سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۴:۰۴Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 26 تیر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۴    
وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر محمود فتوحی را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه صنعتی شریف ابقا کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۵    
فرهاد پرستو با بیان اینکه الماس ها ، تنها گروه موسیقی بانوان است که در فضای مدرن و الکترونیک کار می کند،گفت: برای اولین بار است که چنین گروهی با استانداردهای کامل در مارکت بانوان فعالیت می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۱    
330 دانش آموز با نیازهای ویژه در سال تحصیلی 971396 در آزمون های سراسری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور پذیرفته شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۱    
شکایت ایران از آمریکا طبق تائید دادگاه لاهه به دست دیوان عالی دادگستری جهانی رسیده و حالا تهران باید منتظر باشد تا ببیند آیا واشنگتن محکوم خواهد شد یا خیر؟
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۱    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری با اشاره به اینکه 18 هزار زندانی بدهکار غیرعمد در زندان به سر می برند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۱    
به مناسبت بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) برنامه های مختلفی در دهه کرامت در شیراز برگزار می شود که در روز و شب بزرگداشت این برنامه ها به صورت ویژه در نظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۱    
در پی سخنان دکتر روحانی ریاست جمهوری در اجلاس مدیران ارشد دولت که در ششم تیر سال جاری برگزار شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف اجرایی شدن سخنان ایشان در بخش فرهنگ و هنر بخشنامه ای را به تمامی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۹    
در تازه ترین جلسه هئیت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مسئولان این نهاد از افتتاح دو پروژه بزرگ کتابخانه مرکزی بجنورد و مشهد همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر دادند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا پنج شنبه به کردستان سفر می کند و در این سفر یک روزه عملیات اجرایی 3 طرح معدنی آغاز و کلینیک صنعت استان افتتاح می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۹    
مرحوم دکتر احمدی طلبه حوزه بود، ولی وقتی به سازمان سمت آمد هر وقت مساله ای مطرح می شد مجددا به حوزه رجوع می کرد و همواره نیز از دانشگاه دفاع کرد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۹    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح به دعوت همتای پاکستانی عازم این کشور شد و بررسی راهکارهای توسعه تجارت دوجانبه، گسترش همکاری های تحقیقاتی و صنایع دفاعی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۹    
سومین نشست از سلسله نشست های ارائه پژوهش های مدیریت شهری به موضوع توسعه محله محور در بافت فرسوده تهران می پردازد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۹    
مجموعه فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی در تداوم عمل به رسالت مسئولیت اجتماعی خود، جشنواره بدون نایلکس با شعار "طبیعت زیباتر می ماند با حذف پلاستیک" را برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۹    
آئین اختتامیه هشتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور فردا (28 تیر) در مجتمع فرهنگی و هنتری خاتم الانبیء(ص) رشت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۹    
استاندار تهران گفت:مهم نیست که ورزشکاران ما مدال بیاورند یا نیاورند بلکه حضور آنها در این میادین نخستین پله پیروزی ما است، چون وقتی ورزشکاری به مسابقات جهانی و آسیایی راه پیدا می کند یعنی قهرمان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی اعلام کرد: برگزاری جشنواره ها و استفاده از فرصت عظیم علاقه و ارادت مردم به ساحت قدسی امامان معصوم بویژه علی ابن موسی الرضا (ع) می تواند باعث شکوفایی جامعه به سمت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۸    
برای دومین بار در ایران سفیر زن راهی ماموریت می شود و قرار است این ماموریت در کشور فنلاند باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۸    
فرماندار یزد با اشاره به فعالیت های سازمان های مردم نهاد گفت: نظارت برسازمانهای مردم نهاد اهتمام مستمر می طلبد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۸    
ساعات کاری اداره های خراسان جنوبی از 30 تیرماه جاری تا 31 مردادماه امسال یک ساعت زودتر شروع می شود و یک ساعت زودتر خاتمه می یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۸    
فراخوان دریافت آثار متقاضی شرکت در هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۸    
مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان آزمون سراسری طرح حفظ و مفاهیم قرآن کریم در آستان امامزاده سید علی(ع) برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۲۸    
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: در صورتی که شهرداری و اوقاف با امضای تفاهم نامه و یا هماهنگی یکدیگر تکلیف وضعیت بهره برداری کاروانسرای نیک پی را مشخص کنند ما می توانیم کار ادامه احیای این ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۵۸    
آیت الله سید محمدرضا میبدی گفت: یکی از نکات درخشانی که از بخش های مختلف جامعه اسلامی نمود پیدا می کند، حضور بانوان در جامعه و قرارگرفتن در پست های مسئولیتی است که این اهمیت بالایی دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۴۸    
رییس جمهور با تجلیل از تلاش و فداکاری والدین جانبازان و ایثارگران گفت: روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان برای همه ما درس و نشان دهنده مسیر مستقیم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۳۸    
رییس جمهور با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند، گفت: در راه استقلال و آبادانی، به دعای خیر خانواده شهدا نیازمندیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۲۸    
استاندار ایلام، گفت: روحانیون ادامه دهنده راه ائمه اطهار (ع) هستند و آنان در دوران مبارزات قبل از انقلاب در هدایت و آگاهی سازی جامعه نقش بی بدیلی ایفا نمودند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری شبستان: جمعی از اعضای انجمن شعر رضوی خراسان جنوبی عصر امروز (26 تیر) به مناسبت دهه کرامت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۸    
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همدان گفت: فرهنگ مقوله ای است که نباید بار سیاست را به دوش بکشد و به مدیران هم توصیه کردیم که از بازی های سیاسی دوری کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۸    
سرپسرت استانداری کرمان بتأکید بر اینکه باید به گونه ای عمل کرد تا به آن اهداف رسید؛ تعظیم شعائر الهی، اهمیت و بزرگداشت حادثه عاشورا و اربعین، تأثیرمعنوی در زائران و.. ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۸    
چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) عصر امروز (26 تیر) با حضور گروه های مولودی خوانی از سراسر کشور و اقلیم کردستان عراق در مجتمع فجر سنندج ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۸    
مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری کرمان با ارائه گزارشی از مراسم اربعین سال گذشته و برنامه هیا پیش بینی شده برای امسال، اعلام کرد: ستادهای اربعین شهرستانی برای اولین بار در استان ها تشکیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از تجهیز 22 تقاطع به سیستم برق اضطراری (UPS) با هدف رفع خاموشی چراغ های راهنمایی تقاطعات و جلوگیری از اختلال در تردد خودروها خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۱    
مدیر بنیاد مهدویت، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید برای افزایش دغدغه مندی نسبت به مسایل جامعه از طریق تربیت دین یاوران برنامه ریزی ویژه ای داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۱    
معاون فرهنگی، هنری و آموزش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، خاطرنشان کرد: فعالان مسجدی، فرهنگی و کانونی باید مدام به فکر تحول فکری خود، خانواده و دیگر اعضای جامعه باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۱    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه اختصاص بخشی از منابع قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور را خارج از محل تعیین شده را مغایر قانون تشخیص داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۱    
امیر دریادار سیاری با اشاره به آمادگی بالای یکان های ارتش گفت: ارتش و نیروهای مسلح،در ابعاد مختلف، این آمادگی را دارند به هر تهدیدی در مرزهای زمینی، هوایی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۱    
اما و اگرهای انتقال مخازن سوخت شهران / بیماران را از داروی ایرانی نترسانید/ شائبه عدم صداقت در سامانه شفافیت صحت ندارد/ امشب مستمری و معوقات مددجویان واریز می شود و .. ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۱    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تمام امید آمریکای جنایت کار از پاره کردن و خروج از برجام، ایجاد زمینه ناامیدی در ایران است،گفت: او توهم زده و هنوز ملت ایران را نمی شناسد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۱    
رئیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: کانون های مساجد باید در حوزه های گوناگون از جمله گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و مقابله با آسیب های اجتماعی کارهای فوق العاده انجام دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۱    
انتقاد از سوء مدیریت در بخش آب، محکومیت ناظم مدرسه معین به حبس، خودسوزی زنان؛ زنگ خطر در آذربایجان غربی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به تخلفات اخیر در حوزه های مربوط به ارز، سکه و خودرو بر لزوم رسیدگی قاطع، سریع و قانونی به پرونده های مربوط به تخلفات ارز، سکه و خودرو تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۱    
مبلغ رضوی حضور کاروان های خدام در شهرهای مختلف را باعث گرایش فراوان به اهل بیت خصوصاً امام رئوف دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۱    
رییس جمهور در جلسه پیگیری روند اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری امید (نوسازی بافت های فرسوده) 3 تصمیم کلیدی برای تسریع در اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری اتخاذ کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۱    
وزیر بهداشت گفت: چنانچه دارویی مشابه تولید داخل دارد و از نظر کیفیت و اثربخشی با نوع خارجی اش تفاوتی ندارد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری شبستان: پیش تولید فیلم سینمایی زیر نظر نخستین اثر مجید صالحی به تهیه کنندگی محمد شایسته با دریافت پروانه از مدتی قبل آغاز شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۱    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در مطلبی نوشت: بیش از 30 میلیون کاربر ایرانی با علم به داخلی بودن نرم افزار "هاتگرام و تلگرام طلایی" به آنها مراجعه کرده اند و در واقع با یک رفتار معنادار ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۱    
سردار شهید حسین همدانی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس، در خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است درباره فضای سیاسی منتهی به پذیرش قطعنامه می گوید ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۱    
اوباما در روستای زادگاه پدری ضمن دیدار با اعضای خانواده در مراسم گشایش یک مرکز فرهنگی - ورزشی به همت خواهر ناتنی خود شرکت کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۱    
همزمان با دهه کرامت، نشست سبک زندگی اسلامی در مسجدالرسول (ص) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۱    
اولین مرکز مشاوره تخصصی خریدخودروکشور دراستان سمنان فعالیت می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۱    
نویسنده سریال آنام گفت: دوست داریم آثاری بسازیم که مانند سریال های ترکیه ای، کره ای و آمریکایی انقدر خوب باشد که برای ما درآمد ارزی هم به دنبال داشته باشد ولی با کدام امکانات و با کدام بیننده؟
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۱    
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی برانتخابات استان لرستان، با بیان اینکه مردم و مسئولان باید قدردان جانفشانی شهدا باشند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۱    
معاون پژوهشی و انتشارات بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)گفت: طی برگزاری سه دوره از جشنواره ملی تولید کتاب رضوی چهارمحال و بختیاری 24 چاپ عنوان کتاب در این حوزه به چاپ رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۱    
خبرگزاری شبستان: مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با اشاره به تصویب 12 طرح اشتغال روستایی در بانک ها تصریح کرد: متاسفانه در بخش اشتغال فراگیر هیچ طرحی در بانک ها تصویب نشده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۱    
برگزیدگان سومین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در آئین اختتامیه این جشنواره با حضور جمعی از مسئولان در مجموعه فرهنگی غدیر شهرکرد معرفی و تقدیر شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: بینوایان اثرماندگار ویکتورهوگو با ترجمه محمد رضا پارسا پور را انتشارات هرمس چاپ کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۱    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تنها راه نجات جامعه از آسیب های اجتماعی و به پایان دادن به این آسیب ها، التزام عملی به فرهنگ و معارف دین است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 253 اثر از سوی هنرمندان و فعالان فرهنگی کشور به دبیرخانه سومین جشنواره تولید کتاب رضوی ارسال شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۱    
رئیس اداره بهزیستی لنگرود با تاکید بر اینکه فضاهای عمومی باید در دسترس همگان باشد، اذعان کرد: مناسب سازی درست از دغدغه های بهزیستی است که باید فضاهای عمومی برای همگان در دسترس باشد و همه در جهت بهتر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۱    
2 هزار و 39 خانوار جدید به دلیل فوت، زندانی شدن، از کارافتادگی و بیماری سرپرست در سه ماهه نخست سال جاری به چرخه حمایتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد وارد شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۱    
رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه دشمنان امروز با ایجاد یک امپراطوری خبری و رسانه ای قدرتمند در پی تلخ کردن حلاوت انقلاب اسلامی در کام ملت ایران هستند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۱    
مسئول دفتر نظارت و بازرسی برانتخابات لرستان نظارت بر انتخابات، با اشاره به اهمیت اصلاح قانون انتخابات، گفت: نقص قانون انتخابات از چالش های فرا روی شورای نگهبان در دهه اخیر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۱    
امیر سرلشکر موسوی با حضور در استان کردستان از یکان های ارتش مستقر در سقز، بانه و مریوان بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سوءمدیریت در بخش آب گفت: کم بارشی عامل تاثیرگذار در کم آبی موجود در کشور نیست؛ مهمترین علت عدم مدیریت صحیح است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۱    
فرماندار رشت با اشاره به کندی روند جذب اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر در این شهرستان اظهار کرد: برخی دستگاه ها تمایلی برای جذب این اعتبارات نداشته و این نشانه ناتوانی مدیران است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۱    
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه علما باید مبارزه با دشمن را با آگاهی و هوشیاری دنبال کنند، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۱    
هافبک استقلال در دیدار را رباط مراکش با بازیکن حریف به زد و خورد پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم خراسان جنوبی از عصر فردا (27 تیر) با حضور مسئولان استانی در سالن ایثار بیرجند آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۱    
پروژه اطلس مساجد شهرستان کرمان قرار است نخستین سامانه جامع ثبت اطلاعات مساجد استان را شکل دهد که در نوع خود اقدام بی نظیری در کشور قلمداد می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۱    
کشتی اقیانوسپیمای سانی پس از حرکت از جزیره کیش، در نخستین سفر دریایی غیر رسمی خود به آب های بندرعباس، پیش از ظهر امروز(سه شنبه 26 تیر) به صورت آزمایشی در بندر شهید باهنر پهلو گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۱    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از چندین واحد تولیدی شهرک صنعتی زاهدان بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۱    
معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای تاریخ برگزاری آزمون سراسری قضاوت سال 1397 برای داوطلبان دانشگاهی و حوزوی جمعه 27 مهرماه 97 اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از کرامات دهه کرامت را رجوع به فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۱    
اهالی ولایتمدار شهرستان حاجی آباد در شمال هرمزگان امروز در سومین روز از دهه کرامت، میزبان خدام و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی بی بی فاطمه معصومه(س) بودند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۱    
نشست هماهنگی میان مسؤولان کمیته های ستادی و دانشگاهی بیست و سومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاهیان دانشگاه های علوم پزشکی در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۱    
کامیار ثقفی در افتتاحیه نخستین همایش مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام گفت: در این همایش مبنا قرار گرفتن نگاه اسلام در آسیب های اجتماعی مورد نظر بوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۱    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: مردم مطمئن باشند در قطعی های برق هیچگونه تبعیض و بی عدالتی رخ نخواهد داد و این مسئله را به فرمانداران، بخشداران و به طور ویژه به شرکت برق گوشزد کرده ایم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سامانه شفافیت نیز گفت: این شائبه که برخی قراردادها در سامانه شفافیت قرار نمی گیرد، صحت ندارد چرا که معتقدیم باید همه موارد در دسترس شهروندان قرار بگیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: برای مساجد و بقاع متبرکه از بودجه استانی 9 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار جذب شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه مردم باید از ثمرات و برکات وقف برخوردار شوند، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که وجود دارد تلاش می کنیم تا اوقاف نقش ویژه ای در سبد اشتغالزایی استان داشته ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۱    
مدیرکل اوقاف کرمان گفت:کسانی که با حفظ و تفسیر آیات کلام وحی خود را مأنوس می کنند و در مسیر رسیدن به فیض الهی قدم بر می دارند در تلاطم مشکلات زندگی و اجتماعی دچار گمراهی نمی شوند و قلبی روشن و با ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۱    
مسئول دفتر نظارت و بازرسی برانتخابات لرستان، با بیان اینکه شورای نگهبان در سرنوشت نظام اسلامی نقش مهمی دارد، گفت: در دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان لرستان 12 هزار ناظر ساماندهی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۱    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، از اجرای طرح توان افزایی زنان با رویکرد کارآفرینی با عنوان طرح کسب وکار من در استان ایلام در سالن اجتماعات امور تربیتی این شهر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: هر کس با قرآن مأنوس شود و قرآن در جانش نفوذ کند صاحب شرح صدر می شود، از تنگ نظری و دنیاپرستی نجات می یابد و از ظلمت گرایی رهایی می یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۱    
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به راه اندازی سامانه جامع موقوفات در سازمان، گفت: راه اندازی سامانه موجب شفاف سازی شده و هرکسی می تواند به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز وضعیت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۱    
استاندار هرمزگان گفت: در شرایط فعلی توقع و انتظار این است که استان هرمزگان با مناطق آزاد و ویژه خود بتواند شرایط مطلوبی را رقم بزند و امیدآفرینی و نشاط اقتصادی از این استان به کشور تزریق شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۱    
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: در ایام دهه کرامت جشن های و برنامه های مختلفی در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۱    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه 80 درصد صادرات ما مواد خام هستند؛ اظهار داشت: بزرگ ترین ضعف استان در حوزه اقتصاد مقاومتی، وابسته بودن به منابع طبیعی همچون کشاورزی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۱    
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس آغاز به کار احداث بیمارستان 264 تختخوابی از سوی این شرکت را اقدامی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنایع قلمداد کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری شبستان: مراسم اعزام نخستین گروه از زائران حج تمتع ساعت چهار بامداد روز چهارشنبه 27 تیر ماه در فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۱    
مدیرعامل بنیاد فرهنگی امامت از رونمایی از ترجمه کتاب الغدیر اثر علامه امینی همزمان با ایام عید غدیر خم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۱    
مدیر مرکز تربیت مربی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: خداوند سبحان قرآن را نازل نکرده است تا آن را حفظ کنیم، قرآن کتاب تدبر، فهم و عمل، انس، رشد، حرکت و انگیزه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۱    
فرماندار آشتیان گفت: کرامت بخشیدن به فعالان فرهنگی هنری امری ضروری است و باید هنرمندان در مسیر تعالی انقلاب تقویت و حمایت شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۱    
تلاش برای تصویب لایحه کشور یهود انتقادات زیادی را متوجه نخست وزیر رژیم صهیونیستی کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۱    
میرجعفری گفت: یک زمانی رویدادهای ادبی متنوعی داشتیم که بهانه ای بود برای اینکه یک تعداد از کسانی که در شعر برگزیده هستند، معرفی شوند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۱    
دولت عراق با اوج گرفتن اعتراض های مردمی، تلاش برای واردات مجدد برق از ایران را در دستور کار قرار داد این در حالی است که تهران به دلایلی از صدور دوباره برق به این کشور خودداری می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۱    
رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه مستمری و معوقات سه ماهه مددجویان کمیته امداد 14 درصد افزایش داشته است گفت: امشب این مستمری و معوقات واریز می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۱    
کاروان زیر سایه خورشید صبح امروز (26تیر) با حضور در شهرستان تفرش شمیم رضوی را برای مردم این منطقه به ارمغان آورد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۱    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: حرمت نگه داشتن یک حرکت تربیتی مهم و موثر است و باید حرمت و احترام را در دوران کودکی آموزش دهیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۱    
آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل همزمان با دهه کرامت در سالن تربیت برگزار شد.
  • ۱