پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۳    
خبرگزاری شبستان: 7 هزار و 500 نفر از برادران و خواهران مومن در استان مرکزی توفیق شرکت در مراسم معنوی اعتکاف را در 185 مسجد پیدا کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۴۳    
خبرگزاری شبستان: مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: بیش از 96 درصد بودجه اصناف با همکاری حوزه اصناف منطقه 9 شهرداری کرج از طریق نصب بنر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۶    
خبرگزاری شبستان: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان از افزایش 7 و نیم درصدی در تعداد ماموریت های انجام شده توسط اورژانس 115 استان در طرح امداد نوروزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۴    
خبرگزاری شبستان:سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود 12 میلیون و 683 هزار و 36 نفر به استان از روز 25 اسفند سال گذشته تا دوازدهم فروردین ماه سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: باید با برنامه ریزی و تلاش برای خروج از مشکلات، بر هدایت های حکیمانه مقام عظمای ولایت جامه عمل بپوشانیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۹    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه یک میلیارد و 600 میلیون ریالی متخلفین نوروزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۶    
خبرگزاری شبستان: قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: تا صبح روز 9 فروردین ماه تعداد 463 هزار و 974 نفر در قالب 128 هزار و 882 خانواده و در مجموع یک میلیون و 391 هزار و 921 نفر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی محیط بانان و کارشناسان محیط زیست استان به صورت شبانه روزی مشغول پایش مناطق و واحدهای صنعتی استان هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری شبستان:نیکنام حسینی پور با انتشار پیامی درگذشت میرعلی اکبر نوگل سادات از استادان و مولفان رشته زمین شناسی را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از 23 اسفند ماه سال گذشته تاهشت فروردین ماه سال جاری 50 هزار و 210 مسافر از طریق ناوگان جاده ای استان زنجان جابه جا شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۴    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان دارالقرآن گفت: امسال همچون سال های گذشته همزمان با ایام اعتکاف و ولادت امیرالمومنین علی(ع) طرح با قرآن در زلال اعتکاف در دو هزار مسجد کشور اجرایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۸    
خبرگزاری شبستان: فرماندار بندر آستارا از نصب دروازه ورودی این شهرستان در بالای تونل ونه بین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۸    
خبرگزاری شبستان:جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس را طولانی ترین و نابرابرترین جنگ قرن بیستم عنوان کرد و گفت: هوشمندی ملت ایران ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۷    
خبرگزاری شبستان: بانک شهر با چاره اندیشی به موقع برای ارایه خدمات بانکی گسترده به شهروندان و مسافران نوروزی گوی سبقت را از سایر بانک ها ربوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۷    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: از 29 اسفند 96 تا پایان ششم فروردین 97، تعداد 494 هزار و 590 زائر به این بارگاه منور مشرف شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری شبستان: آستانه اشرفیه نگینی درخشان در گیلان یکی از شهرهای تاریخی و کهن این استان است که سالانه به دلیل وجود بارگاه ملکوتی سیدجلال الدین اشرف پذیرایی گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور و جهان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری شبستان: چین از جمله کشورهایی است که مساجد قدیمی و زیبایی دارد که از قدمتی دیرینه نیز برخوردار هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری شبستان: کارن شاخنازاروف کارگردان مطرح روسیه از مهمانان این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری شبستان: آیین اختتامیه هفتمین نمایشگاه آثار هنرجویان آموزشگاه فانوس در آران و بیدگل برگزار شد
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چالش بی زباله پیوست و در توئیتی همسر و فرزندانش را به این چالش دعوت کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری شبستان: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تخت جمشید و پاسارگاد باید به سیستم وای فای رایگان مجهز شوند که در این راستا برنامه ریزی لازم انجام شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور در اردوی جهادی در ایام نوروز یک توفیق و اقدام فرهنگی بزرگ و جهادی است، گفت: این کار یک حرکت در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری شبستان: فیلم آگا به کارگردانی میلکو لازارف که در جشنواره فیلم برلین 2018 حضور داشت در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی آید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از ویژه برنامه های نوروزی برج آزادی گفت: نوروز فرصتی برای شناخته شدن فرهنگ، هنر و ادب ایران زمین است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: میهمانان نوروزی استقبال بسیار خوبی از سیاه چادرهای عشایری داشتند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری شبستان: فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه دیدارهای نوروی خود با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با دو تن از استادان حوزه رسانه و ارتباطات دیدار و گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری شبستان:آبشار تاف یا برنجه زیباترین و بلندترین آبشار ایران از جاذبه های کم نظیر گردشگری استان لرستان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری شبستان: پیشتازان جدول فروش اکران نوروز 97 با صدرنشینی مصادره و لاتاری اعلام شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم رودبار در مجلس اظهار کرد: طرح آرامش بهاری یک طرح ظریف و هوشمندانه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۴    
خبرگزاری شبستان: املش بهشت طبیعت ایران در منطقه کوهپایه ای و در کنار ارتفاعات سرسبز و ییلاقات بسیار مطبوع قرار دارد و از جاذبه های گردشگری گیلان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۴    
خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در دو محور ورودی استان طی امروز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۴    
خبرگزاری شبستان:اگرچه در آغاز دهه 1990 پیدا کردن حتی یک مرکز اسلامی در مکزیک کاری تقریبا غیر ممکن بود اما امروز اسلام به حقیقتی گرم تر از خورشید در این کشور تبدیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۴    
خبرگزاری شبستان: سرپرست آموزش و پرورش لرستان، گفت: درپایگاه های اسکان آموزش و پرورش استان لرستان، تاکنون بیش از 82 هزار و 460 مسافر نوروزی اسکان یافته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری تاثیرات معنوی مثبتی بر روح و روان نوجوانان و جوانان دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۴    
خبرگزاری شبستان: سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران از توزیع یکهزار جلد کتاب از این ستاد به مساجد مجری آیین اعتکاف خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۴    
خبرگزاری شبستان: کشور چین از نخستین کشورهایی به شمار می آید که اسلام به آن نفوذ کرد و با گسترش آن مساجد فراوانی در گوشه و کنار چین احداث شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۴    
خبرگزاری شبستان: سعید بن مسیب گفت سالی قحطی روی داد. مردم برای درخواست باران از خداوند، اجتماع کرده عرض نیاز می نمودند. در میان آنها چشم به غلامی افتاد که بالای تلی رفت، از مردم جدا شد ....
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۳    
خبرگزاری شبستان: کارشناس فناوری ارتباطات و اطلاعات گفت: راه اندازی شبکه ملی اینترنت و ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۳    
خبرگزاری شبستان: استاندار کرمانشاه، گفت: ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی بیکاری است و این معضل اگر برطرف نشود تبعات آن گریبان گیر مدیران نیز می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۳    
خبرگزاری شبستان:پیش بینی می شود که تا سال 2020 شمار مسلمانان ایرلند به 100 هزار نفر برسد و با توجه به شرایط افزایش رشد جمعیت اسلامی و مهاجرت مسلمانان به ایرلند انتظار می رود که اسلام تبدیل به دومین ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۳    
خبرگزاری شبستان:رییس پلیس راهور تهران بزرگ از ساماندهی مسافربرهای اینترنتی دارای پلاک شهرستانی خبر داد و گفت: این مسئله با هماهنگی شهرداری در حال پیگیری است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۳    
خبرگزاری شبستان:مسجد جامع رجب علی تهران از مساجد قدیمی شهر تهران است، که طاق نماهای ایوان و صحن مسجد عموماً مزین به کاشی کاری هایی خوش طرح است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۱۳    
خبرگزاری شبستان: استقبال و پی جویی فرامین اسلامی، مهمترین شاخصه جامعه منتظر و مهدی باور است. همین مطالبه گری و خواست توده های ملت مسلمان ایران بود که هیمنه ابرقدرت های شرق و غرب عالم را در این سرزمین ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۱۳    
خبرگزاری شبستان: در راه تحقق آرمان های جهانی امام مهدی(علیه السلام) مشکلات و مصائب فراوانی را به جان می خرند ولی از سر اخلاص و تواضع، عمل خود را هیچ می پندارند و به جهت هجوم سختی ها و تحمل مشقت ها ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۱۳    
خبرگزاری شبستان: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد 12 فروردین را روز تولد واقعی و حقیقی جمهوری اسلامی دانست و گفت: هزاران شهید جان خود را فدا کردند تا این انقلاب ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۱۳    
خبرگزاری شبستان: در روایات آمده اگر دو مومن با هم دست بدهند و مصافحه داشته باشند، گناهان شان مانند برگ های درختان فرو می ریزد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۲    
خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون قریب به یک میلیون و 16 هزار نفر وارد طبس شده اند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۹    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر این است که براساس عقیده جهاد می کنند نه به خاطر افراد و شهوات، گفت: نیروی مسلح افتخار کشور هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۹    
خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف شهرستان فردوس گفت: نخستین وقف سال 97 به نام واقف خیراندیش خانواده شهید حسین دلخواه به ثبت رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۸:۵۹    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: توجه به محصولات کشاورزی یکی از موثرترین راهبردها در حمایت از تولید داخلی محسوب می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۸:۵۹    
خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به اهمیت فعالیت های فرهنگی، نباید به این فعالیت ها نگاه اقتصادی و مالی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۸:۵۹    
خبرگزاری شبستان: کارشناس اقتصادی با اشاره به معضلات موجود در نظام اقتصادی کشور، گفت: انتظار می رود در سال 97 بیشتر وقت دولت صرف حل معضلات بانکی و تامین بودجه شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۸:۴۹    
خبرگزاری شبستان: مسجد جامع هندوالان از جاذبه های تاریخی خراسان جنوبی است که در دوره شاهرخ تیموری در حدود سال 850 هجری قمری ساخته شده است.