سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۵:۵۷Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 2 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 3 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 4 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 5 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 6 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 7 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 8 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 9 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 10 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 11 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 12 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 13 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 14 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 15 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 16 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 17 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 18 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 19 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 20 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 21 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 22 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 23 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 24 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 25 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 26 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 27 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 28 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 29 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۹    
چندرسانه ای 1397/8/3 - 18:46 735984 دانلود
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۷    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس و ادره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۳    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پیشگیری، آموزش و فرهنگ سازی را کم هزینه ترین و با صرفه ترین راه مدیریت و کنترل بحران های احتمالی در استان دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۴    
رییس شورای عالی استان ها گفت: با رایزنی های انجام شده توانستیم از حقوق شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها دفاع کنیم و برخی از اختیارات از دست رفته شوراها در لایحه جدید را بازگردانیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۸    
برنامه ساعت قرآن به همت شبکه ی رادیویی قرآن در 85 هزار کلاس درس همراه دانش آموزان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۶    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: گلستان به عنوان نخستین استان، اسامی 17 مفسد اقتصادی را به مردم معرفی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۶    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در جریان بازدید از موکب اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه گفت: خدمت رسانی سازمان اوقاف به زائران اربعین در قالب 53 موکب در ایران و عراق انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گت: معتقد هستم نباید با سلیقه شخصی برای جوانان نسخه بپیچیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ناشرین دیجیتال در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز حضور فعالی دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۶    
علیمحمدی گفت: حیدربابایه سلام شاهکاری درخشان بر تارک ادبیات کشور است که تاکنون ده ها ترجمه از این اثر به زبان های فارسی، کردی، گیلکی، عربی و انگلیسی با تیراژهای بالا منتشر شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۶    
آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: وزارت صنایع نیازمندی های خود را اعلام کند تا دانشجویان و دانشگاهیان این نیازها را برطرف کنند چراکه جوانان همانگونه که پهباد دشمن را بر زمین ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۶    
پنجمین دوره آیین کتابگردی با هدف توجه به کتابفروشی ها همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب روز پنجشنبه ( یکم آذرماه) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۶    
چهاردهمین نمایشگاه مردمی فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران دقایقی پیش با حضور یکصدناشر کشوری و عرضه بیش از 12هزار عنوان کتاب به مدت یک هفته کاری در مصلای نمازجمعه بابل گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۶    
محمدپور با تأکید بر اهمیت نقش کتاب در دیپلماسی فرهنگی کشور گفت: نمایشگاه های کتاب محلی برای تبادل دیپلماسی فرهنگی و عمومی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۶    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در سایت اصفهان از آخرین دستاوردهای شرکت سوخت راکتورهای هسته ای (سوره) بازدید و از نزدیک روند پروژه های جاری این شرکت را پیگیری کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۶    
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدیه، از فعالیت موکب های این شهرستان در مرز شلمچه خبر داد و اظهار داشت: تاکنون به 500 هزار نفر خدمات رسانی کردیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان درباره تحریم نفتی کشورمان از ماه آینده از سوی آمریکا گفت که ما در حال حاضر داریم نفت می فروشیم و از اقتصاد خود حفاظت می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 400 نفر از دانشجویان از دانشگاه های آزاد و دانشگاه سیستان و بلوچستان به کربلای معلی می روند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۴    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، با بیان اینکه تهمیدات لازم جهت افزایش تعداد زائران در مرز چذابه اندیشیده شده است، اظهار داشت: آنچه در توان داریم در راستای برطرف کردن کمبودها انجام می دهیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۶    
مدیرعامل قطار شهری تبریز در جریان بازدید خبرنگاران از روند اجرای پروژه مترو گفت: تاکنون حدود 18 هزار میلیارد ریال برای اجرای خط یک هزینه شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۴    
در این تصویر ایران، سوریه، عراق و لبنان از طریق یک هلال به یکدیگر متصل شده که کوهن آن را هلال شیعی توصیف کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۸    
همزمان با برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، نفرهای برتر این رقابت فرهنگی به مراحل بعدی راه یافتند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۶    
الزامات حاکم بر اینترنت اشیاء در شبکه ملی اطلاعات در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رییس جمهوری تصویب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۶    
وزیر کشور بر ضرورت تحلیل و تبیین دقیق شرایط اقتصادی و همچنین جلب مشارکت مردم برای استمرار فضای آرام و پر رونق کسب و کار و مقابله با جریان سازی های مخرب رسانه های معاند تأکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۰    
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:استاد فرشچیان توانسته هنرمندانه بین هنر فاخر و مردمی ترکیبی ایجاد کند به طوری که همه قشرها را در برگیرد، به همین خاطر می گویم که امشب ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۷    
مراسم تشییع پیکر استاد عزیزالله شکرریز، پیشکسوت هنرهای نمایشی فردا (1 آبان) در شیراز برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۳    
استاندار البرز با نظر بر اهمیت جایگاه شورای شهر کرج به عنوان نهاد دموکراسی گفت: اجماع اعضاء شورای شهر کرج به منظور انتخاب شهرداری، رضایت مردم را به دنبال دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۹    
رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تاکنون تهدید و مشکل امنیتی در مرزهای خروجی و ورودی ایران گزارش نشده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۵    
برخی شهروندان شیرازی و هم استانی های فارس که امروز با مشکل صدور ویزا مواجه شده در مقابل کنسولگری عراق در شیراز تجمع کرده بودند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۳    
شصتمین جلسه علنی شورای شهر رشت در حالی برگزار شد که از ورود خبرنگاران مستقل به این جلسه ممانعت شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۱    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری همایش ملی مبارزه با مواد مخدر در این استان را حرکت موثری دانست و گفت: این همایش باید ثمربخش و رهاوردی علمی و قابل اجرا داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۹    
مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: مهمترین تکریم جامعه ایثارگران اجرای سریع و صحیح قوانین مربوط به آنان و جریان درمان این افراد است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۳    
یک نویسنده با بیان این که مخاطب عام بیشتر به رمان و داستان تمایل دارد تا خاطره، گفت: اگر می خواهیم به واقعیت بال بدهیم باید آن را در قالب داستان و فیلمنامه روایت کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۳    
حسین 25 سال دارد و دانشجوی رشته گرافیک دانشگاه تهران بود که دو سال پیش برای شرکت در مسابقه ای هنری به استان اصفهان سفر می کند و آنجا در سوئیتی که قبلا اجاره کرده بود مستقر می شود و دچار گازگرفتگی و ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۳    
این نویسنده و استاد دانشگاه با بیان اینکه نگاه مقام معظم رهبری به رمان راوی تاریخی اجتماعی ملت ها است، گفت: ایشان هر وقت می خواهند از ملت ها و دولت ها صحبت کنند به رمان های آن ها اشاره می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار و 158مورد تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و خودکفایی از ابتدای سال جاری تاکنون از محل منابع صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۳    
تالار وحدت میزبان برگزاری 8 نشست تخصصی و کارگاه آموزشی از سری نشست های سومین نمایشگاه لباس عاشورایی است که از29مهر تا4آبان ماه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۳    
سنگری با بیان اینکه داستان و خاطره در دفاع مقدس پرورنده یکدیگر هستند، گفت: حضور داستان نویسان در جنگ پیوندگاه خاطره و داستان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۹    
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای توسعه بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات ضروری است، گفت: باید برای توسعه بخش IT و ICT تفاهم ملی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۹    
دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقه ملی صدای نور از برگزاری این دوره از مسابقات با هدف معرفی ساده و روان آیات قرآن با بهره گیری از تفسیر حجت الاسلام قرائتی در مشهد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: اولین دوره تخصصی پایه امداد و نجات کشور که به صورت منطقه ای برگزار می شود از 28 مهر ماه تا سوم آبان ماه 97 به میزبانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مشهد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۹    
سوئیفت در 2 راهی اروپا و آمریکا، توصیه رهبری به مسئولان: پنهان کاری نکنید، سفر سردار پاکپور به پاکستان، توضیحات ظریف درباره مرزبانان ربوده شده ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۹    
یکی از تاثیرات مسجدی بودن به معنای واقعی، ایمنی این افراد از عذاب است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۹    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای آورده است: امروز(30 مهرماه) از غرب به شرق در جنوب خوزستان، مناطق مرکزی و جنوبی بوشهر، نواحی غربی سپس جنوب شرق فارس ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۹    
رئیس هیات کاراته خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز در ورزش حرفه ای نباید تنها به تک ستاره ها دلخوش باشیم گفت: امسال برای نخستین بار مسابقات المپیاد نخبگان کاراته خراسان رضوی را در مشهد برگزار کردیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۹    
فعالیت گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد در قرارگاه اربعین تا باز شدن در مساجد مهران به روی زائران حسینی، از مهم ترین اخبار حوزه مسجد در روز 30 مهرماه 97 است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۹    
کار ویژه اصلی مراسم اربعین و اقدام ارزنده با ایجاد کانون ها و انفجار خودروی بمب گذاری شده در مقابل مسجد الروضه و مسجدی مزین به نام امام حسن (ع) در دبی از مهم ترین اخبار مسجد و کانون های مساجد درآخرین ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۹    
معاون شهردار تهران گفت: استفاده درست از فرصت ها و طرح های شهری، نگرانی از تأثیرات بودجه بر شهرداری تهران را به حداقل می رساند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۹    
عضوکمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در بسیج نیروهای مردمی برای فعالیت های فرهنگی گفت: برای اینگونه فعالیت های کانونها باید بسترسازی لازم انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۹    
باشگاه وستهام یونایتد انگلیس یک مربی این تیم را به علت نژادپرستی و اعلام انزجار خود از دین اسلام اخراج کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۹    
گزارش ها نشان می دهد که انتخابات میان دوره ای 2018، اسلام هراسانه ترین انتخابات در تاریخ امریکا خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۹    
یک مسئول آگاه عراق امروز از سرنوشت معاونان عادل عبدالمهدی پرده برداشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۱    
در حالی عربستان و روسیه تلاش دارند که با افزایش تولید نفت جایگزین ایران شوند که وزیر نفت کشورمان تاکید دارد هیچ کشوری توان آن را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۱    
حماسه زیارت اربعین، کانون اخوت و برادری مومنان است و ارادتمندان حسین بن علی (ع) باید یک حقیقت واحد شوند و هر قدر این رابطه شدیدتر شود، صف مومنین همچون یک قلعه مستحکم غیرقابل نفوذتر می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۱    
سردار شرفی از ایستگاه های انتظامی شهرستان چرداول ایلام و شهرستان کنگاور کرمانشاه بازدید کرد و از آمادگی کامل نیروهای پلیس برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۱    
ثبت نام ویزای اربعین تا 16 ماه صفر ادامه دارد، زائران مجروح ایرانی شب گذشته به داخل کشورمنتقل شدند، ثبت نام یک میلیون و 600 هزار نفر در سامانه سماح ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۱    
آیت الله املی لاریجانی اقدامات امروز عربستان سعودی را بازتابی از همان تفکر وهابی دانست و با اشاره به کشتار، ترور و قتل های فجیع از سوی نظام حاکم بر عربستان گفت: قتل خاشقجی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۱    
قاهره نخستین جشنواره فرهنگی و هنری اسلامی را با هدف آشنایی و معرفی تمدن های جهان اسلام به زودی برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به وضعیت شهرستان رودبار در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی گفت: تا کنون 9 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی در رودبار پرداخت شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۳    
فعالان حقوقی از مسئولان آمریکایی خواستند تا خیابان سفارت ریاض در واشنگتن را به نام جمال خاشقجی تغییر دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۳    
استاندار ایلام، گفت: کار تردد زوار اربعین حسینی در استان ایلام به ویژه در مرز مهران از سرگرفته شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۳    
موکب های الاتحاد با همکاری کانون های مساجد و جوانان عراقی برپا شده اند تا زمینه تقویت وحدت میان دو ملت ایران و عراق را فراهم کنند و در این میان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۳    
ربیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیا اینکه مرمت آثار تاریخی موضوعی پیچیده و میان رشته ای است، گفت: استفاده از تجربیات جهانی در حوزه مرمت ضروری است
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۳    
رئیس اداره انجمن اولیا ومربیان آموزش و پرورش استان ایلام، گفت: استفاده از سرویس ایاب و ذهاب مدارس توسط دانش آموزان منوط به ثبت نام مدارس، اولیا دانش آموزان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۳    
آلمان از کشورهای اروپایی خواست برای تحت فشار قرار دادن عربستان، فروش سلاح به عربستان را متوقف کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۳    
رایزنی های منطقه ای ایران در خصوص حل بحران سوریه و یمن از هفته گذشته از سر گرفته شده و فردا نیز در همین زمینه دستیار ارشد وزیر امور خارجه راهی روسیه می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۳    
همه آیینه ها گزیده اشعار عاشورایی شاعران معاصر، به کوشش مهدی مظفری ساوجی گردآوری شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
نیروی هوایی ارتش یمن امروز تجمع مزدوران سعودی در نجران در جنوب غربی عربستان را هدف قرار دادند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
معاون فرهنگی کمیته امداد درباره اعزام مددجویان به پیاده روی اربعین حسینی امسال گزارشی ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
آیت الله رشاد گفت: دین و دینداری برای تامین منافع مادی و شهوانی انسان نیست کسانی که از دین به دلیل نرسیدن به امور مادی یا خواسته های دنیایی فاصله می گیرند هیچ حجتی نزد خداوند ندارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
خلیج فارس با پیشوند مروارید در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) به ثبت جهانی رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۳    
معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما کمپین تهیه کاپشن نو و لباس گرم برای مناطق محروم و زلزله زده راه اندازی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۳    
استاندار ایلام در پیامی از تلاش، همبستگی و حضور آگاهانه مردم و مسئولان و کمک به زائران حسینی مردم استان به دنبال طوفان دیشب تقدیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۳    
رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه، ایجاد کانون های فرهنگی هنری در جوار مساجد را اقدامی ارزنده و شایسته دانست و گفت: ایجاد کانون های مساجد در بخش های فرهنگی و آ موزشی آ ثار و برکات بسیاری داشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۳    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: روز پنجشنبه و به ویژه در روز جمعه، سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۳    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از حضور فعال 941 ناشر در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
کانون های مساجد گیلان با برپایی موکبی در آستارا جهت پذیرای از زائران حوزه قفقاز برای خدمت به زائران و عاشقان کربلای حسینی تلاش می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
طرح طریق الحسین (ع) برای دومین سال توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی در راهپیمایی اربعین اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
نمایندگان یمن، تونس، امارات و بوسنی و هرزگوین به ترتیب رتبه های اول تا چهارم نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روسیه را کسب کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
مومنی شریف گفت: با اعتماد و علاقه ای که مردم به مساجد دارند امیدوارم کانون های مساجد بتوانند فرهنگ و هنر اصیل انقلاب را گسترش دهند و مردم متدین را بیشتر با هنر آشنا کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: دادگاه های ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در استان های هرمزگان و اصفهان به زودی رسیدگی های خود را شروع می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۱    
گرامی با اشاره به قابلیت عرضه محصولات خرد خانگی ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای ورود محصولات خرد خانگی در عرصه بین المللی باید شرایط و استانداردهای لازم را رعایت کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۱    
روزگاری داور مسابقات فوتسال و فوتبال بود و یک والیبالیست با پشتکار؛ اما دیابت خیلی زود رمق را از پاهایش گرفت و برای همیشه جهان را پیش چشمانش تیره و تار کرد و پیوند قرنیه و شبکیه تنها کوسوی امیدی است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۱    
فرماندار اصفهان با بیان اینکه پیشگیری و عدالت محوری، موجب کاهش بخش عمده ای از هزینه های درمانی می شود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۱    
کریمی از صدور یک میلیون و 450 هزار روادید برای متقاضیان به منظور سفر به عراق تاکنون خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل امور شهری استانداری قزوین گفت: از شهرداران این انتظار می رود که با کمک های خود بستر خدمت رسانی بیشتر را به زائران در پیاده روی اربعین مهیا کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۱    
در مقابل تهدید و فشار خریداران نفت ایران از سوی آمریکا، اروپا در راهکاری اعلام کرده که از خریداران نفت ایران حمایت مالی و کالایی انجام می دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: با توجه به پتانسیل روستایی شهرستان شازند ضرورت پرداختن به فعالیت ها در گستره بخش ها و روستاها به خوبی مشهود است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۱    
طرح غربالگری تنبلی چشم کودکان همزمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۱    
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در نخستین نشست ستاد اربعین این سازمان، حماسه اربعین حسینی را شاه بیت تفکر اسلام ناب محمدی (ص) دانست و گفت: باید برای زنده نگه داشتن سنت اربعین تلاش کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
نشست تخصصی جایگاه حقوقی هیأت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام فردا با حضور سخنگوی شورای نگهبان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
نشست خوانش جایگاه بیت المال در اندیشه و کنش امیرالمومنین (ع) به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
نشست تداوم اندیشه سیاسی ایرانشهری در سده های میانه به میزبانی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد، با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق شعار سال، گفت: مساجد محل اتحاد و همدلی مردم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت کیفی سازی خدمات مساجد و مجتمع های بین راهی به گردشگران استان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
پاکدل با اشاره به فعالیت بنیاد شهید در راستای اشتغال ایثارگران گفت: از سال 92 تاکنون به طور میانگین سالانه زمینه اشتغال 17 هزار نفر از ایثارگران را فراهم کرده ایم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
رییس شورای اسلامی استان تهران با بیان اینکه استان تهران از نظر شاخص ها، دومین استان نابرخوردار است، تصریح کرد: بعضی از روستاها با توجه به اجرای طرح هادی با مشکلاتی مواجه شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۱    
در حالیکه اروپا تلاش دارد همکاری سوئیفت با ایران را حفظ کند، آمریکا می کوشد این سرویس را به قطع همکاری با ایران وادارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه مسئولان نظام اسلامی بدانند شکر نعمت مسئولیتشان در این است که به بندگان خدا نزدیکی بیشتری پیدا کنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل حج و زیارت استان کرمان تأکید کرد: کسانی که قصد حضور در پیاده روی اربعین دارند قبل از حرکت حتماً ویزا بگیرند زیرا هیچ ویزایی در مرز صادر نخواهد شد.