پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 6 اسفند 1396 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 31 فروردین 1396 ستاره نیوز 31 اردیبهشت 1396 ستاره نیوز 31 خرداد 1396 ستاره نیوز 31 تیر 1396 ستاره نیوز 1 مرداد 1396 ستاره نیوز 1 شهریور 1396 ستاره نیوز 30 مهر 1396 ستاره نیوز 30 آبان 1396 ستاره نیوز 30 آذر 1396 ستاره نیوز 1 دی 1396 ستاره نیوز 30 بهمن 1396 ستاره نیوز 4 اسفند 1396 ستاره نیوز 5 اسفند 1396 ستاره نیوز 6 اسفند 1396 ستاره نیوز 7 اسفند 1396 ستاره نیوز 8 اسفند 1396 ستاره نیوز 9 اسفند 1396 ستاره نیوز 10 اسفند 1396 ستاره نیوز 11 اسفند 1396 ستاره نیوز 12 اسفند 1396 ستاره نیوز 13 اسفند 1396 ستاره نیوز 14 اسفند 1396 ستاره نیوز 15 اسفند 1396 ستاره نیوز 16 اسفند 1396 ستاره نیوز 17 اسفند 1396 ستاره نیوز 18 اسفند 1396 ستاره نیوز 19 اسفند 1396 ستاره نیوز 20 اسفند 1396 ستاره نیوز 21 اسفند 1396 ستاره نیوز 22 اسفند 1396 ستاره نیوز 23 اسفند 1396 ستاره نیوز 24 اسفند 1396 ستاره نیوز 25 اسفند 1396 ستاره نیوز 26 اسفند 1396 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۲    
این روزها شاهد ورود سبک های مدرن طراحی داخلی به منازل خانواده های ایرانی هستیم. یکی از سبک هایی که این روزها با استقبال زیادی مواجه شده سبک مینیمال (ساده گرایی) است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
یکی از مسایل پیرامونی موضوع که در جامعه ما بازتاب های فراوانی داشته مسئله افرادی است که در همسایگی کسانی قرار دارند که حیوان خانگی نگهداری می کنند لذا در این بخش نیز با همکاری روانشناسان متخصص سعی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۰    
"ابوالقاسم خان غفاری خودش را تنبیه می کند".نمونه مونتاژ عکس در زمان قاجار
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۱    
انتشار خبر مرگ جنجالی پسر 28 ساله اهل آلونی از توابع شهرستان لردگان که بر اثر تزریق آمپول جان باخته است، رئیس بیمارستان را به واکنش واداشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۵    
عکس زیر مقابل بانک شاهنشاهی در شرق میدان توپخانه گرفته شده است و تعدادی از ماموران نظمیه که محافظ کیسه های سکه هستند در تصویر دیده می شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۵    
عکسی از سمانه پاکدل که مدل یک برند لوازم آرایشی و بهداشتی شده است ، را مشاهده می کنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۰    
ایرج نوذری در کنار دخترش را مشاهده می کنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۳    
ماموران گمرک اصفهان از بسته پستی 4 کیلو و 600 گرمی حدود یک کیلو و 340 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۹    
به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان نهایی و حفظ حقوق ایشان، هر کد ملی قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهد بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۱    
گوشی های سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) شامل مدل های میت 10 و میت 10 پرو در اکتبر 2017 با هوش مصنوعی فوق العاده معرفی شدند تا زندگی ما را حرفه ای تر و راحت تر از همیشه کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
یک فوق تخصص خون و سرطان علائم سرطان معده و عوامل ابتلا به آن را تشریح کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۷    
چهار ماه از وقوع زلزله در کرمانشاه می گذرد و با وجود اینکه در اوایل کار قول های زیادی برای کمک به این مردم داده شده بود، کار تا به این زمان با کندی پیش رفته است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۱    
هواوی در کنفرانس خبری امروز خود در MWC 2018 از لپ تاپ ظریف و متفاوت خود به نام MateBook X Pro رونمایی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۸    
خواهرزاده جلال آل احمد از آنچه اقدام شهرداری تهران برای تغییر نام و هویت خانه سیمین دانشور و جلال آل احمد نامید به شدت انتقاد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۹    
معاون گردشگری کشور گفت: در نوروز 97 اسکان مردم به جز خانواده آموزش و پرورش در کلاس های درس انجام نخواهد شد و هتل های تهران به فرهنگیان 50 درصد تخفیف می دهند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۸    
بر اساس تحقیقات منتشر شده توسط کانال تلویزیون اسرائیل، سردار سلیمانی یکی از مهم ترین چهره های طراحی خاورمیانه بر اساس نظم جدید است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) معرفی شدند. در ادامه نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و قیمت گوشی های جدید سامسونگ خواهیم داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۳    
نایب رییس فدراسیون بسکتبال گفت: زنان ما حق دارند با حضور در رویدادهای ورزشی هیجانات این فضا ها را تجربه کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۷    
یکتا ناصر در یادداشت اینستاگرامی خود از صحبت های لیلا حاتمی در نشست خبری فیلم خوک در جشنواره برلین دفاع کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۸    
احمد نجفی دیشب در اقدامی عجیب درِ شورای صنفی نمایش در ساختمان شماره 2 خانه سینما را گِل گرفت! این اقدام نامعمول او در اعتراض به وضعیت نمایش فیلمش صورت گرفته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب سرباز کوچک امام روایت خاطرات دوران اسارت آزاده سرافراز مهدی طحانیان در سنین نوجوانی در زندان های رژیم بعث عراق تقریظ نوشتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۸    
خانواده ها و بانوان زیادی از دیدار تیم ملی بسکتبال ایران برابر عراق استقبال کردند و به سالن آزادی رفته اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۶    
رندرهای رسمی هواوی پی 20 و پی 20 پلاس (Huawei P20 & Huawei P20 Plus) ساعاتی پیش از معرفی رقیب بزرگ آن ها یعنی خانواده گلکسی S9 سامسونگ منتشر شد. طراحی این دو گوشی بسیار شبیه به آیفون ایکس اپل است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۱    
حفره جهنم نام پدیده ای است که به دنبال فعالیت های گروهی از محققان به صورت کاملا اتفاقی پدید آمد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه، 10 اسفند از ساعت 15:45 آغاز می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۹    
در بهمن ماه امسال تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 18.4 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 17.7 درصد نشان می دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۴    
کمیته بین المللی صلیب سرخ نیز به فهرست موسسه ها و شرکت های خیریه ای که کارمندانش سوء رفتار های جنسی انجام داده اند، پیوست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی از برگزاری حراج سکه فردا (دوشنبه) در بانک کارگشایی خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه امنیت، خط قرمز مسئولان است، گفت: همه از اقدامات ناجا و بسیج (در جریان حادثه خیابان پاسداران) حمایت می کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۹    
محیط بانان پارک ملی لار 2 شکارچی سنگدل را که در اقدامی بیرحمانه یک بزکوهی آبستن و یک بزغاله را در لاریجان شکارکرده بودند دستگیر کردند. جریمه 30 میلیون تومانی و حبس در انتظار این متخلفان است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۶    
سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت پادوانی توضیحاتی ارائه داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
احساس میکنید سوخت و ساز بدنتان در یک نقطه متوقف شده است؟ با اینکه ورزش کردن و ساخت عضله بیشترین کمک را به تقویت سوخت و ساز میکند اما راه های دیگری نیز برای سوزاندن موثر تر کالری وجود دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
در مسجد سلیمان بوی گاز هر غریبه ای را به سرفه می اندازد ولی محلی ها این بو را احساس نمی کنند. بویی شبیه تخم مرغ گندیده که سینه آدم را تنگ می کند و کمی بعد حالت تهوع ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۵    
مسئولان اداره ارشاد رشت دلیل لغو کنسرت کیوان ساکت در این شهر را نزدیکی آن به روز پایانی ایام فاطمیه اعلام کرده اند و سوال این جاست که آیا در زمان صدور مجوز نمی دانستند ایام فاطمیه چه زمانی تمام می ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۹    
قاتلان بزرگ دنیا را بشناسید
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پرونده جاسوسان در قالب فعالیت محیط زیستی اخیرا سه نفر در هرمزگان بازداشت شده اند. فرد خارجی تاکنون در این پرونده بازداشت نشده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
این بار حضور زنان تفاوتی آشکار با دفعات قبل دارد: به مانند فینال لیگ برتر بسکتبال یا لیگ جهانی والیبال، تماشاگران زن گزینش نمی شوند و فدراسیون از همه خواسته که در ورزشگاه حضور پیدا کنند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۴    
تیره ترین ساعت به عنوان برنده اصلی جوایز سالانه انجمن گریم و چهره پردازی آمریکا معرفی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۴    
مسابفات اسکی روی یخ در سوییس
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۸    
اکران خصوصی فیلم سینمایی بدون تاریخ،بدون امضا .
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
پوستر سریال ویژه نمایش خانگی گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی رونمایی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
در صورت مجوز تیم جراحی پادوانی، باشگاه استقلال این آمادگی را دارد که همین امروز یا فردا مدافع آسیب دیده اش را برای ادامه درمان به تهران منتقل کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۹    
مبدع این قطره چشم می گوید ترکیبات موجود در این محصول که بر مبنای فناوری نانو ابداع شده قادر به برطرف کردن مشکلات قرنیه چشم خوک بوده و می توان امیدوار بود که در آینده نزدیک بتوان با استفاده از همین ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
عصر دیروز یک محیط بان در منطقه شکار ممنوع کاغذ کنان میانه از سوی یک شکارچی مورد هدف تیراندازی قرار گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
جدایی عاطفی شما و همسرتان به هر دلیل ممکن، راه بر انحراف شما و همسرتان می گشاید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۵    
دادستان عمومی وانقلاب بوشهر از احضار مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران به دادسرا خبر داد و گفت: تحقیقات اولیه توسط قاضی رسیدگی کننده به پرونده انجام شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۳    
زمانی که هواپیما آماده نشستن در فرودگاه مشهد بود به دلیل کاهش دید افقی خلبان (طبق اعلام خلبان) هواپیما نتوانست در فرودگاه فرود بیاید و مجدداً به تهران بازگشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
پروانه معصومی در واکنش به اظهارات لیلا حاتمی گفت: کوچک کردن ایران به این شکل که این خانم گفتند باعث کوچک کردن خودشان است. اگر دوست ندارند بروند جای دیگر زندگی کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۸    
مدیر واحد پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه دیگری به کشور گفت: فردا موج دیگری ازغرب وارد کشور و موجب بارش در نوار غربی می شود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۲    
وزیربهداشت گفت: مردم را نباید ترساند و بدبین کرد و بهتر است به جای دادن اخبار منفی، نشاط را در جامعه گسترش دهیم، زیرا امروزه تاب آوری مردم بسیار کم است و به جای دادن اخبار منفی به مردم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
تصویر قدیمی از آرامگاه فردوسی محل خاکسپاری حکیم ابوالقاسم فردوسی در دهه 50 را مشاهده می کنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۰    
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که تیمش باید سه امتیاز بازی روز پنجشنبه در هفته بیست وپنجم لیگ برتر را مقابل پیکان به دست بیاورد، چون چیزی برای از دست دادن ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۴    
رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب، گفت: طی روزهای اخیر خبری مبنی بر جابجایی نوزاد در بیمارستان میناب در حال انتشار بوده که این موضوع در حال بررسی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۵    
کره شمالی امروز (یکشنبه) آمریکا را به خاطر تلاش برای تضعیف بهبود روابط بین دو کره محکوم کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۹    
شواهد اولیه نشان داده اند که اسیدهای چرب امگا-3 ممکن است به کاهش فعالیت سیگنال های سلولی در مغز افراد مبتلا به اختلال دو قطبی کمک کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۶    
نسرین مقانلو با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: روز سه شنبه در آمریکا پدرم تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت، این دور بودن از اون حالم رو بدتر کرده.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
معاون پزشکی باشگاه استقلال تأکید کرد مدافع این تیم دچار پارگی نخاع نشده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
هفته مد در میلان ایتالیا
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
این مطالعه که در مجله ساینس منتشر شده نشان می دهد اسب های "شوالسکی" (تاخی) که پیشتر تصور می شد آخرین گونه از اسب های وحشی باقی مانده روی زمین است در واقع اسب های اهلی بوده اند که از چنگ صاحبان خود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۵    
یازدهمین نمایشگاه جهانی تتو در برایتون بریتانیا
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمهوری روسیه در اظهاراتی از نظامیان این کشور که در جنگ سوریه شرکت دارند تمجید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۹    
سخنرانی بیل کلینتون رییس جمهوری اسبق آمریکا در اجلاس جنبش ایمنی بیماران در لندن. این جنبش هدف کاهش جهانی مرگ و میرهای بیمارستانی را دنبال می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۳    
هومن سیدی اولین بازیگر فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
کماندار کامپوند ایران که برای حضور در رقابت های کاپ آسیایی آماده می شود با اشاره به پنج قهرمانی متوالی خود در این مسابقات گفت: مصمم به تکرار قهرمانی هستم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
پرستو صالحی با انتشار این عکس برای پادوانی ابراز نگرانی کرد
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۴    
مرد جوان که به خاطر مرگ پسرش بر اثر مصرف متادون، به دادسرای جنایی تهران احضار شده بود، منکر نقش داشتن در مرگ او شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۱    
داریوش فرضیایی با انتشار این عکس در استوری اینستاگرامش یادی از کودک درونش کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۵    
"کریس جنر" مادر کارداشیانها و جنرهای مدل پس از 2 سال رابطه با نامزد جوانش،تصمیم به جدایی گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۹    
قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: ضرب و شتم 15 پرستار از جانب بیماران و همراهان در 2 ماه اخیر بسیار نگران کننده است و مسئولان دولتی باید به آن رسیدگی کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۶    
ژوزه مورینیو که شایعاتی درباره درگیری او با پوگبا وجود داشت در گفتگویی در این باره توضیح داده و بازیکنانش را به جلب اعتمادش دعوت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۱    
خودرو با موتورهای مختلف ارائه شده است، اما اگر شما به یکی از مدل های این خودرو علاقه مند شدید، به سراغ یک موتور 1 ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۹    
یک مهندس تعمیر و نگهداری هواپیما در مجله هوایی دنیای زیبای پرواز نوشته است:
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۶    
مجری قانون می بایست در برخورد با مجرمین، خود بیشترین پایبندی به قانون را داشته باشد و از هر گونه اقدامی که خارج از دایره قانون است خودداری نماید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
این نکته ثابت شده است که پلاک های دندان منجر به آسیب به مینای دندان و همچنین خطر ابتلا به بیماری های پریودنتال و تشکیل حفره های دندانی می شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
مرگ عده ای از جنگجویان روس در حملات روز 7 فوریه، حضور نامحسوس گروهی از نیروهای این کشور در جنگ های داخلی سوریه را فاش کرد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۸    
سردار سیدکمال هادیان فر رئیس پلیس فتا ناجا در حاشیه نشست سالیانه رؤسای پلیس فتا در جمع خبرنگاران در خصوص آزمایشگاه های ادله دیجیتال پلیس فتا اظهار داشت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۳    
تصویربرداری سریال از یاد ها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان به جلسه دویستم رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۷    
داوری که روز گذشته با دادن کارت زرد به دروازه بان استقلال باعث محرومیت او از دربی 86 شد، سال گذشته نیز هافبک پرسپولیس را قبل از دربی محروم کرده بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
برینتی اسپیرز یکی از خبرسازترین ستاره های عصر حاضر است. آخرین اخباری که در مورد او منتشر شده مربوط به رابطه عاطفی اش است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۵    
در پی نوسانات جوی مدینه منوره فیلمی از لحظات رعب آور بارش تگرگ هایی به بزرگی تخم مرغ را مشاهده می کنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۹    
رییس شورای شهر تهران گفت: در شرایط کنونی که تهدیدات جهانی علیه ایران رو به افزایش است وحدت مهم ترین عامل قوت ما است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
گرامیداشت رکن الدین خسروی درحالی برگزار شد که همه مهمانان و مدعوین حاضر در این مراسم، ملزم به زدن نقاب به صورت هایشان بودند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۴    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: من ندیدم دایی و کریمی با هم قهر باشند بلکه آنها فقط اختلاف نظر داشتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
فریبا طالبی و همسرش عکس جالبی را با لباس ست منتشر کردند
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۵    
خرس طلای برلیناله 2018 در حالی شب گذشته (شنبه) به فیلمی از کارگردان اهل رومانی رسید که سینمای این کشور برای دومین بار کسب جایزه اول جشنواره برلین را جشن می گیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان نسبت به انتشار تصاویر و فیلم های اجساد جانباختگان که برابر قانون جرم محسوب می گردد، خودداری کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار برگزاری جلسات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور رئیس جمهور یا نماینده ویژه از سوی وی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۱    
مهندسان ناسا در تلاشند تا لباس فضانوردی جدیدی مجهز به به سیستم تخلیه مواد دفعی طراحی کنند تا فضانوردان مجبور نباشند در مواقع اضطراری، خود را به سرویس بهداشتی ایستگاه فضایی یا سفینه خود برسانند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۵    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور درباره شناسایی پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج توضیحاتی ارائه کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۵    
موتورسواری سمیرا حسینی
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۹    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه سواحل مکران را به عنوان نقطه مهم برای توسعه کشور مورد توجه قرار داده ایم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۳    
نوازنده سازهای کوبه ای در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از انجام مراحل نهایی تازه ترین اثر تالیفی، همکاری با چند هنرمند مطرح و حضور در چند کنسرت خارجی خبر داد.
  • ۱