سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۴۷Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 22 تیر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۰    
هدف اسلام از بیان نوع پوشش زنان و مردان، ارائه یک پوشش مناسب برای سعادت دنیوی و اخروی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری شبستان: ویژه برنامه زنده "خواهر آفتاب" جایگاه حضرت معصومه(س) را در کلام ائمه و بزرگان دین بازگو می کند
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 800 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه دائمی چهارمین دوره جشنواره ملی هنرهای گرافیک رضوی ارسال شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۵    
نخستین نشست از سلسله نشست های مشترک کمیته معماری و طرح های شهری شورای اسلامی شهر تهران و جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۵    
پیکر مطهر استوار دوم شهید ایمان یوسفی فردا (24 تیر) با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و مردم در بیرجند تشییع می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۲۴    
خواهر مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج از کشور که دختران را علیه ارزش حجاب تحریک می کند، گفت: با ایمان و حجاب خود، تا پای جان از ارزش های اسلامی و انقلابی و حریم ولایت فقیه دفاع خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۴    
هزاران تن از مخالفان رئیس جمهوری آمریکا عصر جمعه پس از طی کردن خیابان های مرکزی لندن و تجمع در میدان مشهور ترافلگار در شعارهای خود دونالد ترامپ را مایه ننگ و فلاکت در جهان خواندند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۴    
مدیر کل اسکان حج و عمره و عتبات سازمان حج و زیارت، گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته برای رفاه هر چه بیشتر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به تشریح نتایج سفرش به مسکو پرداخت و اظهار کرد: خواب آشفته آمریکایی ها با مخالفت ایران و روسیه و سه کشور حوزه دریای خزر تعبیر نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۷:۱۴    
تهیه کننده سریال های سیروس مقدم می گوید چند کار را به صورت موازی پیش می بریم که طرح پایتخت6 ، یک سریال ماورایی و مجموعه هنگام بیداری از آن جمله است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۵۱    
خبرگزاری شبستان: خطیب جمعه سنگر با بیان اینکه شورای نگهبان چهل سال نگهبان این انقلاب هستند، گفت: اعضای شورای نگهبان نگذاشتند نامحرمان مدیریت اجتماع و ایران را در دست بگیرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۳۱    
همزمان با فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، نمایشگاه اقوام در ایران کوچک (استان البرز) با هدف ارائه پوشاک ایرانی در راستای حمایت از کالای ایرانی آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۹    
خبرگزاری شبستان:سرپرست دبیرخانه کانون مساجد کرمانشاه، با تأکید بر مردمی بودن و فراگیری برنامه های دهه کرامت، از این دهه به عنوان فرصتی بسیار خوب برای ترویج معارف اهل بیت( علیه السلام) یاد کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۹    
یک کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه شب اول قبر شب تنهایی است، گفت: مردم، اصحاب مساجد و اعضای کانون های مساجد فارس برای شادمانی روح، آیت الله محمدرضا حدائق (ره) ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۹    
وزیر صنعت و معدن گفت:گزارش وزارت صمت درباره واردات خودرو و فساد زنجیره ای بجا مانده از قبل، به رئیس جمهور تقدیم شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کلیه کالاهای وارداتی یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی را منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۹    
معاون ارتباطات و امور بین الملل جامعه المصطفی از آمادگی این مرکز برای اجرای برنامه های مختلف در راستای تقویت بخش بین الملل کنگره امام سجاد(ع) خبرداد وگفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۹    
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام المنتظ(عج)ر روستای کردر رضوی شهرستان میناب از برگزاری آیین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فرهنگی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۹    
خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در آستانه دهه کرامت صبح امروز(22 تیر) وارد اصفهان شدند و در حرم زینبیه(س) مورد استقبال باشکوه مردم دیار نصف جهان قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۹    
استاندار البرز با حضور در آئین یادواره شهداء روستای ناریان واقع در شهرستان طالقان گفت: عملیات گازرسانی روستای ناریان تا پایان سال جاری محقق می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۹    
نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز عبادی سیاسی اقتصاد مقاومتی را تنها راهبرد پیشرفت اقتصاد کشور خواند و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۹    
امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان شهری در مراسم تشییع شهدا در روز گذشته گفت: هرچند برخی دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند اما بهتر بود برای اکرام خانواده شهدا در این مراسم شرکت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۳۹    
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:کمیته امداد خراسان رضوی از ابتدای تاسیس تاکنون 150 هزار شغل را با اعطای تسهیلات ارزان قیمت ایجاد کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۸    
رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: برای مقابله با طرح القای ناامیدی استکبار در کشور باید مطالبه گری آرمان ها را در دستور کار قرار دهیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۸    
امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم روشنگری مسئولان در خصوص قطع برق، گفت: مردم نباید تبعیض در قطع و وصل برق را شاهد باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۸    
نخستین تفاهم نامه بین المللی رویداد فراملی همدان 2018 بین مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم و اتاق بازرگانی همدان با هدف توسعه راهبردی گردشگری در این استان امضا شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۸    
رییس سازمان حج و زیارت امروز از آغاز صدور روادید الکترونیکی زائران حج تمتع 97 خبر داد و گفت: تاکنون حدود از 18 هزار روادید برای زائران و کارگزاران حج صادر شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۸    
سومین نشست کمیته همکاری های دفاعی - امنیتی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان با حضور هیات های بلندپایه دو کشور به ریاست سید عباس عراقچی معاون مشاور امنیت ملی رئیس جمهور افغانستان در تهران ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۸    
امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه مسئولین باید خدمتگزار و خدمت رسان مردم باشند، گفت: مسئولین استانی ضمن نظارت بر بازار عرضه تمامی کالاها، باید گرانی های کاذب و بی رویه را به شیوه جهادی درمانگر باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۸    
نوبخت در پی دستور رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه برای ارائه راه حل های پیشنهادی برای مقابله با دور جدید تحریم ها در اجلاس مدیران کشور در نامه ای به رییس جمهور 12 بسته اجرایی را در قالب برنامه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۸    
امام جمعه رودسر با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن علیه ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا به کمک عوامل داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۸    
امام جمعه موقت بیرجند با طرح این سوال که چرا باید میلیون ها دلار ارز به کسانی داده شود که هیچ کاری برای کشور نکنند و از طرفی ارز دریافتی را در بازار آزاد بفروشند و کشور را به هم بریزند؟ گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۸    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در واکنش به درخواست غیر منطقی آمریکا از ایران برای خروج از منطقه، حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه را تکلیفی شرعی، اخلاقی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۸    
امام جمعه موقت یاسوج شورای نگهبان را حافظ قانون اساسی و شریعت دانست و تاکید کرد: دستاوردهای نظامی، یکی از مولفه های اصلی قدرت نظام است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۸    
امام جمعه قزوین گفت: با بداخلاقی نمی توان افراد را به حجاب و عفاف دعوت کرد، باید با دلسوزی و رفتار پدرانه، مادرانه و عالمانه امر به معروف و نهی از منکر کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز روز وحدت دولت، سپاه و ارتش است، اظهار کرد: اگر اتحاد، برادری و وفاق را حفظ کنیم دشمن کاری از پیش نمی برد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۸    
رئیس بنیاد سلامت رضوی از اجرای طرح پایش سلامت زائر رضوی همزمان با ایام دهه کرامت در ورودی های حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۸    
امام جمعه موقت خرم آباد، با اشاره به هجمه های دشمنان به شورای نگهبان، گفت: عموم مردم باید با هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان از شورای نگهبان به عنوان رکن انقلاب دفاع کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۸    
رئیس شورای شهر مشهد گفت: رونق اقتصادی موجب بهبود زندگی کارگران می شود و حمایت از کالای ایرانی یکی از زمینه های تحقق این مهم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۸    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در خطبه های نمازجمعه با اشاره به مباحث اخلاقی و تربیتی؛ درباره مناسبت های روز، جنگ اقتصادی دشمن و مسائل جاری کشور هم مطالبی بیان کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۸    
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دنیای اسلام نتوانسته حج را به معنای واقعی برگزار کند، گفت: اگر چنین بود امروز عده ای از کشورهای به ظاهر مسلمان که خود را خادم حرمین شریفین می نامند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۸    
امام جمعه موقت مشهد با اشاره به اینکه دشمن تاکنون در هیچ عرصه ای موفق نشده مردم را نا امید کند و این همان امید اسلامی است، گفت: مسئولان باید بدانند سهل انگاری، اشرافی گری و تکبر مصداق بی تقوایی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۸    
امام جمعه زنجان بر ضرورت وحدت و انسجام ملت ایران در مقابله با این جنگ اقتصادی اشاره کرد و افزود: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و اگر موشک دشمن به این کشتی بخورد همگی غرق می شویم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۸    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: روسای قوا باید اعلام کنند ما تصمیم گرفته ایم هزینه های غیرمنطقی و هزینه هایی که بار سنگینی بر کشور تحمیل می کند را کنار بگذاریم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۸    
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: اولین باشگاه تیراندازی با مساحت 140 متر و با هزینه ای بالغ بر 800 میلیون ریال با رویکرد آموزشی تفریحی در تربت حیدریه راه اندازی شده که در بخش های تفنگ ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۸    
رئیس مرکز جهاد کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه گفت:بیش از 55 هکتار از مزارع بخش رخ تربت حیدریه به گل محمدی اختصاص پیدا کرده که امسال حدود 110 تن گل محمدی از سطح این مزارع برداشت شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۸    
دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت هرمزگان گفت: کاروان سفیران کریمه متشکل از دو گروه از خادمین آستان مقدس حضرت معصومه(س) به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت استان، امشب وارد بندرعباس می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۸    
پیکر پاک آیت الله محمدرضا حدائق (ره)، شیخ العلما ی فارس صبح امروز (22 تیر) از چهارراه شاهزاده قاسم (ع)، شیراز روی دست مردم این شهرستان تشییع و پس از اقامه نماز میت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: بلوکه شدن بخشی از دارایی های ارزی ایران، دستگیری یک دیپلمات کشور ما در آلمان و برگزاری میتینگ منافقین در پایتخت فرانسه فقط چند مورد از نشانه های ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۸    
مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه واقعه مسجد گوهرشاد یکی از ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی شد، گفت: باید تحلیل های زیادی در خصوص ابعاد مختلف این واقعه صورت گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۸    
امام جمعه شهر چوار گفت: فقدان ضمانت های اجرایی و عدم رعایت شروط شش گانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله نکات قابل تامل در خصوص بسته پیشنهادی اروپاست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۸    
دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در استان مرکزی گفت: در ایام دهه کرامت 10شهر استان مرکزی میزبان خدام رضوی می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۸    
معاون راهبردی فرمانده کل قوا در یادواره شهدای عملیات رمضان در رشت گفت: شهدا نماد ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۸    
براساس توافقات انجام شده در ستاد راهنمای زائر اربعین قرار است محصولات موشن گرافی با توجه به حضور بیش از 2 میلیون نفر زائر خارجی انگلیسی و اردو زبان در اربعین، برگردان این محصولات به زبان های عربی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آئین گشایش موزه ملل بر ضرورت تشکیل کارگروه به منظور معرفی تاریخ و فرهنگ تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۸    
موزه عروسک های ملل با حضور اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان فرهنگی در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۲:۵۴    
مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد با اشاره به اهداف جشنواره زیر سایه خورشید گفت: از بین بردن فقر نمایان جامعه، چشم انداز جشنواره زیر سایه خورشید است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۲:۱۴    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به راه اندازی نسخه الکترونیک در یزد گفت: بیش از 250 هزار نسخه الکترونیک توسط پرشکان استان یزد ثبت شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۲:۰۴    
مدیر کل تامین اجتماعی یزد با اشاره به میزان پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان یزد گفت: تعداد کل بیمه شدگان استان یزد تعداد 272 هزار و 714 نفر هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۰:۱۴    
استاندار گیلان با بیان اینکه مهارت کافی نسبت به حقوق شهروندی در جامعه وجود ندارد گفت: مطالبه گری از مسئولان حق مردم است.