چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 1 تیر 1398 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 31 فروردین 1398 ستاره نیوز 1 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 1 خرداد 1398 ستاره نیوز 31 مرداد 1398 ستاره نیوز 31 شهریور 1398 ستاره نیوز 2 آبان 1398 ستاره نیوز 2 آذر 1398 ستاره نیوز 14 دی 1398 ستاره نیوز 1 تیر 1398 ستاره نیوز 2 تیر 1398 ستاره نیوز 3 تیر 1398 ستاره نیوز 4 تیر 1398 ستاره نیوز 5 تیر 1398 ستاره نیوز 7 تیر 1398 ستاره نیوز 8 تیر 1398 ستاره نیوز 9 تیر 1398 ستاره نیوز 10 تیر 1398 ستاره نیوز 11 تیر 1398 ستاره نیوز 12 تیر 1398 ستاره نیوز 13 تیر 1398 ستاره نیوز 14 تیر 1398 ستاره نیوز 15 تیر 1398 ستاره نیوز 16 تیر 1398 ستاره نیوز 17 تیر 1398 ستاره نیوز 18 تیر 1398 ستاره نیوز 19 تیر 1398 ستاره نیوز 20 تیر 1398 ستاره نیوز 21 تیر 1398 ستاره نیوز 22 تیر 1398 ستاره نیوز 23 تیر 1398 ستاره نیوز 24 تیر 1398 ستاره نیوز 25 تیر 1398 ستاره نیوز 26 تیر 1398 ستاره نیوز 27 تیر 1398 ستاره نیوز 28 تیر 1398 ستاره نیوز 29 تیر 1398 ستاره نیوز 30 تیر 1398 ستاره نیوز 31 تیر 1398 
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۴    
استفاده از واکس کفش به جای کاکائو در تولیدی دونات در اصفهان خبرساز شد
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۵    
مسئولان باید آمار دقیق و تفکیکی از میزان طلاق های صوری و البته به طریق اولی، میزان طلاق های صوری به نفع مستمری پدر ارائه دهند و اگر واقعا زنگ اخطار به صدا درآمده و چنین طلاق هایی زیاد است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۷    
گران ترین آپارتمان فروخته شده در زمستان سال گذشته بیش از 57 میلیون تومان قیمت خورده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۹    
آیا هر زمانی که وسوسه می شوید تا بخورید، تسلیم می شوید؟ این برنامه به شما کمک می کند تا اراده تان را به کار بگیرید.ما 4 راه شگفت انگیز به شمات ارائه میکنیم!
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۰    
غذاهای تند و پرادویه نه تنها می توانند بسیار خوشمزه باشند، بلکه سودمندی های زیادی را برای سلامت ما به همراه دارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۹    
ماشین، کولر ندارد اما شیشه پنجره های ماشین را بالا می کشد، البته فرقی هم نداشت، کولر هم که روشن بود بازهم شیشه ها را بالا می کشید؛ این ترس از همان چندسال پیش باقی مانده است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۰    
سازمان حفاظت محیط زیست کشور بعد از 20 سال مخالفت، مجوز ساخت سد لاسک را داد. چراغ سبز پردیسان برای ساختن یک سد در دل جنگل های باستانی هیرکانی به اعتراض بالای فعالان حوزه محیط زیست و منابع طبیعی منجر ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۰    
پرویز پرستویی در کنار پسرش.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۸    
دادستان مرکز استان گلستان در جمع روحانیون شیعه و سنی از تشدید برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مشروبات الکلی در استان خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۰    
کاخ سفید در گزارشی 40 صفحه ای جزئیاتی از بخش اقتصادی معامله قرن را در اختیار مخاطبان خود قرار داده اما این طرح اقتصادی شامل چه مواردی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که در ایتالیا بودم متوجه شدم که هواداران استقلال من را خیلی دوست دارند و حالا هم می خواهم بیشترین موفقیت را با استقلال کسب کنم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۴    
اهالی سینما در مراسم سالگرد تولد عباس کیارستمی از حسرت های خود و جالی خالی او در سینمای ایران گفتند. همچنین مرور خاطرات، بخشی دیگر از سخنان فعالان این حوزه را تشکیل داده بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۹    
ماهی ها یکی از سالم ترین غذاها هستند. در ادامه می توانید با خواص اعجاب آور آن ها که تا به حال نشنیده اید آشنا شوید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۴    
رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز گفت: یک نفر در شیراز به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز هر دو چشم خود را از دست داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۴    
انتشار گزارش هایی درباره افزایش غلظت آلاینده ها در هوای تهران و همچنین اظهار نظر معاون رئیس جمهور درباره جایگزینی درآمدهای مالیاتی به جای درآمدهای نفتی، سوژه طنز شهرونگ شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا پیش از رفتن به تفرجگاه کمپ دیوید برای رایزنی درباره ایران در جمع خبرنگاران گفت از اینکه ایران هواپیمای سرنشین دار آمریکایی را بر فراز تنگه هرمز سرنگون نکرد قدردانی می کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۴    
تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل استرالیا به پیروزی رسید تا همچنان در صدر لیگ جهانی باقی بماند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۸    
تیم فوتسال زیر 20 سال ایران با غلبه بر اندونزی به عنوان سومی مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۰    
پروفسور مجید سمیعی، سرشناس ترین جراح مغز و اعصاب دنیا، در تاریخ 29 خرداد سال 1316 در تهران به دنیا آمد و تا پایان دوران دبیرستان در ایران زندگی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۸    
راننده ای که تحت پوشش مسافربر اقدام به آزار و اذیت پنج زن کرده بود، دستگیر شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۵    
ارکستر تازه تأسیس مانجین به آهنگسازی و رهبری ارسلان کامکار پس از برگزاری اولین اجرای خود در پاییز سال 97 کنسرتی را تیر ماه سال جاری در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۰    
تو چیزی هستی که می خوری . علم تغذیه می گوید این فقط یک جمله نیست. غذایی که شما می خورید، تاثیر قوی روی روحیه شما می گذارد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۸    
سرمربی و دروازه بان تیم فوتبال پدیده امروز وارد مشهد شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۳    
رئیس جمهوری روسیه گفت، با وجود ادعاهای ارضی ژاپن روسیه قصد ندارد پرچم خود را از جزایر کوریل پایین بکشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۴    
قیمت طلا و سکه نیز امروز، مانند قیمت دلار، با کاهش در بازار همراه بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۸    
محمد تقوی ساعتی پس از جدایی پیروز قربانی درحالی که تا قبل از این از مربی جدید استقلال حمایت می کرد، به منتقد جدی او بدل شد و هم در توئیتر و هم در اینستاگرامش به این مربی و رفتار ناپسندش تاخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۹    
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای رحمتی در نیم فصل رخ داده بود، او دیگر جایی در استقلال نداشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۳    
فیلم کوتاه بدل ساخته روناک جعفری در جشنواره کرالای هند حضور پیدا کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۴    
رویا میرعلمی با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۸    
مرکز اطلاع رسانی رسانی سازمان اتوبوس رانی اعلام کرد: مسیر خطوط شهرک ژاندارمری - پایانه کاوه و میدان صنعت - میدان انقلاب اسلامی به دلیل فعالیت عمرانی در محدوده کوی نصر و گیشا به صورت موقت تغییر کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۹    
پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر که این روزها فیلم ما همه با هم هستیم را روی پرده سینماها دارد و مشغول بازی در خوب بد جلف2 است، به کمپین خیریه ستاره ها پیوست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۳    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز شنبه با حضور سران سه قوه و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تشکیل و در آن مهمترین موضوعات اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۸    
حمیده شریف راد نوشت: عباس کیارستمی می دانست اول تیرماه، روز ویژه ای برای دوستان و علاقه مندانش است. تلفن خانه اش به امید شنیدنِ صدای او و تبریک تولدی گفتن ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۵    
انگار پُک زدن سیگار برای جماعتی تنها راه فرار از فشار و استرس های روزانه است اما می توان با هر بار لب زدن بر زرورق سفیدرنگ آن ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۰    
به بهانه زادروز عباس کیارستمی، با بهره گرفتن از مصاحبه های او با روزنامه ها و نشریات متعدد بین المللی و بسیاری از نشریات دیگر در اروپا و آسیا بویژه در فرانسه، ایتالیا و ژاپن ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۴    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مالک باشگاه پدیده شهرخودرو با یکدیگر دیدار کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۸    
تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گفت: امروز جوانان، خواب به هم ریختن منطقه ما را آشفته کرده اند و این قابلیت را دارند که جبهه مقاومت را فراتر از مرزهای منطقه در دل تک تک مردم زنده کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۹    
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۳    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و مسئولان عالی قضایی امروز و همزمان با اولین روز هفته قوه قضائیه با حضور در حرم امام خمینی(س) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۴    
حجم اقتصاد زیرزمینی در ایران طی فاصله سال های 1360 تا 1396 معادل 40 هزار میلیارد تومان برآورد شده که به طور متوسط، معادل 35 درصد تولید ناخالص داخلی کشور است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۸    
دادستان تهران توضیحاتی در مورد قتل یک زندانی در فشافویه و بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت های تابع وزارت نفت و... را ارایه داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۵    
پیروز قربانی که از او به عنوان یکی از مربیان استقلال یاد می شد، قبل از معرفی رسمی از این کار انصراف داد تا نخستین شوک به استراماچونی وارد شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۸    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کسی اصلا با من تماس نگرفت که در مراسم معارفه استراماچونی حضور داشته باشم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۵    
حضور بهنام برزای مقابل ساختمان باشگاه استقلال همراه با مدیر برنامه هایش خبرساز شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ارتقای کیفیت زندگی مبتلایان به اختلال هویت جنسی یا ترنس سکشوال ها با گسترش حمایت های اجتماعی امکان پذیر است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۰    
در سال 1986 در چنین روزی دیگو آرماندو مارادونا موفق شد با دوگل زمینه ساز حذف انگلیس از جام جهانی شود. گل هایی با نام دست خدا و گل قرن.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۸    
چیویتل اجیوفور بازیگر فیلم سینمایی 12 سال بردگی در یک همکاری با نت فلیکس و در کنار شارلیز ترون در فیلم محافظ قدیمی بازی می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۰    
پوریا پورسرخ با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۵    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از رسیدن آمار تعداد فوتی های واژگونی اتوبوس زائران مینابی به شش تن خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۷    
ورزشکاران ایرانی که به کشورهای دیگر پناهنده شدند اکثرا نتوانستند درخشش سابق خود را تکرار کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۱    
عضو هیات مدیره کانون سراسری مرغ داران گوشتی با بیان اینکه دوشنبه جاری قیمت مرغ در کارگروه ستاد تنظیم بازار بررسی و تعیین می شود، گفت: تولیدکننده روی هرکیلوگرم مرغ 2500 تومان زیان می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۵    
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال صبح امروز راهی مشهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۹    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آغاز طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان گفت: براساس آخرین گزارش ها تا کنون 82 کودک کار و خیابان در استان تهران جمع آوری شده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۰    
بیوگرافی بوی جورج موسیقیدان مشهور دهه90 میلادی قرار است ساخته شود و یکی از پیشنهادات اصلی برای ایفای این نقش بازیگر کاراکتر سانسا استارک در بازی تاج و تخت است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۲    
مهسا ایرانیان با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت جزییات برنامه این وزارتخانه برای شبکه ای کردن بیمارستان ها را توضیح داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۳    
دونالد ترامپ تحریم های موجود علیه کره شمالی را به مدت یک سال تمدید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۴    
پیش فروش بلیت نمایش وانیک به کارگردانی بهار محمودزاده تا ساعاتی دیگر آغاز شده و علاقمندان به تماشای این اثر می توانند بلیت آن را از سایت تیوال تهیه کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال فولاد و بازیکن پیشین تیم ملی در گفت و گویی مفصل به تمامی آنچه طی سال های اخیر پیرامونش گذشته پاسخ داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۶    
دادستان کل کشور گفت: اینجا یک جامعه اسلامی است و هزاران شهید داده شده است تا این نظام برپا و باقی بماند پس هر کسی نمی تواند بگوید که من هر جور دلم می خواهد می پوشم بلکه باید در جامعه ضوابط آن رعایت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۸    
معاون وزیر صنعت و دبیر ستاد تنظیم بازار از ارایه گزارش کارشناسی مرتبط با حذف دلار 4200 تومانی به سران سه قوه خبر داد و گفت: به اعتقاد ما دلار 4200 تومانی همچنان باید پرداخت شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۵    
سرمربی پیشین پرسپولیس رسما قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۳    
محمد مسلمی کارگردان برنامه های کودک سیما با اشاره به آغاز پخش برنامه های ویژه کودکان از شبکه خبری بی بی سی بر لزوم توجه بیشتر به برنامه سازی ویژه این گروه سنی حساس تأکید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۸    
رئیس پلیس فرودگاه های کشور با اعلام آغاز عملیات حج تمتع در 17 تیرماه گفت: مهمترین مشکل ما در اعزام زائران موضوع مواد مخدر است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۲    
بازیکنان تیم ملی فوتبال کامرون در اعتراض به زیاد نشدن پاداش، حاضر به شرکت در جام ملت های آفریقا نبودند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۶    
یادداشت مقام معظم رهبری بر ای کتاب شیر زیتان در مراسمی با عنوان اجابت خورشید رونمایی می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۳    
در تصویر زیر حضور شهرزاد مدیری در مراسم رونمایی از آلبوم برادرش فرهاد را می بینید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۶    
رئیس اتحادیه موبایل فروشان مشهد گفت: ارز حدود 10 درصد کاهش داشته و ما هم در موبایل با کاهش قیمت روبه رو شدیم، اگر ارز 50 درصد هم کاهش داشته باشد، ما 50 درصد در قیمت موبایل کاهش داریم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۷    
روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی قیمت برخی خودروهای پرفروش داخلی را اعلام کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امسال مثل فیفا و یوفا عمل می کنیم و همانطور که بارها توضیح دادم بیانیه نویسی جریمه خواهد داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۱    
13 سال بعد از مرگ مهندس جوان که به دلیل دریافت کلیه آلوده به ایدز جانش را از دست داد و همسرش نیز به این بیماری مبتلا شد، دادگاه عامل فروش کلیه را به پرداخت دو فقره دیه محکوم کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۹    
معلم پرتلاش سیستان و بلوچستانی برای درآوردن خرج مدرسه و کمک به دانش آموزان نیازمند، دست به کار تولید برق زده است، اگر این همت مضاعف نیست پس چیست؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۰    
مریم معترف نائب رئیس هیأت مدیره منحل شده کانون کارگردانان تئاتر تصریح کرد کسانی که کاندیدای حضور در هیأت مدیره می شوند باید برای امور کانون وقت بگذارند و برای رأی اکثریت احترام قائل شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۱    
رئیس پلیس راهور ناجا اقدامات پلیس فرودگاه در حج تمتع 98 را تشریح کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۳    
به گفته رئیس اتحادیه کباب، آش و حلیم؛ قیمت محصولات خوراکی مرتبط با گوشت از جمله کباب روند کاهشی داشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل پیش بینی و سازمان هواشناسی گفت: از فردا (دوم تیرماه) تا اواخر هفته در بیشتر نقاط کشور افزایش دما پیش بینی می شود، همچنین امروز در استان های سمنان، قم، اصفهان، یزد، مرکزی، تهران، قزوین ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۳    
مدیر تیم فوتبال الاهلی عربستان به احتمال شکایت پرسپولیس به فیفا به خاطر جدایی برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۵    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: این هفته فرصت مغتنمی است که یکبار دیگر دیدگاه ها و نظرات امام را در جهت اجرای عدالت مرور کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۷    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: بازیکنانی که با استقلال چهره شدند باید گذشته خود را به خاطر بیاورند و برای تمدید قرارداد مشکل ایجاد نکنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۹    
علی باقری که این روزها نمایشگاهی از پوسترهای سینمایی اش با نام فیوویژن را در خانه هنرمندان برپا کرده است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۹    
زنی که در پی یک عشق ممنوع و با همدستی مردی جوان اقدام به قتل مادرشوهرش کرده بود، به قصاص محکوم شد و قصاص هر دو متهم در دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۰    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: نمی توانم قبول کنم هر سال به صورت تصادفی اتفاقاتی در نقل و انتقالات بیفتد که باعث ضعیف شدن استقلال شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۴    
باشگاه استقلال با جدایی محمد دانشگر و پیوستن این بازیکن به لیگ قطر مخالفت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۹    
ترامپ باید بپذیرد که استراتژی بردن ایران به گوشه رینگ، رفتارهای این کشور را تهاجمی تر خواهد کرد و این مسئله می تواند بر جریان عبور و مرور جهانی نفت تأثیر بگذارد.