سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۲۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 25 تیر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۹    
یادواره شهدای منطقه شهران روز جمعه 29 تیرماه، در مسجد قائم آ ل محمد (ص) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۱۸    
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم از برنامه ریزی و اجرای طرح جوانه های صالحین برای استفاده بسیجیان از اوقات فراغت خود در 250 پایگاه بسیج استان قم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۰    
خدام حرم رضوی دقائقی پیش با استقبال مردم دارالعباده وارد این استان شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۱    
پیر محمد ملازهی با بیان اینکه مهتاب نوروزی را در سه جمله می توان خلاصه کرد؛ او مظلومانه متولد شد مظلومانه زندگی کرد و مظلومانه درگذشت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۱    
مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از اجرای ویژه برنامه های "تابستانِ باغستان" خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۱    
همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه هایی با هدف گسترش شناخت شهروندان از الگوهای دینی برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۱    
بنیاد طب ایرانی به عنوان یک سازمان مردم نهاد غیر دولتی و غیر انتفاعی با حمایت ها و کمک های مردمی و خیرین و واقفین فعالیت می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۱    
سید حسین فدایی حسین، کوروش سلیمانی و علی سلیمانی به عنوان داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علیرضا درویش نژاد را به عنوان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۱    
بحث جابه جاشدن اراده و علم، تقدم اراده بر علم و تقلیل علم به اراده و برساخته دانستن معرفت علمی و انکار ذات برای علم و انکار بعد شناختاری علم، امری است که طلاب ما هم دارند گرفتار آن می شوند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۱    
مدیرعامل به نشر از عرضه 475 عنوان قرآن، ادعیه و کتاب های حوزه رضوی با تخفیف 10 تا 50 درصدی همزمان با دهه کرامت در فروشگاه های این انتشارات خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۹    
متقاضیان و برگزیدگان دوره های قبل این برنامه می توانند اخبار تکمیلی را از طریق سایت مرکز موسیقی دریافت کنند و در آیین اختتامیه شب آواز ایرانی شرکت کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی مهم ترین راهکار تبیین سیره و معارف رضوی را استفاده از ابزار هنری مطلوب عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۰    
ایران پس از انقلاب در هشتاد و چهارمین جلسه از سلسله جلسات گفت وگوهای نوین پژوهشی به میزبانی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به خطاب به ائمه جماعات، گفت: یکایک شما باید ساده زیستی داشته باشید و گرنه مردم بی دین می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۰    
روزنامه کیهان به اظهارات علی مطهری در مورد شورای نگهبان واکنش شدیدی نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۰    
فیلم کوتاه دوئل به کارگردانی محمدرضا خردمندان در جشنواره فیلم دوربان کشور آفریقای جنوبی به نمایش در می آید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت برای نوسازی صنایع که منجر به حل بخش زیادی از مشکل اشتغال کشور می شود، برنامه دارد و در این حوزه اعتبارات خوب و قابل توجهی را تخصیص داده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۸    
هفتمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی با محوریت بررسی برنامه های اجرایی کمیته فرهنگی-آموزشی و کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی و همچنین بررسی شرایط تسهیل صدور روادید به زائران حسینی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۸    
رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت:بنده افتخار داشتم که، برای چندمین بار از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کنم از موزه ای که یکی از موزه های فاخر در کشورمان و خاورمیانه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۸    
بزرگ ترین طرح آماری سازمان اوقاف به منظور تصحیح، تکمیل و تاییداطلاعات پایه بیش از 990 هزار رقبه منفعتی و انتفاعی موقوفات کشور از صبح امروز 25 تیرماه در سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۸    
در نشست مشترک هسته مرکزی ستاد راهنمای زائر اربعین با کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور مقرر شد ستاد مرکزی اربعین کشور از ستاد مردمی راهنمای زائر حمایت کند تا این ستاد بتواند عملکرد بهتری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۸    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه شهرها و روستاهای استان نیازمند کار فرهنگی هستند، گفت: این امر رسالت نهادهایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی و ... را سنگین می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز طرح پویش امامزادگان سرزمین من همزمان با آغاز دهه کرامت در زنجان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۸    
در پی انتشار مطلبی با عنوان حاشیه هایی که حول وزیر اطلاعات در گردش است ، روابط عمومی وزارت اطلاعات اطلاعیه ای صادر و مطالب منتشر شده را نادرست، دروغ و کذب عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در دهه کرامت امسال مبلغین برنامه های خود را حول محور نشاط مؤمنانه با تبیین جایگاه ولایت اجرا می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۸    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 238 تن از اراذل و اوباش و مزاحمین شهروندان در پایتخت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۸    
عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی گفت: با توجه به اهمیت منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان طرح های سرمایه گذاری این منطقه در ردیف اولویت های حمایتی صندوق توسعه ملی قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه در تشریح خبر شکایت ایران از آمریکا که توسط وزیر امور خارجه بیان شد، گفت: شکایت ایران از آمریکا برای نقض تعهدات بین المللی و مشخصا عهدنامه مودت است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۰۸    
به منظور جلوگیری از فرار بدهکاران بانکی از بازپرداخت تسهیلات، رسیدگی به پرونده چهار شرکت بدهکار بانکی در کمیته رسیدگی به معوقات بانکی استان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۲۵    
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود 4300 ناظر فعال انتخابات در استان داریم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۳۵    
رئیس خانه صنعت و معدن گیلان گفت: دستیابی گیلان به جایگاه شایسته تر در تولید ملی و شکوفایی اقتصادی نیازمند گسترش تعامل میان تمامی مسئولان و صاحبنظران حوزه تولید و تجارت است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۲۵    
استاندار گیلان شفاف سازی در نحوه هزینه کرد مالیات توسط سازمان امور مالیاتی در کشور را مهم قلمداد کرد و گفت: رفتار شفاف ما در سیستم عملکرد اداره امور مالیاتی، به کاهش فرار از پرداخت مالیات ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۵    
پیکرهای پاک و مطهر 75 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، چهارشنبه (27 تیر) وارد کشور می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ذهنیت های منفی و انحرافی در حوزه اوقاف به مدیران این حوزه توصیه کرد اعتماد سازی و از بین بردن ذهنیت های منفی را در راس کارها قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۳    
جشن های دهه کرامت با عنوان شب های نورانی در مسجد شهید بهشتی به مدت 9 شب برپا می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۳    
مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد از اجرای طرح قرائت و تفسیر نهج البلاغه در 90 مسجد منطقه 16 این ناحیه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۳    
خبرگزاری شبستان: در دومین سالروز کودتای نافرجام ترکیه از مناره های 90 هزار مسجد این کشور صدای صلوات بر نبی مکرم اسلام (ص) شنیده شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۳    
جمهوری اسلامی ایران و پاکستان معتقدند امنیت تنها توسط کشورهای منطقه و در قالب پیمان های دفاعی دوجانبه و چندجانبه منطقه ای حاصل می شود و هر تلاشی به بهانه مبارزه با تروریسم خارج از این چارچوب نه تنها ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۳    
خبرگزاری شبستان: همایش دختران آفتاب با حضور 700 نفر از خواهران فعال کانون های فرهنگی و هنری در رضویه خراسانی های زاهدان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۳    
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما با حضور در برنامه زنده حالا خورشید به برخی انتقادهای مردم از برنامه های این شبکه پاسخ داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۳    
انتخاب و معرفی شاهین فرهت به عنوان دبیرسی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر را شاید بتوان نشانه ای از توجه دولت به هنرمندان منتقد دوره های گذشته و درخواست های صنفی آن ها دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۳    
صالحی گفت: سال جاری به عنوان حمایت از کالای ایرانی نامیده شده است. این که پیشکسوتان فرهنگ و هنر به این میدان بیایند و فضای اجتماعی ما را به سوی حمایت از کالای ایرانی سوق دهند قطعا آثار خود را در این ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۴    
به مناسبت دهه کرامت، خدام حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در قالب کاروان سفیران کریمه و به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت به هرمزگان سفر کرده اند در سومین روز از سفر خود با حضور در ندامتگاه مرکزی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۲    
نظارت مجلس بر قیمت دارو، جزئیات پروژه 17 ساله راه آهن مراغه - ارومیه، شناسایی خریداران عمده سکه، آمیختگی دین و سیاست در حج ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۲    
احترام و توجه ویژه نسبت به پدر و مادر، مقید به نماز اول وقت، ولایت پذیری، استکبار ستیزی و خوش اخلاق بودن، بخشی از ویژگی های بارز خلیل تختی نژاد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۲    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود از شکایت ایران به دیوان بین المللی دادگستری علیه آمریکا برای وضع مجدد تحریم ها علیه تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه توانسته ایم نیازمندی ها و توقعات نیروهای مسلح را برآورده کنیم، گفت: متناسب با نوع تهدیدات نیروهای مسلح را پشتیبانی خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۲    
همزمان با فرارسیدن ایام دهه کرامت دومین همایش هنرمندان شهرستان زرندیه متبرک به عطر مضجع شریف امام هشتم شیعیان شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۲    
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی با اشاره به اینکه قدرت های بزرگ می خواهند ملت ایران وضعی به مراتب بدتر از عراق، سوریه، بحرین، فلسطین، یمن و افغانستان داشته باشند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۲    
دومین جلسه توجیهی طرح قرآنی بشیر ویژه مربیان و اساتید قرآن کریم صبح امروز با حضور دکتر بیستونی، پژوهشگر و مولف کتاب تفسیر قرآن بشیر در تالار همایش حضرت امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۲    
مسابقات بین المللی غواصی نظامی امسال برای نخستین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۲    
مراسم پیوند آسمانی110 زوج از کارکنان و فرزندان کارکنان یکان های تابعه نیروی زمینی ارتش در استان فارس و کهکیلویه و بویر احمد به مناسبت ایام ولادت حضرت معصومه(ص) برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۳    
مدیر کل بهزیستی استان تهران در خصوص مرکز ترک اعتیاد کودکان و نوجوان در تهران گفت: در حال حاضر یک مرکز در تهران در این حوزه فعالیت می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۳    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه اداره کشور در شرایط تحریم دستور کار نخست دستگاه های اجرایی است، گفت: با انسجام و وحدت ثابت می کنیم تحریم ها کارساز نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۳    
دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در محکومیت تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه بیانیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۳    
رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه گفت: بازسازی و اجرای بلوک زایمان بیمارستان رازیاین شهرستان با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان در فضای 750 متر انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در بخش توسعه فن آوری ها در این سازمان اقدامات موثری انجام شده است، گفت: مراجعه به شعب تامین اجتماعی از 60 میلیون به 40 میلیون کاهش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۳    
صالحی گفت: وزارت ارشاد پیشکسوتان را به عنوان موزه های گذشته و تاریخی نمی بیند، بنابراین ارتباط پیشکسوتان با جوانان باید از طریق معاونت های ارشاد برقرار شود تا نسل جدید با نسل گذشته پیوند پیدا کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۳    
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اظهاراتی مبنی وجود 100هزار نیروی مازاد در آموزش و پرورش نیزگفت: کل نیروی اداری ما در کل کشور 50 هزار نفر است، این آمار 100 هزار نیروی مازاد نمی دانم از کجا آمده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت تولید دارویی کشور سه برابر ظرفیت مصرف کشور است، گفت: در شرایط غیر تحریم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۳    
خبرگزاری شبستان: علیرضا بیرانوند، دروازبان سرخ پوشان به فعالیت خود در پرسپولیس ادامه خواهد داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۳    
خبرگزاری شبستان:رییس دانشکده فرهنگ و معارف دفاع مقدس گفت:گنجینه فرهنگ و معارف دفاع مقدس را در کتاب درسی بیاوریم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۳    
وزارت اوقاف فلسطین در رام الله از آغاز هجدمین مسابقه داخلی حفظ و تفسیر قرآن کریم با نام الاقصی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۳    
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: برای آموزش و پرورش دانش آموزان نیاز به نیرو های پرورش یافته ای داریم که بتواند استعدادهای بالقوه دانش آموزان را بالفعل کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۳    
همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت تخفیفات ویژه فروشگاه های منتخب شهرما آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۳    
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت قوه مقننه و قضاییه و سایر نهادهای کشور از دولت برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی وزارت بهداشت درباره تاثیر امواج الکترومغناطیسی بر سلامت شهروندان توضیح داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۳    
دومین همایش هنرمندان شهرستان زرندیه امروز(25تیر) همزمان با فرارسیدن ایام دهه کرامت در مامونیه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: به رغم تحریم های دشمنان، فزندان ملت در صنایع دفاعی مسئولیت خود را به صورت جدی پیگیری می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۳    
نشست "هلسینکی" این سوالات را در اذهان عمومی ایجاد می کند که اروپا تا کجا اجازه پیشروی به ترامپ می دهند و رهبران غرب در نهایت چه زمانی حد و مرزها را برای او مشخص می کنند؟
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از راه یابی نمایش آئینی بال های آهورا به هفتمین جشنواره ملی آئین های رضوی در یاسوج خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با بیان اینکه امنیت بستر توسعه اقتصادی است، گفت: ایران اسلامی در تامین امنیت کشور موفق بوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۳    
برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی رضوی از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) انتخاب و معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تهدید های دشمنان را در حد ادعا دانست و گفت: وحدت و همدلی راه گذر از توطئه تحریم دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۳    
سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه بیش از 500 کانون فرهنگی و هنری در سراسر استان فعال هستند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۳    
خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد جشن های مردمی دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن های دهه کرامت به جز 31 استان کشور، در بیش از 70 کشور جهان برگزار که 2 هزار و 400 نقطه را شامل می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۳    
امام جمعه شوط گفت: کانون های مساجد ظرفیت مهمی برای انجام امورات فرهنگی و قرآنی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۳    
همزمان با فرارسیدن دهه کرامت، مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) همراه با سخنرانی و مولودی خوانی خادمین آستان مقدس کریمه اهل بیت در کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش مستقر در بندرعباس برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۳    
آیت الله محمد سعیدی طی پیامی از عملکرد رادیو معارف در طول بیست سال تلاش و کوشش تقدیر و تشکر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۳    
مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: کانون های مساجد به عنوان یک سازمان مردم نهاد در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه در حال فعالیت است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۳    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای ایجاد 50 هزار شغل از طریق فضای مجازی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اعلام کرد: بیست و چهارمین جشنواره ملی شعر رضوی از سری برنامه های شانزدهمین دوره جشنواره امام رضاعلیه السلام است، به میزبانی بم مجموعه ارگ جدید برگزار می شود
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۳    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان با تشریح برنامه های این دبیرخانه در گرامیداشت دهه کرامت گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۳    
خبرگزاری شبستان: وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگ روحیه بسیجی را باید تقویت کنیم.آموزش و پرورش ما تنها راه نجاتش تقویت روحیه بسیجی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۳    
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر تداوم و برگزاری باشکوه برنامه های دهه کرامت، گفت: باید در عمل، گفتار و کردار حقایق اهل بیت (علیهم السلام) را بشناسیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۳    
فرماندار اصفهان گفت: بنیاد مسکن با افزایش میزان قیر تخصیص یافته به شهرداری ها و دهیاری ها، گام مؤثرتری در راستای بازسازی، روکش و آسفالت معابر و جاده های شهری و روستایی بردارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۳    
سفیران کریمه که به منظور شرکت در جشن های دهه کرامت در استان اصفهان به سر می برند در بدو ورود به شهرضا ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند شهدا، در مراسم غبارروبی مزار شهید حاج ابراهیم همت شرکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۳    
مراسم رونمائی از پوستر سومین جشنواره رسانه های برتر استان کرمان (ابوذر) و اولین رسانه های دیجیتال انجام و مسئولین امر نکاتی متذکر شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۳    
دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خراسان جنوبی با تشریح مهمترین برنامه های این شورا از میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) تا میلاد امام رضا(علیه السلام) گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۳    
رئیس حوزه هنری خوزستان، از آمادگی حوزه هنری استان جهت مهیا کردن فضای آموزشی و تربیت هنرمند نخبه طراز اسلامی در حوزه تئاتر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۳    
مسابقات ورزشی فوتسال ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد خرم آباد با عنوان جام دهه کرامت برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۳    
توجهی که در کانون بینات به بحث آموزش و سرگرمی توامان کودکان می شود، در کنار اعتمادی که به جو مسجد و کانون وجود دارد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۱    
رئیس بازسازی ستاد عتبات عالیات شهرستان تربت حیدریه گفت: امر بازسازی عتبات عالیات ائمه (ع)بعنوان یک ضرورت راهبردی در جامعه محسوب می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۱    
کارگاه آموزشی و فرهنگ حجاب و عفاف در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام با حضور کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۱    
جشن های دهه کرامت در 10 مسجد منتخب قم با عنوان 10 شب، 10 محفل به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۱    
پروژه های بهزیستی شهرستان اراک به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی افتتاح و به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۱    
آیت الله حسین مظاهری در دیدار با خدام حرم حضرت معصومه(س) این بزرگوار را مایه افتخار ایران و جهان هستی برشمرد و گفت: حوزه علمیه قم با آن شان و مقامش ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۱    
یازدهمین جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در استان زنجان از 31 تیر و در 40 عنوان برنامه با حضور خادمان آستان قدس رضوی در زنجان اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۱    
مدیر گسترش شبکه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آزمون بهورزی در اسفند 95 در استان برگزار شد که در نهایت 128 نفر از دانش آموزان از شهرستان های مختلف استان در این دوره پذیرفته شدند.
  • ۱