شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 15 تیر 1399 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 31 فروردین 1399 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1399 صراط نیوز 31 خرداد 1399 صراط نیوز 31 مرداد 1399 صراط نیوز 31 شهریور 1399 صراط نیوز 30 مهر 1399 صراط نیوز 30 آبان 1399 صراط نیوز 30 آذر 1399 صراط نیوز 30 دی 1399 صراط نیوز 1 بهمن 1399 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 1 تیر 1399 صراط نیوز 2 تیر 1399 صراط نیوز 3 تیر 1399 صراط نیوز 4 تیر 1399 صراط نیوز 5 تیر 1399 صراط نیوز 6 تیر 1399 صراط نیوز 7 تیر 1399 صراط نیوز 8 تیر 1399 صراط نیوز 9 تیر 1399 صراط نیوز 10 تیر 1399 صراط نیوز 11 تیر 1399 صراط نیوز 12 تیر 1399 صراط نیوز 13 تیر 1399 صراط نیوز 14 تیر 1399 صراط نیوز 15 تیر 1399 صراط نیوز 16 تیر 1399 صراط نیوز 17 تیر 1399 صراط نیوز 18 تیر 1399 صراط نیوز 19 تیر 1399 صراط نیوز 20 تیر 1399 صراط نیوز 21 تیر 1399 صراط نیوز 22 تیر 1399 صراط نیوز 23 تیر 1399 صراط نیوز 24 تیر 1399 صراط نیوز 25 تیر 1399 صراط نیوز 26 تیر 1399 صراط نیوز 27 تیر 1399 صراط نیوز 28 تیر 1399 صراط نیوز 29 تیر 1399 صراط نیوز 30 تیر 1399 صراط نیوز 31 تیر 1399 
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۸    
معمولا در تابستان به دلیل گرمی هوا و استفاده از کولر آبی، یکی از بیماری های شایع که خیلی ها از آن رنج می برند خون دماغ شدن است. ما در این مطلب می خواهیم دلایل این بیماری را بررسی کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۰    
خرید خودرو نیازمند مراقبت و نگهداری است و اگر هر چند وقت یک بار با صرف کردن کمی هزینه و وقت به خودرو خود رسیدگی کنیم، می توانیم مدت زمان بیشتری از خودرو خود استفاده کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۸    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم 950 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 350 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید10 میلیون و 500 هزار تومان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۲    
آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی مانند کورستین می باشد که خاصیت ضد سرطانی دارد و همچنین آلبالو نشانه های موجود در بیماری های التهابی مانند آرتریت و نقرس را کاهش می دهد در نتیجه میتوان فعالیت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۷:۳۴    
معاون بازرگانی شرکت ملی پخش منطقه تهران از معرفی نقاط اولویت دار این منطقه برای احداث جایگاه عرضه فرآورده با توجه به بررسی های انجام شده خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۵    
نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات طبری و سایر متهمان آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۳    
ایرنا: نوعی از راسو که کوچکترین گونه از راسته گوشت خواران در دنیاست و گاهی به خاطر اندازه کوچکش با موش ها اشتباه گرفته می شود در خوزستان دیده شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۶:۰۵    
2 دختر بچه ورامینی در یک روز و در محله امرآباد ورامین ناپدید شدند که احتمال می رود این دو دختر ربوده شده باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۴    
نرگس محمدی دختر جوان تهرانی سوم تیر ماه از خانه بیرون آمد و تا به امروز هیچ ردی از او بدست نیامده خانواده نرگس بیش از یک هفته است چشم انتظار دختر نوعروس شان هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۲۹    
از طبقه چهارم چند زن داشتند فریاد می زدند. نباید می ایستادم و تماشا می کردم. مگر می شد فقط تماشاگر باشم و ضجه های زنان و مردانی را بشنوم که در حال مرگ هستند. برای همین از دیوار بالا رفتم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۶    
تیم فوتبال نساجی مازندران قرار بود شب گذشته در چارچوب بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم فولاد خوزستان باشد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۶    
مهمترین دغدغه مردم در روزهای شیوع کرونا استفاده از بهترین ماسک برای مقابله با بیماری است از این رو عضو کمیته علمی کرونای کشوری بهترین ماسک را معرفی کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۱    
مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: اگر آقای ظریف اقدامات و عملکرد وزارتخانه تحت مسئولیت خود را قابل دفاع می دانند چرا از خودشان مایه نمی گذارند و با ارائه اسناد متقن و دلایل محکم از آن دفاع نمی کنند؟ و ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۴    
مجید مظفری در صحبت با برنامه رادیویی گیومه از ویژگی های سیروس گرجستانی صحبت کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۹    
پسر جوان که متهم است دختر دانشجوی شهرستانی را پس از اغفال به خانه اش کشانده و او را مورد تعرض قرار داده صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۰    
حسین ایرجی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک، از غرق شدن 2 نوجوان در استخر پرورش ماهی در روستای چاهملک خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۵    
مهراوه شریفی نیا این عکس از خودش را استوری کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۵۶    
سرمربی سپاهان دلایل تساوی تیمش مقابل سایپا را برشمرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۵    
تاجر ثروتمند وقتی با تماس تلفنی یکی از دوستانش به باغ گیلاس دعوت شد نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۷:۳۲    
امیرحسین رستمی، بازیگر سینما و تلویزیون با توجه به ورود همیشگی انسان ها به محل زندگی دیگر موجودات زنده، تصویر تأمل برانگیزی در اینستاگرام منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۷:۰۵    
پسر جوان که به اتهام قتل رقیب عشقی خود در یک دوئل خیابانی دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شده بود از ترس ابتلا به کرونا ماده ضدعفونی کننده خورد و جان باخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۶:۳۲    
الیکا عبدالرزاقی با انتشار این عکس نوشت: به یاد روزهای خوش گذشته.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۴:۳۲    
برگزاری مراسم عروسی در شرایط شیوع کرونا به افزایش مرگ و میر بر اثر بیماری کووید_19 منجر شده است. شیوع ویروس کرونا در ایران باعث شد تا تالارهای پذیرایی برای جلوگیری از گسترش این ویروس تعطیل شوند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۳:۴۴    
وجود ویتامین B12 از اهمیت بسیاری برای بدن برخوردار است و کمبود آن می تواند به واسطه عوامل مختلفی شکل گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۳:۰۵    
نیل یانگ خواننده سرشناس آمریکایی به ترامپ در مورد استفاده مجدد از آهنگ هایش در کارزارهای انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا اعتراض کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۲:۳۲    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت با بیان این که مرگ ومیر ناشی از کرونا در افراد چاق 40 درصد بیشتر است، گفت: حدود 14 درصد کودکان زیر 5 سال دچار اضافه وزن و چاقی هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۱:۴۷    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تعداد کل 709 مورد ابتلا به بیماری کرونا در استان اصفهان به غیر از شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۰:۱۴    
باشگاه خبرنگاران نوشت:به مناسبت سالروز رحلت پدر بزرگوار رهبر معظم انقلاب، تصویری از ایشان به همراه پدرشان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۲    
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی از قول بانک مرکزی ایران اعلام کرده است که 35 میلیارد دلار در خانه های مردم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۵۹    
یک دامدار چینی به طاعون عفونی با نام "طاعون خیارکی" مبتلا شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح پشت پرده افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر تأکید کرد: خبرهای مثبت ازآزادشدن منابع مسدودی بانک مرکزی دریافت کرده ام که روندتأمین ارز رامتحول خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۵۳    
یائیر نتانیاهو همچنین با پست یک کاریکاتور یهودستیزانه به هدف حمله به منتقدان پدرش و در عین حال صحبت های زشت به یک زنی که از سگ او در پارک شکایت کرده بود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۴۴    
تصویری از فرهاد مجیدی در کنار دو دختر تعمیرکار ماشین در فضای مجازی منتشر شده است. مدتی پیش بود که گزارشی از دو دختر مکانیک در تهران سر و صدای زیادی برپا کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۳۵    
ساعت 2:18 دقیقه بامداد روز گذشته خبری مبنی بر برخورد یک قطار مسافربری با عابر پیاده در حوالی منطقه کرند شهرستان گرمسار به سامانه پلیسی 110 اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۳۲    
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: 7 نفر دیگر در روز 15 تیرماه جان خود را در این استان در اثر ابتلای قطعی به بیماری کرونا از دست دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۲۹    
موتور سوار بدون در نظر گرفتن ابعاد راهی که در پیش دارد جان خود را به خطر انداخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: توجه به دانشگاه فرهنگیان، اعمال مدرک دوم فرهنگیان، تعویق کنکور 99 و تحقق عدالت آموزشی از جمله مواردی بود که نمایندگان در این نشست به آن تأکید کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۲۰    
رئیس جمهور با اشاره به حضور متناوب وزرا در صحن مجلس به منظور ارائه گزارش، بر لزوم تعامل سازنده با همه قوا به ویژه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۱۷    
پرونده ی گرانفروشی دو اپراتور به تعزیرات حکومتی ارسال شد. پول مردم را باید بازگردانند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۱۴    
عضو اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به شرایط فعلی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که نرخ مرغ تا پایان هفته 1 تا 2 درصد نوسان داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۰۸    
فرهادی گفت:نظارت بر واحد های صنفی و ادارات و حمل و نقل عمومی تشدید و با واحد های متخلف برخورد می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۰۵    
کارشناس هواشناسی گفت: امشب برای برخی استان های کشور رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل گفت:واردات گوشی با ارزش بالای 300 یورو ممنوع شده که این نوع کالا تنها 10 تا 15 درصد نیاز کشور را شامل می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۵۶    
فرزند اسفندیار قره باغی از احتمال ابتلای پدرش به کویید 19 خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۵۳    
روبرتو فیرمینو ستاره لیورپول، فوتبال خود را از تیم رگاتاس آغاز کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۵۰    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور خرم آباد – کوهدشت 5 کشته بر جا گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۴۱    
ورود افراد از 15 تیرماه 1399 به مراکز دولتی و عمومی بدون ماسک اکیدا ممنوع است. ادارات دولتی، بانک ها و شهرداری ها موظف شده اند به افرادی که ماسک نداشته باشند، خدمات ارایه ندهند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۲۶    
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: دختر 14 ساله کوهرنگی جان خود را به علت سقوط از دره از دست داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۲۳    
بعضی می گویند ماسک نداریم. لازم نیست از این ماسک هایی که مخصوص اتاق عمل و جراحی است استفاده کنید. از ماسک هایی که اصطلاحا فیلتردار معرفی می شود هم نباید استفاده کنید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۲۰    
مشاور رئیس جمهوری با اشاره به مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ایران نسبت به رعایت دستورالعمل هایی بهداشتی هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۴۱    
دولت اسپانیا به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا اقدام به قرنطینه ی مجدد برخی از مناطق در کشور کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۳۲    
با اقدام اطلاعاتی-عملیاتی یگان های تیپ 110 سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه بزرگترین محموله قاچاق دارو در مرزهای جنوب شرق کشف و ضبط شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۲۶    
ویروس هزار چهره کرونا، کودکان را هم تهدید می کند و تاکنون شماری از این مبتلاین کوچک را به بیمارستان کشانده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۲۰    
بر اساس مشاهدان میدانی از بازار ارز که این روزها روند افزایشی را گذرانده و امروز هم در نوسان بوده، ارز به قیمت دولتی در صرافی ها کم یاب شده و عمدتا صرافی های از خرید و فروش ارز امتناع می کنند و در ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۱۴    
واکنش شدید برخی رسانه های اجتماعی به پیام های تحریک آمیز رئیس جمهور آمریکا، وی را مجبور کرده در جست وجوی روش های جدیدی برای مخابره پیام خود باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: اعضای باند حرفه ای سرقت شبکه ای پول از سیستم بانکی کشور که به شکلی کاملا پیچیده قصد سرقت 15 هزار میلیارد تومان از چندین حساب کلان عمومی خاص در این شهر را داشتند با ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۰۸    
علی ضیا از دعوا های باطل جناح های سیاسی انتقاد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۰۵    
محمد سعیدی عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته ای بازداشت شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۵۶    
نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه در مجلس یازدهم از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۴۷    
در محیط های بیرون سعی کنید از این روش که ماسک را روی چانه یا گردن قرار دهید، پرهیز کنید. این کار هیچ فایده ای ندارد و سبب آلودگی بیشتر ماسک می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۲۹    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نامه طرح سوال از رییس جمهور تهیه و توسط اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی امضاء شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۲۶    
معاون اول قوه قضاییه به روز شدن و ارتقا یافتن سند تحول را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و گفت: هنوز تا رسیدن به آن نقطه مطلوب که مورد نظر قضای اسلام و مجموع وظایف قوه قضاییه است فاصله داریم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۲۳    
بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای در ولایت هرات، 6 پلیس افغانستان کشته و زخمی شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۱۴    
علی ضیا، مجری جوان برنامه های تلویزیونی، از طریق انتشار تصویری از علی انصاریان در استوری اینستاگرامش تولد این فوتبالیست پیشکسوت که تجربه بازیگری نیز دارد تبریک گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۵    
لطیفی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از دو میلیون و 404 هزار دستگاه تلفن همراه وارد کشور شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 برابر شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۰    
باران های سیل آسا و رانش زمین در ژاپن تا کنون 20 کشته و 14 مفقود در پی داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۸    
تبریزی، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران زیر تیغ جراحان رفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۸    
فرماندار هندیجان از سوختن 2 فروند شناور دریایی در رودخانه زهره این شهرستان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۲    
لیگ برتر فوتبال در 24 ساعت گذشته تحت تاثیر اتفاقات عجیبی قرار گرفت، تیم استقلال تهران قبل از بازی پارس جنوبی اعلام کرد تعدادی از بازیکنان و کادر فنی به ویروس کرونا دچار شده اند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط کنونی التهابات بازار مسکن ریشه در عرضه و تقاضا ندارد، بلکه تحت تأثیر بازار های موازی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۴۴    
بدون شک تصمیم ایران برای موکول کردن اعلام چیستی حادثه نطنز به آینده را باید از نقطه نظر زمان مورد نیاز برای اتخاذ تصمیمات راهبردی مورد توجه و ارزیابی قرار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۴۱    
کلیات طرح 2 فوریتی ساماندهی سهام عدالت در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۲۶    
فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران به استان های شمالی کشور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۲۳    
هوای تهران با شاخص 89 در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۱۷    
وزارت کشور عراق امروز یکشنبه از بازداشت خانواده داعشی در غرب پایتخت این کشور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۱۱    
بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور از تاریخ 15 تیرماه استفاده از ماسک در تمامی ادارات برای کلیه اربابان رجوع و کارکنان الزامی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۰۵    
نحوه نشستن بازیکنان رئال مادرید روی نیمکت ذخیره ها در بازی مقابل بیلبائو سوژه رسانه ها شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۹    
اظهارات امروز ظریف در صحن علنی مجلس با واکنش هایی از سوی برخی از فعالان مجازی مواجه شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۴۴    
عضو ستاد ملی کرونا در خصوص شایعه استفاده ازداروها برای پیشگیری از کرونا گفت: اگر کسی برای بیماری خود قبلا دارو استفاده می کرده مشکلی نیست، اما به هیچ وجه استفاده از آنها برای پیشگیری توصیه نمی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۲۹    
مدیر منطقه یکم آتش نشانی شهر مشهد از عملیات موفقیت آمیز آتش نشانان دو شهر برای نجات خانم گرفتار در داخل یک چاه در حومه گلبهار در استان خراسان رضوی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۲۹    
با توجه به صحبت های اخیر مسئولان پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، احتمال حضور او در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه قوت گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۲۶    
پشت بام ساختمان سینا مهر شمیران سازه های غیرمجازی ساخته شده و مسیر را برای فرار به ساختمان های همجوار بسته است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۱۷    
با بررسی معامله های بازار مسکن شهر تهران در چند هفته اخیر پرفروش ترین و جذاب ترین خانه ها در چند گروه مختلف شناسایی شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۱۴    
پرواز عقاب در ساحل در حالی که یک کوسه را با خود به همراه داشت موجب شگفتی گردشگران شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۰۲    
یک پزشک متخصص چشم و منشی اش در مطب توسط همراهان بیمار مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۹    
تولد علی انصاریان در کنار مادرش...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۶    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف مرگبار وانت نیسان با کارگر جوان خبر داد و گفت: خودروی مذکور به علت حرکت با دنده عقب با دو کارگر برخورد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۰    
هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبری طبری و سایر متهمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۴۴    
موسوی درباره مالکیت ساختمان کلینیک سینا مهر توضیحاتی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۴۱    
کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1399 از 23 تیر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۵    
چین اعلام کرده مقام های سازمان بهداشت جهانی باید در چارچوب تحقیقات شان برای کشف منشا ویروس کرونا نگاهی به چند کشور دیگر از جمله اسپانیا بیندازند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۶    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از دو میلیون دستکش لاتکس احتکار شده از یک انبار در حوالی خیابان استاد معین خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۳    
سینا مهراد و مادرش...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۰    
کانیه وست رپر مشهور آمریکایی از شرکت در رقابت های ریاست جمهوری ایالات متحده سال 2020 خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۲    
در سال 2004 فردی با محاسبات ریاضی به این نتیجه رسید که "دوشنبه" غم انگیز ترین روزهای سال است. البته این بررسی مربوط به کشورهایی است که دوشنبه برای آنها روز اول کاری است و شاید این روز برای ما ایرانی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۶    
این روز ها بحث درباره احتمال زنده بودن یا شهادت فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) یعنی حاج احمد متوسلیان بسیار داغ است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۴    
کمبود ویتامین در بدن شما، می تواند شروعی بر بیماری ها در بلند مدت باشد. بدن شما برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشد نیاز به گروه های ویتامین دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۱    
بابک تیشرت سفیدی پوشیده که رویش عکسی از فیلم خانه دوست کجاست چاپ شده است. احمد دستکش به دست است و ماسک دارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۵    
صراط: فضای مجازی فرصتی مغتنم به عنوان بستری برای رشد و توسعه اقتصادی به شمار می آید. در کشور ما هم در سالیان اخیر شاهد رشد فزاینده ظرفیت ها در این حوزه بوده ایم که هشتگ مدیا از جمله مجموعه های ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۲    
یوسف تیموری در برنامه اینترنتی "ام شو" گفت که همسرش او را ترک کرده است و در حال حاضر مجرد است.
  • ۱