سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۸:۵۸Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 2 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 3 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 4 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 5 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 6 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 7 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 8 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 9 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 10 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 11 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 12 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 13 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 14 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 15 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 16 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 17 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 18 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 19 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 20 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 21 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 22 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 23 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 24 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 25 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 26 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 27 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 28 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 29 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 30 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از افتتاح 46 پروژه و کلنگ زنی دو پروژه در بخش آب و فاضلاب استان با اعتبار بیش از 37 میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۴۱    
مهدی سلطانی سروستانی، بازیگر محبوب این روزهای تلویزیون در آخرین پست خود در صفحه شخصی اش ضمن انتشار اولین عکس از زندگی خود فرا رسیدن روز پزشک را گرامی داشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۴۱    
کمیسیون های تخصصی مجلس از شنبه سوم شهریور تا چهارشنبه 7 شهریور میزبان چند تن از وزرا برای پاسخ به سوالات نمایندگان و همچنین ارایه گزارش از وزارتخانه های متبوع شان هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۳۱    
صحن علنی مجلس بر اساس دستور اعلامی، یکشنبه هفته جاری استیضاح وزیر اقتصادی و امور دارایی را در دستور کار دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۷    
هشتمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت همزمان با عید سعید قربان با تجمع بزرگ دف نوازی و با عنوان سماع عارفان با حضور جمع زیادی از مردم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۷    
مشاور عالی و معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کرستان گفت: با برگزاری جشنواره دف نوازی می خواهیم به جهان بگوییم که باب جدیدی از موسیقی در جهان باز شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۴    
دومین جشنواره فرهنگی اطاعت و ولایت، ویژه برنامه های اعیاد قربان تا غدیر به همت کانون فرهنگی هنری جعفر آل محمد(ع) در روستای نصیرایی شهرستان میناب برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۴    
سه شهید از استان کرمان در زمره شهدای حج هستند که دو تن از ایشان شهیدان در فاجعه خونین منا در سال 94 به شهادت رسیدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۴    
رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از انجام بیش از 2 هزار و300 مورد تست بروسلوز (تب مالت)در تربت حیدریه خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۴    
امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به اینکه بدعت به مفهوم خروج از دین و همچنین به مفهوم افزودن چیزی به دین یا کاستن چیزی از آن است، گفت: استقلال اقتصادی از عوامل اقتدار کشور است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: همراهی وهم گامی با مردم از وظایف اصلی مسئولین است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۴    
نوزدهین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روسیه در رشته حفظ کل، طی روزهای 26 تا 28 مهرماه جاری در مسکو برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۴    
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت:نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته در 90 غرفه از 3 تا 6 شهریور در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری 66 ویژه برنامه فرهنگی، هنری در دهه ولایت و امامت در سراسر این استان خبر داد .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۴    
امروز آژانس فضایی اروپا با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی خود، عید قربان را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
نماز عید سعید قربان، امروز با حضور گسترده مردم این استان در همه شهرهای آن اقامه شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۲    
استاندار گیلان همزمان با عید سعید قربان با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا از بیماران عیادت کرد و ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان از نزدیک در جریان خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های بعد از نماز عید قربان با بیان اینکه عید قربان روز عرض ادب و بندگی به پیشگاه خداوند است گفت: عید قربان روز بندگی خداست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۲    
نمازگزاران البرزی با حضور در مصلی های نماز جمعه سطح استان البرز، نماز عید سعید قربان را برپا داشتند و دهه امامت را که از روز عید قربان تا روز عید سعید غدیر خم است را در صفوف یکپارچه نماز ارج نهادند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۲    
حدود 86 هزار نفر حجاج کشورمان روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم ذی الحجه باید از منا به سمت جمرات حرکت کنند و به رمی جمرات بپردازند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۲    
پس از چهار روز رقابت و ایجاد فضای فرهنگی هنری در منطقه آزاد اروند با حضور20 گروه نمایشی از استان های مختلف امروز (31 مرداد) همزمان با عید سعید قربان بیست و یکمین جشنواره ملی فتح خرمشهر به کار خود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۲    
مدیرکل دامپزشکی استان البرز در خصوص وضعیت جایگاه های بهداشتی ذبح در سطح استان البرز گفت: به منظور حفظ اصول بهداشت اسلامی با همت مدیریت شهرداری ها در سطح استان 28 جایگاه ذبح دام در نظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۲    
امام جمعه موقت اهواز، بهترین نوع قربانی را قربانی کردن نفس عماره دانست و اظهار داشت: در این روز تنها نباید حواسمان به قربانی کردن گوسفند باشد بلکه باید خودمان را در راه حق ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در جریان سفر به تبریز از پنجمین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه عید قربان یکی از دو عید بزرگ جهان اسلام است گفت:عید قربان عیدی است که مورد اجماع جهان اسلام است و برای حجاج به صورت خاص به این معنا است که اعمال حج خود را با ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این که فلسفه عید قربان رهایی از نفس و تعلقات دنیوی است، گفت: اگر انسان بتواند نفس خود را برای تقرب به درگاه ربوبی ذبح کند، خواهد توانست مقام لقاءالله را درک کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۲    
سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به اهداف دشمنان در ضربه به انقلاب اسلامی گفت: اتحاد و همدلی رمز پیروزی در مقابل هجمه های دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۲    
کارگردان تئاتر متفاوت تاکسیدرمی از اهواز، با داستانی متفاوت و نگاهی خلاقانه، قصه حیواناتی را به تصویر می کشد که در سال های جنگ فراموش شده بودند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۰    
امام جمعه موقت یاسوج ضمن تاکید بر شناسایی توطئه دشمنان، گفت: مسئولان باید مواظب باشند، گلوگاه های فساد باید بسته شود تا اینکه بهانه ای دست دشمن نیفتد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۰    
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اهمیت تولید مخاطب گفت: عدم توجه تولید مخاطب، یکی از معضلات جدی امروز ما در مساجد است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۰    
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تلاش دشمنان در جهت کم رنگ کردن نقش مساجد گفت: مساجد، بهترین مکان ها در جهت مقابله با توطئه های دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: جنگ تحمیلی تجربه خوبی بود و نشان داد معنویت کلید اصلی رهایی از مشکلات است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۰    
دومین برنامه کاروان دانایی ویژه اعضای کانون های مساجد استان یزد در محل کتابخانه قرآن و عترت یزد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۰    
امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه انسان با بصیرت توجه می کند که پشت سر چه کسی نماز می خواند، گفت: دین با بصیرت کامل می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۰    
دو زمین لرزه با شدت 2/8 و 2/7 ریشتر شهرهای یاسوج و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۰    
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت: مساجد، مرکز اجتماعات دینی و مکانی در جهت حل مشکلات جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
عید قربان به عنوان عید اطاعت و بندگی آموزه های مهدوی را نیز در خود نهفته دارد و یادآوری می کند انتظار امام عصر(عج) نیز از ما اطاعت پذیری است تا در سایه آن به مرحله عبودیت برسیم و سبک زندگی مان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۰    
حجت الاسلام ترخان با اشاره به فلسفه عید قربان گفت: این جدال میان عقل و نفس ابراهیم(ع) بود، خدا می خواست نفس او ذبح شود که شد، لذا فرمود: تو رویا را تصدیق کردی، حال آنکه ذبحی صورت نگرفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه سبک زندگی شهدا و صلحا باید در تمام ابعاد زندگی ما نهادینه شود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۰    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آمریکا در پی مذاکره نیست بلکه به دنبال دیکتاتوری مذاکره است، آنها توقع دارند به دور یک میز بنشینیم و هرچه آنها می گویند ما بپذیریم و این دیگر معنی مذاکره را نمی دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۱    
مسئول کانون فرهنگی هنری نور نبوی روستای خوی گفت: مراسم قرائت پرفیض دعای عرفه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و با همکاری شورا،دهیاری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۹    
عید قربان، مقدم داشتن وظیفه را بر غریزه به ما یاد می دهد و این که چگونه حضرت ابراهیم علیه السلام خشنودی خداوند و تکلیف را بر تمایلات شخصی و غریزه فرزند دوستی خود مقدم داشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه برنامه شهدا صادق ترین پیروان غدیر در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی هفتم شهریورماه در شهرکرد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فاجعه 17 شهریور که منجر به شهیادت چهار هزار نفر از هموطنان شد، بیش از پیش ماهیت رژیم شاه را نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۹    
نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله سید احمد خاتمی صبح امروز در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۱    
جدول زمان بندی نماز عید سعید قربان در شهرها و مناطق خراسان شمالی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اعلام شد.