارد، ماه ها نام کاندیداهای مختلف را بر سر زبان ها می آورد تا سرانجام این کشور رئیس جمهور آتی خود را بشناسد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۶    
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: 80 درصد ظرفیت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی اختصاص یافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۶    
تقابل سیاست های عربستان و آمریکا با جمهوری اسلامی ایران موضوعی واضح است؛ اما آیا این موضوع به تنهایی می تواند وحدت سیاست خارجی دو کشور را در منطقه تداوم بخشد؟ آیا سفر اوباما به عربستان تاکیدی بر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (سه شنبه، 31فروردین) را در صاحب نیوز بخوانید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۱    
زمانی می توانیم در مورد رقابت انتخاباتی در هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان، گمانه زنی کنیم که اسامی نهایی کاندیداهای واجد شرایط مشخص شود اما فعلاً آنچه که مشخص است هشتم اردیبهشت ماه سال جاری برای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۸    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: ایجاد پیمانهای نظامی و دفاع مشترک، اتخاذ سیاستهای باز دارندگی، مقابله به مثل و آمادگی دفاعی از جمله استراتژی های نظامی پیامبر(ص) بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۸    
باید به گونه ای همسر انتخاب کرد که با یکدیگر همشأن و متناسب و به اصطلاح کُفْو باشند و به زبان ساده تر با یکدیگر جور درآیند اگر این شرط تأمین شود و این هماهنگی و تناسب تحقیق یابد، مشکلات قابل حل است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۳    
براساس آخرین آمار مسئولان دولتی نزدیک به 10 میلیون نفر در ایران از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ولی طبق آمار مرکز ارتباطات Annenberg وابسته به دانشگاه پنسیلوانیا این آمار تا 29 میلیون نفر برآورد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۳    
دولت یازدهم از ابتدای کار تا امروز تحقق وعده های بی پایان اقتصادی اش را با دیپلماسی خارجی گره زد و این مساله هنوز هم با اجرایی شدن برجام ادامه دارد چرا که حتی لغو تحریم ها و توافق هسته ای نیز هنوز که ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۲۸    
اعتکاف برای یک جامعه، علامت خوبی است. علامت یک حکومت الهی، علامت یک حرکت صحیح و دارای جهت گیری صحیح است. این را جدّی بگیرید و تقویت کنید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۲۳    
آدم نژاد گفت: از ماه خرداد کارت سوخت خودروهای حمل و نقل عمومی که بیمه اجباری شخص ثالث ندارند شارژ نخواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۱۸    
در هفته های گذشته اخبار زیادی از کشته شدن فرماندهان ارشد گروه های تروریستی در سوریه منتشر شد و از همین رو بسیاری آن را نشانه ای از نابودی قریب الوقوع گروه هایی چون داعش دانستند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۴    
برگزاری جشن میلاد مولی الموحدین ،حضرت امیرالومنین علی (ع) و روز پدر همراه با مسابقه عکاسی و توزیع کیک 10 متری در شهر درچه
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۴    
جشن میلاد حضرت جواد الائمه علیه السلام با حضور مردم مومن شهرضا در مسجد جواد الائمه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۴    
عصر امروز با حضور پرشکوه مردم و مسئولان جشن میلاد امام جواد(ع) در شهرستان لنجان برگزار گردید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۴    
همه مردم و در رأس آن ها ائمه جمعه و روحانیون باید همواره در راستای حفظ و حراست از انقلاب کوشا باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۴    
طرح واکسیناسیون خوراکی فلج اطفال کودکان افاغنه زیر 5 سال ساکن شهرستان توسط شبکه بهداشت و درمان طی چهار روز انجام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۴    
با هماهنگی صورت گرفته بین ادارت کل میراث فرهنگی، صنایعی دستی، گردشگری و اوقاف و امور خیریه استان اصفهان کاروانسرای روستای ظفرقند به بخش خصوصی واگذار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۴    
رئیس اداره دارایی و امور مالیاتی شهرضا گفت: براساس اصلاحیه جدید قانون مالیات ها، امسال صاحبان مشاغل تا پایان خرداد ماه مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان ارایه نمایند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۴    
آقامحمدی با اشاره به ابلاغ شاخص های اقتصاد مقاومتی به دولت گفت: این ابلاغیه گام اول حرکت دولت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه اجرایی ماده (26) اصلاحی قانون مالیات های مستقیم را برای اجرا ابلاغ کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
حجت الاسلام علی اکبر دلدار:اقدام و عمل مطرح شده از جانب رهبری به علت عدم رضایت ایشان در موضوع اقتصاد مقاومتی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
حجت الاسلام مؤمنی گفت: کسانی که مشکل بزرگ و حاجات مهمی در زندگی داشته باشند و همچنین برای برطرف شدن غم و اندوه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
در جهت تحقیق و پژوهش کمک به خانواده های بی سرپرست وقف هایی داشتیم و واقف خیر اندیشی بخشی از اموال خود را وقف بر پیش گیری از اعتیاد و درمان معتادین در شهرستان نجف آباد کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به وجود 20هزار ابنیه فرهنگی و تاریخی در سطح استان اشاره کرد و افزود: تلاشمان این است تا وضعیت استحکام بخشی این ابنیه ها را بهبود بخشیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
بیش از 6هزار اصله درخت مثمر پسته، انار و همچنین سیب جهت کمک به فقرا و نیازمندان از طرف کشاورزان اختصاص داده شده است تصریح کرد: ثمره این درختان در جهت کمک به فقرا و نیازمندان قرار خواهد گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
ایام بیض در پیش است زمان عرشی شدن فرشیان؛ اعتکاف با همه فضیلتش، زن و مرد را به خود می خواند، انسان را می خواند تا در دنیای های و هوی و دود و دم، معراج انسانیت را به تماشا بنشینیم ...