جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۷:۲۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 18 مهر 1397 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 30 فروردین 1397 ستاره نیوز 31 اردیبهشت 1397 ستاره نیوز 31 خرداد 1397 ستاره نیوز 1 تیر 1397 ستاره نیوز 30 مرداد 1397 ستاره نیوز 1 شهریور 1397 ستاره نیوز 30 آبان 1397 ستاره نیوز 29 آذر 1397 ستاره نیوز 30 دی 1397 ستاره نیوز 30 بهمن 1397 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 1 مهر 1397 ستاره نیوز 2 مهر 1397 ستاره نیوز 3 مهر 1397 ستاره نیوز 4 مهر 1397 ستاره نیوز 6 مهر 1397 ستاره نیوز 7 مهر 1397 ستاره نیوز 8 مهر 1397 ستاره نیوز 9 مهر 1397 ستاره نیوز 10 مهر 1397 ستاره نیوز 11 مهر 1397 ستاره نیوز 13 مهر 1397 ستاره نیوز 14 مهر 1397 ستاره نیوز 15 مهر 1397 ستاره نیوز 16 مهر 1397 ستاره نیوز 17 مهر 1397 ستاره نیوز 18 مهر 1397 ستاره نیوز 21 مهر 1397 ستاره نیوز 22 مهر 1397 ستاره نیوز 23 مهر 1397 ستاره نیوز 24 مهر 1397 ستاره نیوز 25 مهر 1397 ستاره نیوز 26 مهر 1397 ستاره نیوز 27 مهر 1397 ستاره نیوز 28 مهر 1397 ستاره نیوز 29 مهر 1397 ستاره نیوز 30 مهر 1397 
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۴    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه توضیحات محسن مسلمان در کمیته انضباطی این باشگاه قانع کننده بود، گفت: حتی اگر از فوتبال حذف شوم از حق ذوب آهن کوتاه نمی آیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۸    
توان بدنی در این کار مهم نیست که بگوییم فرد جوان باشد یا پیر، باید مغز درستی داشته باشد و قلبش با فرهنگ این مملکت سازگار باشد و با فرهنگ و هنراین مملکت آشنا باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۵    
دیروز خبر درگذشت بهرام شفیع گزارشگر پیشکسوت و پر سابقه تلویزیون منتشر شد که واکنش های متفاوتی را به همراه داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۹    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران برگزاری پرتعداد دیدارهای تدارکاتی را نیاز این تیم دانست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۹    
نخست وزیر انگلیس اولین وزیر "پیشگیری از خودکشی" در جهان را در دولت خود منصوب کرد تا شاید آمار خودکشی در این کشور را کاهش دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۳    
سرمربی شیاطین سرخ از بازی با نیوکاسل جان سالم به در برد ولی این هفته پیکار دشواری دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال کلوب بروژ به اتهام دست داشتن در پولشویی و تبانی بازجویی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرده از فردا تا اواسط هفته آینده هوای برخی مناطق کشور خنک تر می شود و شاهد بارش برف و باران و سیلاب و آبگرفتگی در برخی استان ها خواهیم بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۸    
محققان قصد دارند با کمک فناوری های نوین عینک های واقعیت افزوده سبکی بسازند که تصاویر را به طور مستقیم به چشم کاربر می تابانند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۵    
اتوبوس حامل دانش آموزان تبریزی در یک کیلومتری تبریز تصادف کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۹    
دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال برابر برزیل در حالی به دلیل مشکلات مالی لغو شد که از آخرین اردو و دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال در خارج از کشور نزدیک به هشت ماه می گذرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۶    
هیات وزیران با اختصاص مبلغ 90 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع سیل در استان های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی موافقت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۸    
نامزد روزنامه نگار منتقد عربستانی از روابط خود با او و برنامه هایی که برای آینده داشتند، پرده برداشته و از ترامپ، ملانیا و نیز ولیعهد عربستان برای روشن شدن وضعیت خاشقجی درخواست کمک کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۹    
انجمن قلب امریکا توصیه می کند که باید هفته ای دو بار ماهی مصرف شود چراکه مملو از پروتئین، اسیدهای چرب اُمگا3 و ویتامین هاست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۹    
در لیگ های انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و بوندسلیگا بازیکنانی در صدر بهترین گلزنان قرار دارند که در شروع فصل کمتر کسی تصور می کرد در این جایگاه حضور داشته باشند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۴    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دایی و خواهرزاده ای که اقدام به آدم ربایی منجر به آزار و اذیت دختر 17 ساله ای کرده بودند، خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۸    
فیلم انیمیشن آدم خانگی به کارگردانی مرضیه ابرارپایدار، در هفته فیلم سبز چین به نمایش گذاشته می شود. دهمین دوره برنامه فرهنگی هفته فیلم سبز چین از امروز چهارشنبه 18 مهر ماه در شهر پکن چین آغاز می شود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۵    
حمید فرخ نژاد در واکنشی نسبت به انتشار بخشهایی از مصاحبه اش به شکل تقطیع شده و گزینشی در اینستاگرامش نوشت :
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران از واژگونی یک مینی بوس در بزرگراه آوینی خبر داد و گفت: 15 نفر از سرنشینان مینی بوس دچار مصدومیت شدید شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۶    
قرعه کشی هشتمین دوره رقابت های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی انجام شد و هشت تیم حاضر، رقبای خود در مرحله گروهی را شناختند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۶    
یکی از اعضای سردبیری سایت خبرآنلاین تایید کرد که این سایت مورد حمله سایبری قرار گرفته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۰    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن از ریزش دیوار یکی از مدارس روستاهای این شهرستان بر سر دانش آموزی خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۱    
تحت شرایط عادی، لخته های خون می توانند مفید باشند. به عنوان مثال، زمانی که دچار جراحت شده اید، بدن برای توقف خونریزی لخته خون ایجاد می کند. پس از بهبودی، بدن لخته خون را تجزیه کرده و از بین می برد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۹    
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می توانند امیدوار باشند تا بخشی از مشکلات ارزی شان حل شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۶    
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت که اعضای باند 14 نفره جعل اسناد و مدارک هویتی و قاچاق انسان از سوی پلیس امنیت عمومی این استان دستگیر شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
سهیل بیرقی کارگردان فیلم عرق سرد در بخشهایی از گفت وگوی خود با همشهری ، روایت جالبی از ماجرای شکایت یک مجری تلویزیون از این فیلم را بازگو کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۲    
اسکندر کوتی گزارشگر قدیمی فوتبال گفت: بهرام شفیع همیشه می گفت که اجازه دهید نسل جدید هم بیایند و موفقیت کسب کنند، ما از موفقیت های آنها خوشحال می شویم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۹    
جودو کار نابینای وزن منهای 100 کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی برابر حریف عنوان دار کره ای پیروز شد و بیست و ششمین مدال طلای کاروان ایران را به دست آورد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۶    
تریلی حامل خودروهای لوکس که از محور بند عباس به لار در حرکت بود دچار آتش سوزی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۹    
اگر تا به حال میگرن را تجربه کرده اید از یک نکته آگاه هستید: بهتر است از آنها پرهیز شود. اما عادات روزانه شما می توانند در بروز علائم میگرن نقش داشته باشند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۰    
شبکه CW اولین تصویر رسمی از روبی رُز در نقش کیت کین یا بت وومن را منتشر کرد. این شخصیت 9 تا 11 دسامبر آینده با کراس اوور امسال موسوم به الس ورلدز (Elseworlds) که طی سه شب در اپیزودهایی از سریال های ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۴    
فرشته طائرپور قصد دارد بزودی برای نمایش فیلم های کودک و نوجوان خانه فرهنگی تفریحی در استانبول راه اندازی کند و در عین حال گفت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۵    
شاهین ایزدیار با قهرمانی در مسابقات شنا ماده قورباغه 100 متر کلاس SB9، چهارمین مدال طلای خود در بازی های پاراآسیایی را کسب کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۶    
یادگار امام با انتشار عکسی از آخرین دیدارش با مرحوم بهرام شفیع، مجری برنامه های ورزشی صداوسیما در صفحه اینستاگرامش به بیان خاطره ای از وی پرداخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۲    
ترنس هیل بازیگر مشهور فیلم های وسترن ایتالیایی، جایزه یک عمر دستاورد را از جشنواره فیلم مذهب امروز دریافت می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۴    
یک مأمور انتظامی در درگیری با اخلالگران نظم و امنیت در ایست و بازرسی شهرستان قاین به شهادت رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۸    
مدرسه برای دنیا اما با دیگر بچه های ایران فرق داشت. مدرسه برای دنیا، پایان دنیا بود. قرار نبود او در مدرسه سواد یاد بگیرد، قرار بود دنیا آنجا بمیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۹    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با نمایش تصویری که به ظاهر نشان می داد ساختمانی در کوچه ماهر در تورقوزآباد است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۳    
تنها 11 تیم در لیگ های اروپایی همه بازی های این فصلشان را با پیروزی به پایان رسانده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۴    
تصویری از برخورد دو کشتی تونسی و قبرسی در آب های مدیترانه
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۸    
استعفای هیلی شاید برای بسیاری تعجب آور باشد اما مرور اقدامات یکجانبه گرایانه ترامپ و واکنشهای جهانی به آنها می تواند تا حدودی معمای کناره گیری نماینده آمریکا در سازمان ملل را فاش کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
گوگل روز گذشته از دستگاه هایی رونمایی کرد که همگی مجهز به هوش مصنوعی بودند. موبایل جدید این شرکت می تواند به طور خودکار تماس ورودی را پاسخ دهد یا تماس رباتیک را رد کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
همه ما گاهی اوقات عصر های تیره و تاری را از سر می گذرانیم. اما گاهی این فضای خانه است که حالت ثابتی از غم دارد و اوضاع را بدتر می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
بهنوش طباطبایی بعد از دیدن سریال دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) در ایسنتاگرامش نوشت: سریال می سازن نه که فقط دور هم باشن. سریال می سازن که به دنیا خدمت کنن ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
فرماندهی انتظامی مشهد گفت: ماموران پلیس درخصوص حکم قضایی به دلیل اختلاف مالی، برای دستگیری متهم به محل زندگی وی رفته وبا مقاومت تعدادی از بستگان شخص مواجه شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
AFC به تمجید ویژه ای از دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به خاطر عملکردش در بازی با السد پرداخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از یک مسئول ترک در وزارت خارجه این کشور از کشته شدن و تکه تکه شدن جسد جمال خاشقجی با استفاده از یک اره خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
بهرام شفیع، مجری باسابقه و گزارشگر فوتبال در سن 62 سالگی، بعد از 30 سال اجرای برنامه ورزش و مردم در اتفاقی غیرمنتظره برای همیشه با قاب تلویزیون خداحافظی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
جکی چان بازیگر مطرح سینمای اکشن در انیمیشن کانادایی روزی روزگاری یک زودیاک صداپیشگی می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۳    
در این عکس نیلوفر پارسا را با ظاهری متفاوت و در حال سلفی گرفتن ببینید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۰    
مرحله نهایی اجرای استانداردهای 85 گانه خودرویی از ابتدای دی ماه سال جاری و برنامه پیش فروش خودروها که تحویل آن ها بعضا به اواسط و حتی اواخر سال بعد می انجامد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۴    
امروز چهارشنبه هجدهم مهر ماه، شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۸    
قرار بود بخش پاپ در جشنواره موسیقی فجر نه تنها برای این جشنواره هزینه ای نداشته باشد، بلکه درآمدهایی هم برای جشنواره به ارمغان بیاورد، اما...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۲    
در این مطلب می خواهیم چگونگی عملکرد کرم های ضدچروک و ترکیبات آن ها را بررسی کرده و در نهایت چند کرم ضدچروک طبیعی و خانگی را معرفی کنیم که تأثیر زیادی در جوانی پوست دارند؛ با ما همراه باشید...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۳    
بانوی تیراندازی باکمان ایران پس از کسب مدال نقره بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: رقابت تنگاتنگی با حریف چینی را پشت سرگذاشتم و هنوز رقابت من تمام نشده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۷    
راننده جنجالی لندکروز که مامور پلیس شیراز را مورد ضرب و شتم قرار داده بود اکنون به 7 سال نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان محکوم شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۳    
اختلاف هایی در حوزه زنان و آمار و اعتیاد زنان و پیشگیری از آنها نسبت به حوزه مردان دیده می شود، البته این مساله در خارج از کشور و کشورهای اروپایی نیز نمود دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۰    
فدراسیون فوتبال با سفر تیم ملی فوتسال ایران به برزیل و انجام دو بازی تدارکاتی با این تیم مخالفت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۱    
تاریخ رسمی زندگی چه گوارا تقریبا در همه جا یکسان روایت شده است، البته روایت های متعدد. اما بعضا با توجه به دیدگاه های فکری متفاوت چپگرایان و سوسیالیست های ضد امپریالیستی او را در بالاترین سطح می ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۱    
طبق نظر کاربران سایت AFC علی کریمی به عنوان بهترین هافبک تاریخ جام ملت های آسیا انتخاب شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۵    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: ارائه خدمات مددکاری اجتماعی این سازمان به مبتلایان به اختلال هویت جنسی (ترنس سکشوال ها یا TS) از سال 84-85 آغاز شد و تاکنون سه هزار فرد مبتلا این خدمات را ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۹    
دوبلور شخصیت های شیپورچی ، یوگی و تنسی معتقد است، کارتون هایی که دوبله می شوند، در ذهن کودکان امروز نمی مانند، چون خوب ساخته نمی شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۴    
کارگردان آمریکایی قصد دارد علیه سناتور تگزاسی یک کمپین تلویزیونی تولید کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۴    
در عکس امروز، سه کوسه ابریشمی را می بینید که در میان دریای کارائیب گشت می زنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی پلیس لاس وگاس آمریکا اعلام کرد که رونالدو باید از اتهامی که به او زده شده است دفاع کند و پاسخگوی سوالات باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۹    
شش سال پس از تولید جنگ جهانی زد کمپانی پارامونت پیکچرز قسمت دوم را تولید می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۳    
دلار چه زمانی به وجود آمد؟ چه هنگام بر مسند واحد پول جهانی نشست و چه شد که بر این مسند نشست؟ این گفته ی وزیر خزانه داری آمریکا که دلار واحد پول ما ولی مشکل شماست ، به چه معناست؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۴    
مراسم تشییع پیکر گزارشگر باسابقه تلویزیون و رئیس فدراسیون هاکی صبح روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۵    
به دنبال نوسانات افزایش قیمت ارز برخی اقلام دارویی نیز دستخوش تغییر شده اند و این درحالیست که دولت به صراحت عنوان کرده بود دارو ارز مبادله ای می گیرد و قرار نیست در این بخش مشکلاتی به وجود آید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
وحید مظلومین معروف به سلطان سکه و محمد اسماعیل قاسمی ملقب به محمد سالم که از سوی شعبه دوم دادگاه های ویژه رسیدگی به پرونده های اخلالگران اقتصادی اخیر به اعدام محکوم شدند، به حکم دادگاه اعتراض کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۱    
علیرضا حیدری، دارنده 6 مدال کشتی جهان و المپیک گفت: به جای اطرافیان رضا یزدانی، او باید خودش حرف بزند و محکم و قاطع بگوید می خواهد کشتی بگیرد یا نه.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۵    
پژوهشگران دانشگاهی در تحقیقی نشان داده اند که حتی مصرف نوشیدنی های به ظاهر سالمی نظیر دوغ و کفیر نیز در صورت عدم توجه و رسیدگی مناسب پس از مصرف ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۲    
جودو کار نابینای وزن منهای 100 کیلوگرم کشورمان در دیدار نیمه نهایی بازی های پاراآسیایی حریف ازبکستانی خود را شکست داد و راهی فینال شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۹    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید از جریمه 80 میلیون تومانی و 3 سال حبس برای متخلفان نگهداری از حیات وحش خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۶    
زن جوان وقتی دریافت همسر موقتش متأهل است تصمیم گرفت پسر 8 ساله این مرد ثروتمند را برباید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۳    
مسابقات استاندارد شطرنج نابینایان در دو بخش آقایان و بانوان و در کلاس های مختلف به پایان رسید و تیم ایران موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۳    
تهران در سال 1396 حدود 3 میلیون و 692 هزار بازیکن بازی های دیجیتال داشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۰    
انصافاً باید اعتراف کرد مادر طبیعت در حق تیلور سویفت چیزی کم نگذاشته است و این پرنده خوش صدای دنیای موسیقی در کنار صدای زیبا، ظاهری جذاب و اندامی خوش تراش دارد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۰    
رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد دیدار بعدی اش با رهبری کره شمالی تا پس از انتخابات کنگره که قرار است ماه آتی میلادی برگزار شود، انجام نمی گیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۷    
در حال حاضر موضوع افزایش قیمت سکه دست به گریبان مردانی شده است که پیش از این بنا به تشخیص دادگاه، مهریه زنان را به شکل قسطی پرداخت می کردند اما حالا بسیاری از آنان با تغییرات شدید قیمت سکه دیگر توان ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۴    
اگر ادبیات یونان پر است از پدرکشی، در عوض ما شاهنامه ای داریم با داستان عجیب پسرکشی. پسری که کشته نشود، فرزند دلبند لایق نیست؛ ما با مردن، لایق می شویم، مگر این که نمیریم و بشویم مثل پدرمان.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۰    
مدیر عامل کانون هموفیلی ایران، نسبت به گروکشی برخی شرکت های پخش دارو از بیماران، گلایه و انتقاد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۷    
رییس فدراسیون جودو با تاکید بر اینکه اتحادیه جودوی آسیا هیچ مکاتبه ای با فدراسیون جودو مبنی بر ممنوعیت پوشش حجاب در بازی های المپیک جوانان نداشته گفت: چون صالحی امیری ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۸    
اهالی توییتر فارسی صبح خود را با خبری درباره تصادف برادر یکی از اعضای شورای شهر با خودروی در اختیار شورای شهر، آغاز کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۸    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که داروی کاهش وزن ممکن است در پیشگیری و درمان دیابت موثر باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۵    
امید اول طلای ایران در مسابقات ریکرو در فینال مغلوب حریف چینی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۲    
رکابزن تیم ملی که در اینچئون نایب قهرمان استقامت جاده شد اما در جاکارتا موفقیتی کسب نکرد، می گوید هزینه های این رشته سرسام آور شده است.