چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۶    
خبرگزاری شبستان: جهانگرد آلمانی با بیان اینکه شهرهای ایران زیبا و دیدنی هستند، گفت: مردم ایران مهمان نواز و خون گرم هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۹:۱۴    
خبرگزاری شبستان: همزمان با ایام اعتکاف هفت مسجد دانشگاهی تهران میزبان دانشجویان معتکف است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۰:۱۸    
خبرگزاری شبستان: فرماندار آستارا با بیان اینکه توجه به کتاب از ویژگی های دین اسلام است، گفت: معجزه پیامبر اسلام کتاب آسمانی و الهی قرآن کریم است و این موضوع نشان دهنده اهمیت موضوع آموزش و فراگیری و ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۸    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت بندر آستارا بر تبلیغ کالای ایرانی در رسانه ها تاکید کرد و گفت: تولیدکنندگان محصولات با کیفیت تولید کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری شبستان: خطیب نماز جمعه سنگر با تاکید بر حفظ وحدت و معیارهایی که باعث اعتلای جامعه و فرهنگ بومی و مذهبی ما می شود، اظهار امیدواری کرد: در سال 97، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر سیاسی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت گرگان گفت: پرداختن به تقوا یک اصل است و نباید فقط در حد شعار باقی بماند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری شبستان:کتاب خاطرات سفیر نوشته نیلوفر شادمهری در کمتر از شش ماه به چاپ چهاردهم رسیده است که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری شبستان:مدیر باشگاه فیلم سوره گفت: سال 96 سالی پر از موفقیت بود و توانستیم با حضور جوانان با انگیزه اتفاقات بزرگی را در حوزه تولید، اکران، تبلیغات و پخش رقم بزنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری شبستان: مدیر عامل خانه کتاب در یادداشتی درگذشت بزرگ مرد ایل و نشان فرهنگ و اخلاق، کی عطاطاهری بویراحمدی را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به شعار حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: دولت با جلوگیری از واردات بی رویه زمینه تحقق شعار سال را فراهم کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری شبستان: آیت الله اعرافی با بیان اینکه امروز تلاش می کنند که نقض عهد کنند و برجام را کنار بزنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۴    
خبرگزاری شبستان: دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند گفت: مسئولان و به خصوص استاندار، فرماندار و نمایندگان مجلس از ظرفیت نماینده ولی فقیه برای توسعه استان استفاده کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۴    
خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای با تبریک فرارسیدن سال نو و شروع بهار طبیعت، سال حمایت از کالای ایرانی؛ فرارسیدن یوم الله 12 فروردین ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: اعتکاف و روزه داری در ایام البیض دارای حکمت های زیادی بوده و برنامه ای مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان و از رویش های انقلاب ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری شبستان: نظری گفت: کانون مجموعه ای خلاق، کوشا، کاربلد، عاشق و دلسوزاست که علی رغم برخی کاستی ها همیشه پویا و پرنشاط در مسیر تعالی کودکان این مرز و بوم قدم برمی دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری شبستان: مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: راهنمایی مسافران برای دسترسی به اماکن و مراکز مورد نظر خود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی فارس، از راه اندازی اینترنت پرسرعت وای فای در مکان های پر بازدید گردشگری شیراز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل راه آهن فارس از بارگیری و حمل 74 هزار و 216 تن محموله در 12 ماهه سال 96 که یک رکورد جدید در عملکرد راه آهن فارس محسوب می شود، خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری شبستان: سرپرست دارالشفای آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: دارالشفاء خیریه آستان مقدس شاهچراغ (ع) در هفته نخست تعطیلات نوروزی به بیش از هشت هزار نفر از زائران و مجاوران حرم مطهر در حوزه های ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری شبستان:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه میلاد امیر المومنین حضرت علی (ع) در توئیتی نوشت: علی (ع) نماد وحدت بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۴    
خبرگزاری شبستان: یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ایجاد تغییر و شروع کردن اقدامات نوین و موثر رمز موفقیت هاست و بانک شهر با عملکرد مناسب در نخستین روزهای 97 متفاوت بودن خود در عرصه بانکی را به ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه تقوای الهی در حفظ امانت و رعایت حقوق مردم است، گفت: مسئولان بر مردم که ولی نعمت ما هستند نباید به عنوان زیر دست نگاه کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری شبستان: شهردار لار گفت: اقدامی که بانک شهر در زمینه هزینه تبلیغات چاپ تقویم برای سال نو کرد و آن را به زلزله زدگان اختصاص داد که اقدامی موثر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت خرم آباد، 12 فروردین و رای مردم به جمهوری اسلامی را نمایش واقعی دموکراسی نامید و افزود: مسئولان قدر دان بصیرت مردم باشند و در جهت خدمت به مردم گام بردارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۳    
خبرگزاری شبستان: خطیب جمعه تهران گفت: خرید کالای ایرانی موجب تقویت اقتصاد می شود، چرخ های تولید را به حرکت درمی آورد؛ مسئولان الگوی مردم در خرید کالای ایرانی باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۳    
خبرگزاری شبستان: خطیب نماز جمعه رشت اظهار کرد: مسئولان برای حمایت از تولید داخلی از هیچ کوششی دریغ نکنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶    
خبرگزاری شبستان: بانک شهر که از پیش از شروع سال نو حضور خود را در ایام تعطیل اعلام کرده بود، توانست به شعار انتخابی خود برای این ایام یعنی شهر در تعطیلات هم هست ، جامه عمل بپوشاند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری شبستان: همزمان با دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن گرامی داشت این روز بزرگ، آن را به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: اپلیکیشن نفحات به عنوان یک زیست بوم مجازی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان، از آماده سازی 170 مسجد استان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری شبستان:جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کاهش 36 درصدی جانباختگان تصادفات نوروز امسال در این استان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری شبستان: دکتر عاصم حصنی ، از پژوهشگران مصری تاکید کرد: تغییر تدریجی گسترده ای در نگاه غرب به جهان عرب ایجاد شده و به خاطر همین تغییر تمایل زیادی در محافل فرهنگ غرب برای درک مسلمانان دیده شود
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۴    
خبرگزاری شبستان: لاتون مرتفع ترین آبشار شمال کشور با شکوهی وصف ناشدنی در انتظار گرشگران است اگر به گیلان سفری داشتید گردشگری بهاری در این آبشار را از دست ندهید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۴    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 150 مسجد برای اجرای مراسم معنوی اعتکاف در شهرها، بخش ها و روستاهای این استان پیش بینی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۴    
خبرگزاری شبستان:یکی از فوتبالیست های بازنشسته نیجریه ای که پس از سال ها زندگی با مطالعه زندگی پیامبر اکرم (ص) مسلمان شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۴    
خبرگزاری شبستان: معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان گفت: توانبخشی مبتنی بر جامعه (c.b.r) بعنوان یک استراتژی برای بهبود دسترسی به خدمات توانبخشی برای معلولان کشورهای در حال توسعه محسوب می گردد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۴    
خبرگزاری شبستان: باشه آهنگر گفت: نقدهای بی اساس نسبت به جشنواره جهانی فیلم فجر، همچون اره ای است که شاخه های درخت نوپای جشنواره را قطع می کند که به جایی نمی رسد اما اگر فرصت بیشتری در اختیار آن قرار ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۴    
خبرگزاری شبستان: گیسوم تونل طبیعی و رویایی جنگل های گیلان شاهکار خلقت خداوندی در طبیعت بکر این استان است، طبیعتی که سالانه گردشگران زیادی را برای دیدن این تابلوی طبیعی به تالش می کشاند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۴    
خبرگزاری شبستان: عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به جایگاه و تاثیر نیایش در دین اسلام و خاصتا مراسم اعتکاف گفت: اعتکاف فرصتی برای شناخت خود و زنده کردن ظرفیت های انسانی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۴    
خبرگزاری شبستان:تعطیلات نوروزی این فرصت را می دهد تا کمی از دنیای مجازی دور باشیم. آیین نوروزی دید و بازدید را به جا آوریم اما این بار دیدارهایمان را کیفیت دهیم و کمی با گوشی های هوشمند همراهمان قهر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۴    
خبرگزاری شبستان: استاد علوم قرآنی دانشگاه الازهر کشور مصر گفت: کتب قبل از قرآن، کتبی بودند که روی کاغذ نوشته شده بودند، اما قرآن ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۴    
خبرگزاری شبستان: مسجد جامع دماوند در فهرست آثار ملی ایران با شماره 230 به ثبت رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۴    
خبرگزاری شبستان: جشن ولادت امیر المومنین علی(ع) در مساجد حضرت امیر(ع) و الجواد(ع) برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۳    
خبرگزاری شبستان: محمدی گفت:در صورت تخصیص به موقع و کافی بودجه اتحادیه قرآن و عترت کشور در نظر دارد 200 طرح آماده خود را در سال 1397 اجرایی کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۳    
خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به مهم ترین اولویت های فرهنگی سال 97 گفت: حاکمیت باید تعامل و حمایتش را با اهالی فرهنگ و هنر بیشتر کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۸:۴۳    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه سربیشه با بیان اینکه باید سرفصل ها و نیات موقوفات را جهت مباحث فرهنگی به کار گیریم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۲:۲۰    
خبرگزاری شبستان: اعضای شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا از خانواده چهار شهید دوران دفاع مقدس و یک جانبار دوران جنگ تحمیلی در بندر مرزی آستارا دیدار کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۱:۱۹    
خبرگزاری شبستان: دبیر جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر اظهار کرد: بنیان این شعار امسال اقتصاد مقاومتی است.