جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۵:۲۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

سراج24 (seraj24.ir)

سراج24 15 اسفند 1393 سراج24 25 بهمن 1394 سراج24 28 اسفند 1395 سراج24 29 اسفند 1396 سراج24 16 دی 1397 سراج24 30 اسفند 1399 سراج24 29 اسفند 1400 سراج24 29 اسفند 1401 سراج24 29 اسفند 1402 سراج24 1 فروردین 1403 سراج24 2 فروردین 1403 سراج24 3 فروردین 1403 سراج24 4 فروردین 1403 سراج24 5 فروردین 1403 سراج24 6 فروردین 1403 سراج24 7 فروردین 1403 سراج24 8 فروردین 1403 سراج24 9 فروردین 1403 سراج24 10 فروردین 1403 سراج24 11 فروردین 1403 سراج24 12 فروردین 1403 سراج24 13 فروردین 1403 سراج24 14 فروردین 1403 سراج24 15 فروردین 1403 سراج24 16 فروردین 1403 سراج24 17 فروردین 1403 سراج24 18 فروردین 1403 سراج24 19 فروردین 1403 سراج24 20 فروردین 1403 سراج24 21 فروردین 1403 سراج24 22 فروردین 1403 سراج24 23 فروردین 1403 سراج24 24 فروردین 1403 سراج24 25 فروردین 1403 سراج24 26 فروردین 1403 سراج24 27 فروردین 1403 سراج24 28 فروردین 1403 سراج24 29 فروردین 1403 سراج24 30 فروردین 1403 سراج24 31 فروردین 1403 
  ۱۷ دقیقه پیش   + ۳۵ سایت دیگر  
پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است.
  ۱ ساعت پیش   + ۲۴ سایت دیگر  
نمازجمعه این هفته تهران، 31 فروردین ماه، به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می شود.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
فرمانده نیروی زمینی ارتش پیروزی غرور آفرین نیروهای مسلح کشور در عملیات وعده صادق را به فرمانده کل قوا تبریک گفت وتصریح کرد ...
  ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات وعده صادق موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد،گفت: دشمنان می خواستند در جامعه ما اختلاف افکنی کنند ...
  ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق ، گفت: این عملیات دستاوردهای تاریخی دارد.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
خطیب موقت نماز جمعه تهران درباره عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات غرورآفرین و شگفتی ساز یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود.
  ۲ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
_مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به بیش از پنج هزار نفر در آبگرفتگی جنوب استان خبر داد.
  ۶ ساعت پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
یک مقام ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: صدای انفجار امروز در اصفهان مربوط به شلیک پدافند هوایی بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۱۲   + ۵۲ سایت دیگر  
سخنگوی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال 1403 در پاییز امسال خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
روزنامه های صهیونیستی معاریو و هاآرتص اطلاعات جدیدی را درباره موشک ها و پهپادهای ایران که شنبه شب گذشته به سمت پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد، منتشر کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۲   + ۲۲ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات گفت: در دولت سیزدهم، 12 پرتاب ماهواره به اندازه 3 دولت قبلی داشتیم که در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در آینده ماهواره های سنگین تر و با برد بیشتری پرتاب می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
نیروی های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده دار است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۲   + ۹ سایت دیگر  
یک رسانه صهیونیستی با اشاره به جزئیات تازه از پاسخ موشکی و پهپادی ایران، اذعان کرد که تاسیسات و پایگاه های نواتیم و رامون در النقب مورد اصابت قرار گرفتند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۲   + ۱۱ سایت دیگر  
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی ضمن انتقاد از مواضع اکثر حکومت های عربی و اسلامی در قبال تحولات نوار غزه، از عملیات وعده صادق ایران علیه رژیم صهیونیستی تمجید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۸   + ۲۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت: در اجرای عملیات وعده صادق ما فقط با رژیم صهیونیستی مواجه نبودیم، آمریکا، فرانسه و کشورهای غربی همه امکانات خود را به میدان آوردند و بعضی از کشورهای خودفروخته منطقه نیز به میدان آمدند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
گمرک برای دریافت مجوزهای ترخیص سازمان های همجوار از سامانه یکپارچه مجوزها اعلام آمادگی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۱۲   + ۳۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به روند پرشتاب توسعه صنعت پتروشیمی ایران، گفت: ظرفیت تولید این صنعت تا پایان امسال بیش از 100 میلیون تن خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
پس از اصابت دو پهپاد به محل مورد نظر نیز به نظر آتش سوزی ثانویه در این منطقه رقم می خورد و انهدام یا دست کم آسیب شدید به سامانه گنبد آهنین فوق قطعی به نظر می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
با گذشت صدونودوپنجمین روز از جنگ رژیم صهیونیستی، نیروهای ارتش این رژیم همچنان مناطق مختلف غزه را بمباران می کنند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۸   + ۱۷ سایت دیگر  
فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته ای گفت: اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۲   + ۱۰ سایت دیگر  
استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تامین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
نمایندگان احزاب ملی لبنان و نیز فلسطین در جریان نشستی که روز گذشته با سفیر کشورمان در بیروت داشتند، با اشاره به اینکه ایران یک جهش بزرگ و موثر در عرصه تقابل با اشغالگران رقم زد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۸   + ۹۲ سایت دیگر  
رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسوولان قضائی در سراسر کشور گفت: تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۳   + ۶۰ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز پنجشنبه -30 فروردین- در برخی نقاط استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۳   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس جمهور تاکید کرد که شکل گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۳   + ۶ سایت دیگر  
جمهوری اسلامی ایران این روزها تبدیل به کانون رایزنی های فشرده جهانی و مقصد تماس های متعدد از اقصی نقاط دنیا شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۸   + ۱۹ سایت دیگر  
مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۳    
سروش حیدری مدیر نظارت بر اجرای طرح های آب و فاضلاب منطقه دو تهران در خصوص احداث مخازن آب اضطراری تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۳   + ۱۴ سایت دیگر  
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: تهران با ثبت پنج هزار و 787 رویداد چندقلوزایی در سال گذشته رکورددار این رویداد تولد در کشور بود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۳   + ۲۲ سایت دیگر  
وزیر کشور به منظور بازدید از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان دقایقی قبل از طریق فرودگاه کنارک به این استان سفر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۷   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه مقاومت برای سومین بار پروژه خاورمیانه جدید آمریکا را ناکام گذاشت و از بین برد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۸   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، با اشاره به جایگاه رشته علوم آزمایشگاهی در نظام سلامت، گفت: امروزه اهمیت تشخیص طبی، به عنوان پیش شرط خدمات درمانی تلقی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۳   + ۸ سایت دیگر  
ارتش رژیم صهیونیستی هویت چهار مقام ارشد ایرانی را اعلام کرد که در طرح تولید موشک های نقطه زن در لبنان مشارکت دارند. به گفته سرهنگ جاناتان کانریکوس، محمد حجازی یکی از این چهار تن بود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۳   + ۹ سایت دیگر  
پاول دوروف در مصاحبه ای با تاکر کارلسون، مفسر و نویسنده سیاسی محافظه کار آمریکایی گفت که به پلتفرم های توسعه یافته در آمریکا اعتماد ندارد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۳   + ۱۶ سایت دیگر  
خبرگزاری رویترز امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با ارسال نامه ای به اعضاء و دوستان این نهاد، مخالفت خود را با تحریم های جدید علیه تهران اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۳   + ۹۰ سایت دیگر  
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق طبق مصوبه هیات دولت همراه با 20 درصد افزایش، امروز پرداخت می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۲   + ۴۹ سایت دیگر  
معاون اول رییس جمهور در جلسه هیات دولت تاکید کرد که آنچه دشمنان ما را در عملیات اخیر از قدرت ایران دچار ترس و دلهره ساخته ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
قائم مقام سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تصویب شعار این دوره از نمایشگاه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۲   + ۳۳ سایت دیگر  
شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با پنج فیلم نامه موافقت کرد که زیبا صدایم کن به کارگردانی سید رسول صدرعاملی از جمله این آثار است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
فردا (پنجشنبه) آیت الله رییسی رییس جمهور و هیات همراه در ادامه دور دوم سفرهای استانی به استان سمنان سفر می کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۸   + ۳۷ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات گفت: سعی می کنیم ماهواره های متعددی را به شکل سنجشی داشته باشیم تا چند ماهواره تصویربرداری در فضای کشور وجود داشته باشد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۸   + ۱۱۳ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۸   + ۸ سایت دیگر  
سخنگوی دولت گفت: جهت گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از کنترل قیمت کالاهای اساسی و مصرفی مردم و حمایت از بخش تولید و مواد اولیه مورد نیاز آن است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۸   + ۱۰ سایت دیگر  
فرمانده نیروی هوایی ارتش اعلام کرد: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو 24 هستیم و از همین جا به دشمنان ایران توصیه می کنم خطای راهبردی نکنند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۸   + ۵۶ سایت دیگر  
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان های برتر با شرکت یگان های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان ها برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۸   + ۱۱ سایت دیگر  
واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روزهای سرنوشت سازی قرار دارد و سناریویی جدید برای واگذاری این دو باشگاه در نظر گرفته شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۸   + ۹ سایت دیگر  
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که نیروهای مسلح با قاطعیت آماده پاسخ به هرگونه تجاوزی هستند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۳   + ۳ سایت دیگر  
گروهی از مردم آمریکا در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین در غزه، ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۳   + ۷ سایت دیگر  
شورای امنیت قرار است روز پنج شنبه قطعنامه پیشنهادی الجزائر برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به رأی بگذارد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۸   + ۱ سایت دیگر  
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اخبار منتشرشده در خصوص خروج ایران از دو شورای بین المللی موزه ها(ایکوم) و محوطه های و بناهای تاریخی(ایکوموس) را رد کرد و برداشتی نادرست از یک اصلاحیه در مورد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش به هدف قرار دادن کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی و کشتی های آمریکایی و انگلیسی ادامه می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۸   + ۵۰ سایت دیگر  
رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با اشاره به اینکه 120 بازرس تائید شده برای مسائل هسته ای کشور وجود دارد که برخی در ایران مستقر بوده و برخی در رفت و آمد هستند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۸   + ۱۲ سایت دیگر  
منابع خبری از تشدید حملات حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست از صبح امروز خبر دادند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۷   + ۳۴ سایت دیگر  
سلیم غفوری قائم مقام سیما در خصوص ساخت سریال های جدید، ادامه نهضت مجموعه های تلویزیونی چندفصله، سرانجام موسی(ع) و ساخت پایتخت در 1403 توضیحاتی داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۷   + ۴۰ سایت دیگر  
در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۳   + ۳۴ سایت دیگر  
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی فعالیت خود در ایران را که طی چند روز گذشته متوقف شده بود، از سر گرفته اند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۸   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و بخشودگی پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۸   + ۴ سایت دیگر  
درحالی که یورش نیروهای رژیم صهیونیستی و اقدامات متجاوزانه شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری ادامه دارد، لندن و پاریس خشونت شهرک نشینان را محکوم کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۳   + ۱۲۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آنها تارعنکبوتی است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۳   + ۲۸ سایت دیگر  
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم کشتی در مسابقات آزاد و فرنگی آسیایی را تبریک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۸   + ۳ سایت دیگر  
شهید عباس دوران در طول جنگ بیش از 120 عملیات و پرواز برون مرزی انجام داد. همرزمانش می گویند: عباس بارها اعلام کرده بود که اگر هواپیما بال نداشته باشد خودم بال درآورده و بر سر دشمن فرود می آیم و هرگز ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۸   + ۷ سایت دیگر  
اوشِن پلِزِنت، ستاره شناس خواننده و اهنگ ساز آمریکایی از علت عملیات پهپادی - موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی و موقعیت ایران در ماجرای حمله به سفارت و پاسخ آن صحبت می کند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۸   + ۵۹ سایت دیگر  
پس از برگزاری جلسه کمیته انتخاب، نامزدهای نهایی عنوان چهره سال 1402 هنر انقلاب معرفی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۳   + ۸ سایت دیگر  
یک روزنامه عبری زبان به موفقیت هکرهای بین المللی در دسترسی به اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی اذعان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۳   + ۵۳ سایت دیگر  
اداره اطلاعات انرژی آمریکا از افزایش 630هزاربشکه ای تولید روزانه نفت ایران طی یک سال گذشته و تولید 3میلیون و 250هزار بشکه نفت در سومین ماه 2024 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۸   + ۶۵ سایت دیگر  
جدول زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۷   + ۵ سایت دیگر  
پایگاه نواتیم در سال 2016 به منظور مرکز عملیات مدرن ترین و حیاتی ترین جنگنده های رژیم صهیونیستی یعنی F-35 های تازه خریداری شده از ایالات متحده امریکا انتخاب شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۸   + ۵۱ سایت دیگر  
رئیس جمهور بر به کارگیری همه ظرفیت ها و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی امان با این معضل اقتصادی و نیز اجرای دقیق قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۳   + ۸ سایت دیگر  
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1403 را برای اعزام به سربازی فراخوان کرد و از آنان خواست که در تاریخ و ساعت مقرر در محل و مراکز ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۸   + ۴۶ سایت دیگر  
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و خانم رتنو مارسودی، وزیر امور خارجه اندونزی در یک تماس تلفنی آخرین تحولات منطقه و همچنین روند روابط دو جانبه تهران و جاکارتا را مورد بحث و بررسی قرار ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی سابق وزارت امور خارجه گفت: عملیات وعده صادق و حمله تنبیهی ایران، معادلات جهانی را تغییر داد و فضایی جدید در غرب آسیا ایجاد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۸   + ۴ سایت دیگر  
وزیر خارجه اردن پس از دودستگی های ایجاد شده در این کشور درباره حمایت امان از رژیم صهیونیستی و فعال شدن پدافند آن در بامداد یکشنبه، سعی در آرام کردن اوضاع دارد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۸   + ۷۰ سایت دیگر  
رئیس جمهور در دیدار نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: صهیونیست ها و حامیان شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۸   + ۴۶ سایت دیگر  
وزیر کشور با اشاره به راه اندازی خط تولید اتوبوس های برقی در کشور اعلام کرد: راه اندازی اتوبوس های برقی تحولی مهم در حمل و نقل شهری کشور است که در دست اجرا قرار گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۸   + ۸۶ سایت دیگر  
وزیر صمت گفت: تاکنون 133 هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد 50 هزار خودرو در گمرکات کشور است. همچنین 8000 خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۸   + ۷ سایت دیگر  
مرور آن چه بر مست عشق در چهار سال تولیدش گذشت، اهمیت این فیلم را، هم در موضوع و هم در شیوه تولید روشن تر می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۴   + ۸ سایت دیگر  
وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شهدای جنگ غزه به 33 هزار و 843 نفر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۴   + ۱۷ سایت دیگر  
بهروز افخمی از شروع مجدد برنامه هفت از هفته آینده خبر داد و در عین حال گفت: نخستین اثر علمی - تخیلی خود را می سازم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹   + ۴۱ سایت دیگر  
نمایندگان ایران در 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۴   + ۸۲ سایت دیگر  
رییس قوه قضائیه گفت: باید پیوسته و متناسب با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۳   + ۹ سایت دیگر  
همزمان با حمله پهپادی و موشکی سپاه در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی، نورپردازی سه بعدی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر روی برج آزادی انجام شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۷   + ۶۰ سایت دیگر  
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش عملیات وعده صادق را مصداق همدلی، همیاری و هم افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت که انتظار میرود برای پیشگیری از ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۷   + ۲۹ سایت دیگر  
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق تصریح کرد نیروهای مسلح مان ثابت کردند رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۷   + ۳۴ سایت دیگر  
سخنگوی اقتصادی دولت ضمن اعلام اینکه ضمانت بانکی جایگزین دریافت نقدی مالیات و عوارض تولیدکنندگان شده است، گفت: سهم درآمدهای پایدار پارسال به 52 درصد و امیدواریم امسال هم به 60 درصد نزدیک شویم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۲   + ۲۲ سایت دیگر  
علیرضا داودنژاد در پیام تشکرش به خاطر هم دردی ها برای درگذشت رضا داودنژاد نوشت: غیر تسلیم و رضا کو چاره ای؟
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۷   + ۱۵ سایت دیگر  
برخی رسانه های غربی و عبری از طی دو روز گذشته، احتمال اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران را زمزمه و تأیید و تکذیب می کنند. البته باید عملیات روانی از خبر واقعی را باز شناخت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قوت دیپلماسی و قدرت میدان عامل تولید اقتداری تاریخی و راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران بود ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۲   + ۴۱ سایت دیگر  
ثبت سفارش کتاب های درسی که قرار بود از امروز سه شنبه 28 فروردین آغاز شود، براساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به تعویق افتاده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۷   + ۶ سایت دیگر  
روییدن لاله های رنگارنگ بهاری جلوه خاص و فضای زیبایی را به بوستان باغ ایرانی بخشیده است. باغ ایرانی که با مساحتی حدود 3 هکتار در محله ده ونک و در منطقه 3 تهران واقع شده در فصل بهار میزبان شهروندانی ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۲   + ۹۶ سایت دیگر  
رئیس پلیس راهور فراجا از پیگیری برای اجرایی شدن اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی در سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۲   + ۵۴ سایت دیگر  
سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در 6 فروردین سال 1403 به تصویب رییس قوه قضاییه رسیده است، ابلاغ شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۷   + ۶۹ سایت دیگر  
رییس جمهور گفت: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن در کنار ملت فلسطین قطعا در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی موثر بوده و معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۸   + ۳۵ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه ایران در رایزنی تلفنی با همتای اتریشی خود گفت تهران هرگز به دنبال توسعه دامنه تنش ها در منطقه نبوده اما گویا رژیم اسرائیل از خویشتن داری ایران پیام اشتباه دریافت کرده بود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۷   + ۱۹ سایت دیگر  
با وجود تحریم ها و آنطور که وزیر اقتصاد می گوید،سرمایه گذاری خارجی در بخش نفت پیشرفت چشمگیری داشت اما کافی نیست و ایران باید برای جذب سرمایه گذاران خارجی گام های دیگری نیز بردارد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۱:۳۸   + ۱۳ سایت دیگر  
استاندار استان سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور و هیات دولت به این استان خبر داد و گفت: در این سفر پروژه های اقتصادی، جشن احیای واحدهای اقتصادی ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۴۷   + ۱۱ سایت دیگر  
سازمان حج و زیارت سرانجام پس از وقفه نه ساله، از آغاز اعزام حدود 5هزار زائر ایرانی به عمره از سوم اردیبهشت ماه 1403 خبر داد و آخرین وضعیت اعزام کاروان های حج تمتع و عتبات عالیات عراق را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۳۲   + ۲۹ سایت دیگر  
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد آمریکا سعی دارد با هماهنگ کردن یک پاسخ دیپلماتیک به حمله تلافی جویانه ایران، از گسترش تنش ها در منطقه جلوگیری کند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۲۷   + ۵۰ سایت دیگر  
رئیس جمهور افزایش تولید مسکن را از مولفه های مهم تحقق شعار سال، یعنی رونق و جهش تولید دانست و از همه مدیران و استان ها خواست تحقق طرح نهضت ملی مسکن را تا حصول نتیجه قطعی به صورت مجدانه و مجاهدانه ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۲   + ۶۸ سایت دیگر  
به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون 144 مالیات مستقیم، هیچ آستانه ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجاست.
مشاهده نتایج بیشتر...