پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 1 مهر 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 مهر 1398 صراط نیوز 2 مهر 1398 صراط نیوز 3 مهر 1398 صراط نیوز 4 مهر 1398 صراط نیوز 5 مهر 1398 صراط نیوز 6 مهر 1398 صراط نیوز 7 مهر 1398 صراط نیوز 8 مهر 1398 صراط نیوز 9 مهر 1398 صراط نیوز 10 مهر 1398 صراط نیوز 11 مهر 1398 صراط نیوز 12 مهر 1398 صراط نیوز 13 مهر 1398 صراط نیوز 14 مهر 1398 صراط نیوز 15 مهر 1398 صراط نیوز 16 مهر 1398 صراط نیوز 17 مهر 1398 صراط نیوز 18 مهر 1398 صراط نیوز 19 مهر 1398 صراط نیوز 20 مهر 1398 صراط نیوز 21 مهر 1398 صراط نیوز 22 مهر 1398 صراط نیوز 23 مهر 1398 صراط نیوز 24 مهر 1398 صراط نیوز 25 مهر 1398 صراط نیوز 26 مهر 1398 صراط نیوز 27 مهر 1398 صراط نیوز 28 مهر 1398 صراط نیوز 29 مهر 1398 صراط نیوز 30 مهر 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۷    
امروز بانک مرکزی نرخ 47 ارز بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 13 ارز بین بانکی ثابت ماند، 10 ارز افزایش و 24 ارز کاهش یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۴    
اگر قصد خرید خودرو با بودجه 90 تا 100 میلیون تومان را دارید، باید بدانید گزینه های زیادی برای خرید در اختیار نخواهید داشت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۴    
آغاز فصل پاییز برای اهل هنر به ویژه موسیقی حال و هوای دیگری دارد. برای ما ماه مهر با تولد استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان معنای دیگری پیدا می کند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۶    
سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 32 هزار تومان، طلای 18عیار هم 408 هزار و 900 تومان و قیمت دلار در صرافی های بانکی 11 هزار و 350 تومان ارزش گذاری شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۲    
وزیر نفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تصمیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی برای افزایش قیمت حامل های انرژی به وزارت نفت ابلاغ شده است، گفت: هنوز تصمیمی نهایی نشده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۵    
کانال ریحانه، دستنوشته ای از رهبر انقلاب در حاشیه کتاب نورالدین پسر ایران را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۷    
سردار رحیمی درباره حواشی پیش آمده در خصوص نودمین دربی پایتخت توضیحاتی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۵    
مدیران و کارگزاران می توانند با مراجعه به سامانه ثنا نسبت به اعلام دارایی ها و اموال خود اقدام کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۵۶    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف استقلال برود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۴۷    
محبی گفت: مقرر شده 30 هزار موبایلی که غیرقانونی رجیستری شده اند، تا فردا توسط دستگاه های ذیربط تعیین تکلیف شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۴۱    
کانال ریحانه، بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص نیروهای مومن و انقلابی در جمهوری اسلامی را در قالب تصویرنوشته منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۹    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال با تک گل مهدی عبدی به پیروزی یک بر صفر رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۳    
سرهنگ رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در اولین روز مهر ماه توضیحاتی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۵    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: تاکنون مبلغ 3956 میلیارد تومان به حساب بیش از 41 میلیون نفر از مشمولین طرح سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را اعلام کرده بودند، واریز شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۳    
یک کارگر شرکت هپکو گفت: 60 درصد شرکت هپکو به قیمت 70 میلیارد در مزایده ای تک نفره واگذار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از موافقت معاون اول رئیس جمهور با اختصاص یارانه های حذفی به جامعه معلولان کشور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۹    
در حالی که تنها چند روز تا سخنرانی حسن روحانی در سازمان ملل باقی مانده، رسانه های جهان با ارایه تحلیل های متعدد و متنوع گمانه زنی در مورد محتوای سخنان وی را آغاز کرده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۰    
دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی خروج عبدالله جاسبی از کشور را دروغ محض دانست و به شدت تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۹    
سید حسین حسینی گلر استقلال پس از شکست در دربی دل نوشته ای در اینستاگرامش منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۰    
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: مطابق نمونه هایی که در 6 ماه نخست سال از بنزین توزیعی در سطح تهران گرفته شده، میزان گوگرد به 24 ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۱    
سازندگان ستایش برای پایان دادن به حواشی و همچنین پیش بردن داستان سریال بدون حضور رامسین کبریتی، شخصیت صابر را کشتند و از سریال حذف کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۵    
تئاتر آیینی قافله خورشید به بیان سرگذشت سرمبارک امام حسین (ع) در دیر راهب مسیحی می پردازد. در این نمایش آیینی، صحنه هایی از شهادت حُر بن یزید ریاحی، حضرت عباس (ع) و امام حسین (ع) به نمایش در می آید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۲    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از تمهیدات برای حضور مشمولان در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۳    
وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با رادیو ملی آمریکا (ان پی آر) تأکید کرد: ایران در مقابل فشارهای اقتصادی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تسلیم نمی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۴    
یک روزنامه آمریکایی گزارشی به نقل از مشاوران کاخ سفید، پنتاگون و اعضای کنگره منتشر کرده و از ترس دونالد ترامپ درباره حمله به ایران به دنبال سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک خبر داده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۵    
اتحادیه نانوایان سنتی قیمت انواع جدید انواع نان سنتی از جمله لواش، تافتون و بربری را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۹    
کمیته انضباطی ابلاغیه هایی را برای سرمربی پرسپولیس و بازیکن تیم فوتبال استقلال صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۰    
معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموری فهرست مواد غذایی ممنوعه برای بوفه مدارس را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۱    
وزیر امور خارجه طرح رئیس جمهور کشورمان برای تشکیل ائتلاف دریایی در خلیج فارس با حضور کشورهای منطقه را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۵    
نرخ تورم سالانه کشور در شهریور ماه 98 برای خانوارهای کشور به 42.7 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 0.5 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به توئیت خبرنگار سی ان ان گفت: ایده های ایران در چارچوب برجام و توافقات است، اگر بپذیرند و صداقت داشته باشند عملی خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۳    
ستاد اجرایی ماده 6 آیین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 98، مهمترین شاخص های حذف خانوارها از دریافت یارانه نقدی را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۳    
چند روز پس از خداحافظی مهناز افشار از توییتر، انتشار پستی مجدد در حساب کاربری این هنرپیشه، حاشیه ساز شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۴    
در این گزارش به معرفی اعدادی پرداخته شده که در برخی از کشورها نحس و در بعضی دیگر خوش یمن و مایه خوش شانسی محسوب می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات بی اساس جانسون به دولت انگلیس توصیه کرد به جای تلاش بی ثمر علیه ایران، فروش سلاح های مرگبار به عربستان را متوقف کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۳    
صبح شنبه دادگاه رسیدگی به اتهامات مسئولان سابق سایپا و مرتبطان این پرونده به ریاست قاضی زرگر برگزار شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۷    
حسن یزدانی پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد، مطلبی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۹    
در حالی که چندی پیش صحبت از حذف سرگروه های سینمایی بود؛ پیگیری ها نشان می دهد فهرست اکران فیلم ها تا پایان سال مشخص شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۰    
عضو شورای عالی کار با اشاره به ارائه دو بسته پیشنهادی نمایندگان کارگری برای طرح در نشست روز سه شنبه این شوار، بازطراحی نظام تعاونی های مصرف و مسکن را یکی از این پیشنهادات عنوان کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۱    
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز 742میلیارد ریال سود سال مالی 1397به حساب فرهنگیان بازنشسته در این سال خبر داد و گفت: صندوق در سال مالی 97بالغ بر 620 میلیارد تومان سود توزیع کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: آیین نامه بازنگری شده انتخاب دانشجوی نمونه به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ شده و ثبت نام دانشجویان متقاضی از 20 مهرماه در سامانه مربوطه آغاز می شود و تا 4 آبان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۶    
معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور درخصوص کاپوتاژ خودروها برای اربعین گفت: با توجه به نیاز به اتوبوس ها در داخل کشور فقط 400 دستگاه اتوبوس برای معلولان و افراد خاص می توانند از کشور خارج شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۷    
موضوع ترانزیت 5200 تن شکرهای آلوده به گمرک سیرجان در نشست فردای کمیسیون اصل 90 با حضور وزیر اقتصاد مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا صاف پیش بینی می شود و در برخی ساعات وزش باد خواهیم داشت، همچنین تا روز جمعه آسمان تهران صاف است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دربی تهران گزارشی ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۹    
مالک هتل های هیلتون درگذشت و 97 درصد داراییش را به یک بنیاد خیریه داد و فقط 3 درصد را برای وارثان خود گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۹    
وزیر کشور در نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به وقوع سیل در فروردین سال جاری، بر ضرورت اتخاذ تدابیری مناسب با توجه به پیش بینی پاییز پربارش و آمادگی برای پیشگیری از حوادث احتمالی تاکید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: ثبت نام اینترنتی مرحله نخست وام ضروری 7 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق در سال 98 از امروز (دوشنبه اول مهرماه) آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۰    
آخرین گزارش مرکز آمار ایران حاکی از آن است که قیمت هر متر مربع زمین یا ساختمان مسکونی کلنگی در کشور در حد فاصل بهار امسال به بهار 97 افزایشی نزدیک به 150 درصد داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس جمهور فرانسه در جمع خبرنگاران همراه خود در مسیر سفر به نیویورک گفت که درباره ایران در نیویورک به صورت مفصل بحث و رایزنی خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۵    
در پی پیدا شدن بسته ای مشکوک در فرودگاه منچستر انگلیس، بخشی از محوطه آن نوارکشی شده و مأموران خنثی سازی بمب با انفجاری کنترل شده، خطر را برطرف کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۳    
شبکه ورزش ظهر امروز در پخش مجدد مسابقه روز گذشته دو تیم استقلال و پرسپولیس لحظه درگیری بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی را سانسور کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۷    
غفوری زمانی از باشگاه ماشین گرفت که ظاهرا هنوز قیمت آن بالا نکشیده بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۶    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات از کشف زمین خواری بزرگ در اراضی ونک تهران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: باید درباره واگذاری ها و خصوصی سازی همه واحدهایی که دچار مشکل شده اند، بازنگری شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۹    
سایت رادیو آلمان در مطلبی با تاکید بر اینکه تنها راه برای پایان دادن به تنش های روزافزون در منطقه خلیج فارس اصلاح سیاست خاورمیانه ای شکست خورده آمریکا است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۱    
فدراسیون فوتبال در این زمینه مشغول رایزنی و مکاتبه است و قصد داریم از طریق ریاست قوه قضائیه موضوع را پیگیری کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۵    
سالانه 850 میلیون مترمکعب پساب خانگی تولید می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۹    
خانم ابریشم ارجمندخواه دومین نماینده تیم ملی وزنه برداری زنان ایران روز دوشنبه در رقابت های دسته 71 کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان در تایلند با مجموع 170 کیلوگرم به کار خود پایان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر کشور با بیان اینکه با توجه به بازگشایی مرز خسروی و حذف روادید، پیش بینی می کنیم امسال حدود سه میلیون زائر وارد کشور عراق شوند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۱    
رئیس جمهوری ونزوئلا امروز (دوشنبه) در مصاحبه ای با روسیا 24 گفت، ایالات متحده در حال طراحی راه هایی برای تضعیف انتخابات پارلمانی 2020 ونزوئلاست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: پاداش بازنشستگان امسال تا پایان هفته جاری به طور کامل پرداخت می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۲    
سه مومیایی توسط یک تیم متخصص در روسیه مورد مطالعه قرار گرفتند و در بررسی آنها موهای مومیایی ها کشف شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۶    
رئیس جمهور فرانسه در مورد اتهام زنی به کشور ها در مورد عملیات علیه تاسیسات نفتی عربستان هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۳    
مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون سپاری سازمان امور مالیاتی گفت: طبق فراخوان صورت گرفته تا شب گذشته 35 درصد کارتخوان پزشکان در سامانه مالیاتی ثبت شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۰    
اعلام رأی مربوط به سوپرجام باز هم به تعویق افتاد تا هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس همچنان در انتظار بمانند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۸    
قیمت سکه امروز با ریزشی قابل توجه تغییر کانال داد و به کانال سه میلیون تومان وارد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۵    
فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف سه شناور حامل کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در آب های خلیج فارس خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۵    
صبح امروز اول مهرماه، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و ورود دانش آموزان به مدارس، هوای مشهد هم چنان در شرایط ناسالم و آلوده قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۹    
شورای سیاست گذاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران زمان برگزاری این رویداد فرهنگی را تعیین کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۴    
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) از بکارگیری آمبولانس های VIP برای انتقال اجساد متوفی به بهشت زهرا(س) خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۴    
صفحه اینستاگرام سایت khamenei.ir (سایت رهبر معظم انقلاب)، بخشی از بیانات معظم له درباره مذاکره با آمریکا را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با قدرت می تواند در بازی بعدی تیمش حضور داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۳    
جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان اعلام شد و تیم ملی کشورمان مثل ماه گذشته در رده سوم جهان ایستاد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه به قطعنامه مغرضانه پارلمان اروپا درخصوص موضوعات حقوق بشری در ایران واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵    
گروهی از عوامل دهکده طبیعت باراجین قزوین به کلینیک حیات وحش پردیسان رفته اند تا حیوانات این مجموعه حفاظتی را به دهکده طبیعت باراجین منتقل کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۲    
رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران جزئیاتی از غیرفعال شدن 30 هزار موبایل که به صورت غیرقانونی رجیستر شده بودند را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۹    
معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سقف قیمت مدیریتی انواع دفترچه دانش آموزی با ارز ترجیحی 42000 ریال را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۷    
نودمین شهرآورد پایتخت بین دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، عصر یکشنبه (31 شهریور) در ورزشگاه آزادی برگزار شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور برای سفر به نیویورک تردید داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۲    
فدریکا موگرینی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در نیویورک دیدار و گفت وگو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۹    
قیمت دلار در صرافی ملی بدون تغییر نسبت به روز قبل یازده هزار و 400 تومان اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۵    
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۲    
شهردار تهران گفت: اگر امروز شرافت و اقتدار داریم، مدیون کسانی هستیم که برای دفاع از خاک میهن از جان خود گذشتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۳    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران جزییات برنامه های راه آهن را برای اربعین حسینی اعلام کرد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس جمهور پیش از سفر به نیویورک گفت: طرح صلح هرمز را در مجمع عمومی سازمان ملل ارائه می کنم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۸    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از سخنرانی سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در جلسه صبح فردا (سه شنبه) مجلس خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۲    
براساس آمار وزارت کار در سال 97، 24 درصد درآمد خانواده های شهری صرف هزینه های خوراکی و دخانیات شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۳    
به راستی چرا خیلی از ما اصرار داریم سلامتی مان را نادیده بگیریم و با چیز های بی ارزش زندگی مان را به خطر بیندازیم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۳    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: تماشاگرنماهایی که روز گذشته حین برگزاری شهرآورد پایتخت به درون زمین سنگ پرتاب کرده بودند شناسایی شدند ولی هنوز دستگیر نشده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مجمع سالیانه سازمان ملل در نیویورک گفت: . ما می گوییم که آمریکا باید بگوید غلط کردم و اگر هم ترامپ نگویند بعدی ها خواهند گفت که ترامپ غلط کرده و ان شا الله آقای ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۴    
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: در پرونده مفقودی زهرا بر اساس فیلم های به دست آمده تا به این لحظه احتمال ربایش این کودک وجود ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: 23 نفر از بازداشتی های اعتراضات هپکو آزاد شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۵    
بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس فردا در حاشیه نشست سازمان ملل با حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، دیدار خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۸    
نخست وزیر انگلیس با حمایت از عربستان سعودی، ایران را به دخالت در حملات هفته گذشته به تأسیسات نفتی عربستان متهم کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۲    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 122 قرار دارد و هوای تهران ناسالم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۶    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به جای نخست وزیر این رژیم برای شرکت در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل راهی نیویورک شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۰    
در حالی در روز جاری نرخ 47 ارز از سوی بانک مرکزی اعلام شد که نرخ 16 ارز با کاهش مواجه شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۸    
رئیس جمهور دقایقی پیش برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با بدرقه رسمی عازم نیویورک شد.
  • ۱