سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۰Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 18 آذر 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 30 بهمن 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 2 آذر 1397 ستاره 3 آذر 1397 ستاره 4 آذر 1397 ستاره 5 آذر 1397 ستاره 6 آذر 1397 ستاره 7 آذر 1397 ستاره 8 آذر 1397 ستاره 9 آذر 1397 ستاره 10 آذر 1397 ستاره 11 آذر 1397 ستاره 12 آذر 1397 ستاره 13 آذر 1397 ستاره 14 آذر 1397 ستاره 15 آذر 1397 ستاره 16 آذر 1397 ستاره 17 آذر 1397 ستاره 18 آذر 1397 ستاره 19 آذر 1397 ستاره 20 آذر 1397 ستاره 21 آذر 1397 ستاره 22 آذر 1397 ستاره 23 آذر 1397 ستاره 24 آذر 1397 ستاره 25 آذر 1397 ستاره 26 آذر 1397 ستاره 27 آذر 1397 ستاره 28 آذر 1397 ستاره 29 آذر 1397 ستاره 30 آذر 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۵    
مهناز افشار در توییتر رسمی خود اعلام کرد که همسرش از کسانی که درباره شیرخشک های فاسد و مهریه میلیاردی او شایعه پراکنی کردند، شکایت کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۱    
کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی نبود زیرا منشا مهاجم پرسپولیس بر روی مدافع سپاهان خطا کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش گفته است که "بخاطر پخش فوتبال در مدارس"، توسط یک نهاد حاکمیتی احضار و توبیخ شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۷    
از آنجایی که در اغلب موارد اختلال دوقطبی با افسردگی اشتباه گرفته می شود، مهم است که علائم اختلال دوقطبی را به خوبی بشناسیم ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۷    
علی مطهری گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم آزادی بیان کامل نیست، سختگیری ها وجود دارد هنوز زندانی می کنند و هنوز مشکلات وجود دارد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۱    
فرمانده ناجا از دستگیری 10 نفر در رابطه با حادثه تروریستی چابهار خبر داد و گفت: افراد مرتبط دیگری با این حادثه شناسایی شده اند و سرنخ های خوبی را به دست آورده ایم که همگی آن ها دستگیر خواهند شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۶    
از سال 1948 میلادی 10 دسامبر برابر با 19 آذر توسط یونسکو به عنوان روز جهانی حقوق بشر نامگذاری شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۶    
میلک شیک نسکافه همانند انواع دیگر این نوشیدنی از ترکیب شیر و بستنی تهیه می شود و نسکافه نیز به عنوان طعم دهنده آن به کار می رود.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۶    
سرکه سیب یکی از انواع سرکه هاست. خواص سرکه سیب بیشمار است. از جمله خواص سرکه سیب پاک کنندگی پوست صورت، سم زدایی بدن، کمک به کاهش وزن، سفید کردن دندان ها و انرژی زایی است.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۶    
منطقه آزاد چابهار یکی از مهمترین مناطق آزاد تجاری ایران است که در عین حال یکی از مهمترین نقاط ترانزیت دریایی جهان به شمار میرود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۶    
پماد زایلاپی را معمولا به صورت کرم موضعی 30 گرمی به فروش می رسانند که هر 30 گرم آن حاوی 5 گرم لیدوکائین و 5 گرم پریلوکائین است و برای مصارف آرایشی (مانند پیش از لیزر) و درمانی (مانند زودانزالی) ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۶    
پورشه ماکان از جمله محصولات حاضر در بازار خودروی ایران به شمار می رود که ویژگی های مهم خودروهای لوکس و خودروهای اسپورت را به شکل هم زمان در دل خود جای داده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۵    
برای دیرتر ارضا شدن باید بتوانید به لحاظ ذهنی خود را مدیریت کنید، اما اگر می خواهید با روشی سریع به این هدف برسید می توانید از انواع بهترین قرص تاخیری فوری که به همین منظور وجود دارد استفاده کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۹    
سوفله موز نوعی سوفله شیرین است که به عنوان دسر مورد استفاده قرار می گیرد. عطر و بوی موز در این دسر کاملا محسوس است و نیازی به افزودن طعم دهنده هایی مانند وانیل ندارد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۴    
گیاه جینسینگ (Ginseng) در کوهستان های چین روییده و در طب سنتی یکی از داروهای شفابخش بشمار می آید. افزایش توان ذهنی و جسمی، تقویت سیستم ایمنی و افزایش طول عمر از مهمترین خواص جیسینگ هستند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۹    
احکام زناشویی در اسلام مانند بسیاری از احکام دیگر زندگی انسان مورد توجه قرار گرفته است. این احکام موارد گوناگونی را در بر می گیرد که به آنها خواهیم پرداخت.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۴    
استرس کودکان می تواند مدت ها قبل از پاگذاشتن به دوران بزرگسالی آغاز شود. برخی کودکان مجبورند با مشکلات استرس آوری چون طلاق، فشارهای مدرسه، یا خشونت در خانواده یا اجتماع دست و پنجه نرم کنند.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۹    
هویت همان چیزیست که تمام زندگی ما را کنترل و ارزش ها و مسیرمان را تعیین می کند. براساس پاسخ به سوال هویت چیست و من کیستم، انسان هدف زندگی و نقشش را در این مسیر انتخاب می کند و به پیش می رود.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۹    
شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون کشور، روز گذشته عکس هایی را از گردهمایی جمعی از هنرمندان در شب تولد سالار عقیلی منتشر کرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۹    
حسن ریوندی، متولد سال 55، مجری و کمدین مطرح کشورمان است. وی به تازگی کلیپ جالبی را در انتقاد به بازنشست نشدن افراد در سمت های مختلف، در اینستاگرام خود منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۹    
برای انجام یک گشت آسیایی بی نظیر می توانید به شهرهای و کشورهای مختلف این قاره کهن سفر کنید. مرکز خرید ابن بطوطه دبی، پارک سان وی لاگون مالزی، بودای زمردین تایلند و .. ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۹    
ترامادول از جمله دارو های مسکن با خواص مخدری است که معمولا برای کنترل درد های متوسط تا شدید تجویز می شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۹    
نازنین کریمی بازیگر سینما و تلویزیون کشور، در پاسخ به سوالی درباره انتخاب میان امیرعباس گلاب، رضا گلزار ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۴    
حسین محب اهری، پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور که مدتی است بعلت بیماری در بیمارستان بستری شده است، با انتشار فیلمی از خود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۹    
مدل ابرو شیطونی یکی از مدل های قدیمی ابرو برای خانم هاست و البته هنوز هم طرافداران خود را دارد و در انواع مدل پهن یا نازک برای عروسی و مهمانی استفاده می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۴    
از زمان آغاز دور سفرهای بن سلمان، که با امارات شروع شد، وی هنوز به کشور خود بازنگشته است. مساله عجیب آن است که رسانه های رسمی سعودی هم هیچ خبری مبنی بر فعالیتهای ولی عهد سعودی در خارج یا داخل این ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۹    
انواع تنقلات شب یلدا شامل میوه های تازه پاییزی، میوه های خشک تابستانی، آجیل و انواع دسر و شیرینی هایی است که پذیرای افراد خانواده برای میل کردن در طولانی ترین شب سال در کنار یکدیگر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۴    
جان دین؛ مشاور حقوقی سابق کاخ سفید می گوید که کنگره آمریکا چاره ای ندارد جز اینکه روند استیضاح علیه رئیس جمهور کنونی آمریکا را آغاز کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۸    
زرشک پلو غذایی سنتی است که همراه با مرغ سرو می شود و زرشک نیز مهترین طعم دهنده این غذاست. در ادامه طرز تهیه این غذا و نکاتی برای بهبود طعم آن شرح داده می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۳۸    
روغن سیاه دانه دارای قابلیت شناخته شده ای برای تقویت سلامت باروری در زنان و مردان است. تقویت نیروی جنسی، افزایش تعداد اسپرم و درمان ناباروری حاصل از کمبود تعداد اسپرم، درمان زود انزالی ...
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۶:۰۸    
یک متن تقدیر و تشکر از همکاری چه ویژگی هایی دارد؟ شاید نوشتن این متن ها در نگاه اول کار سختی به نظر برسد، اما اگر چند نمونه از آن ها را با مضامین مختلف ببینید حتما نوشتن برایتان آسان تر می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۴:۳۸    
از سال 2003 که دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد ایجاد شد روز 9 دسامبر به عنوان روز جهانی مبارزه با فساد نامگذاری گردید. بسیاری از کشور های دنیا از جمله ایران به این کنوانسیون پیوسته اند.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۳:۰۸    
شربت زیتروماکس (Zithromax) از داروهایی است که به منظور درمان برونشیت، سینوزیت، پنومونی، فارنژیت، عفونت لوزه، عفونت پوست و عفونت ناحیه تناسلی تجویز می شود. اسهال از عوارض این داروست.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۱:۳۸    
آموزش نماز شب کوتاه، همان حذف جزئیات و مستحبات نماز شب است. نماز شب کوتاه مناسب افرادی است که شرایط اقامه نماز شب به صورت کامل را ندارند، اما می خواهند از ثواب این نماز بهره مند شوند.
ستاره   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۸    
در فال روزانه 18 آذر 1397، سعی بر این است تا به سوالات شما در خصوص پیشامدها، بایدها و نبایدها و... که برای بازدیدکنندگان در مورد طالع بینی روزانه و پیش بینی های علم نجوم است پاسخ های مناسبی داده شود.