شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۱Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سازه نیوز 4 اردیبهشت 1397 - sazehnews.ir

سازه نیوز 28 آذر 1394 سازه نیوز 30 اسفند 1395 سازه نیوز 29 اسفند 1396 سازه نیوز 1 فروردین 1397 سازه نیوز 31 خرداد 1397 سازه نیوز 31 تیر 1397 سازه نیوز 1 مرداد 1397 سازه نیوز 31 شهریور 1397 سازه نیوز 30 مهر 1397 سازه نیوز 30 آبان 1397 سازه نیوز 30 آذر 1397 سازه نیوز 30 دی 1397 سازه نیوز 30 بهمن 1397 سازه نیوز 26 اسفند 1397 سازه نیوز 1 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 2 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 3 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 4 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 5 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 6 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 7 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 8 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 9 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 10 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 11 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 12 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 13 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 14 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 15 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 16 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 17 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 18 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 19 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 20 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 21 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 22 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 23 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 24 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 25 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 26 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 27 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 28 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 29 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 30 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 31 اردیبهشت 1397 
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۵    
پل آجری کن به همت ستاد گردشگری شهرداری منطقه 5 و با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهر تهران به ثبت ملی رسید.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۲    
بر اساس برآوردهای صورت گرفته در تابستان سال 1397 تعداد 334 شهر در معرض تنش آبی قرار خواهند داشت که از این تعداد 107 شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و پیش بینی می شود که استان های اصفهان، کرمان، فارس ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۶    
شرکت اپل در دهه گذشته طیف گسترده ای از محصولات جدید را به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است که تاثیر نوآوری های به کار رفته در آنها در زندگی امروز ما به هیچ وجه قابل انکار نیست ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۲    
سرپرست فصل سوم کاوش در تنب پرگان جناح گفت: پایان فصل سوم کاوش تنب پرگان جناح، شناخت ساختار کلی بنا را با وجود قرار داشتن کاربری آن در هاله ای از ابهام به همراه داشت.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۴:۱۲    
شهردار آبادان از اعلام آمادگی سفیر اسپانیا برای اعزام متخصصان فنی و مهندسی در حوزه گردشگری این کشور به آبادان خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۵    
مدیرکل ساخت راه آهن منطقه 2 شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور معتقد است می توان امید داشت تا نیمه اردیبهشت ماه کار اجرایی در راه آهن قزوین – رشت به پایان برسد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۶    
فایل های عرضه شده به بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی در انواع متراژ ها و مشخصات مختلف،گویای پاسخی شفاف درخصوص برخی توهمات مطرح شده درباره نرخ اجاره بهای مسکن در سال 97 است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۹    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر اینکه باید از دولت بابت کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن ممنون باشیم ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی در کشور تاکید کرد و گفت: دولت باید به سمت استفاده از مدل های جدید تامین مالی پروژه های عمرانی حرکت کنند تا پروژه های انباشت شده ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۷:۳۹    
کش وقوس های مربوط به ابلاغیه های وزیر راه و شهرسازی به ایستگاه آخر رسیده و به رو در رو شدن وزرای راه و کشور رسیده است ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۳:۳۸    
محققان آمریکایی در جریان مطالعه ای متوجه شدند، باکتری هایی که برای انسان مضر هستند می توانند در مدت کمتر از 6 هفته به کیسه های پلاستیکی موجود در اقیانوس ها بچسبند.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۳:۱۸    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی در حال حاضر در شرق کشور فعال است، گفت: این سامانه بارشی امشب از کشور خارج می شود ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۳:۱۸    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان تهران گفت: در مجموع حجم ریزش ها در استان تهران یک میلیارد مترمکعب از ابتدای سال آبی امسال کاهش داشته است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۳:۱۳    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی آبادان گفت: آبادان در نوروز امسال رتبه اول را در استان خوزستان و رتبه دوم را بین 5 بندر کشور در میزان تعداد مسافران گردشگری دریایی کسب کرد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۸    
مدیرکل دفتر زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام کاهش وسعت جنگل های حرا در خلیج فارس گفت: تخریب جنگل، تغییر مسیر آب ها به دلیل ساخت و سازها در منطقه ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۸    
رئیس امور موزه ها و اموال منقول تاریخی آذربایجان شرقی، گفت: بازدید از تمام موزه ها، اماکن فرهنگی و تاریخی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در روزهای 4 تا 6 اردیبهشت برای عموم مردم رایگان ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۱    
احمد نیکخواه نائینی با حکم وزیر راه و شهرسازی و به پیشنهاد معاونت شهرسازی و معماری به سمت مدیرکل دفتر دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، منصوب شد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۶    
گرافن یکی از شگفت انگیزترین مواد موجود در جهان است که علیرغم ظاهر ترد و شکننده و دشواری های موجود در زمینه اتصال مولکول های آن به یکدیگر، استحکام بالایی دارد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۹    
معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن از شناسایی 53 مرکز بار کشور با هدف اتصال به شبکه ریلی از طریق 111 کیلومتر خطوط آنتنی و افزایش 20 میلیون تنی ظرفیت حمل بار طی دو سال خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۴    
مدیرعامل خانه هنرمندان ایران گفت: خانه استاد لرزاده ساختمان شماره دو خانه هنرمندان است؛ براساس صحبت هایی که تاکنون شده است برخی از اعضای هیات امنای این خانه مشخص شده اند و امیدواریم که شاهد بازگشایی ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۹    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از تائید پرونده ثبت 29 اثر ارزشمند تاریخی فرهنگی استان در شورای ثبت آثار و تعیین حریم این اداره کل خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۹    
معاون میراث فرهنگی استان یزد، با اشاره به این که یکی از وظایف مهم میراث فرهنگی بررسی آثار فرهنگی، تاریخی و طبیعی به منظور ثبت آن ها در فهرست آثار ملی است ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۹    
اگرچه در ماه های ابتدایی سال، همیشه با کاهش تعداد معاملات و نامشخص بودن قیمت ها در بازار مسکن مواجه هستیم اما در سال جدید ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۹    
اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک، روز دوشنبه لایحه ای مبنی بر منع استفاده از کیسه های پلاستیکی در سراسر این ایالت ارائه کرد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۸    
سفیر بلغارستان در ایران با سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و درباره مسائل مختلف محیط زیستی و توسعه همکاری های دو جانبه گفت وگو کرد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷    
سرپرست پژوهشکده اقلیم شناسی از بارش کمتر از نرمال در نوار شمالی کشور و بارش در حد نرمال در بقیه مناطق طی سه ماه اردیبهشت تا تیر خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۷    
مدیر شبکه سنجش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بیشتر مردم تصور می کنند که بارش باران می تواند هوای شهر را تمیز کند ولی این موضوع یک باور غلط است ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۷    
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران می گوید در طی ماه های گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن حباب نداشته، او معتقد است بازارهای موازی بر قیمت این اوراق تاثیر گذار بوده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۷    
کشور چین با روش های کاهش آلودگی هوا نه فقط به لحاظ زیست محیطی بلکه به لحاظ مالی نیز سود می برد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۷    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امسال400 میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه در نظر گرفته شده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان چندین مطالبه از طرف مردم استان، گفت: دریاچه ارومیه که روزی در منطقه می درخشید ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۶    
محققان روش هایی ساده برای کمک به زمین و نجات آن از نابودی مطرح می کنند.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۶    
تامین مسکن گروه های کم درآمد همواره به عنوان یکی از نیازهای جدی زندگی انسان معاصر محسوب می شده و می شود، از همین رو همه دولت ها تلاش می کنند با اتخاذ سیاست های مناسب به این ضرورت مهم پاسخ بدهند.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۱    
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامشیر از بهبود کیفی و کمی آب شرب روستاهای این شهرستان خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۶    
نخستین روزهای مهر سال گذشته با رشد حجم معاملات مسکن، افزایش قیمت و بهبود آمار صدور پروانه های ساخت و ساز همراه بود ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۱    
تا پیش از سال 1392 تسهیلات مسکن حدود هفت درصد قیمت یک واحد متوسط در تهران را پوشش می داد که هم اکنون قدرت وام به 45 تا 50 درصد رسیده است اما با میانگین کشورهای توسعه یافته فاصله ی زیادی دارد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه تکلیف تفکیک وزارت راه و شهرسازی نهایتا تا سه ماه دیگر روشن می شود، گفت: تفکیک هزینه بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت و مخالف جدایی این دو بخش هستم.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
هشتادمین شماره هفته نامه بامداد زاگرس منتشر شد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۵    
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد درباره فعالیت های این سازمان، گفت: واکاری درختان سطح شهر را از مهرماه سال گذشته آغاز و کاشت گونه های مختلف گیاهی در 150 خیابان یزد را در دستور کار خود ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۰    
مدیر کل فرودگاه های خوزستان گفت: پرواز اهواز – کرمانشاه و برعکس در فرودگاه اهواز برقرار شد
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با تصویب شورای پول و اعتبار،میزان نرخ سود تسهیلات مسکن کاهش و مدت بازپرداخت نیز افزایش می یابد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۰    
مهندسین ناظر توجه داشته باشند که تاخیر در ارائه هر یک از گزارشات مرحله ای عملیات اجرایی پروژه تحت نظارت می تواند دردسرآفرین و مسئولیت زا باشد .
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۵    
نبود آموزش مناسب و فرهنگ سازی، تعدد مراکز تصمیم گیری و موازی هم ، عدم شفافیت لازم در قوانین و آئین نامه ها، فقدان وجود ضمانت اجرایی ، و احداث بنا توسط خود مالکین ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۶    
نایب رییس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک گفت: در فروردین ماه 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش معاملات در بازار خرید و فروش مسکن بودیم.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
در زمستان سال گذشته قیمت مسکن در پی تجمعات اعتراضی مردم در سطح کشور رشد نرخ ارز و طلا، به یکباره در برخی از مناطق تهران حتی تا 20 درصد افزایش یافت.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۶    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از کاهش چشمگیر تعرفه های بندری در سال جاری با هدف حمایت از کالای ایرانی، کاهش رسوب در بنادر و تشویق به صادرات کالاهای داخلی خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: تراکم فروشی به عنوان راحت ترین راهکار برای تامین منابع مالی شهرداری ها، آرامش زندگی مردم را در کلان شهرها بر هم زده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۶    
کارشناس ارشد معماری دانشگاه تهران گفت: آپارتمان نشینی متناسب با فرهنگ ایرانی نیست و باید الگوی شهرسازی با هویت و معماری بومی و محلی تعریف و اجرایی شود.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۰    
بی عملی مسوولان مرتبط با نظام تامین مالی مسکن نسبت به تصمیم سال گذشته رئیس جمهوری برای جراحی دومنظوره وام خانه اولی ها، بازار ملک را با دو تهدید رکودزا روبه رو کرده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات اهدای انواع وام به فرهنگیان پرداخت و گفت: پرداخت وام مسکن تا سقف 50 میلیون تومان برای فرهنگیان فاقد مسکن بر اساس اولویت در حال اجراست.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۰    
اعضای شورای شهر تهران صبح امروز برای انتخاب هفت گزینه نهایی برای تصدی پست شهرداری تهران جلسه هم اندیشی تشکیل دادند.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، حجم ریالی معاملات مسکن شهر تهران در سال 1396 نسبت به سال قبل از آن 27.8 درصد رشد داشته است.