پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1396 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1396 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1396 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1396 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 30 دی 1396 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1396 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری شبستان: استاندار سیستان و بلوچستان گفت : برای جذب و حضور جوانان و نوجوانان در مساجد باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که کشش و جذابیت مساجد برای حضور جوانان افزایش یابد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۳    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آمادگی 50 مسجد به صورت شبانه روزی و به منظور ارائه خدمات به مسافران و زائران علی بن موسی الرضا(ع) در ایام نوروز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۴    
خبرگزاری شبستان:کرسی های تلاوت نفحات القرآن در برخی از مساجد تهران برپا می شوند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
خبرگزاری شبستان:کتاب مخلوقات اثر یاماین کامپف را انتشارات پیدایش چاپ وروانه بازار نشرکرده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۲    
خبرگزاری شبستان: روایات، دوره غیبت امام زمان علیه السلام را دوره حیرت نامیده اند و شدت و میزان این حیرت در مقاطع مختلف عصر غیبت نوسان داشته است و به مراتب بیشتر از دوره حضور اهل بیت(ع) بوده است
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
خبرگزاری شبستان: مدیر بخش سوره مهر الکترونیک از تولید 10 عنوان کتاب گویای جدید از این مرکز خبر داد و گفت: قرار است این عناوین برای اولین بار در نمایشگاه کتاب سال 97 عرضه شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
خبرگزاری شبستان:خدای متعال در قرآن کریم نسبت به خطر التقاط و افرادی که بخشی از دین را می پذیرند و بخشی را رها می کنند و کسانی که به احکام فردی عمل می کنند اما نسبت به مسائل اجتماعی بی تفاوت ند هشدار ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه اصفهان بیان داشت: پیشنهاد می کنم هیأت های مذهبی رونق مساجد را در اولویت قرار دهند و مبلغی را به صورت ماهانه از اعضای خود به عنوان حق عضویت و در قالب انفاق دریافت کنند تا به ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: حرکت مذبوحانه فرقه صادق شیرازی و حمله به سفارت جمهوری اسلامی در لندن و جسارت به پرچم و نمادهای انقلابی ملت ایران نشانه عجز این جریان در القای ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۴    
خبرگزاری شبستان: مثل یک پروانه روی قلب آخرین ساخته مریم خلیل زاده در خلال بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان مونترال کانادا، بزرگ ترین جشنواره فیلم کودک دنیا به نمایش در آمد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۳    
چندرسانه ای 1396/12/21 - 11:20 695283 خبرگزاری شبستان:پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در ایام برگزاری سفرهای راهیان نور و بازدید کاروان ها از مناطق عملیاتی دفاع مقدس ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری شبستان: تهیه کننده و سردبیر برنامه شفا از پخش این برنامه با عنوان اعراض نفسانی در حالات روحی از دیدگاه طب سنتی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری شبستان: گلوله و پلنگ اثر مهدی رجبی به روایت شکار بی رویه ی پلنگ ایرانی در قالب یک رمان می پردازد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
خبرگزاری شبستان: در آستانه عید نوروز نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای بهاره در بندر مرزی آستارا گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
خبرگزاری شبستان:راهپیمایی حمایت از قدس و فلسطین در هلند برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
خبرگزاری شبستان:ترکیه اقدام رژیم صهیونیستی برای ابطال شناسنامه فلسطینی های ساکن قدس شرقی را محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۳    
خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: هم افزایی و پرهیز از جزیره ای عمل کردن در حوزه امر به معروف بسیار ضروری است،
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۳    
خبرگزاری شبستان:استاندار قم با اشاره به اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در استان قم گفت: ادارات و نهادهای متولی در اجرای این طرح به صورت جدی مشارکت کنند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۳    
خبرگزاری شبستان:وزیر ورزش و جوانان بر ضرورت حرکت در مسیر ایجاد انگیزه و توانمندسازی جوانان با همدلی و همراهی خانواده ها برای مشارکت بیشتر در امور و فعالیتهای اجتماعی تاکید کرد
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۳    
خبرگزاری شبستان: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با متخلفینی که در چهارشنبه آخر سال آرامش و امنیت مردم را با قانون شکنی خدشه دار کنند، بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۳    
خبرگزاری شبستان: استاندار کردستان گفت: فرهنگ سازی و تامین امنیت نوروز باید به گروه های مردم نهاد سپرده شود و سمن ها با طرح های خلاقانه، نظم و کنترل مراسم نوروزی در کردستان را اداره کنند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۲    
خبرگزاری شبستان: معاون استاندار لرستان، با اشاره به اهمیت فرهنگسازی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: برنامه های نوروزی فرصتی برای تقویت فرهنگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۲    
خبرگزاری شبستان: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اعزام هشت تیم امداد و نجات با هشت دستگاه ماشین کمک دار آمبولانس به محل سقوط جت شخصی ترکیه در کوه های دورک اناری این استان خبر ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۲    
خبرگزاری شبستان: دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: توقع ما از کمیته بین المللی صلیب سرخ این است که ارسال کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی و سایر کشورها به مقصد یمن را تسریع نماید.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۲    
خبرگزاری شبستان: پایگاه ظرفیت های تولید و تجارت شامل داده های مرتبط با مجوز تمامی فعالیت های بخش های صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۲۲    
خبرگزاری شبستان: رییس جمهور با اشاره به استیضاح سه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی، آن را حق نمایندگان و فرصتی برای تبیین خدمات دولت دانست.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به راه اندازی 550 باب کانون در مساجد شهری و روستایی، گفت: افق چشم انداز ما هر مسجد یک کانون است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۱    
خبرگزاری شبستان:مدیران شبکه های مختلف تلویزیونی برنامه های نوروزی شبکه های مختلف سیما را اعلام کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: سازمان اوقاف با وجود کارآمدی سنت حسنه وقف یک نهاد مظلوم است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۱    
خبرگزاری شبستان: فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان گفت: سی امین یادواره شهید املاکی( نهم فروردین) با سخنرانی سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری شبستان:معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: تهیه و تدوین طرح جامع مناطق مرزی استان ایلام در دستور کار است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
خبرگزاری شبستان: عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: طبق گفته رئیس سازمان حج ،سهمیه حج 97 ایران از 77 هزار و 900 نفر به 82 هزار و 800 نفر افزایش می یابد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
خبرگزاری شبستان: معاون اقتصادی استاندار مهم ترین نیاز و اولویت استان را برای توسعه همه جانبه در سال 97 زمینه سازی برای جذب سرمایه گذاری عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
خبرگزاری شبستان: استاندار ایلام از تخصیص 60 میلیارد تومان برای سرعت بخشی به اجرای پروژه بزرگ فرهنگسرای بزرگ مرکز استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۱    
خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در میزان وقوع سرقت ها نسبت به سال های گذشته تغییری نداشته ایم که علت واقعی این موضوع این است که در زیربنای پیشگیری از سرقت تغییری ایجاد نشده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه گلوگاه گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از عظمت بسیار بزرگی برخوردار است که این موضوع را باید از بیرون به آن نگاه کرد و در همین راستا دشمن تلاش زیادی دارد تا آن را از ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: از ابتدای سال تا کنون این اداره کل حدود 300 میلیون ریال بسته غذایی در سطح استان توزیع کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان گفت: در حال حاضر در حوزه سلامت و علم با موقوفات کمی مواجه هستیم، وقف هایی که صورت می گیرد باید با نیت روز و هدفمند انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر عده ای بخواهند فعالیت های مذهبی انجام دهند و خود را از تشکل های رسمی سازمان تبلیغات جدا بدانند با آنان مقابله خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری شبستان:در آستانه فرا رسیدن سال نو آماده باش نوروزی همیاران پلیس در مدارس استان مرکزی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری شبستان: عضو مجلس خبرگان رهبری تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را نیازمند تدوین یک سند جامع دانست و گفت: اجرای طرح و برنامه های فرهنگی مجاهدت و جهاد می خواهد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری شبستان:فرماندار املش با بیان اینکه 311 نقطه بالقوه مستعد اقامتگاه های گردشگری در این شهرستان شناسایی شد، گفت: از این تعداد 245 نقطه در دستور کار جدی کارگروه بوم گردی قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۹    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، معضل ریزگردها را از ره آوردهای جنگ با طبیعت دانست و اظهار داشت: درد اصلی مردم خوزستان بحث انتقال آب است که باید متوقف شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری شبستان: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حالی عصر امروز سالروز تاسیس این مجموعه را گرامی داشت که به ربع قرن تلاش در حوزه فرهنگ و هنر درست یافته است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۹    
خبرگزاری شبستان: دومین نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در سال 1397، برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۹    
خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی وزیر بهداشت، با اشاره به سبک زندگی افراد جامعه و ارتباط آن با سلامت، اظهار داشت: کانون سلامت جهت توسعه سلامت در همه محله ها تشکیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۹    
خبرگزاری شبستان: نوبخت اعلام کرد: ادعای یکی از نمایندگان مخالف دولت درباره دعوت حزب اعتدال و توسعه از برخی نمایندگان مجلس از جمله استیضاح کنندگان سه وزیر دولت اقدامی مصداق بداخلاقی سیاسی و کذب محض ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۹    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه برنامه طنز شکر خند در ایام نوروز 97 مورد استقبال هموطنان قرار خواهد گرفت، گفت: سال هاست در حوزه سیما ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۹    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی آموزشی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: استفاده از فضای مجازی در پیشبرد برنامه های مساجد مفید است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، گفت: 1200 باب از این کانون ها در سطح مساجد استان تهران فعالیت می کنند که از طریق سامانه سجا نیز به یکدیگر مرتبط می شوند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند مسیر پویایی و استحکام هویت دینی ما را با هویت ملی و جمعی ما گره بزنند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری شبستان: ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی در گفتگوی تلفنی با قائم مقام وزارت کشور ترکیه اوضاع امنیتی منطقه را مورد بررسی قرار داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری شبستان: تمهیدات ساماندهی ساحل جهت استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان جویبار اتخاذ شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، آرامش را اساس فعالیت مدیریت بحران و آموزش و پیشگیری را چراغ راه این سازمان در سال های آینده دانست.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی وقف و اصلاح قوانین مرتبط به آن، آمادگی قوه مقننه برای گسترش و تعمیق سنت حسنه وقف را در سطح کشور اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: حیدریان گفت: ما موضوع اکران را به دقت بررسی می کنیم اما نمی توانیم یک سالن سینمای 300 نفری را به زور برای فیلمی نگاه داریم که به حق یا ناحق دو بلیت فروخته است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
خبرگزاری شبستان: آیت الله مجتهد شبستری گفت: رباخواران تعادل اجتماعی جامعه را به هم می ریزند خداوند روز قیامت تعادل آنها را به هم می ریزد که نتوانند روی پای خود بیاستند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
خبرگزاری شبستان: فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد:امروز قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران و دشواری های مقابله با این کشور، موجب افزایش تهدیدات شده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
خبرگزاری شبستان: استاندار ایلام بر بکارگیری نیروهای جوان و توانمند در مسئولیت های اجرایی تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری شبستان: هشتاد و ششمین فصلنامه علمی پژوهشی قبسات با مقالاتی همچون کارکرد اقتصادی دین اسلام (توزیع ثروت و درآمد) توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
خبرگزاری شبستان: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اوقات شاهد دریدگی هایی در کشور هستیم، گفت: حجاب و عفاف جامعه را از دریدگی نجات می دهد و همبستگی ها را افزایش می دهد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
خبرگزاری شبستان: جشن ولادت حضرت زهرا (ع) امشب در مسجد قائم (عج) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
خبرگزاری شبستان: وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ با یکدیگر دیدار کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کنگره شعر اهل بیت (علیهم السلام) در استان گفت: 247 قطعه شعر از یکصد و 11 شاعر از داخل استان به دبیرخانه کنگره رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری پیوند مبارک و حسنه بین جوانان و نوجوانان و نهاد مسجد است گفت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۸    
خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش 85 درصدی جرائم سایبری از ابتدای امسال تاکنون در استان، گفت: کشف جرائم سایبری 40 درصد و دستگیری متهمان سایبری 90 درصد افزایش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
خبرگزاری شبستان: شهردار شهرکرد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در تربیت و پرورش جوانان مومن مسجدی عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، گفت: احیا و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت و حفظ کرامت خانواده ای شهدا مهم ترین رسالت این نهاد است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
خبرگزاری شبستان: دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه هزار و 690 کانون فرهنگی و هنری ویژه مساجد اهل سنت در کشور داریم ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اقامه نماز گیلان از تجلیل 35 دستگاه برتر که نماز جماعت را سروقت در اداره برپا داشته اند، همچنین تجلیل 6 روحانی سفیران صبح که اقامه نماز صبح را در مساجد برپا کرده اند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری شبستان:آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه در تربیت طلاب در سطوح عالی تلاش کنند افزود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، از فعالیت بیش از 2 هزار سمن کشور خبر داد و با بیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم این تعداد به پنج هزار سمن افزایش پید می کند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
خبرگزاری شبستان: وزیر کشور، حبیب الله بوربور رئیس هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور را به مدت یکسال به عضویت شورای اجتماعی کشور منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
خبرگزاری شبستان: رییس سازمان بهزیستی درپیامی خطاب به رییس مجلس گفت: همراهی مجلس در رفع موانع حقوقی و اجتماعی فراروی افراد دارای معلولیت به ویژه از طریق تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
خبرگزاری شبستان: به منظور فضاسازی محیط شهری و رفاه حال شهروندان، اقدامات و پروژه های عمرانی و خدمات شهری به صورت ویژه تا پایان اسفند ماه سال جاری در این منطقه اجرا خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در بیمارستانی در تهران بستری شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
خبرگزاری شبستان: سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از تلاش ها و حمایت های دکتر پورابراهیمی در انتقال فرهنگ و اندیشه ناب بسیجی و تحقق و عملیاتی سازی شعار اقتصادی تقدیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی گیلان از افزایش 23 درصدی کشفیات مواد محترقه در استان خبر داد و گفت: برخورد پلیس با اخلالگران چهارشنبه آخر سال قاطع و برابر قانون است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
خبرگزاری شبستان: معاون اول رئیس جمهور عدالت را از مهمترین رسالت های هر انسان آزاده دانست و با بیان اینکه عدالت یکی از پایه های اساسی در مکتب ماست ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
خبرگزاری شبستان: نویسنده کتاب حکمت علوی گفت: در این اثربه بررسی واژگان نهج البلاغه پرداخته ام و متوجه شده ام که همه واژگان بار عرفانی و ولایی دارند و در نگارش کتاب با این مشکل مواجه بودیم که فصاحت و ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
خبرگزاری شبستان: رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: بحث حجاب اختیاری و حجاب اجباری در خراسان جنوبی دیده نشده است ولی باید همواره نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمن آگاه باشیم.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
خبرگزاری شبستان: جشنواره هویت ملی مذهبی کودکان ایران اسلامی ویژه دانش آموزان ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 1 اراک با حضور دانش آموزان پیش دبستانی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
خبرگزاری شبستان: سخنگوی شورای شهر تهران از افزایش قیمت انشعابات آب پیش از سال جدید خبر داد و گفت: قیمت انشعاب آب در مناطق مختلف تهران متفاوت خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با بیان اینکه 374 گلزار شهدا وجود دارد، گفت: از این تعداد 239 گلزار ساماندهی ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
خبرگزاری شبستان: فیلم های سینمایی مصادره ، لاتاری ، به وقت شام ، فیلشاه ، لونه زنبور ، خرگیوش و فراری به عنوان گزینه های اکران نوروزی مشخص شدند که از 23 اسفندماه روی پرده می روند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
خبرگزاری شبستان: این جانب مفهوم امام غایب را با روح غربی خودم به نحو تازه و بکری احساس و ادراک می کنم و چنین به تفکّر و دلم الهام می شود که رابطه حقیقی آن را با حیات معنوی بشر، وابسته می دانم.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان: دکتر ابراهیمی دینانی با اشاره به اینکه آیین مقدس اسلام از هر آیینی در دنیا عقلانی تر است،گفت: اوج عقلانیت در قرآن کریم به کار رفته و هیچ کتابی در عالم به اندازه قرآن عقلانی نیست.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان:هفتادو دومین فصلنامه علمی پژوهشی ذهن به همت انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی چاپ شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان: فراخوان مقاله نویسی در چهارمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای با محورهایی همچون نفوذ و مقابله با آن اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، اقدام جالبی از یک زوج جوان کرمانی در بزرگداشت شهدا برای عرض ارادت به امام حسین علیه السلام گزارش کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان: سی و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با محوریت نوروز 97 با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد و هر یک از مسئولان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده ارایه کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری شبستان:معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت:مشاغلی که در بخش" آی سی تی" و کسب و کارهای نوین فعال شده است با کمترین سرمایه گذاری بیشترین بازده را دارند و استارت آپ ها سهم مهمی ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری شبستان: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ترویج و جریان سازی حقوق شهروندی در اسلام استفاده کنیم.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری شبستان:رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اجرای طرح اشتغال فراگیر در سال 97 خبر داد و گفت: در قالب این طرح 370 هزار شغل در بخش مسکن و بافت های فرسوده و گردشگری ایجاد می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بین الملل با اشاره به مشکلاتی که حوزه نشر در چند سال اخیر با آن درگیر است گفت: در سال های اخیر فعالیت خود را در انتشار کتب دینی از کمی به کیفی تغییر داده ایم.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان جزئیات برگزاری طرح آرامش بهاری در استان را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
خبرگزاری شبستان: همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله و هفته گرامیداشت مقام زن نمایشگاه مصباح الهدی در شهرستان دلیجان گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
خبرگزاری شبستان: رئیس دادگستری گیلان با بیان اینکه وضع اخلاق جامعه وضع مناسبی نیست گفت: در 11ماهه گذشته 550هزار پرونده به دادگستری گیلان ارجاع داده شده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه ماکو گفت: باتوجه به این که مردم دارای حق انتقاد و مطالبه گری هستند لذا باید پل ارتباطی بین مسئولین و مردم نیز آسان تر از قبل باشد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
خبرگزاری شبستان: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بهسازی، رفع نواقص ترافیکی و احیای خط کشی معابر بزرگراهی شهر در آستانه نوروز 97 خبر داد .