سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۵:۵۰Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 30 تیر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۱۰    
خشکسالی در چهارمحال و بختیاری در حدود یک دهه تبعات ناگواری برجا گذاشته و بویژه تامین آب شرب مردم شهرها و روستاهای این استان را با چالش مواجه کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۷    
سرپرست معاونت امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از رقابت 6 اثر نمایشی در چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی که چهارم و پنجم مردادماه به میزبانی جاجرم برگزار می شود، خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۷    
مدیر حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور با اعلام خبر آغاز ثبت نام دور جدید حوزه گفت: ثبت نام علاقمندان تا پایان تابستان ادامه دارد و ثبت نام کنندگان از طریق مصاحبه پذیرش می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۷    
در ماهی که پشت سر گذاشتیم شاخص قیمت خودروهای داخلی با صعود 5.4 درصدی به 51.94 میلیون رسید که باز هم این گرانی را حباب نامیده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۷    
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: بنیاد خیریه نیکوکاران مفید در بهره برداری از 22 طرح درمانی عمرانی با اختصاص اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری مشارکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۶    
همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع) گروه کوبان شمس موسیقی اقوام ایرانی در نهاوند را اجرا می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۷    
دفتر خانه احزاب استان مرکزی با حضور نائب رئیس خانه احزاب ایران و معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری مرکزی در اراک افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۷    
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تکریم ارباب رجوع باید به صورت عملی اتفاق بیافتد و نباید تنها در کلام ما مدیران باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۴    
مسکن مهر در مکان هایی که متقاضی ندارد در اختیار نهادهای حمایتی قرار خواهد گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۳    
بیش از 200 هزار نسخه قرآن کریم در چهار ماهه نخست امسال در شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه چاپ و روانه بازار کتاب شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۲    
بازار مسکن در هر دوره زمانی ساز متفاوتی از بازارهای دیگر می زند و حالا که بازارهای ارز و خودرو و سکه را حباب فرا گرفته خبر از رکود در مسکن منتشر می شود اما این فرقی به حال مردم ندارد زیرا چه در حال ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۱    
آقای احمدی و همسرش زوج خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمدی هستند که سرپرستی 20 یتیم را بر عهده دارند و آرزو دارند تا زنده هستند با اتکاء به ذات پروردگار ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۱    
به نظر خیلی از افراد کیفیت مهم تر از کمیت است و بازیگران جوانمرگ سینما با همان اندک آثارشان کار خود را به سرانجام رساندند و جاودانه شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۱    
اسامی برگزیدگان مرحله استانی چهل و یکمین مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در دو بخش خواهران و برادران اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۲    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: دانش آموزان ایرانی در المپیاد زیست شناسی موفق به کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۲    
همزمان با دهه کرامت نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان با عنوان نذر گنبد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۰    
استاندار گیلان بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره های شهدا تاکید کرد و گفت: همگان باید در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش های دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۰    
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از چمن کاری در قم گفت: چمن به آب زیادی نیاز دارد و با شرایط آب وهوای قم سازگار نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۰    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: شایسته سالاری آرزوی دیرینه مردم است که به مطالبه جدی در مردم تبدیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۰    
فیلم کوتاه اسب از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به نویسندگی و کارگردانی رسول احمدی جایزه بهترین فیلم بخش داستانی پنجمین جشنواره ملی فیلم وعکس بشر دوستی را از آن خود کرد .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در محکومیت اقدام مصوب پارلمان رژیم صهیونیستی بیانه ای صادر و آن را قانونی نژاد پرستانه دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های سراسر کشور مرداد سال جاری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: استان قزوین جزو 10 استان برتر در سطح کشور در زمینه تولید محصولات کشاورزی است و 4 میلیون تن محصولات زراعی و باغی و دامی در این استان تولید می شود .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۰    
هادی حسینی تهیه کننده آلبوم جدید محسن چاوشی ضمن ارائه توضیحاتی درباره تاخیر در انتشار آلبوم ابراهیم این خواننده، تاکید کرد که با گذشت 9 ماه هنوز مجوز انتشار این آلبوم صادر نشده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۴۰    
مدیر عامل شرکت توانیر از مصرف روزانه یک و دو دهم میلیارد کیلو وات برق بر ساعت در کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۴۰    
امام جمعه سربیشه با بیان اینکه مهارت آموزی می تواند از مهاجرت روستاییان جلوگیری کند، گفت: برای افزایش اشتغال در کشور باید به بحث مهارت آموزی توجه ویژه ای داشته باشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۳۰    
روابط عمومی وزارت امور خارجه خبر منتشره در یکی از رسانه ها مبنی بر اینکه " در صورت تصویب قانون منع بکار گیری بازنشستگان، 75 سفیر برکنار می شوند" را کاملا بی اساس خواند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۰    
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور، استان البرز را رنگین کمان اقوام ایرانی خواند و گفت: پوشیدن لباس های سنتی برای حضور در ادارات و دستگاه های اجرایی ممنوعیتی ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۱۷    
یادگار امام (ره) با اشاره به اینکه از گردنه ها عبور می کنیم، گفت: امروز هم خرد موجود در کشور، هم ناخدای اندیشمند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۱۷    
دفتر سخنگوی دولت با انتشار اطلاعیه ای خبر ارائه بسته پیشنهادی دولت به مجلس برای بازنگری در بودجه سال 97 را قویا تکذیب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۰۷    
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه نتانیاهو بارها اذعان کرده است که مدت ها او تنها در برابر برجام ایستاده بوده است و کسی از او حمایت نمی کرده است، گفت: توانستیم با مذاکرات برجام ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان همراه تعدادی از معاونان و مدیران وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۲۵    
چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان با رقابت 571 نفر به کار خود پایان داد و برگزیدگان معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۲۵    
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به ارتقای ورزش دانش آموزی در استان گفت: نیروی انسانی توانمند و مدبر در حوزه ورزش دانش آموزی استان موجب ارتقای سطح ورزش در مدارس شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۴۶    
پیکر مطهر 11 نفر از رزمندگان اسلامی که بامداد امروز شنبه در حادثه تروریستی در روستای دری مریوان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، عصر امروز با حضور پرشور آحاد مردم شهید پرور مریوان و مسئولان تشییع شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: در درگیری مسلحانه ایی که بامداد امروز شنبه در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان 11 نفر به شهادت رسیدند و هشت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۲۵    
استاندار کردستان در پیامی در پی حادثه تروریستی اخیر و شهادت و مجروح شدن تنی چند از پاسداران انقلاب در منطقه مریوان، این حادثه را محکوم کرد و گفت: مردم کردستان به عقب باز نخواهند گشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری شبستان: کاروان زیر سایه خورشید، فردا با حضور در مقبره شهدا و آستان امامزاده سید اسماعیل بازار تهران، مهمان پایتخت نشینان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۱۵    
معاون امور بانوان استانداری البرز از حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در آئین اختتامیه جشنواره اقوام در کرج خبر داد و گفت: جشنواره اقوام ملّی ایران در کرج به ایستگاه پایانی رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۱۵    
همزمان با دهه کرامت محافل انس با قرآن کریم در مساجدخلیل الله (ع) علی بن موسی الرضا (ع) و14 معصوم (ع) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۰۵    
جشن ولادت امام رضا (ع) در مسجد حضرت مهدی (عج) برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۷:۵۵    
رییس مرکز استعداد های درخشان گفت: ایران آمادگی خود را برای میزبانی برگزاری المپیاد جهانی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی اعلام می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۷:۴۵    
دادستان کل کشور و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت آیت الله مرتضی تهرانی را تسلیت گفتند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۷:۳۵    
کرسی تلاوت نور با محوریت تفسیر سوره مبارکه فتح با حضور استادان و قاریان بین المللی در مسجد نور برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۵    
بنزین در راه 2 نرخی شدن، سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد بازمی گردد، تغییر نحوه پرداخت ارز مسافری، پای مجریان صدا و سیما به پرونده ثامن الحجج کشید ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۵    
روزنامه دیلی استار، چاپ لبنان در بخش کاریکاتورهای امروز خود نشان داد که تصویب قانون تشکیل کشور یهود عامل مرگ گفتگوهای صلح خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۵    
از سال 1392 که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور شده واکنش های او نسبت به افزایش قیمت ها همواره با کلمه تکراری حباب همراه بوده است اما حالا مدت زیادی است که حباب ها دیگر نمی ترکند و بازار به تثبیت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۵۵    
دبیر بنیاد وزیری از آغاز به کار این بنیاد در گیلان خبر داد و گفت: ذوق موسیقی امروز راه انحطاط را طی می کند و باید ذائقه مخاطب را با موسیقی ملی ایرانی تغییر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۳    
مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه رسانه ملی با طرحی نو در ماه های آینده به مقابله با جنگ نرم دشمن خواهد رفت، گفت: اولین جلسه جشن نیم قرن پیروزی انقلاب اردیبهشت 98 در شیراز برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۳    
استاندار البرز خطاب به اعضای شورای معادن گفت: متولیان امر در بحث کارآفرینی در زمینه معادن باید متوجه منافع ملّی باشند و از هر اقدامی که باعث آسیب به منافع ملّی شود، جلوگیری به عمل آورند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۳    
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه ناهنجاری های اخلاقی ریشه در عدم پرداختن به سیره امامزادگان دارد، گفت: تکریم امامزادگان جزء مبانی اعتقادی در کشورمان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۳    
استاندار فارس با اشاره به اینکه از عملکرد صدا و سیمای مرکز فارس راضی هستم، گفت: در هفته دولت، هشت طرح بزرگ با ارزش 110 هزار میلیارد ریال افتتاح و حدود 80 هزار میلیارد ریال هم کلنگ زنی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۳    
امام صادق(ع) می فرمایند: فرمود: ای فضیل! امام خود را بشناس، زیرا هر گاه امامت را شناختی، تقدم یا تاخر این امر به تو زیان نمی رساند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۳    
فرماندار کامیاران گفت: تیراندازی شب گذشته افراد ناشناس به آمبولانس هلال احمر، موجب کشته شدن راننده این خودروی امدادی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۳    
دولت که پیشنهاد گران شدن حامل های انرژی او از سوی مجلس شورای اسلامی رد شده حالا لایحه ای به نمایندگان داده که بنزین 2 نرخی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۳    
رئیس حوزه هنری کردستان از تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره بین المللی دف نوازی دف نوای رحمت در کردستان تا 5 مرداد ماه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۳    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته اردبیل دومین همایش جریان شناسی شعر آئینی در اردبیل با عنوان آئین آئینه 31 تیرماه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۳    
نشست تخصصی تراث حکمی امام رضا(ع) عصر امروز در مشهد مقدس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۳    
استاندار البرز تقویت فرهنگ اقامه نماز در ادارات را مهم خواند و گفت: اقامه نماز در ادارات زمینه تقویت روحیه خدمت رسانی مدیران و کارکنان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب کردند که اقلیت های دینی با همان قانون سال 1375 بتوانند در انتخابات شورای شهر شرکت کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
استاندار قزوین گفت: علت اینکه فساد در کشور حل نمی شود این است که با هر پرونده فسادی، برخورد سیاسی می کنیم و تا زمانی که با فساد، سیاسی برخورد می کنیم، ریشه کن نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۵    
پیشنهادها و راهکارهایی در خصوص کنترل و مدیریت نقدینگی با جهت گیری رونق در بخش تولید و اقتصاد کشور در پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست رئیس جمهور و با حضور سران قوا بررسی و مصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درخواست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برای انتقال پرونده تحقیق و تفحص از تخلفات اقتصادی صندوق بازنشستگی از کمیسیون اقتصادی به سایر کمیسیون ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: خدمات آموزشی 22 رشته مختلف در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ارائه می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۵    
آئین تجلیل از شایستگان تقدیر سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، یکم مرداد در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اشاره به اجرای طرح ثبت سامانه جامع اطلاعات پایه رقبات و بقاع مترکه در استان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: عمده کار و فعالیت پدافند غیر عامل در زمان صلح باید انجام شود یعنی زمانی که وارد جنگ نشده و کار پدافند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۵    
سومین دوره از جشنواره بین المللی بازی های موبایلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (IMGA MENA) شروع به پذیرش آثار بازی سازان این منطقه کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۵    
ایده پرداز اصفهانی با اشاره به کمرنگ شدن نقش مساجد در مسائل اجتماعی گفت: رویداد هم نت می تواند آغازی برای تقویت نقش مساجد در مسائل اجتماعی باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۴    
یک روزنامه ترکیه ای در پوشش خبر انتقال امیری به ترابوزان اسپور مرتکب اشتباه عجیبی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۴    
این روزها، حضور خادمان حرم رضوی به واسطه دهه کرامت در همه شهر و روستاها مشهود است و هر یک از دلدادگان حرم رضوی به وسعت عشق و نیاز خود، ارادت خود را به آستان حضرت دوست متبلور می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۴    
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی 31 تیرماه را آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۴    
نزدیک مهدیه، سه، چهارتا دکان پایین تر، یک دکان عرق فروشی بود. من خیلی ناراحت بودم که جنب مهدیه، عرق فروشی است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۴    
مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: نخستین پرواز زائران مناسک حج صبح امروز با حضور 300 زائر ساعت 9 و 30 دقیقه با 9 ساعت تاخیر انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۴    
خبرگزاری شبستان: 42 نفر از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره رضوی در بخش های کتاب سازی و کاردستی مورد تجلیل قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۴    
مسلمانان ایالت آسام این روزها نگران اقدام مقامات هندی برای اخراج آنها از سرزمین شان یا زدن برچسب پناهنده به آنها هستند و احتمال می رود که این مسئله آتش جنگ داخلی را شعله ورکند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۲    
رئیس اداره امور بین الملل حرم کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه در سال 94 نزدیک به 23 هزار و 700 گردشگر را در حرم مطهر میزبانی کرده ایم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۲    
همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و ورود کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر آیین استقبال از کاروان رضوی عصر جمعه با حضور خیل عاشقان امام رضا(ع) در باغشهر تاریخی مذهبی نطنز ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: در هفته ملی مهارت در راستای ترویج گفتمان مهارت آموزی، یکصد و 10 برنامه عمومی و 32 عنوان برنامه شاخص در استان اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، 10 مرداد ماه را آخرین مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به دو صورت مکتوب و اینترنتی اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۲    
استاندار خوزستان، برگزاری برنامه ها و جشنواره هایی مانند جشنواره ملی تئاتر اهواز را نشانه پویایی و سرزندگی در استان دانست و اظهار داشت: این جشنواره موجب تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۲    
همایش تدوین نقشه راه اشاعه فرهنگ دریایی و بندری در کتب درسی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل استانی این دو مجموعه روز های 28 و 29 تیرماه جاری به میزبانی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۲    
تکنیک های روان شناسی کاهش اضطراب موجود در متون دینی اگر در فواصل مختلف تکرار شوند، ماندگار می شوند. به همین دلیل دعا را نباید ترک کرد و توصیه به استمرار آن شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۲    
قاچاقچیان خودرو که وزیر صنعت، معدن و تجارت آن را باند فساد زنجیره ای نامیده از نیمه اول 96 در حال وارد کردن غیرقانونی خودرو به کشور بوده اند و حالا پس از جنجال های به وجود آمده یک نفر از آنها از بدنه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۲    
نخستین مدرسه تابستانی فلسفه علوم شناختی، به همت گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران 27 تا 29 مرداد ماه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا(ع)، اجتماع بزرگ نوجوانان و جوانان رضوی در بندرعباس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فارس با تاکید بر آشنایی شبکه دانش آموزی استان با سیره حضرت شاهچراغ (ع) گفت: این امر با برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان در دهه کرامت دنبال می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
خبرگزاری شبستان: رژیسور داستانِ شهری است که در آن شروران آتش می افروزند، بیگانگان غارت می کنند و روشنفکران در کنار مردم ذبح می شوند. این داستان در مشهد روایت می شود، اما تعمیم پذیر به همه ایران هست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
جمعی از فعالان قرآنی کشور عراق با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با دکتر محمدزاده مدیر این شبکه دیدار و گفتگو کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
شفاعت پیامبر گرامی(ص) و دیگر شافعان راستین در روز جزا، جز طلب مغفرت از خدا درباره گنهکاران امت چیز دیگری نیست، در این صورت، طلب شفاعت، در واقع طلب دعا از آنان خواهد بود و دعای آنان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: برنامه هایی پیش بینی شده است که کودکان و نوجوانان دیار فارس در حوزه های فرهنگی و هنری با تاسی از سیره رضوی با مفاهیم آن انس بگیرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: حضور روحانیت در کنار مردم باعث اعتماد و همراهی عمومی در برنامه های فرهنگی به خصوص برنامه های امامزدگان و بقاع متبرکه می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ثامن الحجج با حضور متهمین ردیف اول و دوم و در غیاب متهم ردیف سوم برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
کانون فرهنگی هنری انصارالحجه به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت باسعادت امام هشتم، چهارمین جشنواره پرواز بادبادک ها را برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
یک ایده پرداز اصفهانی دنیای آینده را دنیای ایده ها خواند و گفت: باید از کودکی شروع به پرورش ایده ها و ذهن ها کرده و استعدادهای موجود را کشف و بر روی آنها سرمایه گذاری کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
جایزه بزرگ جشنواره بین المللی فیلم 100 با عنوان جایزه ملی سینمای 100 در دوازدهمین دوره از برگزاری این رویداد اهدا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۳    
اردوی سیاحتی زیارتی راهیان نور به مناطق غرب به همت کانون فرهنگی هنری ولایت و پایگاه مسجد امام خمینی(ره)برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از برقراری آتش بس در غزه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۳    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری و اجرای طرح قرآنی 1452 در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۳    
در این هفته تکلیف پرداخت ارز دولتی به مسافران تعیین خواهد شد.