شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1393 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 30 دی 1393 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1393 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
خبرگزاری شبستان: رییس اداره تبلیغات اسلامی تالش گفت: توسعه فرهنگ نماز در جامعه در کاهش ناهنجاری های اجتماعی نقش بسزایی دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۲    
خبرگزاری شبستان: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مشتری و مصرف کننده مداری را شعار ندانست و یک فرهنگ عنوان کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور بیان داشت: امروز ما شرایط سختی در دنیا داریم و می بینید که به نام اسلام چه کار می کنند و خیلی مهم است که صدای اعتدال از ایران باید برود مخصوصا بعد از تایید و تاکید مقام ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۲    
خبرگزاری شبستان: استاندار فارس با اشاره به اینکه باید کارگروه برای رشته های مختلف صنعتی در راستای بررسی مشکلات صنعتی ایجاد شود ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۲    
خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور خواستار یاری رساندن حوزه های علمیه در زمینه نظریه پردازی شد و گفت: حوزه باید در این زمینه تلاش داشته و بکوشد تا دولت را یاری کند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۲    
خبرگزاری شبستان: رئیس دفتر رئیس جمهور از به ثبت رسیدن 45 هزار تماس توسط مردم قم با سامانه 111 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۳    
خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: در بعد دیپلماسی علمی امروز حوزه می تواند نقش موثری داشته باشد و می تواند در بعد تبلیغی و فرهنگی چه در خصوص مساجد و دانشگاه ها و مدارس و ... ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان استاندارد ایران گفت: تا کنون 23 هزار فرآورده در کشور استاندارد هستند و مواد غذایی اولویت اول را در کسب استاندارد دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری شبستان: استاندار بوشهر با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در زمینه استاندارد در جامعه گفت: استاندارد نقش مهمی در توسعه خارجی دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از اتمام مسکن مهر استان بوشهر تا پایان شهریور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری شبستان: سرپرست سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه احداث مدرسه امداد و نجات نیازمند طرح کارشناسی است، گفت: فرمانداری طبس طرح جامع این مدرسه را برای بررسی به جمعیت هلال احمر ارائه کند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه برنامه ریزی، مدیریت، محفل انس و وحدت زمینه شکوفایی و توسعه یک شهرستان است ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری شبستان: وزیر کشور عصر امروز (6 اسفند) با برخی از خانواده های شهدا و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی در قم دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور امشب (6 اسفند) با اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۲    
خبرگزاری شبستان: رییس هیات مدیره نظام پرستاری بندر آستارا گفت: حضرت زینب(سلام الله علیها) الگوی پرستاران ایرانی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۲    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت های استان اصفهان گفت: مرکز اقامتی هنر در راستای آموزش به هنرمندان داخلی و آموزش به هنرمندان خارجی در اصفهان راه اندازی می ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۲    
خبرگزاری شبستان: رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران گفت: امروز کشور ایران در زمینه پیشرفت های هسته ای به یکی از کشورهای مطرح تبدیل شده و ظرفیت های نهفته بسیاری در کشور آزاد شده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۲    
خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور امشب (6 اسفند) با حضور در بیت آیت الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام از تشییع و تدفین پیکر پاک 4 شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری شبستان: وزیر کشور با آیت الله اعتمادی از فضلای حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری شبستان: همزمان با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در قم بخش نخست آزاد راه قم گرمسار تحت عنوان حرم تا حرم افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۲    
خبرگزاری شبستان: وزیر کشور عصر امروز (6 اسفند) با فرزند آیت الله بهجت دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۲    
خبرگزاری شبستان: معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان اظهار داشت: امروزه در اکثر کشور ها، تفکرات به سویی رفته که ارزش و احترام مردم به داشته های آنها بستگی دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۲    
خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(علیه الاسلام) با اعلام رضایت از آمادگی نیروهای شرکت کننده در مرحله اول رزمایش بزرگ رضویون ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری شبستان: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه قم پایلوت اجرای طرح بهورزی است گفت: این طرح در شهرهای زیر 20 و 50 هزار نفر اجرایی می شود ولی استان قم به عنوان پالوت این طرح را اجرا می ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۹    
خبرگزاری شبستان: فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه امروز به عنوان یکی از بازوهای دولت در همه دولت ها حضور فعال داشته و بدون هیچ گونه چشم داشتی و مسائل جانبی و حاشیه ای کار را انجام داده ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۹    
خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور گفت: اساس اقتصاد دولت به مردم این است که کار را به مردم واگذار کند و باید کارها را با همکاری مردم پیش ببریم.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری شبستان: وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم که بتوانیم شبکه آزاد راهی کشور را تکمیل کنیم و 5 هزار کیلومتر شبکه آزاد راهی باید داشته باشیم ولی امروز تنها 2500 هزار کیلومتر شبکه آزادراهی داریم ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۹    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اگر بتوانیم زیبایی های سیره، کلام و ... ائمه معصومین را به صورت درست عرضه کنیم بسیاری از معضلات در جامعه کاهش پیدا می کند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری شبستان :کتاب مجاهد مهجور شامل خاطرات جعفر خیتال یکی از مجاهدین عراقی در دوران جنگ 8 ساله است که در کنار نیروهای رزمنده بر علیه رژیم بعث می جنگید.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
خبرگزاری شبستان: سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری یازدهمین محفل انس با قرآن با عنوان ترنم وحی در مسجد شهرک قدس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۹    
خبرگزاری شبستان: پیش اجلاسیه کرسی نظریه پردازی منطق گفتمان قرآن کریم با ارائه حجت الاسلام سعیدی روشن برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۹    
خبرگزاری شبستان: بستنی با زعفران ایرانی و مزین شده به طلا در امارات به ارزش سه هزار درهم به نمایش گذاشته شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: علیرضا مختارپور با حضور در آیین افتتاحیه دوره آموزشی مشاوره کتابدار، بر ضرورت پرورش و گسترش فضای کتابخوانی و مطالعه از سوی کتابداران تأکید کرد ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: رییس سازمان سینمایی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره بین المللی فیلم های علمی اهواز گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن حکم ، فردا روز دیگریست ، معجزه باد ، جویندگان صندوق گمشده ، روز امتحان ، گاهی پیش می آید ، جنایات بزرگ ، جری کاتن ، یک خانواده ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: در این عمل جراحی نفسگیر که 26 ساعت ادامه داشت 12 جراح، شش متخصص اطفال و هشت پرستار ویژه اتاق عمل حضور داشتند که با تلاش بی وقفه توانستند مرحله اول جداسازی را برای نخستین بار در جهان ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: مدیر شبکه یک گفت: صحبت هایی برای حضور شهیدی فر انجام شده است و وی هم طرحش را به شبکه ارائه داده است و از اوایل سال 94 یک برنامه مشابه پارک ملت با اجرای وی خواهیم داشت.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۱    
چندرسانه ای 1393/12/6 - 15:57 442422 دانلود
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری شبستان: فرماندار لنگرود خواستار توجه ویژه به نمازخانه های بین راهی و اماکن زیارتی شده و گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران فراهم شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری شبستان: خوشبختانه در 2 ماهه نخست سال تحصیلی قریب به 500 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده اند که نسبت به سال های گذشته در زمان مشابه چندین برابر رشد داشته است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری شبستان: دادگاه بحرین بازداشت شیخ سلمان را تمدید و محاکمه را به زمان دیگر موکول کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
1393/12/6 - 15:57 442422 پایان پیام/ 36
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری شبستان: ریئس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: رسانه های بیگانه با توجه به حساسیتی که به دفاع مقدس و راهیان نور دارند می خواهند آن را تحریف کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۹    
خبرگزاری شبستان: اعضای پارلمان فرانسه امروز با رئیس جمهوری سوریه دیدار کردند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۹    
خبرگزاری شبستان: در مراسمی با حضور استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری شبستان: کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش صومعه سرا گفت: مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن و معارف اسلامی سال تحصیلی 93-94 برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری شبستان: آیین رونمایی از کتاب موسوعة الشهید الثانی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری شبستان : ورود نظامیان ترک به خاک سوریه بیش از آن که به سود اردوغان باشد منافع داعش را در این کشور تامین می کند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری شبستان:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری جشنواره عکاسی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با محوریت دهه فجر طی سال آینده در گیلان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری شبستان: معاون استاندار البرز از اجرای طرح ترافیک زوج و فرد از 15 اسفند در مرکز استان البرز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری شبستان: استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه نباید حتی یک دانش آموز از تحصیل دور بماند، قرار گرفتن استان در جایگاه نخست الگوهای رشد نیروی انسانی کشور را خواستار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: بیستمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط از امروز به مدت 10 روز در مرکز نمایشگاههای بین المللی سلطنت عمان آغاز به کار خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: هنرمندان و بازیگران سینما و همچنین علی کریمی و علی انصاریان، بازیکنان سابق تیم پرسپولیس، برای لوح یادبود فیلم ارسال آگهی تسلیت به روزنامه یادگاری نوشتند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: ششمین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز(6 اسفند) با حضور سید عباس صالحی ریاست نمایشگاه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: یک موسسه اسلامی روسیه، ساخت مسجد جدید در مسکو را خواستار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: با تصویب هیئت امنای موسسه خانه کتاب، اعضای جدید هیات مدیره این موسسه معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: مدیران عامل خانه هنرمندان ایران و خانه کتاب با هم دیدار و درباره موضوعات مختلف مرتبط با کتاب گفت و گو و بر امضای تفاهم نامه میان این دو خانه توافق کردند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ثبت نام 2707 ناشر، نمایندگی نشر و ناشر همراه برای حضور در بیست وهشتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: مهندس عبدالرضا بوالی با حکم دکتر پیمان جبلی ، معاون خبر صدا و سیما به سمت مدیر شبکه خبر منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: شهرک نشینان صهیونیستی بار دیگر امروز به مسجدالاقصی حمله کردند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، گفت: تا کنون حدود 14 هزار دانش آموزی ایلامی در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده اند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: امسال جایزه ویژه برای تلاوت معنامحور در مسابقات سراسری قرآن در تبریز اختصاص پیدا خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: کنسرت موسیقی گروه داتام پنجشنبه 7 اسفند در تالار آسمان فرهنگستان هنر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: شیخ محمد حسین آتش کشیدن مسجد هدی از سوی صهیونیستها در غرب بیت لحم را محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان گفت: مدیران موظف هستند همه امکانات توسعه ای را برای سرمایه گذار در چارچوب قانون فراهم کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری شبستان: نمایشگاه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن همزمان با آئین گشایش این مسابقات، در تبریز افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری شبستان: افتتاحیه نمایشگاه آثار اتو پینه هنرمند آلمانی با حضور مسوولان فرهنگی، سفیر آلمان در ایران و هنرمندان روزسه شنبه پنجم اسفند ماه در موزه هنرهای معاصرتهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری شبستان: سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، در تبریز، نخستین پایتخت تشیع جهان اسلام آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری شبستان : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به حضور 460 ناشر مطرح کشور در نمایشگاه بزرک کتاب یزد افزود ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: یونسکو از خدمات علمی پرفسور خدادوست، جراح بزرگ چشم تقدیر می کند و نام این پرفسور بلندآوازه در میان مفاخر یونسکو ثبت می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: رزمایش مشترک فجر 93 پس از 3 روز عملیات در هفت شهرستان جنوب کرمان و دستاوردهایی در حوزه های مختلف، امروز به پایان رسید.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد جیرفت از برگزاری جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی مسجد، پایگاه انقلاب اسلامی در جیرفت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت:برای 22 بقعه متبرکه در سال 93 اعتبار پیش بینی شده که در زمینه کارهای عمرانی هزینه هایی صورت گرفت.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 154 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: عبدالله محمد کتمتو با حضور در شبکه جهانی ولایت گفت: باید به گوش و چشم همه دنیا رساند که این کشتارها ریشه در تفکر تکفیری وهابیت داشته و ربطی به اسلام و پیامبر اسلام صلی الله علیه و ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: مرجع تقلید شیعیان با بیان این که انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان را به یاد صدر اسلام می اندازد ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری شبستان: همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها)، پیکر مطهر یک شهید گمنام در کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری شبستان: در نخستین جشنواره روستاهای دوستداران کتاب و انتخاب پایتخت کتاب، استان گلستان(شهرستان گنبدکاووس) از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تخصیص اعتبار 60 میلیارد ریالی تسهیلات به طراحان مد و لباس در استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری شبستان: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله، رؤسای بنیاد شهید وامور ایثارگران ساوه و شازند از پرستاران شاهد و ایثارگر این شهرستان ها تجلیل کردند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری شبستان: پیکر مرحوم صادق طباطبایی که امروز از آلمان وارد تهران شده است، فردا پنجشنبه به خاک سپرده خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری شبستان: شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان شهرکرد به ریاست فرماندارشهرستان شهرکرد و با حضور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت: در حاشیه این مسابقات همایش استاد شهریار و قرآن و همایش علامه طباطبایی و قرآن و همزمان با آیین پایانی این مسابقات دانشکده ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: واقف خیراندیش چرداولی، زمینی به مساحت 520 مترمربع با نیت ساخت مسجد در این شهرستان وقف کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان:انرژی هسته ای موضوعی است که دشمنان نظام می خواهند از ترفندهای مختلف، آن را از ایران اسلامی بگیرند اما دانشمندان هسته ای ایران اسلامی توانسته اند در برابر تحریم های آنها ایستادگی کنند .
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: سرپرست معاون توانبخشی بهزیستی استان ایلام، از خرید 2 میلیارد و 200 میلیون ریال وسایل کمک توانبخشی برای توانخواهان تحت پوشش این نهاد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، گفت: افزایش مشارکت عمومی و مردمی از طریق نهادهای غیردولتی، سمن ها، کانون های فرهنگی و هنری و هیئت های مذهبی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: مبلغان دینی که رسالتی بسیار خطیر در امر تبلغ ارزش های اسلامی دارند، در حوزه ها و تخصص های مختلف بر اساس یک مدل مشخص فعالیت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: رسانه های سعودی از بهره برداری 50 درصدی از طرح توسعه مسجدالحرام خبر دادند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: نماینده مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر ایران در عربستان از آمادگی 8 درمانگاه برای ویزیت و خدمت رسانی به زائران ایرانی در مکه مکرمه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اجرای سفرنامه سلامت و امید با رویکرد پیشگیری و آموزش در شهرستان های رامهرمز، دزفول، آبادان و اهواز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: می توانیم اذعان کنیم که شما دانشجویان نماینده فرهنگی ما در خانواده ها در پیاده کردن سبک زندگی دینی و تعالیم دینی هستید.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان از انهدام 3 باند سرقت و دستگیری 17 نفر سارق و 4 نفر مالخر طی یک ماه گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: 64 هزار و 500جلد کتاب بین 96 باب کتابخانه مساجد روستایی توزیع شده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: بزرگداشت آیت الله خوشوقت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی 5شنبه 7 اسفندماه از سوی هیئت رزمندگان اسلام برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس جهت جلوگیری از سرقت مورد توجه عموم قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهر الوند گفت: در اصل و فرهنگ ازدواج از ابتدا باید سبک زندگی دینی را مراعات کنیم، بی توجهی به این امر آسیبی است که وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز در نشست شورای اداری پیش از ظهر امروز(6 اسفند)با تاکید بر اهمیت شورای اداری استان گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از اجرای طرح آرامش بهاری و یاس نبوی در بقاع شاخص شهرستان دلیجان خبر داد.