پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 25 شهریور 1396 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 31 فروردین 1396 ستاره نیوز 31 اردیبهشت 1396 ستاره نیوز 31 خرداد 1396 ستاره نیوز 31 تیر 1396 ستاره نیوز 1 مرداد 1396 ستاره نیوز 30 مهر 1396 ستاره نیوز 30 آبان 1396 ستاره نیوز 30 آذر 1396 ستاره نیوز 1 دی 1396 ستاره نیوز 30 بهمن 1396 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 1 شهریور 1396 ستاره نیوز 3 شهریور 1396 ستاره نیوز 4 شهریور 1396 ستاره نیوز 5 شهریور 1396 ستاره نیوز 6 شهریور 1396 ستاره نیوز 7 شهریور 1396 ستاره نیوز 8 شهریور 1396 ستاره نیوز 10 شهریور 1396 ستاره نیوز 11 شهریور 1396 ستاره نیوز 12 شهریور 1396 ستاره نیوز 13 شهریور 1396 ستاره نیوز 14 شهریور 1396 ستاره نیوز 15 شهریور 1396 ستاره نیوز 18 شهریور 1396 ستاره نیوز 19 شهریور 1396 ستاره نیوز 20 شهریور 1396 ستاره نیوز 21 شهریور 1396 ستاره نیوز 22 شهریور 1396 ستاره نیوز 24 شهریور 1396 ستاره نیوز 25 شهریور 1396 ستاره نیوز 26 شهریور 1396 ستاره نیوز 27 شهریور 1396 ستاره نیوز 28 شهریور 1396 ستاره نیوز 29 شهریور 1396 ستاره نیوز 31 شهریور 1396 
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۴    
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۶:۴۵    
همسر شهید حمیدرضا زمانی گفت: برخلاف تصور همه،حمیدرضا نه تنها نظامی و سپاهی نبود بلکه کارمند هم نبود، اوشغل آزاد داشت و تراشکاری می کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۰    
عکسی از جاستین هافمن عکاس حیات وحش، از یک اسب دریایی در اعماق اقیانوس که گوش پاک کنی را با خود حمل می کند. این عکس توجه بسیاری از رسانه ها را به آلوده شدن محیط های بکر جلب کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۵    
حضور معصومه ابتکار در مراسم آیین اختتامیه ششمین جشنواره فیلم سبز ایران.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۰    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی با تشریح خوشگذارنی ایرانی ها با اشاره به اینکه غذای ایرانی حامل عطر و طعم است و فقط در پروتئین و ویتامین خلاصه نمی شود، گفت: تا قبل از اختراع یخچال و 70-80 سال پیش ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۳    
وانت پادرا دارای موتوری از نوع انژکتوری- بنزینی با تعداد سوپاپ 4 سیلندر خطی است که از حجم موتور 2389 سی سی با استاندارد آلایندگی زیست محیطی یورو 4 بهره می برد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۸    
جامعه ای گریزان از رنگ شاد؛ این خلاصه استفاده ایرانیان از طیف های رنگی است، به گونه ای که آنها ترجیح می دهند در انتخاب وسایل و لباس های خود از رنگ های رسمی و مورد پذیرش عرف استفاده کنند و به این شکل ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۴    
با مسموم شدن بیش از 105 میهمان یک عروسی در فومن، آشپزخانه تهیه غذا این مراسم توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان پلمب شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۱۵    
محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مدیریت صلح نوبل در دست مدعیان حقوق بشر، با اهداف سیاسی قرار دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۴    
پول داده شده را روی میز مدیرکل فعلی ورزش و جوانان هرمزگان گذاشتم و دیگر تا امروز به این اداره نرفتم زیرا خیلی به انسان فشار می آید که بروی با تمامی مشکلات برای کشور و استان هرمزگان مدال کسب کنی و ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۸    
در پی انتشار عکس گریان یکی از پرسنل مخابرات ارومیه در فضای مجازی، که واکنش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به دنبال داشت، مشکل این کارمند خانم امروز (شنبه) رفع شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۳    
فرد ناشناسی برای خانواده آتنا اصلانی در پارس آباد عروسکی ارسال کرده است که برای خانواده وی بسیار ارزشمند شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۰    
کمیل قاسمی به نمایندگی از طرف فدراسیون کشتی ایران به مناسبت تولد الکساندر مدوید بازوبند پهلوانی را به وی هدیه داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۱۵    
اسطوره باشگاه استقلال معتقد است تیم محبوبش در چند سال گذشته اسیر سهم خواهی گروه های خاص شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۸:۴۵    
اولین محموله کمک های مردمی جمهوری اسلامی ایران برای آوارگان روهینگیایی، امروز به دست آن ها رسیده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۴۳    
یک جوان 23 ساله پس از آن که گربه خانگی اش تصادفا به انگشت دستش پنجه انداخت و کمی آن را خراشید، با مشکلاتی چون درد در بیضه، تب، ناتوانی و اختلال جنسی مواجه شد و کارش به بیمارستان کشید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۴    
صدای گریه از محوطه بیمارستان شنیده می شد، نوزاد های دو قلو در یک پتو پیچیده شده و مورچه ها به صورت آنها هجوم برده بودند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۵    
مهاجم سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید همین الان هم برای بازگشت به میادین آماده است، اما تنها زمانی قادر به انجام این کار خواهد بود که پزشکان به او چراغ سبز نشان دهند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۰    
نیروهای محیط زیست در منطقه ای که پلنگی به یک کشاورز گلستانی حمله کرد مستقر شده و برای وقایع احتمالی بعدی یا بیهوش کردن حیوان آماده باش هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۰    
هنرمندی خلاق چهره پاسدار شهید حججی را با بیش از 35 هزار اثر انگشت در مدت زمان 20 ساعت ثبت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۵    
یک داروساز گفت: تزریق نامناسب بوتاکس علاوه بر نتایج نامطلوب در زیبایی، باعث ایجاد عوارضی چون سردرد، ادم چشم، افتادگی پلک، لب و... خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۳    
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۰    
شرکت ساعت سازی سوئیسی " آنالوگ " که از حامیان و طرفداران اکوفشن (دوست دار محیط زیست و مد پایدار) و نیز تولیدکننده ساعت هایی از جنس چوب های بازیافتی است در اقدامی شگفت انگیز تصمیم به طراحی و تولید ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۸    
دهمین کنفرانس بین المللی مواد مغناطیسی و ابررسانا (MSM17) با حضور پروفسور فون کلیتسینگ ، برنده جایزه نوبل 1985 فیزیک، در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۵    
یک روانشناس گفت: زمان مورد نیاز یک فرد برای آماده شدن و آغاز یک زندگی دیگر، از مسائلی است که سبب می شود شدت خطرپذیری و در نهایت ترس از ازدواج مجدد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۳    
مدیرعامل انجمن فیلمسازان شمال و دبیر جشن شب سینمای ایران ضمن بیان جزییات برگزاری این جشن عنوان کرد که در این مراسم به سه فیلمساز تندیس شاخه شمشاد اهدا می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۴    
به دنبال سوختن دختر 15 ساله، هنگام پر کردن بادکنک با یک کپسول گاز هلیوم تقلبی، پدروی خواستاربرخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل توزیع وفروش این قبیل کپسول های خطرناک شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۵    
باید بدانید که لوازم آرایش هم مثل مواد غذایی تاریخ انقضا دارند و مصرف آنها بعد از تاریخ معین شده عوارضی ایجاد می کند که گاه خطرناک تر از مواد غذایی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۹    
سرمربی پیشین پرسپولیس به خاطر بیماری مجبور به قطع پایش شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۴    
زیگفرید براک رئیس مجلس نمایندگان بلژیک عصر روز شنبه با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و در خصوص راهکارهای گسترش مناسبات و همکاری میان دو کشور دیدار کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۵    
مهاجم اسپانیایی آبی پوشان لندنی می گوید زین الدین زیدان خواهان ماندن وی در رئال مادرید بوده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۳    
مستند فاوست آمریکایی با موضوع زندگی شخصی و چگونگی رسیدن کاندولیزا رایس به مقام وزارت امور خارجه آمریکا، روزهای شنبه و یکشنبه این هفته از شبکه افق پخش می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۴    
مسئولان آستان قدس رضوی برای دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) دو عضو زن شورای شهر مشهد را دعوت نکردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۴    
تصویری جدیدی از نفیسه روشن کنار موتور
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۸    
مدافع برزیلی سابق تیم فوتبال اینتر از هم تیمی پیشین خود که با اظهارات اخیرش اعتبار او را زیر سؤال برده است، شکایت می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۹    
نسخه سدان این خودرو 0 تا 100 را در 2/3 ثانیه پر کرده و نسخه واگن استیشن آن به دلیل وزن بیشتر یک دهم ثانیه کندتر است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۳    
هر ساله کودکان زیادی به جمع ستارگان هالیوود اضافه می شوند. چهره های بسیاری در سال 2017، از بیانسه گرفته تا سی یرا و...، صاحب فرزند شده اند که ما در اینجا برخی از آنها را به شما معرفی می کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۷    
پرسپولیس در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط میزبان الهلال عربستان خواهد بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۵    
پدر مامور نیروی انتظامی که در سانحه تصادف با ملی پوش فوتسال بانوان کشته شد، می گوید با علم به این که امکان قصاص برای چنین پرونده هایی وجود ندارد اما درخواست اشد مجازات و قصاص را دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیکان از تمام قوا استفاده می کند تا از جو حاصل از پیروزی ما در آسیا ما استفاده کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل شیلات هرمزگان از ممنوعیت صید انواع آبزیان در آب های هرمزگان از ابتدای مهر به مدت 10 روز خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۷    
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری، جزئیات عمل جراحی سرطان تیروئید که 19 ساعت به طول انجامیده است، تشریح کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۴    
هفته ششم رقابت های لیگ برتر منهای یک بازی (پرسپولیس - پیکان) به پایان رسید. بیشترین شگفتی های لیگ هفدهم از ابتدا تاکنون در این هفته رقم خورد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۸    
سیامک انصاری بازیگر طنز کشور در توییتر خود مدل جدید موبایل آیفون را سوزه طنز توییت خود کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۵    
سارقان مسلحی که با قمه و اسلحه کمری از رهگذران، عابران پیاده، دختران و پسران عمدتاً نوجوان و جوان در محدوده بزرگراه ها و بوستان های غرب و شمال غرب پایتخت سرقت می کردند، به دام پلیس افتادند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۳    
انتخاب کفش مدرسه، همیشه دغدغه خانواده هایی است که به سلامت کودکانشان اهمیت می دهند. در این بخش با نکاتی آشنا خواهید شد که بتوانید بهترین خرید را برای فرزندان خود انجام دهید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۰    
در پایان مرحله مقدماتی مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان 13 نماینده ایران با شکست حریفان خود به مرحله اصلی مسابقات راه پیدا کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۰    
سودابه و سوسن حسنی دخت ، دو خواهر مجری تلوزیون هستند. سودابه حسنی دخت مجری شبکه خبر و سوسن حسنی دخت بیشتر مجری خبر شبکه یک و دو سیما هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۴    
لاشه این نهنگ 22 شهریور در ساحل جزیره سیری مشاهده و پس از هماهنگی های فنی در محل مناسب دفن شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۸    
غزاله سلطانی کارگردان پرسه در حوالی من از ادامه اکران این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه به دلیل شرایط نامطلوب انصراف داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۹    
رئیس جمهوری کشورمان جهت حضور در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل، فردا تهران را به مقصد نیویورک ترک می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۳    
یک طراح لباس معتقد است: مافیای وحشتناکی پشت هفته های مد در جهان وجود دارد و یک طراح باید ارتباط های قدرتمندی برقرار کند تا به هفته های جهانی مد برسد و به تنهایی نمی تواند از پس این کار برآید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۷    
جذاب ترین نکته در خصوص مدل مفهومی اوربان این است که در سال 2019 وارد فاز تولید شده و رقیب مستقیم بی ام و i3 به شمار می آید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۵    
هنرپیشه سرشناس 56 ساله هالیوود دو ماهی می شود برای نخستین بار پدر شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۲    
درمان مردم بیچاره ایران توسط انگلیسی های مهربان در جنوب کشور که این تصویر مربوط به سال 1917 م می باشد
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۹    
بازیگر نقش بزرگ آقا گفت: دوست ندارم از روی فیلم های هالیوودی الگوبرداری کنم. خلاقیت از خود انسان و بازیگر ناشی می شود. در کل علاقه دارم خودم باشم نه اینکه از کسی الگوبرداری کنم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با "عذرخواهی از مردم بابت شکست سنگین" تیمش برابر ذوب آهن گفت: هنوز صاحب تیم مشخص نیست و مسئولان باید هر چه سریع تر فکری به حال آن کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۸    
تکنولوژی مغز را مقید می کند که با شیوه ای متفاوت از مطالعه به اطلاعات توجه کند؛ در این مورد نیکلاس کار از استعاره تفاوت بین غواصی اسکوبا و جت اسکی استفاده می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بدو ورود به نیویورک اعلام کرد که اسرائیل حضور نظامی ایران در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی را تحمل نمی کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۹    
تیم ملی فوتسال بانوان امروز (شنبه)در نخستین دیدار خود در بازی های داخل سالن آسیا به پیروزی پرگل مقابل فلسطین دست یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۳    
با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ هر دو متهم جوانی که به خاطر شوخی باعث مرگ پیرمرد شوخ طبع در پارک شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۰    
یک دیپلمات عالی رتبه کشورمان اعلام کرد: نشست وزیران خارجه ایران و 1+5 در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۸    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: سفید بالک ها نهایتا تا دو هفته دیگر از بین می روند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۲    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران به گلایه اولیای دم بنیتا پاسخ داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۶    
عکس زیر لیست قیمت چاپ شده خودروها در یکی از نشریات را در سال 1385 نشان می دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۰    
برخی از کارهای همکارانم بسیار زننده و ناجوانمردانه است؛ مثلا در جشن موسسه محک که به کودکان سرطانی کمک می کند، آن هنرمند با شیک ترین و گران ترین اتومبیل، لباس و آرایش مو به این جشن می آید!
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۴    
اعضای تیم استقلال پس از شکست مقابل پارس جنوبی در جم ماندند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۴    
پدیده خون بازی بعد از گذشت چندسال از شناسایی آن میان دانش آموزان، به فراموشی سپرده شده بود تا این که یک فعال اجتماعی بار دیگر از شیوع بالای این پدیده خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۹    
عکس زیر ویترین مغازه ای را نشان می دهد که تی شرت مخصوص سینه زنی می فروشد!
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۰    
هری دین استنتون بازیگر فیلم هایی چون پدرخوانده 2 ، بیگانه و لوک خوش دست در 91 سالگی به مرگ طبیعی از دنیا رفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۴    
شما هر روز انتخاب هایی می کنید و تصمیم هایی می گیرید، برخی از این انتخاب ها که ظاهرا کاملا نامرتبط با سلامتی و شادی تان هستند، در واقع تاثیر چشمگیر و بزرگی بر روح و جسم تان می گذارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۵    
مهاجر گفت: محدودیت زیاد برای فیلمسازان اول و انداختن آنها در بازی رقابت با فیلمسازان باتجربه، خلاقیتشان را از بین می برد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۲    
کورس اسبدوانی تهران که مسابقات منظم و بسیار بابرنامه ای را در تابستان امسال برگزار می کرد با یک ناهماهنگی و رفتار زشت از سوی برخی از افراد که به ظاهر مالک هستند به حاشیه رفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۶    
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است منصوریان در تیم استقلال به بن بست تاکتیکی خورده و موفق نخواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۳    
شامگاه جمعه در ایرانشهر به یک پراید تیراندازی شد که درپی آن چهار نفر مجروح شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۷    
این ماشین نه کوتاه تر نه عریض تر و نه سریع تر و نه براق تر از بقیه هم رده های خود است و با چراغ عقب های زشت خود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۱    
متعاقب نقض مکرر حریم هوایی بنگلادش توسط میانمار، دولت داکا به میانمار هشدار داد که هر گونه اقدام تحریک آمیز سبب تنش و سردی در ورابط دو کشور خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۸    
سیروان خسروی و نیکی کریمی
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهور ترکیه در گفت وگو با رسانه های ترکیه ای اعلام کرد که قرار است چهار اکتبر (12 مهر)به منظور شرکت در یک نشست استراتژیکی دو جانبه در سطح مسئولان بلند پایه به تهران سفر کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۹    
هافبک تیم فوتبال پدیده امیدوار است که بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۳    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: 378 هزار و 706 نفر در آزمون سراسری سال 96 پذیرفته شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۴    
تیم فوتبال استقلال با قبول چهارمین شکست خود در لیگ هفدهم برابر تیم پارس جنوبی جم در شرایطی قرار گرفته که احتمال ادامه همکاری علیرضا منصوریان با این تیم به حداقل رسیده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۸    
رضا صادقی و خانواده عزیزش
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۲    
اپلیکیشن جدید عینک هوشمند گوگل، ساخته شده توسط دکتر "آزاده کوشکی"، یک شروع کننده مکالمه واقعی و کارآمد برای افراد مبتلا به اوتیسم است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۳    
قهرمان رقابت های تیراندازی با کمان معلولان جهان از عملکرد خود در این تورنمنت ابراز رضایت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۰    
با اعلام نتایج قبولی دانشگاه ها، بسیاری دانشجوی خوابگاهی می شوند و باید خود را برای این سبک زندگی آماده کنند.در این گزارش می توانید تا حدی با سبک زندگی خوابگاهی آشنا شوید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۴    
ستاره ولزی کهکشانی ها بار دیگر از سوی هواداران این تیم مورد انتقاد قرار گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۱    
بازیگر "دردسرهای عظیم" گفت: دلیل بسیار واضحی در خصوص غیبت من در سینما وجود دارد و آن هم باندبازی شدید و گسترده در این مدیوم است. سینمای این روزها در دست عده ای خاص قرار دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۸    
فیلمبرداری فیلم سینمایی درساژ به کارگردانی پویا بادکوبه در حوالی کرج ادامه دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۹    
تصویری از بهرام رادان که یک گربه خانگی به بغلش گرفته.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۹    
روزهای آخر تابستان برای کودکان یادآور روزهای شلوغ مغازه های فروش لوازم التحریر و نوشت افزار است، اما کم نیستند کودکانی که تنها تفاوت تغییر فصل برایشان شاید تغییر محل تکدیگری آنها باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۳    
باشگاه الجزیره امارات با درخواست الهلال برای میزبانی دیدار رفت این تیم برابر تیم فوتبال پرسپولیس موافقت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۰    
ضبط برنامه ترکیبی جزیره گنج از امروز 25 شهریور ماه آغاز می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۴    
آلکمار در حالی توانست اسپارتا روتردام را شکست دهد که یکی از گل ها با پاس بازیکن ایرانی اش به ثمر رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۸    
زهرا نعمتی در رقابت های پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان برابر اروگلو نور از ترکیه پیروز شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۹    
مطالعات اخیر نشان داده است که زنان ورزشکار به هنگام آسیب دیدگی نشانه های بیشتر و شدیدتری را مشاهده می کنند و ریکاوری آنها طولانی تر است.
  • ۱