سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۴:۵۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 29 تیر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۳۷    
فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: متاسفانه نوغانداری تربت حیدریه قربانی تصمیمات جزیره ای مدیران و مسئولان شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۶    
محسن مهرعلیزاده گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در استان وظیفه خود می دانم از هر اقدامی که در جهت حرکت های بسیار ارزشمندی مثل فعالیت های قرآنی، حمایت نمایم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری شبستان:کتاب افسران جنگ نرم مجموعه رهنمودها و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع دانشگاهها، دانشجویان، اساتید و تشکلهای دانشجویی به همت انتشارات قدرولایت چاپ شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۴    
فصل پنجم خندوانه به گفته بسیاری از مخاطبین تلویزیون کم رونق تر از فصل های گذشته از کار در آمده و ظاهرا نشان می دهد رامبد جوان و تیمش دیگر ایده جدیدی نداشته و هر آنچه که در آستین خلاقیت خود داشته اند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تهیه پرونده ای با موضوع دماوند خبر داد و گفت: مطالعات پرونده ثبت جهانی دماوند به پایان رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۳    
معاون ستاد مدینه با اشاره به اینکه شرایط خوبی برای ورود زائران به مدینه منوره و اسکان آنها در هتل ها فراهم شده و این امور طبق برنامه ریزی ها در حال انجام است گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۳    
بازیگر جوان و خوش سیمای سینمای ایران روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود از بازی در مجموعه شبکه نمایش خانگی رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
یکشنبه گذشته رهبر انقلاب با هیأت دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور جلسه ای برگزار کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۳    
پرونده ثامن الحجج با ارزش ریالی 12 هزار میلیارد تومان از جمله پرونده های دستگاه قضاست که به تازگی با مطرح شدن نام دو مجری مشهور صدا و سیما در آن در صدر اخبار جراید کشور قرار گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۱    
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت برنامه ریزی برای شناساندن جایگاه موسیقی مقامی خراسان شمالی تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۱۱    
احمدی گفت: ما باید به مناسک و نماد های خود پایبند باشیم اما نباید در این ها توقف کنیم بلکه باید معرفت و شناخت عمیق به اندیشه های معصومین (ع) داشته باشیم و اندیشه های ایشان را در زندگی خود اجرایی کنیم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۷:۴۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری طرح استیضاح وزیر علوم، بررسی علت افزایش بی رویه قیمت برخی از اقلام را در دستور کار دارند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۷:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکومیت مصوبه قانون نژادپرستانه در مجلس رژیم صهیونیستی گفت: آپارتاید در فلسطین اشغالی با همت و مقاومت ملت فلسطین برچیده خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۷:۴۱    
ارایه گزارش کمیسیون امنیت درباره تفحص از افراد دو تابعیتی در حوزه مدیران ارشد و حضور وزرای اطلاعات، نفت و خارجه برای پاسخ به سوالات نمایندگان در دستور کار این هفته صحن مجلس قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۷:۲۱    
5 ماه بعد از اعلام غیرقانونی بودنِ موسسه ثامن الحجج در آبان 93، برنامه تحویل سال 1394 شبکه3 تحت عنوان بهارنارنج با تهیه کنندگی و اجرای علیخانی به مدت 8ساعت پخش شد و این بار به جای تبلیغ مستقیم ثامن ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۷:۲۱    
بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون با حمایت از مهران مدیری و احسان علیخانی در اینستاگرام خود نوشت: تهمت به مدیری و علیخانی، گناه کبیره است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۷:۱۱    
با گذشت چند روز از پایان برنامه 2018 شبکه سوم سیما، این پرسش وجود دارد که آیا در این فرصت، نهادهای ذیصلاح به موضوع ترویج ابتذال توسط این برنامه می پردازند یا نه؟
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۳:۰۸    
مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در آخرین آدینه تیر ماه سال جاری، میزبان مردم منطقه خط سه حصار کرج شد، که هر یک با امیدواری از فرصت فراهم آمده توسط سازمان بسیج رسانه استان و بسیج سازندگی گردهم آمدند تا حرف های ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۲:۵۸    
عضو فقهای شورای نگهبان در دیدار با خدام حرم رضوی گفت: جشنواره زیر سایه خورشید، گامی موثر در جهت معرفی فرهنگ ناب رضوی در جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۰:۱۸    
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بهترین کلام و موعظه، فهم عمیق و تعمق در قرآن است، گفت: امروز تنها راه نجات بشر بازگشت به فرهنگ قرآن و اسلام ناب محمدی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۸    
دفتر حسین هاشمی تختی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به کمپین حمایت از یک نوجوان یتیم بیمار دیابتی ساکن شهرک توحید بندرعباس با هماهنکی با دستگاه های مربوطه به کمک این بیمار شتافت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۵۸    
یک نخبه شیرازی که در ابتدای زندگی خود مرده شویی کرده و امروز پنج اختراع ثبت جهانی دارد، گفت: نقش مهارت آموزی در کشور مورد توجه قرار نگرفته و در کشور ما تخصص گرایی را کنار گذاشته شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۵۸    
خطیب نماز جمعه سنگر با تاکید بر اینکه باید آبروی مفسدان اقتصادی برود تا دیگران جرات چنین خطایی را نداشته باشند، گفت: از قوه قضاییه می خواهیم که در این زمینه دلسوزی را کنار بگذارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۲۸    
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه نفرت مردم ایران از آمریکا بیشتر شده است، گفت: دشمن فشارهای اقتصادی را برای جدایی ملت از نظام وارد می کند اما ملت ما پیوندی بزرگ با انقلاب اسلامی دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۱۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رشت اعلام کرد: ایران مانند مذاکره با آمریکا تجربه تلخ گذشته را تکرار نکرده و در برابر اروپا وقت تلف نمی کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۱۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی گیلان پیش از خطبه های نماز جمعه رشت گفت: 40 هزار نفر از معلولان گیلان تحت پوشش بهزیستی استان هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۶    
خدام حرم رضوی در قالب یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد با خانواده شهید رحمتی تاجیک دیدار کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۶    
فارغ از ضرورت مدیریت صحیح سانحه بلوار جمهوری، به نظر می رسد ابعاد این حادثه آنچنان بزرگ نبود که بتوان آن را بحرانی برای شیراز به شمار آورد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۷    
نماینده ولی فقیه در استان البرز جریان نقدینگی مردم را در مسیر تولید مهم خواند و گفت: مردم با فساد اقتصادی موافق نیستند و امروز بانک ها با محوریت قانون اسلام و دوری از ربا می توانند در مسیر رشد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه رودسر با بیان اینکه تحول اقتصادی باید در کابینه دولت صورت گیرد گفت: این تغییر و تحول فقط جابجایی مهره نباشد بلکه باید موجب رفع مشکلات اقتصادی و مشکلات مردم شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه مفسد اقتصادی ستون پنجم دشمن است، گفت: مدیریت نا اهلانه اقتصاد کشور و غیرمتناسب با عدالت اجتماعی سبب محرومیت می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۱۷    
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی با مشارکت و مشورت آستان قدس می توانند در راستای طرح های کارآفرین در جهت رفع محرومیت گام ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۱۷    
امام جمعه بجنورد با انتقاد از عدم توافق مسئولان برای انتخاب و معرفی مدیرکل آموزش و پرورش، گفت: اگر فرد مناسبی از اصلاح طلبان سراغ ندارید از اصولگرایان برای این پست استفاده کنید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۱۷    
امام جمعه زاهدان گفت: باید جلوی تخلفات اقتصادی در هر سطحی گرفته شود تا شاهد سر و سامان گرفتن اقتصاد کشور باشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۶    
امام جمعه خرم آباد، قاطعیت در دفاع از دین و ولایت را درسی از مکتب ولایت دانست و گفت: باید از سیره رضوی برای مبارزه فرهنگی جهت گسترش و تقویت دین و دفاع از ولایت الگو گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۶    
امام جمعه قم خواستار عدم دل بستن به وعده های دشمن برای حل مشکلات اقتصادی و همچنین برکناری فوری مسئولان مغرض و ناکارآمد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دولت باید برای اقتصاد کشور به خصوص در حوزه معیشت مردم برنامه ریزی و از تمام ظرفیت ها در این زمینه استفاده کند و منتظر برجام و نتایج آن نباشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۵۷    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: فساد خوره هر نظامی است و در هر نظام چه باطل و حق فرقی ندارد، فساد یک کار غیرقانونی و دور زدن قانون است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۵    
خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه دانشمندان بی ایمان بلای جان جوامع انسانی هستند، گفت: علم همراه با نور ایمان شهید مطهری و چمران می شود، درغیر این صورت بلایی برای جان بشر می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۵    
نشست مشترک روسای کارگروه های چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با رویکرد افتخار به گذشته، امید به آینده در کرمانشاه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۷    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: اقدام جنایتکارانه آمریکا و بدعهدی اروپا نشان داد آنان نه تنها رفیق و رقیب نیستند بلکه دشمنان اقتدار ملت ایران اسلامی هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۷    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه چوار، گفت: برخورد با متخلفان اقتصادی بخشی از مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب در خصوص تأثیر آن بر حل مشکلات اقتصادی کشور در دیدار رئیس جمهوری و هیئت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۶    
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: شخصیت های سیاسی و دینی جهان اسلام اگر از فرصت حج استفاده می کردند ما شاهد این ذلت در جهان اسلام نبودیم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۵    
دومین طرح تریبون ملّت در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصار کرج با همت سازمان بسیج رسانه و بسیج سازندگی حوزه 121 بسیج سردار شهید باکری با هدف احصاء نیازمندی های مردم و تبدیل مطالبات عمومی و پیگیری مسئولان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز عزت و عظمت ملت ایران مدیون و مرهون تکریم ائمه (ع)، امامزادگان و بقاع متبرکه است و این بیانگر معرفت امت اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۴    
کاروان خدام حرم رضوی در جمع باشکوه مردم بجنورد که در محل امامزاده سیدعباس علیه السلام این شهرستان به استقبال آمده بودند، برنامه جشن های دهه کرامت و زیرسایه خورشید را آغاز کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۴    
سالیان زیادی است که زائر حضرت نشده است اما حالا با شنیدن خبر حضور خدام، کوچه پس کوچه های روستای را به یاری عصایش تند تند پشت سر می گذارد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۲:۳۲    
استاد اخلاق و حوزه گفت: عبادت و زیارت وسیله است ولی هدف نیست و نباید در این میان اشتباه کنیم و اینها تنها نردبان صعود است ولی بروی نردبان تنها ماندن موفقیت نیست ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۲:۳۲    
به مناسبت روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان پرچم گنبد مطهر امامزاده حمزه(ع) در سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه تعویض شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۱:۰۶    
خدام رضوی با اهدای شاخه گل به گردشگران خارجی، آنها را فرهنگ ناب رضوی آشنا کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۰:۴۱    
خدام حرم رضوی با حضور در مرکز کودکان آسمانی یزد از کودکان این مرکز عیادت کردند.