پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 2 آبان 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: مناقصه پروژه انتقال آب از رودخانه ارس به تبریز و شهرها و روستاهای مجاور نهایی و ابلاغ برنده مناقصه نیز صادر شده و در مرحله تأمین فاینانس خارجی قرار گرفته ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از کسب مدال نقره مسابقات آزاد مهارت ( اورسیا ) توسط رضا رزوان جوان نخبه مهارتی کردستانی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۶    
بهزیستی یزد دستگاه برتر اجرایی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۵    
مرمت کاشی های یادمان شهدای گمنام عون بن علی تبریز به همت معماران برجسته آذربایجان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۵    
بن های الکترونیکی کتاب ارائه شده در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز تا دو هفته بعد از نمایشگاه اعتبار دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی شورای شهر تهران در توییتر خود نوشت: یکشنبه درخصوص فرایند انتخاب شهردار آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۸    
رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت تدوین چهارچوب های منشور اخلاقی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای استادان و دانشجویان تأکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۸    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: مسئله کودکان کار و خیابانی باید با برنامه ریزی صحیح و همت جدی دستگاه های دست اندرکار به طور دقیق ساماندهی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: نبود مسئولیت اجتماعی در بین مردم موجب بروز بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۰۳    
لحظه به لحظه به خیل زائران اربعین حسینی در کربلای معلی افزود می شود و اینجا کربلا حرم سالار شهیدان در کمتر از 6 روز مانده به اربعین حسینی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای کنونی، از آمادگی این نهاد در ارائه برخی از رشته ها به صورت مجازی ویژه سربازان وظیفه بومی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۲    
معاون استاندار سمنان بیمه محصولات کشاورزی را راهگشای جبران خسارت عنوان کردو گفت: دستگاه های اجرایی استان سمنان کشاورزان را به بیمه ترغیب کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۲    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط خاصی که کشور ما در آن قرار دارد برای دفاع از عظمت و استقلال کشور، باید حس خدمتگزاری را در خود فعال کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۱    
در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، پایگاه سلامت دانش دانشگاه سیستان و بلوچستان با همکاری این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۲    
استاندار خراسان شمالی در ادامه بازدیدهای خود از مراکز آموزش عالی، پس از بازدید از دانشگاه کوثر بجنورد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۱:۵۶    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از فعالیت 477 پایگاه امداد و نجات و سه قرارگاه فعال در ایام اربعین در سراسر کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۱:۴۶    
رئیس جمعیت هلال احمر کشور، اظهار داشت: چهار درمانگاه تخصصی و بیمارستان در نجف، مسیر بین نجف و کربلا و کاظمین و سامرا راه اندازی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۷    
رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: در راستای تکریم و ارج نهادن به نام آوران، بزرگان و صاحبان اندیشه این متطقه، نکوداشت ابوالشهید آیت الله مروج تربتی 8 آدرماه امسال در دانشگاه تربت حیدریه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۷    
دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور در جریان سفر به اهواز، با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۷    
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان البرز، 13 آبان را روز استکبار ستیزی ملت ایران خواند و گفت: برپایی غرفه های فرهنگی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه های راهپیمایی روز 13 آبان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۷    
خبرگزاری شبستان:در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی چهار درب ساخته شده در هرمزگان طی مراسمی در حرم امامیین عسکریین در کشور عراق نصب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۷    
زائران اربعین حسینی می توانند عکس های خود را با محوریت موکب های برپا شده از مبدأ حرکت تا مقصد کربلا و برگشت با تأکید بر تعاملات انسانی در موکب ها ثبت کنند و در مسابقه عکس موکب های اربعین حسینی شرکت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۶    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، گفت: ایجاد موکب های مشترک ایرانی و عراقی در مسیر نجف تا کربلا اتفاقی مبارک در جهت تقویت اتحاد و برادری دو ملت است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۶    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیتی خطاب به سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۷    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تاکنون 900 هزار نفر از مرزهای زمینی و هوایی کشورمان عازم عتبات عالیات شده اند، گفت: این مهم در حالیست که یک میلیون و 620 هزار روادید نیز صادر شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۷    
روابط عمومی سپاه بجستان از اصابت راکت آموزشی به زمین در جریان تمرینات آمادگی یکی از یگانهای سپاه در منطقه کویری حوالی این شهرستان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۷    
رییس کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: هم اکنون بیش از 80 درصد زیرساخت های مرزهای اربعین آماده است و در اربعین سال آینده 100 درصد زیرساخت ها برای رفاه زائران آماده می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۷    
رئیس سازمان حج و زیارت کشور تا این لحظه بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون برای بیش از یک میلیون 650 هزار نفر ویزا صادر شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۷    
کمیته رسانه ستاد راهنمای زائر از امروز کار خود را در شهرهای مختلف کشور عراق آغاز کرد تا زائران اربعین در بخش گمشدگان، مفقودین و سایر خدمات از این ستاد بهره ببرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۵    
حجت الاسلام و المسلمین گرجی در دیدار با مادر شهید مدافع حرم سید رضا حسینی، شهدای مدافع حرم را احیاگر خاطرۀ عشق و ایثار هشت سال دفاع مقدس دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۰۳    
نمایشگاه عکس نخستین همایش آیین های عاشورایی روز چهارشنبه در مراسمی با حضور علیرضا قزوه، شاعر ادبیات پایداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۳    
11 آبان آخرین مهلت دریافت ارز زائران اربعین/ فعالیت 24 ساعته شعب بانک ملی در عراق، توصیه های رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین به زائران ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۳    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه سیدالشهدا (ع) یکی از عناصر وحدت جهان اسلام است، گفت: کنگره شعر عاشورایی قروه می تواند، بستر ساز شعر تقریب مذاهب باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۴    
کارخانه سیار آب آشامیدنی با ظرفیت تولید 4هزار لیوان در ساعت جهت ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی(ع) در منطقه مهران توسط وزارت دفاع مستقر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۴    
یازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی از امروز با حضور علیرضا قزوه شاعر آیینی و جمعی از شاعران عاشورایی کشور به مدت دو روز در کانون ولایت قروه آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۴    
هیئت گذرگاه های مرزی عراق اعلام کرد: 872 زائر از گذرگاهها وارد خاک عراق شدند و انتظار می رود که این آمار تا اربعین میلیونی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۴    
پیش فروش اینترنتی سایپا که از روز شنبه آغاز شده قرار است تا ارایه آخرین دستگاه از 50 هزار محصول این شرکت به خریداران ادامه یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۴    
دبیر یازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی قروه از ارسال 312 قطعه شعر از 106 شاعر کشوری به دبیرخانه این دوره از کنگره شعر عاشورایی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۳    
هزاران نگهبان مجهز به گاز اشک آور و اسلحه، کنترل دقیق روی دانش آموزان اویغور دارند که در موسسه های احاطه شده با سیم های خاردار و دوربین های مادون قرمز،تحصیل می کنند!
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۳    
چرایی سکوت ایران در قبال قتل خاشقجی ، ابلاغ بخشنامه بودجه سال 98، بنزین دولتی گران نمی شود، اخلالگران در بازار سکه و ارز در چنگال قانون ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تصویب پرداخت 10 میلیارد تومان به 32 طرح صنعتی و تولیدی البرز خبر داد و گفت: این طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوب است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۳    
مجموعه ای از کتاب ها و نشریه های فارسی و غیرفارسی کتاب خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب نمایشگاهی با عنوان کتاب، کتاب است در محل این کتاب خانه برپا شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۳    
معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه حضور بانوان در ورزشگاه ها شرعاً منع ذاتی ندارد، گفت: حضور در ورزشگاه و تماشای ورزش ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۳    
یک منبع آگاه در کرملین از دیدار رئیس جمهوری روسیه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه آینده در پاریس پایتخت فرانسه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۳    
صالحی گفت: وزارت ارشاد تولید کننده فیلم نیست بلکه سیاست گذاری آن را بر عهده دارد که در این راستا نیز تلاش می کنیم زمینه ها و مشوق هایی فراهم شود تا شاهد تولید آثار متناسب با چهلمین سالگرد انقلاب و ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۳    
اعضای کابینه دوازدهم امروز چهارشنبه 2 آبان 97 طبق رسم هر هفته پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حضور یافتند و به سوالات آن ها پاسخ دادند که در مهمترین بخش ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۳    
معاون استاندار خراسان جنوبی ایجاد آشیانه هلی کوپتر در خراسان جنوبی را جزو ضروریات امداد و نجات در استان برشمرد و گفت: با یک برنامه ریزی مدون باید در یک یا دو سال آینده مقدمات این مهم فراهم شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۳    
خدمت رسانی کانون های مساجدخراسان شمالی به زوار حسینی،سوگواره ملی عکس و فیلم الحسین یجمعنا ،ادای احترام دکترارزانی به شهدای حادثه تروریستی اهواز و افتتاح مسجد امام حسین(ع) در جمهوری آذربایجان از مهم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۳    
مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر در برخی از مساجد تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۳    
همزمان با اربعین حسینی مسجد الرسول(ص) میزبان برگزاری تعزیه شهادت حضرت عباس(ع) می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۳    
هر کس به مسجدی از مساجد خدا برای نماز جماعت برود، برای هر قدمی که برمی دارد هفتاد هزار حسنه منظور شود و به همان اندازه درجاتش بالا رود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه 30 پروژه در حال اجرا در حوزه ورزش و جوانان داریم، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۳    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه اگر مدافعان حرم نبودند، راهپیمایی اربعین نبود، تاکید کردند: اگر آنجا کسانی فداکاری نمی کردند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۳    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، اولین سخنرانی خود بعد از مرگ روزنامه نگار منتقد سعودی را در بحبوحه خشم بین المللی از ریاض به دلیل قتل این خبرنگار ایراد می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت باید فکری به حال افزایش حقوق کارمندان و کارگران کند، گفت: ما این مسئله را با دولت مطرح کردیم ولی هنوز پاسخ مشخصی دریافت نکردیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۳    
رجب طیب اردوغان امروز دوباره گفت: تمامی کسانی را که در قتل خاشقجی دست داشتند، به زودی به دست عدالت می دهیم و مجازات می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۳    
چندرسانه ای 1397/8/2 - 15:14 735870 گزیده مهمترین اخبار روز را از رادیو شبستان بشنوید. دانلود
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۳    
ارزیابی انقلاب امام حسین (ع)ریشه هاو آثار و پیامدهای حادثه کربلا اثر مهدی پیشوایی را انتشارات بهار دلها چاپ کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۳    
دبیر اندیشکده مبانی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بیان کرد: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت این ظرفیت را دارد که بخشی از ظرفیت های معطل مانده قانون اساسی را هم فعال کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۳    
رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به آزادی 40 زندانی جرائم غیر عمد گفت: این اتفاق به همت کمیته امداد فارس انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۳    
پس از گمانه زنی های فراوان درباره سرنوشت نمایشگاه مطبوعات سال 97، سیدعباس صالحی از منتفی شدن برپایی نمایشگاه امسال به خاطر مسائل مالی خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۳    
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اظهار داشت: هر ساله علاوه بر افزایش موج عظیم راهپیمایان اربعین حسینی، بر کیفیت و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری نیز افزوده می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۳    
استاندار گیلان با بیان اینکه نیازمند توسعه سریع در حوزه گردشگری هستیم گفت: متاسفانه در این حوزه اقدامات جدی انجام نشده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۳    
نماینده ولی فقیه در لرستان، سلامت را مهم ترین زیرساخت و بزرگترین نعمت دانست و گفت: تقسیم عادلانه اعتبار ومدیریت هزینه های درمان ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۳    
سیفی گفت:فرهنگ سازی و آموزش مهارت های زندگی و سبک فرزندپروری، دو نیاز اساسی برای مقابله با اعتیاد هستند که باید مورد توجه قرار گیرند
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۳    
علیرغم شرایط سخت اقتصادی ، شاهد افزایش آمار دانش آموزان در مدارس و مراکز غیر دولتی در سال تحصیلی جاری هستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۳    
سردار حمیدی با اشاره به نقشه ایمنی راه ها گفت:این طرح به دولت ارسال و در حال بررسی و برنامه ریزی است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش وپرورش گفت: آموزگاران تحت پوشش طرح معلم تمام وقت نیستند و طرح دیگری به شورای حقوق و دستمزد ارائه شده است که در صورت موافقت شورای حقوق و دستمزد آن را اعلام ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۳    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: پایش آلاینده های خروجی منابع آلاینده یکی از اصول اولیه برای برنامه ریزی مدیریتی به منظورمقابله با آن است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۳    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مکانیزم برگزاری انتخابات شورایاری ها هماننددوره های قبل خواهد بود یعنی اجرای آن با شهرداری و تحت نظارت شورای شهر خواهد بود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۰    
آغاز میزبانی مسجد مقدس جمکران از زائران اربعین، حضور روحانیون مسلط به زبان های عربی و انگلیسی، برگزای مسابقه عکس اربعین 97، از جمله مهمترین برنامه های مهدوی در هفته آخر آبان محسوب می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۰    
نشست بررسی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، بررسی آینده پژوهی علوم انسانی در ایران، از جمله برنامه ها و فعالیت هایی است که در آخرین هفته مهرماه در پژوهشگاه ها و مراکز علمی و اندیشه ای برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۰    
امروز رییس جمهوری به عنوان دومین مقام ایرانی در برابر قتل روزنامه نگار اپوزیسیون عربستانی در ترکیه موضع گیری کرد و سکوت ایران بالاخره در این مورد شکسته شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از تدوین طرح جایگزینی اقتصاد گردشگری خبر داد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در گیلان اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۰    
کریمی از صدور بیش از یک میلیون و 630 هزار روادید برای زائران عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری هشت سوگواره شعر آیینی با حضور شعرای ایرانی و عراقی در مواکب دو کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۰    
اگرچه نظر ترامپ درمورد مسئله قتل روزنامه نگار سعودی از روز اول دارای بی ثباتی بوده و مدام تغییر کرده است اما او در نهایت به این نتیجه رسیده که منافع واشنگتن و شخص او در همراه شدن با حرکتی است که علیه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۰    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در دانشگاه تهران برگزاری می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۰    
تاثیرات کشته شدن خاشقجی تضعیف جایگاه بین المللی ومنطقه ای عربستان همراه خواهد داشت که این مسئله باعث نگرانی برخی کشورهای شده است، چرا که این موضوع را باعث تقویت جایگاه و قدرت منطقه ای ایران می دانند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۰    
اینفوگرافی خوراکی های ممنوعه برای بوفه مدارس را از اینجا دریافت کنید. پایان پیام/ 534
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۰    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با با تاکید بر نقش و کارکرد اجتماعی مسجد، گفت: باید تلاش کنیم تا مساجد را به کارکرد اولیه آن در صدر اسلام و انقلاب برگردانیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور از ثبت ملی راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان میراث معنوی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان مسئله آبخیزداری را موضوع مهمی خواند و با اشاره به تغییرات اقلیمی؛ کمبود آب شرب و ریزگردها را از جمله تبعات ناشی از تغیییر اقلیم دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
افزایش کپی برداری از آثار هنری چندی است که موجب نگرانی دست اندرکاران عرصه هنر شده. هنرمندان، کارشناسان و متولیان امر با تاکید بر لزوم پیگیری حقوقی معتقدند حل و فصل پرونده قطور کپی آثار هنری عزم ملی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰    
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: ترفند رسانه ای دشمنان انقلاب ایجاد یاس و ناامیدی در بین عموم ملت ایران است تا بتوانند نقشه های شیطانی خود را به پیش ببرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰    
مخالفت مجلس با مستثنی کردن افشانی ، 5 آبان؛ جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی، بررسی برگزاری انتخابات مجلس به صورت استانی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰    
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان به وصول 486 میلیارد تومان از درآمد 853 میلیارد تومانی مصوب استان در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۰    
جلسه هماهنگی آغاز فاز دوم طرح قرآنی بشارت 1452 با حضور نمایندگان مشارکت کنندگان استان تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: انتخاب رویدادهای انقلاب اسلامی برای تحریم ها نشان از عصبانیت استکبار است و اعلام 13 آبان برای تحریم های آمریکا نشانه ضعف بیش از پیش آنها هست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از ارائه فعالیت های فرهنگی و هنری به زوار در مواکب الاتحاد در مرزهای مهران، چذابه، ایلام و شهرهای نجف ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
نمایندگان مجلس ناظران خود در شورای عالی اداری را انتخاب کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۰    
طبق وعده داده شده در روزهای قبل، مابه التفاوت پرداختی زایرانی که در روزهای نخست ثبت نام اربعین حسینی مبالغی بیشتر از 234 هزار و 875 تومان را در سامانه سماح پرداخت کرده بودند، به حساب آنها واریز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۰    
انصاری یکی از نوآوری های دومین همایش ادبیات کودک و مطالعات کودکی را اطلاع رسانی جهانی دانست و گفت: 80 کشور در جریان این همایش قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰    
انتظار فرج، نشانه کمال جویی ماست و دعا برای فرج، گواه عشق ما به عدالت و ایمان و حق است. از زمان امامان معصوم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰    
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، با حضور در مزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدای حادثه تروریستی اهواز، شهدای انفجار تروریستی در حله عراق و شهدای منا ادای احترام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰    
یک تاجر سوری مقیم شهراجدابیا در لیبی به مسجد طیبه که بر اثر بارش باران خسارت دیده بود، کمک کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰    
معاون اول رییس جمهور آذربایجان در مراسم افتتاحیه مسجد امام حسین(ع) که مورد بازسازی قرار گرفته است، شرکت کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰    
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گفت: بیش از 300 دانشجوی دانشگاه های استان امروز 2 آبان ماه برای حضور در پیاده روی اربعین بدرقه می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰    
رییس کل دادگستری استان زنجان آگاهی ائمه جمعه از مشکلات و برنامه های دادگستری حوزه خود را امری مهم و اثر گذار برشمرد و افزود: ما باید از این ظرفیت نهایت استفاده و بهره را ببریم.
  • ۱