پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 26 بهمن 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 بهمن 1396 صاحب نیوز 2 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 بهمن 1396 صاحب نیوز 4 بهمن 1396 صاحب نیوز 5 بهمن 1396 صاحب نیوز 6 بهمن 1396 صاحب نیوز 7 بهمن 1396 صاحب نیوز 8 بهمن 1396 صاحب نیوز 9 بهمن 1396 صاحب نیوز 10 بهمن 1396 صاحب نیوز 11 بهمن 1396 صاحب نیوز 12 بهمن 1396 صاحب نیوز 13 بهمن 1396 صاحب نیوز 14 بهمن 1396 صاحب نیوز 15 بهمن 1396 صاحب نیوز 16 بهمن 1396 صاحب نیوز 17 بهمن 1396 صاحب نیوز 18 بهمن 1396 صاحب نیوز 19 بهمن 1396 صاحب نیوز 20 بهمن 1396 صاحب نیوز 21 بهمن 1396 صاحب نیوز 22 بهمن 1396 صاحب نیوز 23 بهمن 1396 صاحب نیوز 24 بهمن 1396 صاحب نیوز 25 بهمن 1396 صاحب نیوز 26 بهمن 1396 صاحب نیوز 27 بهمن 1396 صاحب نیوز 28 بهمن 1396 صاحب نیوز 29 بهمن 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۶    
کاووس سید امامی در پوشش فعالیت های محیط زیستی، توانست به سری ترین مناطق کشور نفوذ و اطلاعات آن را به بیگانگان منتقل کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۰    
سردار قاسم سلیمانی در مراسم سالگرد شهادت عماد مغنیه گفت: عماد مغنیه تمام عملیات ها را از نزدیک فرماندهی و نظارت می کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۰    
پیکر شهید خدمت میلاد آروی از شهدای حادثه نفتکش سانچی، روز یکشنبه 29 بهمن در شاهین شهر تشییع و تدفین می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۰:۵۰    
بسیج جامعه پزشکی در بیانیه ای آورده است: به هیچ عنوان از جریانات سوء استفاده گر و اعتماد سوز در حوزه طب سنتی حمایت نکرده و نخواهد کرد و هر استفاده ای از عناوین و آرم سپاه و بسیج در این زمینه مخدوش ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۴    
کارگاه آموزشی و تمرین ستادی شورای هماهنگی مدیریت بحران شش شهرستان استان اصفهان به مدت سه روز در شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۴    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: هفتاد درصد حوادث جاده ای بر اثر عوامل انسانی رخ می دهد که با آگاهی مردم نسبت به مقررات و نکات ایمنی بسیاری از آن ها کاهش می یابد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۵۹    
چهل و هشتمین پایگاه اورژانس شهرستان اصفهان امروز با حضور مسئولان در محله ولدان افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۹    
پرسنل اورژانس استان اصفهان عصر امروز با حضور در مرکز انتقال خون اصفهان، خون اهدا کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۹    
بعد از سال های انتظار مردم شهید پرور و انقلابی شهر تودشک، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر سه شهید گمنام در بخش کوهپایه تشییع و تدفین می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۹    
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرضا گفت: سومین جشنواره سهندکاپ، در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی، آغاز به کار کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۴    
نمایشگاه دائمی صنایع دستی در مجاورت یکی از مکان های تفریحی بهارستان به منظور حمایت از اشتغال و کار آفرینی شهروندان این شهر تاسیس می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۴    
رئیس هیئت ووشو استان اصفهان، گفت: داوری درجه یک را همیشه خود فدراسیون میزبانی می کند ولی امسال با توجه به پتانسیل های بالای اصفهان فدراسیون وکالت برگزاری این مسابقات را به اصفهان داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۴    
تجمع عزاداران فاطمی و مراسم استقبال از شهدای دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه در زرین شهر برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین گفت: در 10 روز گذشته بیش از پنج تن علوفه از طرف خیران برای تغذیه وحوش پناهگاه حیات وحش عباس آباد نایین اهدا شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۹    
کلاهبردار تلفنی که بیش از 58 میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان برداشت کرده بود با تلاش ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۹    
کلاس آموزشی با هدف ظرفیت سازی تهک و روش های دستیابی به پیش بینی وضعیت جوی، اطلاعیه ها، توصیه ها و اخطاریه های صادره از سوی هواشناسی ورزنه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۹    
رئیس اداره هواشناسی شهرضا گفت: براساس پیش بینی ها امروز در اکثر نقاط استان افزایش ابر خواهیم داشت و امشب و فردا در مناطق غرب و جنوب بارش و در برخی مناطق مرکزی و شمالی احتمال بارش پیش بینی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۴    
همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) پیکر دو شهید گمنام در شهر حسن آباد تشییع و در پارک شهدای گمنام به خاک سپرده می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای مهرماه تاکنون 96 درصد افزایش داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۳    
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان، گفت: اولین دوره مسابقات شنا در پنج رده سنی مختلف با حضور 74 شناگر از شهرهای اردستان، مهاباد و نطنز در چهار ماده برگزار شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۳    
مدیر جهادکشاورزی شهرضا گفت:در سال زراعی جاری حدود 200اصله نهال انار ریشه دار و کشت بافتی رقم واندرفول خارجی، در با غات جدید الاحداث شهرستان کشت می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۸    
شهردار اردستان، گفت: عملیات اجرایی طرح بازآفرینی اردستان با اعتبار 12میلیارد ریال در دو محور مسجد جامع و قنات دوطبقه شروع شده که برای ادامه طرح در سال آینده 30میلیارد ریال اعتبار دیگر پیش بینی خواهد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۸    
یادواره شهید ابراهیم هادی از شهدای شاخص و قابل مطالعه دفاع مقدس در فریدونشهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۳    
سرپرست فرمانداری مبارکه در حاشیه افتتاح بازارچه مشاغل خانگی از اختصاص یافتن بیش از یک میلیارد تسهیلات اقتصاد مقاومتی شهرستان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۸    
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در موضوع ساخت و ساز از بهترین های کشور است و البته می خواهیم که بیشتر به ورزش همگانی توجه داشته باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۳    
محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام، با بیان اینکه در قرآن و کلام اهل بیت (ع) واژه تمدن به کاربرده نشده است، گفت: اما مفهوم تمدن فراوان در قرآن و سیره اهل بیت مطرح شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۸    
مدیر نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه اصفهان، گفت: جامعه المصطفی پرچم دار اسلام ناب و معارف اهل بیت است و به عنوان دستاورد بزرگ انقلاب درعرصه جهانی محسوب می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۸    
رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: جامعیت علمی و بلندای فکری و معرفتی آیت الله العظمی مظاهری جزء شاخصه ای ناب ایشان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۳    
رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، گفت: هم اکنون 30 رشته در این فدراسیون فعالیت می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، گفت: در اقلیم اصفهان و به خصوص شرق اصفهان با شرایط تابش خورشید، انرژی خورشیدی بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مولد است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۸    
نمایشگاه انقلاب فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه مرکزی مبارکه، افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۸    
اجلاس مجمع بسیجیان استان اصفهان با حضور نخبگان و صاحب نظران اقشار مختلف جامعه در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۳    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: آمار شرکت کنندگان در راهپیمایی در بسیاری از شهرها رشد داشته و ثابت شد مردم نسبت به اصل نظام وفادار هستند و بسیج به عنوان نیروی همیشه حاضر در صحنه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۸    
اجلاس بزرگ مجمع بسیج استان اصفهان صبح امروز با حضور مسئولان سپاه و ادارات کل استان، در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۸    
سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی، با حضور معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و ائمه جمعه شاهین شهر و گرگاب، در شاهین شهر راه اندازی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۸    
رئیس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل، گفت: 300 کیلوگرم چوب قاچاق در عملیات تعقیب و گریز با قاچاقچیان کشف شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: جمعیت هلال احمر اصفهان معین تهران معرفی می شود و لزوم تجهیز و حمایت بیشتر در این رابطه احساس می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۸    
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدن، گفت: منابع آب شهرستان به شدت در نوسان است به طوری که سطح ایستابی آب در شهر دامنه ابتدای امسال 67متر بوده اما در حال حاضر به 84متر رسیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۸    
مدیر کل منابع طبیعی استان اصفهان، گفت: بسیج سازندگی کمک های بسیار بزرگی به ما کرد و پنج هزار و 74 هکتار کار بیابان زدایی انجام داد که در این زمینه مقام اول را در کشورمان داریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۳    
جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی برخوار برگزار و در آن با احداث نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در بخش حبیب آباد موافقت شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۸    
ده ها تروریست در اثر حمله جنگنده های روسی در شمال استان های حماه و ادلب سوریه، کشته و زخمی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۸    
راوی دفاع مقدس گفت: نامه ای از شهید را دیدم که در آن نوشته شده بود همه شهدا با اذن اهل بیت به شهادت می رسند و شهید در آن نامه تاریخ شهادت و تاریخ کشف و پیدا شدن جنازه خود را دقیقا نوشته بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۸    
دانشجویان بسیجی خواهر و برادر بسیج شهید همت دانشگاه آزاد دولت آباد برخوار، امروز با خانواده یکی از دانشجویان و رزمندگان فعال دوران انقلاب و زمان جنگ تحمیلی و شهادت عملیات خیبر در طلائیه دیدار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
جانشین ناحیه مقاومت سمیرم، گفت: ایران جز 10 کشور برتر دنیا بوده و این امر با توجه به درس خواندن و علم دانش آموزان دیروز و امروز به دست آمده و نتیجه خودباوری ملت ایران است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۸    
ارتش ترکیه و تروریست ها در 27 روز گذشته، تنها موفق به اشغال 25 نقطه از مناطق مرزی منطقه عفرین با کشور ترکیه شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۳    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در خانه ملت، گفت: اقتصاد دانش بنیان با وجود آن که یکی از مهم ترین عناصر تحقق اقتصاد مقاومتی است، بودجه دولت در قبال علم و فناوری رویکرد حمایتی ندارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۸    
معاون تربیتی و فرهنگی جامعه المصطفی، گفت: جشنواره بین المللی قرآن و حدیث المصطفی، نهضت عظیم قرآنی در دنیا به پا کرده و چهره قرآنی جمهوری اسلامی را بخوبی نشان داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۳    
نمایشگاه کوچه های بنی هاشم روایت تصویری از غربت بانوی بی نشان است که برای اولین بار در گلپایگان برپا شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۸    
تیم طناب کشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در مسابقات قهرمانی کشور کارکنان دولت بر سکوی سوم ایستاد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۳    
فیلم پر از نمادپردازی و المان های سینمایی است که ظاهرا هر کدام به چیزی و نکته ای اشاره دارد اما فیلم آنقدر در ارائه مفهوم اصلی اش ناتوان و الکن عمل می کند که چیزی جز یک آشفتگی و بلاتکلیفی برای مخاطب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۸    
آن چه مسلم است غلبه سینمای مردمی در کشور است و مسلم تر عقب ماندن صداوسیما از این جریان؛ حال اگر سیمای ملی توان رساندن خود به این جریان را ندارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۸    
اعضای شورای قشر بسیج هنرمندان برخوار در جلسه ای، بر لزوم نگاه مسئولان به خصوص شهرداری و شورای اسلامی به تاسیس خانه هنرمندان و رونق بخشی و کشف استعدادهای هنری شهرستان تاکید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۳    
مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر، با بیان اینکه میانگین سنی مصرف مواد مخدر در کشور 24 و در سیستان بلوچستان 19 سال است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۳    
حسن ترکی به عنوان جانشین فرمانده سپاه برخوار معرفی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۱۸    
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم استقبال از پیکر مطهر چهار شهید گمنام در فولادشهر برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۷:۲۸    
دو سال پیش چیزی نمانده بود افسانه افزایش مالیات سیگار تبدیل به واقعیت شود، اما به گفته برخی نمایندگان مجلس، لابی گری مانع از افزایش عوارض شد ...