سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۲۷Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 8 تیر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۳    
نهمین حراج تهران درحالی باحضور 80 اثر از 59 هنرمنددرهتل آزادی برگزارشدکه آثار به قیمت 31 میلیارد و 378 میلیون تومان به فروش رفت واز نکات جالب توجه آن فروش اثر سهراب سپهری به عنوان گرانترین و عواید ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۳    
اهدافی را هم که حضرت حسین(ع) برای حرکت خود بیان می فرماید، باید در یک دید درازمدت تاریخی نگریست و آن موقع می توان به رابطه بیشتری میان حرکت حسین(ع) و قیام قائم(عج) پی برد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۲    
دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از اتمام کار بررسی طرح و ایده های این دوره از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۱    
متفکرین می گویند این زبان است که انسان را می سازد. در تعریف آدم می گویند انسان ناطق. شایگان به زبان های متعددی تسلط کامل ادبی و فلسفی داشت. او مکتب های هنری غرب و شرق را به خوبی می شناخت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۱    
خبرگزاری شبستان:به تازگی بازیگران جدیدی به سریال ستایش3 به کارگردانی سعید سلطانی اضافه شده اند که فرهاد جم از آن جمله است. این در حالی است که حمید گودرزی از بازی در این مجموعه کناره گیری کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت تاکید کرد: اطلاعات زایران برای صدور ویزای الکترونیکی به درستی وارد شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۱    
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اوضاع در منطقه به نفع محور مقاومت از سوریه گرفته تا یمن به پیش می رود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: یکی از مصادیق بارز و مهم حقوق شهروندی توجه به محیط زیست است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۱    
با انتخاب جاناتان کاسدان برای نوشتن فیلمنامه ایندیانا جونز 5 تاریخ اکران این فیلم عقب افتاد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۱    
دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی در روزهای دهم، دوازدهم و سیزدهم تیر ماه 97 اعلام شد. نمایندگان مجلس تفحص از علل ناکارآمدی خودروسازهای داخلی و سوال از وزیر جهاد کشاورزی را در دستور کار خود دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۴۱    
بازگشت تیم ملی کره جنوبی به این کشور بعد از جام جهانی با اتفاقات بسیار عجیبی همراه شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۳۱    
در دیدار فرمانده نیرو زمینی سپاه با ژنرال بلال اکبر بر ارتقای همکاری های اطلاعاتی و امنیتی و مبارزه مشترک با گروهک های تروریستی و اقدامات ضد امنیتی در مناطق مرزی ایران و پاکستان تاکید شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۳۱    
خبرگزاری شبستان:چندی پیش مهران مدیری مهمان برنامه خندوانه بود. در این برنامه یک فرشته کوچولو به نام سارا حضور داشت و با کشیدن نقاشی لوگوی خندوانه ، رامبد جوان و جناب خان را سوپرایز کرد .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۲۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با توجه به در اختیار داشتن انبوهی از ذخایر سلاح های ممنوعه شیمیایی، بیولوژیکی و هسته ای، تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۷    
کارشناسان اقتصادی معتقدند که فشارهای خارجی بازار ما را متلاطم نکرده و این نابسامانی ها متاثر از دلالی و سودجویی داخلی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امروز جنگ ما اقتصادی است، دولتمردان را به تشکیل اتاق جنگ اقتصادی توصیه کرد و گفت: مسئولان مردم را از شر بلای گرانی نجات دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
امام جمعه رودسر با بیان اینکه دشمن می خواهد با جنگ اقتصادی، کشور را در فشار قرار داده و موجی از اختلاف را ایجاد کند اظهار داشت: بازاریان ما باید بصیر باشند و در جبهه دشمن قرار نگیرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
خبرگزاری شبستان: مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان امروز در فضای رسانه ای، شبکه های اجتماعی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت هدف اقتصادی دشمن از فشارهای اقتصادی را ایجاد اختلاف بین مردم دانست و گفت: اگر مسئولان با مردم صادقانه برخورد کنند آنها حامی مسئولان خواهند بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: امروز معروفی بزرگتر از وحدت و منکری بزرگتر از اختلاف نداریم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه آمریکایی ها در طول تاریخ کارهایی انجام داده اند که جهان را به لبه تاریخ کشاند، گفت: آمریکایی ها به دنبال تجزیه کشورها و جزیره ای کردن آنها هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
آل هاشم گفت: اصناف و بازاریان تبریز طی روزهای اخیر اعلام کردند که خواستار رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور هستند، اما اجازه سوءاستفاده به دشمنان نخواهند داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: مسئولان نظام اگر بخواهند می توانند بر مشکلات فائق آیند و مشکلات معیشتی و تورم کالاهای مصرفی را حل و مرتفع کنند و بازار را ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
همایش آموزشی توجیهی 10هزار نفر از حجاج استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۱    
خطیب موقت جمعه شهرکرد با بیان اینکه مفسدان اقتصادی باید محاکمه بشوند، تصریح کرد: با توجه به اقتدار ایران در دنیا باید دستگاه قضایی به درستی با مفاسد اقتصادی برخورد کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۶    
امام جمعه قزوین گفت: دنیا بدون آمریکا برای ملت ها بسیار شیرین خواهد بود چراکه با نبود آمریکا، ظلم و نفاق از دنیا حذف می شود و همه می توانند به راحتی نفس بکشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۶    
دبیر جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه وزاوه گفت :نمایشگاه سومین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه وزاوه درشهر تاریخی اصفهان افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۶    
امام جمعه قم با اشاره به جنایت های مستمر آمریکا از دوران گذشته تاکنون تأکید کرد:پرونده حقوق بشر آمریکا سیاه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۶    
وزیر نیرو گفت: در هفته گذشته بود که مبلغ یک هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های اضطراری آب رسانی در بیش از 200 شهر اختصاص داده شده است و تعدادی از روستاهای ما که هنوز نیازمند کمک در این زمینه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۶    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اگر مسئولین هم وارد میدان شوند و مجاهدانه عمل کنند مردم قامات آنها را می بینند و پای نظام و انقلاب می ایستند، هر جا مسئولین به سخنان رهبری عمل کردند پیروز شده ایم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه زاهدان گفت: جنگ هوشمندانه دشمنان علیه کشورمان را که ترکیبی از فشار اقتصادی، روانی و هرج و مرج اجتماعی است با وحدت ملی خنثی کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۶    
سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری کرمان با بیان این مطلب که در شبکه های مجازی و رسانه ها تبلیغات زیادی جهت ترغیب جوانان به مواد مخدر می شود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۶    
امام جمعه زنجان گفت: به منظور عبور از وضعیت فعلی بایستی با الگو قراردادن اقتصاد مقاومتی، دانش بومی، توان داخلی و توجه به مصرف صحیح حرکت کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۶    
امام جمعه موقت اصفهان نماز جمعه را محلی برای وحدت و وفاق همه گروه ها و جناح های سیاسی دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای مبارزه با استکبار جهانی است و به هیچ حزب و گروه خاصی تعلق ندارد و همه جناح ها ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه از مسئولان انتظار است به وضعیت اقتصادی کشور ورود جدی داشته باشند و نظارت ها افزایش یابد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی، آمریکا را مخالف حقوق بشر خواند و سپس با توجه به هفته قوه قضائیه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سازمان حج در مورد ارز همراه حجاج گفت: اصل ارز همراه حجاج مشخص شده است اما اینکه چه میزان را ارائه خواهند کرد هنوز مشخص نیست که در هفته پیش رو مشخص خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۵    
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تبریز گفت: هر جایی که دولت به کار بخش خصوصی دخالت کرده است، شاهد تعارض و مشکلاتی شده ایم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۵    
برزگر با تأکید بر این که مردم وضعیت اقتصاد، اشتغال و بیکاری را مشاهده می کنند، گفت: انتظار داریم دولت آماری را که منطبق با واقعیت های جامعه است، اعلام کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرام پهلوانی به معنای زور زیاد و بازوی قوی نیست ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کشور گره گشا و سبب برون رفت از مشکلات اقتصادی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهر چوار، بابیان اینکه مشاهده تلاش و کوشش مسئولان برای حل مشکلات، رضایت مردم به دنبال دارد، گفت: راه حل مشکلات مردم، مشارکت همه قوا و نهادهای کشور است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی تبریز با محکومیت حوادث اخیر در بازار تهران خاطرنشان کرد: اقتصاد در کل کشور تاثیر گذاشته، اما بازاریان تبریزی به اعتصاب کورکورانه وارد نمی شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، با اشاره به انجام 131 هزار نفر ساعت آموزش یگانی، گفت: سال گذشته 12 درصد کاهش جرم داشته ایم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۴    
مدیر کل حج و زیارت استان تهران در مورد تعداد حجاج سال 97 استان تهران گفت: ما امسال خدمتگذار 10 هزار زائر تهرانی در سفر حج هستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۱۴    
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: باتوجه به بالا فتن ارز قیمت سفر حج نیز بالا رفت از این رو طی مذاکرات با رییس جمهور و رییس بانک مرکزی تمهیداتی ایجاد شد تا حجاج از ارز مبادله ای 3900 تومان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۴    
امیرالمومنین (ع) در این جنگ هنگام دفاع از پیامبر(ص) 90 جراحت برداشت و صورت، سر، سینه، شکم، دست و پای مبارک حضرت زخم دید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۸:۱۳    
دبیر شورای عالی حوزهٔ علمیه خراسان با اشاره به شاخصه های اسلام ناب از زبان حضرت امام رضوان الله علیه ...