سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۰:۰۶Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 21 تیر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۹    
در آستانه سالگرد جنگ سی و سه روزه و پیروزی مقاومت اسلامی لبنان بر رژیم صهیونیستی، جمعی از جانبازان حزب الله لبنان پس از اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۸    
سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کار تلاش و آزمون مقدماتی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی ندسا ویژه مرکز تخصصی شناوری شهید محلاتی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با رقابت بیش از 100 نفر شرکت کننده در ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحولات اقتصادی اخیر کشور نه تنها ناشی از سیاست های نسجیده آمریکا است بلکه سوداگران داخلی نیز در آن نقش زیادی داشتند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دشمن روان و آرامش مردم را در این برهه زمانی هدف خود قرار داده است، گفت: این فتنه دشمن با هوشیاری و اعتماد مردم به نظام خنثی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۸    
رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات پزشکی به حجاج گفت: هدف ما در مراسم حج خدمت رسانی با کیفیت بالا و در عین حال حفظ سلامت و افزایش رضایتمندی حجاج است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۸    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در دیدار با استاندار بوشهر بر ایمنی سازی تأسیسات هسته ای و اجرای اقدامات لازم برای حفاظت از مردم تاکید کرد و از برگزاری برگزاری رزمایش هسته ای با محوریت حفاظت از مردم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۲    
جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان طنزپهلو2 با حضور مسئولان و مهمانان کشوری، استانی و شهرستانی در فومن برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۲    
دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی با بیان اینکه منشور حقوق شهروندی به لایحه تبدیل نمی شود گفت: منشور حقوق شهروندی توجه ویژه ایی را می طلبد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۱    
با اعمال ممنوعیت فروش مانتوهای جلو باز و معرفی فروشندگان با مجوز اتحادیه پوشاک، حال پرسش این است که آیا دیگر مانتوهای جلو باز در خیابان ها دیده نخواهد شد؟
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۱    
امام جمعه گوراب زرمیخ با تاکید بر ترغیب فرزندان به عفاف و حیای فاطمی، گفت: دشمن از بی عفتی و بی حجابی زنان به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۱    
مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مسجد محل اختلاف نیست و باید این اختلافات را به حداقل برسانیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۱    
امام جمعه شاهین دژ گفت: ما در رویارویی با جنگ نرم موفق نشده و نتوانسیم آسیب ها را خنثی کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۱۱    
جشن میلاد کریمه اهل بیت(س) حضرت فاطمه معصومه(س) در مجتمع فرهنگی آفتاب اراک برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۰۱    
مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: دو هزار و 345 نفر طی یک سال گذشته از خدمات اورژانس اجتماعی استان بهره مند شدند، گفت: بیشترین تماس درباره کودک آزاری بوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۳۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شکل گیری انتظارات عقلایی مثبت به صورت غیرمستقیم به اقتصاد کشور وارد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
به منظور کاهش و صرفه جویی در مصرف برق ساعات کار اداری استان اصفهان از روز شنبه(23 تیر) ساعت 6:30 صبح الی 13:30 ظهر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۷:۲۱    
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور موازی کاری را یکی از مشکلات اساسی کشور دانست و گفت: نباید تعارضی با قرآن برخورد کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۱    
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت همایشی به این مناسبت با عنوان ریحانه در اراک برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از اسامی قرآن مجید است که باید تمجید شود، یادآور شد: باید مجد و عظمت کلام نورانی قرآن را پاس بداریم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۱    
مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز (21 تیر) در امامزادگان شهدای باقریه بیرجند آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۱    
عموی شهید یوسفی گفت: ایمان هدیه ای از طرف خانواده یوسفی به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۱    
نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی کاری از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر در سالن ورودی استانداری مرکزی دایر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۹    
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری که به عنوان فرستاده ویژه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ایران به روسیه سفر کرده است در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز (21 تیر) به همراه جمعی از مسئولان استانی با خانواده شهید مدافع وطن ایمان یوسفی دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۹    
معاون اجتماعی پلیس گیلان از ارسال 503 اثر به دبیرخانه جشنواره استانی چادرهای آسمانی خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اقدامات فرهنگی و اجتماعی حوزه عفاف و حجاب ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تأمین کالاهای اساسی و بررسی و نظارت بر این کالاها را از جمله پیشنهاداتی دانست که می تواند در شرایط فعلی به استان کمک کند اما متأسفانه خبر از صادرات این کالاها است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۹    
سیزهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه تعاون گران با عنوان جامعه کار و تلاش اردبیل برگزار و منتخبان برادران و خواهران در رشته های مختلف معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۹    
نمایندهگان مردم کرمان و راور و شرق استان در مجلس بر ضرورت تدابیر صحیح اقتصادی برای برون رفت از مشکلات ایجاد شده تأکید کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۹    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، با اشاره به طرح کوچک سازی دولت، گفت: این طرح از طریق مدیریت استخدام های جدید انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۹    
خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته حجاب و عفاف نمایشگاه چادرهای آسمانی در نگارخانه مارلیک رشت دایر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۹    
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قزوین از اعزام 400 نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان به کربلای معلی در سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۹    
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف و سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت دختران ورزشکار محجبه استان اردبیل تجلیل می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۹    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، با تاکید بر ضورت مهارت آموزی فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ورود به بازار کار، گفت: رونق بخش خصوصی بستری تقویت اشتغال در جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تقویت نشست های هم اندیشی اصحاب رسانه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت پیگیری مشکلات خبرنگاران تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۹    
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از اجرای طرح هر مسجد یک خبرنگار در مساجد گیلان خبر داد و گفت: باید از همه ظرفیت ها در پوشش رسانه ای فعالیت های مساجد و کانون های فرهنگی هنری استفاده کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۹    
استاندار لرستان، با اشاره به تخطی برخی ادارات از قانون های حوزه اشتغال، گفت: باید ضابطه ای برای جذب نیروهای شرکتی اتخاذ شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۹    
دبیرکل بنیادبین المللی غدیر با اشاره به شرایط حساس کنونی به لحاظ جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، بر توجه به قاعده های قرآنی تأکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۹    
معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: عصر شهر رضوی با حضور جمعی از شاعران برجسته استان همزمان با 26 تیر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۹    
دبیر اجرایی رویداد هم نت برکت با تاکید بر ضرورت بازیابی جایگاه مساجد گفت: برگزاری اولین رویداد کار آفرینی محلی با محوریت مسجد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۹    
مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه سیره اهل بیت(علیهم السلام) خدمت کریمانه به مردم است، گفت: در عمل باید به سیره اهل بیت علیهم السلام نزدیک شویم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه درک شرایط حاکم بر بازار در کنترل بازار موثر است گفت: هوشیاری مردمی اساس مقابله با فضای اخیر اقتصادی در کشور است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۹    
در مراسمی از 20 بانوی فعال در حوزه حجاب و عفاف کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف تجلیل شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۹    
کارگاه نقاشی و طراحی به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۹    
خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در3 ماهه نخست سالجاری بیش از 46 هزار مترمربع از اراضی دولتی رفع تصرف شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، با بیان اینکه این استان جایگاه ویژه ای در مولودی خوانی دارد، گفت: پیشکسوتان مولودی خوانی و موسیقی خانقاهی، سفیران فرهنگ کردستان هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۹    
مدیر کانون حجاب و عفاف استان گلستان برگزیدگان سومین جشنواره صدف های نور را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۹    
آئین اختتامیه سومین کنگره ادبیات آئینی خراسان شمالی با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف این کنگره، عصر بیست و سوم تیرماه در تالار گلشن بجنورد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به جایگاه هنر و وظیفه مسئولان در قبال هنرمندان گفت: وظیفه و رسالت ما تکریم جامعه فرهنگ و هنر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۹    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به جای خالی آموزش در حوزه مطبوعات اشاره کرد و افزود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: سال گذشته یک هزار و 711 نفر از افراد 15 تا 25 سال در 10 شهرستان استان غربالگری ژنتیک شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۸    
رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ساوه گفت: همایش اخلاق و نشاط اجتماعی ویژه خواهران در ساوه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۸    
دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت چهارمحال و بختیاری گفت: جشن های مردمی دهه کرامت استان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۸    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: امروز 21 تیرماه طبق پیش بینی ها گرمای بی سابقه استان اردبیل را فرا خواهد گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۸    
مسئول ستادنمازجمعه کرمان با تصریح به اینکه زیارت جزو اعتقادات شیعه و خدمت در حریم بزرگان دارای شرایطی است، به تبیین وظایف خادمیاران پرداخت و بر خالص کردن نیت از هرگونه شائبه تأکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به سه رسالت مهم مسئولین در شرایط امروزی جامعه اشاره و تصریح کرد: برای بهبود جامعه از حداکثر ظرفیت خود در این زمینه استفاده کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۸    
فرماندار رشت با بیان اینکه توسعه تاسیسات گردشگری در رشت نیازمند حمایت جدی مسئولان است گفت: فراهم سازی امکانات مناسب برای گردشگران موجب افزایش ماندگاری مسافران می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۸    
رضا اردکانیان وزیر نیرو برای بازدید از زیرساخت های آب و برق استان وارد اردبیل شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۸    
سخنگوی کمیسیون انرژی با تاکید بر اینکه عرضه نفت در بورس از فساد جلوگیری می کند، گفت: ما نباید این فرصت را برای عده ای خاص قایل شویم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۸    
امام جمعه بیله سوار گفت: خدمت کریمانه و صادقانه به رسم اهل بیت (علیهم السلام) سنت حسنه ای در ایام دهه کرامت است که باید سرلوحه مسئولان اجرایی قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: بیش از 18 میلیارد ریال اعتبار، جهت تکمیل و تجهیز پروژه های عمرانی جمعیت هلال احمر استان اختصاص یافت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۸    
مهدی باوری جامعه را با حیاء و عفاف پیوند می دهد؛ اگر اعتقادات مان ضعیف شود از اخلاق فاصله می گیریم. اعتقاد به امام زمان(عج) و دوستی با حضرت(عج) ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری همایش جریان شناسی موسیقی کوردی ویژه سید علی اصغر کردستانی همزمان با نیمه دوم سال جاری در سنندج خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۸    
حجاب و عفاف پدیده مذهبی-ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است و توجه به زمینه های فرهنگی اجتماعی به عنوان بستر آن بسیار شایسته و لازم است، لذا اشاعه و تعمیق آن به آموزش های بنیادین و مداوم در خانواده ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۸    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان با استفاده از حدیثی از امام صادق علیه السلام بر خواندن دعای معرفت(اللهم عرفنی نفسک.. ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انس با قرآن کریم و معارف اهل بیت و عصمت و طهارت(علیه السلام) یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۸    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: تعداد زنان سرپرست خانوار بیمه شده تحت پوشش برحسب بیمه تامین اجتماعی و بیمه روستایی و عشایری یک هزار و 556 نفر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۸    
مسئول کانون جوانان رضوی یزد گفت: یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد با حضور خدام حرم رضوی از 26 تیرماه تا 5 مردادماه در یزد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به مناسبت شهادت استوار دوم ایمان یوسفی پیام تسلیتی صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۲۸    
رئیس کانون مداحان استان سمنان از نام نویسی یک هزار800مداح وشاعراین استان در سامانه طوبی خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۲۸    
اولین دوره آموزش بدو خدمت خادمیاران رضوی استان کرمان با هدف ارائه حداقل های آموزشی برای اتصال به حرم مطهر رضوی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۸    
دبیر کمیته عفاف و حجاب اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری جشنواره ندای فاطمی به مناسبت روز عفاف و حجاب خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۸    
دوازدهمین جشنواره شعر منطقه ای تمداربیت مرداد سال جاری با حضور هشت استان با عنوان هی جار به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۵۸    
نخستین جشنواره سراسری سرود نماز و انتظار با عنوان ترنم الهی با حضور مسئولان استان سمنان در مجتمع کلاهدوز شهمیرزاد آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۲۸    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در نشست هایی جداگانه با کتابداران بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره کتابخوانی رضوی در استان سمنان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۸    
با انحراف تانکر حمل گاز از جاده و ورود آن به مغازه ای در حوالی شهرستان میناب در شرق استان هرمزگان، پنج نفر کشته و مجروح شدند.