سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۹:۵۲Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 7 تیر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۳    
تصویربرداری سریال عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی این روزها در بیمارستان مهدیه حوالی میدان شوش پی گیری می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۲    
خبرگزاری شبستان: رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، گفت: سوءاستفاده از محیط زیست به دلیل خودمحوری انسان است؛ بر این اساس که همه چیز باید در اختیار او باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۲    
فراخوان نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در دو بخش مسابقه و ویژه منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۱    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش محیط زیست در عرصه های مختلف اجتماعی گفت: مطالعات و گفت وگوهای زیست محیطی باعث تقویت همگرایی بین ادیان الهی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۱    
هدیه تهرانی، بازیگر با سابقه و نام آشنای کشورمان، هم گام با دیگر هنرمندان در اعتراض به شرایط بد اقتصادی و مشکل کمبود آب در جنوب کشور، پستی سراسر انتقاد و کنایه را منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، با بیان اینکه فیش های زمین در خارج محدوده شهر زنجان توسط تعاونی ها در سال های گذشته خرید و فروش شده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۱    
استاندار قزوین گفت: در شرایطی که دشمنان هجمه های گوناگونی را علیه کشور آغاز کرده اند، باید وحدت و انسجام داخلی را حفظ کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۳۱    
خبرگزاری شبستان:مقام های عربستان سعودی گفته اند در باره پوشش زننده یک مجری زن در حین گزارش در باره پایان ممنوعیت رانندگی زنان تحقیق می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه دیدار های خود با مقامات جمهوری آذربایجان، روز پنجشنبه با ضیافت عسگر اف نایب رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر خود به باکو، روز پنجشنبه با شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده رئیس اداره مسلمانان قفقاز دیدار و گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
رئیس هیات مدیره کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی گفت: در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی 1700 وکیل و 600 کارشناس قوه قضاییه حضور دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از راه اندازی نخستین و تنها موزه آثار معاصر هنرهای اسلامی جهان در دانشگاه هنر اسلامی تبریز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، در حکمی دکتر قطب الدین صادقی به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز منصوب کرد و خواستار برگزاری این جشنواره به بهترین نحو ممکن شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۰    
مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از بهره مندی 135 فعال قرآنی استان از مزایایی بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این افراد فعالان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۰    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز وحدت در جامعه در حدی آسیب دیده است گفت: تهمت زدن و ناسزا گفتن به کسانی که بار خدمت ملت بر دوششان است مغایر با ولایت مداری است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: استان در طرح نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی رتبه چهارم کشور را داشته و تاکنون 27 واحد تولیدی موفق به دریافت 64 میلیارد تومان تسهیلات شده ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: امسال 27 میلیارد و 800 میلیون تومان سهم استان از اعتبارات طرح مشاغل خانگی است. سال گذشته این میزان 20 میلیارد تومان بوده که بیش از 14 ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: پتروشیمی یکی از پروژه هایی است که انتظار داریم دولت و شستا ورود جدی به آن داشته باشند تا با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی که اعلام آمادگی کرده اند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری شبستان: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما موظف هستیم مسائل روزمره و مشکلات معیشتی مردم را حل کنیم و محکم هم ایستاده ایم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۹    
امام جمعه شیراز بر لزوم بررسی چگونگی پیاده سازی عدالت اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید دریافت که عدالت اسلامی به معنای کامل واقعی اجرا شود و اگر تقوا نباشد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
مدیران حج تمتع سال 97 در نشستی با حضور مدیرکل حج و زیارت استان البرز تجربیات عملیاتی خود را از برنامه حج با یکدیگر در میان نهادند که اهم آن عدم بیان مسائل فرقه ای و مذهبی در آئین حج بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه ای سنگین به عهده همه ماست ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: بیش از پنج هزار نفر، 2 بازی اول و بیش از 10 هزار نفر از شهروندان شیرازی مسابقه تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال در جام جهانی را در بوستان آزادی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۹    
رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت: طرح نشاط معنوی با هدف تقویت باورها و اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه برای نسل جوان در سطح بقاع متبرکه ماسال برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۹    
خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان اولویت بندی را مهمترین وظیفه مسئولان آموزش و پرورش دانست و گفت: تعلیم و تربیت مهمترین اولویت جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۹    
خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از 500 کانون فرهنگی اطلاعات اولیه خود را در سامانه ثبت کرده اند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام، گفت: تلاش می شود که با برنامه ریزی صحیح و ایجاد یادمان های دفاع مقدس ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۱    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اشتغال، تولید، رونق اقتصادی و حفظ نظام را از مهمترین معروفات جامعه عنوان کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه واژه ها امروز پیشرفته ترین سلاحی است که پیروزی و شکست را رقم می زند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ارتباط اصولی با قرآن را یک ضرورت برای مردم و مسئولان جامعه اسلامی ایران دانست و گفت: مشکل کنونی جامعه ما بیگانگی با قرآن است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری برنامه های تجلیل را جهت دلگرمی قاریان دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گفت: همان نگاه اعتقادی و گفتمانی که حاکم بر آزادسازی خرمشهر بود، همان گفتمان منجر آزادسازی مهران با عنایت الهی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۸    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرایط امروز و فشارهای دشمن از طریق تحریم ملت ایران به جرم استقلال خواهی و ظلم ستیزی گفت: در این شرایط فعالیت جناحی، حزبی و گروهی معنا ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۸    
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط امروز متاسفانه انسجام مردم خدشه دار شده و عده ای تلاش می کنند پایه های انقلاب را نابود کنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در سال جاری امکان صدور بلیت انفرادی برای زائران اربعین حسینی در این استان فراهم شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۸    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، گفت: مطمئن باشید که از این مباحثی که امروز در کشور وجود دارد، از این گردنه نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۸    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت خرم آباد، با بیان اینکه قوه قضائیه مرجع عدالت است، گفت: مبارزه قاطع با مفسدان مطالبه مردم از قوه قضائیه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۸    
خبرگزاری شبستان: بروشور ویژه سالروز شهدای هفتم تیر با عنوان صدای اسلام به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۸    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید استان در مهرماه گفت: 800 عنوان برنامه برای این کنگره ملی پیش بینی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد، فرصت های فرهنگی هستند، افزود: فعالیت در دو عرصه فرهنگ و هنر، رسالت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۸    
خبرگزاری شبستان: عبدالعظیم الحسنی از راویان حدیث امام رضاعلیه السلام و وکیل حضرت هادی علیه السلام در ری و نواحی آن بوده که سرپرستی شیعیان را بر عهده داشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۸    
جمعی از هنرمندان استان کردستان در قالب کاروانی با عنوان کارناوال به زم و شایی در راستای اجرای برنامه های هنری و توسعه مرادوات فرهنگی صبح امروز سنندج را به مقصد اقلیم کردستان عراق ترک کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۸    
خبرگزاری شبستان: سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور چهره واقعی آمریکا به عنوان سردمدار حقوق بشر را نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه دولت در مالیات ها به مردم اعتماد کند و فشار به آنها را کم کند، گفت: بد عهدی آمریکایی ها از یزید هم بدتر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۸    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه ظلم اصلی جنگ اقتصادی به صورت مستقیم به مردم وارد می شود گفت: تحریم های جدید به درستی مدیریت شوند آمریکا قطعا شکست می خورد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۸    
خبرگزاری شبستان: طرح غنی سازی اوقات فراغت ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم آباد با انعقاد تفاهم نامه همکاری آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸    
رئیس هیئت مدیره مرکز کارشناسی دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه کارشناسان بعد از 6 سال فعالیت صلاحیت کارشناسی در استان و بعد از 10 سال صلاحیت کارشناسی در کشور ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸    
خبرگزاری شبستان: مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله بهشتی و شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه با حضور مسئولان و مردم شریف و انقلابی اردبیل امروز 7 تیرماه ساعت 10:30 در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸    
معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: در کنگره اجلاس یکصد برند برتر دارای نشان استاندارد ملی، شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر موفق به دریافت کسب اعتبارنامه استاندارد ملی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸    
میز خدمت با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد نبش مدرس 3 افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸    
خبرگزاری شبستان: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: حمایت قضایی از تولید کنندگان استان اردبیل و تحقیق علمی و میدانی از آسیب های اجتماعی مهمترین برنامه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم از ثبت یک وقف جدید در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۸    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان جشنواره کتابخوانی رضوی را یک رخداد بزرگ فرهنگی بیان کرد و گفت: یکی از مسیر های انتقال فرهنگ دینی، اعتقادی و ایرانی برگزاری چنین جشنواره هایی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۸    
مدیر شعبه خردسالان جامعه القرآن کریم اراک گفت: از ثبت نام 400نفر قرآن آموز خردسال و نوجوان در رشته های مختلف قرآن کریم در این مرکز در ترم تابستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۸    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس با اشاره به اینکه برای فعال سازی ماده 16 کمبود اعتبار داریم، گفت: همین باعث شده است که مرکز ماده 16 که هم اکنون 500 نفر ظرفیت دارد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۸    
خبرگزاری شبستان: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز(7 تیر) به همراه معاونین خود به استان گلستان سفر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم رونمایی از کتاب یزد درآئینه زمان جلد سوم گفت: نقد باعث شوق خواندن و مصرف کالای فرهنگی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۸    
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خراسان رضوی با بیان اینکه اختلافات در بین اظهار نظرهای کارشناسان باید رصد شود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر می خواهیم آموزش و پرورش را در صدر ببینیم باید معلمین را دریابیم و عزت و کرامت معلم برای جامعه بیشتر شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۷    
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اینکه در بسیاری کارهایمان در این 40 سال راه را اشتباه رفته ایم که نتیجه آن همین چالش های اجتماعی است که در برابر آن ناتوانیم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان، بر ضرورت اجرای طرح مهارت آموزی در مساجد تاکید کرد و اظهار داشت: این طرح می تواند از طرح های موفق مهارت آموزی در جامعه باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۷    
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: عوامل به وجود آمدن اعتیاد عدم آموزش مناسب، عدم توجه خانواده ها به این امر، فقر و بیکاری است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۷    
خبرگزاری شبستان: کاش همه ما در همه جا آویزه گوشمان کنیم و تعلیم و تربیت را که در واقع انسان سازی است آلوده به مسائل حاشیه ای نکنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۷    
ولایت به معنای پیوند، ارتباط و اتصال است. آن کسی که منصوب به این مقام است برخلاف حکام و فرمانروایان عالم فقط یک فرمانروا یا یک سلطان و یک حاکم نیست بلکه یک ولی است، به مردم نزدیک است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۷    
برنامه (فبک) به دنبال آموزش مباحث فلسفی به کودکان نیست بلکه تلاش دارد با رویکرد پرسش و دیالوگ محور کودکان را تشویق به فکر کردن کرده و آنها را برای اخذ تصمیمات اخلاق مدارانه و عاقلانه در موقعیت های ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۷    
آل هاشم با بیان این که همه ما از مشکلات اقتصادی در مضیقه هستیم، گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام کنترل مناسبی بر بازار سکه و ارز صورت نگرفته است و خواسته های مردم و گلایه های آنها به حق و قابل توجه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۷    
دوره آموزش تربیت مربی نماز کودک و نوجوان و خانواده (6تیر) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۷    
کنکور امسال با رقابت 16 هزار داوطلب پشت کنکوری از استان زنجان در حوزه های پیش بینی شده آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۷    
مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان های لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه عصر روز گذشته (6 تیر) در بقعه متبرکه آقا سید حسین شهر لاهیجان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۷    
همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، نفرات برتر جشنواره فرهنگی هنری راه و چاه معرفی خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۷    
تابلوی نقاشی اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی شهید مرتضی بصیری پور که به همت یکی از اعضای کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (علیه السلام) طراحی شده است تقدیم پدر بزرگوار این شهید شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۷    
نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری راهیان قدس در مسجد علی بن ابیطالب(ع) در قالب نشست سیاستگذاری با امام مسجد در خصوص حمایت از کالای به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۷    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، با بیان نکات مهم و اساسی در خصوص فضای تعلیم و تربیت که دستگاه مهم آموزش و پرورش باید به آن توجه کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۶    
کارشناس اقتصادی معتقد است که سیستم بانکی کشور که نقش قلب و روح را در اقتصاد بازی می کند این روزها خنثی و غیر فعال شده و قادر به جذب نقدینگی نیست که این امر موجب سرازیر شدن پول ها به سمت بازار ارز و ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۶    
خبرگزاری شبستان: مراسم تودیع و معارفه هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران با حضور ریس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۶    
خبرگزاری شبستان: مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مسئولان و فرهنگیان در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۶    
حوزه هنری خراسان شمالی در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و با هدف تولید آثار فاخر دینی، فراخوان اجراهای عمومی تئاتر در دو بخش صحنه ای و خیابانی را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۶    
خبرگزاری شبستان: کارگاه آموزشی تفکر خلاق، نقاد و الگوی حل مسئله به همت موسسه تمدن و اندیشه جوان، هیئت رزمندگان اسلام و اداره ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۶    
مسوول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برنامه عطر عاشقی روز جمعه 22 تیر ارتباط زنده ای با امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برقرار خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۶    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در زمینه تامین فیلم و حضور سینما کانون در زندان ها، ارسال کتاب، اجرای تئاتر و موسیقی، قول مساعد داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه با تاکید بر اینکه در تمام این سالها مساجد سنگر اصلی و واقعی نظام بوده و هستند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۶    
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح نشاط معنوی از 16 تیر امسال در 10 امامزاده شاخص استان زنجان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۶    
خبرگزاری شبستان: قدرت باروت ها متفاوت است؛ بعضی با قدرت انفجاری پایین و گونه ای دیگر قدرت انفجاری بسیار بالایی دارند.. ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۶    
بخشدار رخ تربت حیدریه از واژگونی دو دستگاه خودروی سواری پراید در کمتر از 24ساعت در بخش رخ تربت حیدریه خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود در تابستان امسال 22 هزار نفر ساعت از برنامه های کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان در طرح اوقات فراغت بهره مند شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۶    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان، از جمع آوری 5/3 میلیارد تومان زکات از ابتدای امسال در این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۶    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه گفت: 86 گلزار شهدا در این شهرستان وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۳۶    
مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی از اجرای طرح آسمانی ها غنی سازی اوقات فراغت در 70 درصد کانونهای فرهنگی هنری استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده انقلاب تاکید کرد و افزود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۶    
خبرگزاری شبستان: نمایش گامی در دوزخ، گامی در بهشت با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مهمانانی از آسایشگاه رضوان به روی صحنه رفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۶    
خبرگزاری شبستان: جلالی گفت: گامی در دوزخ، گامی در بهشت ، نمایشی مذهبی است که در ارتباط با حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و با لهجه شیرین قمی به صورت طنزانگیز اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۶    
خبرگزاری شبستان: بازیگر باسابقه قمی با بیان اینکه ما در تئاتر محدودیت موضوع و سوژه نداریم، گفت: یکی از نیازهای اساسی برای اجرای تئاتر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۶    
دبیر همایش هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران از برگزاری هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۰۱    
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: طرح های محرومیت زدایی سپاه بقیه الله (عج) با اعتبار 13 میلیارد ریالی در سال 96 اجرا شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۰۱    
خبرگزاری شبستان: مردم قدردان و ولایت مدار کرمانشاه در یادبودی برای سردار شهید مدافع حرم حاج شاهرخ دایی پور به تعظیم ویژگی های بارز شخصیتی مسئول کانون بیت الاحزان پرداختند.