پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 25 اردیبهشت 1398 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 31 فروردین 1398 ستاره 31 خرداد 1398 ستاره 31 تیر 1398 ستاره 31 مرداد 1398 ستاره 31 شهریور 1398 ستاره 30 مهر 1398 ستاره 30 آبان 1398 ستاره 30 آذر 1398 ستاره 17 دی 1398 ستاره 1 اردیبهشت 1398 ستاره 2 اردیبهشت 1398 ستاره 3 اردیبهشت 1398 ستاره 4 اردیبهشت 1398 ستاره 5 اردیبهشت 1398 ستاره 6 اردیبهشت 1398 ستاره 7 اردیبهشت 1398 ستاره 8 اردیبهشت 1398 ستاره 9 اردیبهشت 1398 ستاره 10 اردیبهشت 1398 ستاره 11 اردیبهشت 1398 ستاره 12 اردیبهشت 1398 ستاره 13 اردیبهشت 1398 ستاره 14 اردیبهشت 1398 ستاره 15 اردیبهشت 1398 ستاره 16 اردیبهشت 1398 ستاره 17 اردیبهشت 1398 ستاره 18 اردیبهشت 1398 ستاره 19 اردیبهشت 1398 ستاره 20 اردیبهشت 1398 ستاره 21 اردیبهشت 1398 ستاره 22 اردیبهشت 1398 ستاره 23 اردیبهشت 1398 ستاره 24 اردیبهشت 1398 ستاره 25 اردیبهشت 1398 ستاره 26 اردیبهشت 1398 ستاره 27 اردیبهشت 1398 ستاره 28 اردیبهشت 1398 ستاره 29 اردیبهشت 1398 ستاره 30 اردیبهشت 1398 ستاره 31 اردیبهشت 1398 
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: درب انبار یک شرکت نیشکری با حکم دادستان شکسته و مشاهده شد که 140 هزار تن شکر خام و سفید در یک مجتمع این شرکت احتکار شده است.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۹    
باشگاه پرسپولیس با پدیده ارزشمند باشگاه استقلال قرارداد بست.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۹    
یک مقام آگاه در نیروهای مسلح ایران گفت: ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن در دریای عربی متوقف شده و به خلیج فارس نیامده و سایر واحدهای شناور رزمی شان هم خارج شده و خلیج فارس از همیشه خالی تر است.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۹    
ازدواج با افراد وسواسی به دلیل وجود افکار و رفتار های تکرار شونده و جبری ممکن است باعث بروز مشکلاتی از جمله ایجاد تنش و اضطراب، پرخاشگری و نیز دیگر مشکلات روحی و جسمی در زندگی مشترک شود.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۹    
دعا برای حرف شنوی همسر همان دعا برای بهبود رابطه و افزایش مهر و محبت بین طرفین است. زورگویی به همسر و انتظار اطاعت همیشگی بسیار مذموم است و در فرهنگ دینی جایی ندارد ...
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۹    
روزه و سوزش ادرار می توانند به یکدیگر ربط داشته باشند. یکی از علت های ابتلا به سوزش ادرار کم آبی بدن است. استفاده از نوشیدنی های خنکی که طبع سرد دارند می تواند به تسکین سوزش ادرار کمک کند.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۹    
ضرب المثل ها کاربرد های زیادی در زبان دارند و در همه ی زبان ها ضرب المثل هایی مطابق با فرهنگ و سنتشان وجود دارد. در این مطلب چندین ضرب المثل افغانی جالب همراه با معنی گردآوری شده است.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۹    
فرنی مخصوص افطار یکی از دسرهای خوشمزه و محبوب در میان روزه داران است. رعایت اصول طبخ فرنی باعث افزایش ارزش غذایی آن شده و این دسر را به خوراکی مغذی تبدیل می کند که می تواند مواد غذایی مورد نیاز فرد ...
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۹    
مدل لباس پولکی مجلسی یکی از مدل های پرطرفدار این روزها است. از جمله پرطرفدارترین مدل لباس های پولکی، لباس پولکی طلایی، لباس پولکی مشکی و لباس مجلسی پولکی آستین دار هستند.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۹    
شارژرهای تقلبی در بازار به وفور وجود دارند و استفاده از آن ها خطرناک است اما راه های زیادی برای تشخیص شارژر اصلی و تقلبی وجود دارد که از آن جمله می توان به وزن، لوگو، کیفیت ساخت و... اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۹    
حساسیت واژن به نوار بهداشتی می تواند به دلیل عدم رعایت بهداشت فردی، پوشیدن لباس نامناسب و یا نوع پد بهداشتی رخ دهد. اما برای پیشگیری و درمان آن راه حل هایی وجود دارد.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۹    
سگ های پشمالو دارای نژاد های مختلفی هستند و جزو سگ های پرطرفدار و دوست داشتنی به حساب می آیند. در این مطلب انواع عکس سگ پشمالو گردآوری شده است.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
اتهام دست داشتن محسن فروزان و همسرش در سایت های شرط بندی فوتبال و دریافت عمدی گل های تراکتور سازی توسط محسن فروزان در بازی مقابل سپیدرود رشت اثبات شد.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
طرز تهیه ژله رولی گل رز، ساده و راحت و در عین حال کمی زمان بر است و نیاز به صرف صبر و حوصله و البته به خرج دادن ذوق و سلیقه دارد تا دسری شیک و زیبا درست شود.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۴    
شرکت هوآوی، به زودی از پایگاه داده ابری (Cloud database) خود بر پایه هوش مصنوعی رونمایی می کند. این امر سبب می شود هوآوی به رقیبی سرسخت برای عرضه کنندگان سرویس های دیتابیس سنتی شود.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۹    
خروسک یک عفونت شایع تنفسی است که اغلب در کودکان 3 ماه تا 5 سال دیده می شود. از علائم خروسک در کودکان سرفه، تب و التهاب حنجره است ...
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۹    
مراسم تشییع پیکر بهنام صفوی، خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، امروز در بهشت معصومه شاهین شهر استان اصفهان برگزار می شود ...
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۹    
اختلال در خواب یکی از مشکلات شایع در جوامع امروزی است، پزشکان برای رفع این مشکل گاهی قرص تنظیم خواب برای بیماران تجویز می کنند ...
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۹    
نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور، به تازگی فیلمی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و در آن همه را به ورزش کردن توصیه کرده است.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۴    
حسن ریوندی طنز پرداز و استندآپ کمدین کشورمان، در تازه ترین فعالیت خود در فضای مجازی، کلیپی انتقادی از شماره گیری های "ستاره مربع" در اینستاگرام منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
با تولد فرزندتان شما حس زیبای در آغوش گرفتن موجودی که نیمی از او، از شما و نیم دیگرش از وجود همسرتان است را تجربه خواهید کرد و قدم به دنیای جدید پدارنه خواهید گذاشت ...
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
بهنام صفوی خواننده فقید کشورمان، با حضور در برنامه دورهمی به سوال مهران مدیری درباره بزرگترین آرزوی خود پاسخ داده بود. با درگذشت وی این کلیپ نیز به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده است.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۹    
مارک ویلموتس بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک، شب گذشته وارد تهران شد و رسما سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده گرفت.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
مراقبه برای رسیدن به تمرکز انجام می شود و به عبارتی همان مراقبت از روح و روان است. مراقبه با مدیتیشن فرق داشته و انواع مختلفی دارد. در اسلام نیز از منظری متفاوت به مراقبه پرداخته شده است.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۴    
احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ از جمع سرخ پوشان بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک است.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۴    
بهنام صفوی خواننده جوان پاپ کشورمان، روز 23 اردیبهشت ماه سال جاری و پس از شش سال مبارزه با بیماری، در بیمارستان میلاد اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۴    
واکنش های زیادی به حرکت اعتراضی هواداران استقلال در فضای مجازی منتشر کرده است.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۹    
حلوا زرده از سوغاتی های شهر همدان است و مواد تشکیل دهنده ی آن به قدری پرکالری هستند که اغلب به عنوان دسری مقوی و با خواص بالا مورد استفاده قرار می گیرد.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۷:۰۹    
با پیش شماره های همدان به تفکیک مراکز مخابراتی (بعثت، تختی، الوند، باباطاهرو...)، آدرس و شهرهای استان بیشتر آشنا شوید.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۵:۰۹    
اغلب والدین از مضر بودن نور خورشید برای چشم کودکان خود اطلاع دارند، از اینرو در تابستان علاوه بر استفاده از کرم ضد آفتاب و کلاه، یک مدل عینک آفتابی بچه گانه مناسب نیز برای کودکان خود تهیه می کنند.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۳:۰۹    
یخ زدن کولر گازی می تواند به دلیل بروز مشکل برای قطعات خنک کننده یا مسدود شدن فیلتر و کویل های کولر رخ داده باشد. با سرویس به موقع کولر گازی می توانید از یخ زدن آن در زمستان و تابستان پیشگیری کنید.
ستاره   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۱:۰۹    
از قدیم رسم بوده که شب هنگام، والدین برای فرزندشان داستان کودکانه برای خواب می گفته اند. در این مطلب سه قصه آموزنده قدیمی به زبان امروزی بازنویسی شده تا بتوانید برای کودکتان بخوانید.