پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۶:۱۲Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 8 آبان 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۷    
دبیر اجرایی ستاد اربعین لرستان، گفت: امسال توسط مردم لرستان 11 موکب در کربلا و نجف و یک موکب در منطقه مرزی مهران برای خدمت رسانی به زائران حسینی دایر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۱    
خبرگزاری شبستان: مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم از اسکان بیش از 61 هزار زائر اربعین حسینی در مصلای قدس قم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۱    
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه امروز اتاق فکر دشمنان ما همین استکبار و صهیونیسم هستند، گفت: نقشه از سوی اتاق فکر دشمنان است، ولو مزدوران داخلی آن را اجرا کنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۹    
روز گذشته کره جنوبی از آمریکا خواست تا این کشور را از اجرای تحریم های نفتی علیه ایران معاف کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از مشخص شدن مسیر های راهپیمایی 13 آبان در استان خبردادوگفت: این مراسم در سمنان از میدان سعدی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۴    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل قتل عام راهپیمایان ⁧ اربعین ⁩ حسینی (ع) در کشور ⁧ نیجریه را محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۴    
با حکم حسینعلی قبادی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، احمد پاکتچی به عنوان سرپرست جدید پژوهشکده دانشنامه نگاری معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۲    
کودتا علیه بن لادن در راه است و همه شاهزاده ها بر این باور دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۴    
پس از آنکه حکم دیوان بین المللی دادگستری علیه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل ثبت شد حالا اروپا نیز در حال فشار آوردن به آمریکا در اجرای این حکم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۴    
ایستگاه فضایی بین المللی، آخرین مکانی است که رشد کردن گندم در آن انتظار می رود اما محققان ناسا ماه ها است که این کار را انجام می دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۴    
فرمانده هواناجا، از بکارگیری 90 درصد از تجهیزات هوایی پلیس در ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: پهبادها در بحث کنترل و پایش مرزها و ماموریت های قابل انجام ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، گفت: امسال و در مراسم اربعین حسینی(ع) تنها در بخش حمل و نقل با استفاده از امکانات داخلی حدود 30 میلیارد ریال صرفه جویی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
استاد دانشگاه علامه طباطبایی راهپیمایی زائران اباعبدالله الحسین در مراسم اربعین را موضوعی مهم و مقابله دو تمدن اسلامی و غربی دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
سومین نمایشگاه عکس عاشورایی سرخ و سیاه به رنگ عشق در بافران نایین افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۵    
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی که از(7 تا 13 آبان) نامگذاری شده است، ویژه برنامه های متعددی در استان زنجان اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۵    
معاون اول رئیس جمهوری روز گذشته به نجف رفت و ضمن زیارت حرم حضرت علی (ع) به تلاش برای گسترش مناسبات با عراق پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۲۵    
روز گذشته رسانه ای عربی مدعی شد که وزیر خارجه عربستان تماس سری با تهران حاصل کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۲۵    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: طی هشت روز گذشته به 162 هزار و 228 زائر اربعین حسینی در موکب امام رضا (ع) در کربلا خدمت رسانی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۷:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان از دو روز قبل در استانبول حضور داشت و ضمن شرکت در نشست سه جانبه برنامه های دیگری نیز برگزار کرد و پس از آن راهی پاکستان شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۱    
همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان، کتاب نوحه های ننیز از تولیدات حوزه هنری استان کرمان، روانه ی بازار کتاب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۵    
کتاب تحقیق درباره اربعین حضرت سید الشهدا (ع) یک اثر پژوهشی و تحقیقی است که شهید آیت الله قاضی طباطبایی با آوردن پانزده دلیل ضمن پاسخگویی به شبهات ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۵    
همزمان با پایان یافتن مراسم عظیم اربعین، زائربن برای بازگشت به مرزهای کشورمان به ویژه شلمچه در ترمینال کربلا سردر گم هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۰    
امروز تهران قلب زمین بود، تکه ای جدا مانده از کربلا، خون حسین(ع) می جوشید در رگ های مردمی که بازمانده بودند از زیارت حرم مقدسش ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۷    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اربعین روز تمرین مقاومت در برابر استکباراست .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۷    
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: پس از واقعه عاشورا موضوعی که بسیار مهم به شمار می رود زیارت و عزاداری بود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به اینکه خاصیت اربعین نمایشگری جریان انقلاب کربلا است، گفت:زیارت اربعین نقش بسیار مهمی در انسجام بخشی جمعیت و تشکل شیعه دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۶    
شهر قم همزمان با اربعین حسینی عرق در مأتم و عزاست...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۲    
همزمان با اربعین حسینی تجمع مردم عزادار گیلان در سراسر استان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۲    
همزمان با اربعین حسینی سراسر گیلان غرق در عزا و ماتم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه الیگودرز، بصیرت افزایی را درسی از مکتب عاشورایی دانست و گفت: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۰    
همه آنچه در اربعین می بینی و اثرش بر جانت نقش می بندد از عشق ریشه می گیرد عشقی که باعث شده نبض زمین در کربلا بزند تا این کربلا باشد که حیات را در جان خسته زمین پمپاژ کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۴    
امام جمعه قورچی باشی گفت: هدف شهدای ما چیزی نبود جز هدف سیدالشهدا، امروز همه باید در راه اعتلای مقام شهدا گام بردارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه 25 هزار نفر از نیروهای پلیس تامین امنیت راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) را عهده دار هستند، از ممنوعیت تردد خودرو و موتور سیکلت در مسیر راهپیمایان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۱    
فرمانده پلیس راه کشور یکطرفه کردن مسیر مهران به سمت ایلام مشروط به میزان جریان ترافیکی طی روزهای آتی دانست و گفت: خستگی و خواب آلودگی زائران بخش عمده بروز حوادث طی چند روز گذشته بوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۵    
استاندار ایلام از تردد یک میلیون و 410 هزار نفر از مرز مهران به عتبات عالیات خبر داد و گفت: مجموعه بهداشت و درمان در مرز همه زائران را مورد معاینه قرار می دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۵    
یک زائر اربعین با بیان اینکه اربعین حسینی یک جریان فرهنگی و نماد وحدت برای مسلمانان جهان بشمار می رود، افزود: باید از جریان فرهنگی اربعین حسینی برای وحدت بیشتر مسلمان بهره گیری کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۵    
اینجا کربلا است؛ ما رایت الا جمیلا...قلم را توان توصیف هزاران هزار صحنه زیبا که در روزهای منتهی به اربعین در مسیر کربلا رخ داده را نیست، باید باشی و ببینی. ملائکه در استقبال از زائر به حائر آمده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷    
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بزرگترین امپراتور دل ها امام حسین(علیه السلام) است و اربعین مقدمه ظهور است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷    
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: باید تاکید کنم با عشق و ارادتی که از مردم می بینم، این جاماندگان در واقع دلدادگان اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷    
فرمانده سپاه پاسداران تهران بزرگ گفت: حضور چشمگیر مردم سبب می شود که دشمنان انقلاب از هر گونه تحرکی ناامید شوند، خوشبختانه نیروهای امنیتی نیز در برقراری امنیت این مراسم بسیار کوشا هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۳    
امام صادق(ع) می فرمایند زیارت امام حسین(ع) آدابی دارد که ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۵    
همزمان با سراسر کشور همایش سوگواره جاماندگان از راهپیمایی اربعین حسینی، امروز (8 آبان) در گرگان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۳    
از ساعات اولیه صبح حد فاصل مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان شوش سرشار از شور است، با گذشت ساعات اولیه صبح بر جمعیت مردم افزوده می شود و این حضور تنها با یک نقطه ممکن است آن هم شور حسینی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۵    
از امام صادق(ع) نقل شده است که زائران امام حسین(ع) در روز قیامت چنان کرامتی دارند که ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۳    
چندرسانه ای 1397/8/8 - 10:31 736837 نرده های بین الحرمین، چوب لباسی کوله های خسته شده... دل شکسته را کجا بیاویزم؟ دانلود
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۳    
استاد دانشگاه امام صادق علیه السلام، پیام اربعین را پیام آینده بشریت، پیام نابودیِ همه ظلم و نشانه ظهور دانست و متذکر شد: مسئولین باید بفهمند ایران باید در بزرگترین حرکت بشری سهم عمده داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان گفت:راه پیمائی اربعین امروز نه تنها در بین ما شیعیان بلکه در بین مذاهب مختلف اسلامی و نه تنها مذاهب اسلامی که در بین ادیان الهی از جمله مسیحیت و یهودیت عاشقان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۵    
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا از اجرای محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز در استان ایلام و به ویزه محور ایلام به مهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۵    
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در پیامی به مناسبت اربعین حسینی، تصریح کرد: ابعاد بزرگ و گسترده قیام عاشورا، ندای حق طلبی اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش را تا همیشه تاریخ ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۵    
مراسم عزاداری اربعین حسینی در مسجد موسی بن جعفر(ع) برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۳    
نرده های بین الحرمین، چوب لباسی کوله های خسته شده... دل شکسته را کجا بیاویزم؟
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۳    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی با حضور در شهر مقدس کاظمین، از بخش های مختلف موکب فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۱    
پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور در موکب مهدی موعود (عج) فردوس در شهر کاظمین، از نحوه خدمات دهی و فعالیت های این موکب به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۱    
حجت الاسلام بهاری با بیان اینکه هر جلوه ای از جلوات امام حسین(ع) خود به تنهایی یک قدرت است، گفت: این پذیرایی دولتی نیست بلکه قیام عمومی برای استقبال از زائران حسینی است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۱    
رئیس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین از توزیع 45 میلیون وعده غذایی برای زائران اربعین خبر داد و گفت: هم اکنون موکب ها در اوج خدمات رسانی به زائران هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از صاف بودن هوای شهرهای زیارتی عراق و مرزهای مهران، شلمچه و چذابه در روز اربعین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۱    
پژوهشگر سیره اهل بیت(ع) با اشاره به معارفِ مهدوی زیارت اربعین، گفت: زیارت اربعین تبارشناسی سلسله امامت و ولایت به ویژه مهدویت است و حسینی شدن، حسینی ماندن و مهدی باوری را به زائر می آموزد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۱    
تاریخ پرنشیب و فراز بشر از آغاز، شاهد جنگ ها و برخوردهای خونین و فراوانی بوده که بر سر کسب قدرت و پیروزی میان جناح های درگیر اتفاق افتاده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۱    
مرحوم قاضی طباطبائی پژوهشی مفصل در این باره انجام داده و معتقد است که روایت جابر تا آخر نقل نشده است بلکه بخش پایانی آن قطع شده وگرنه حضور اهل بیت در کربلا و دیدارشان با جابر در زیارت امام حسین علیه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۱    
دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین از برپایی خیمه های قرآنی با مشارکت قاریان ایرانی و عراقی خبر داد و گفت: روایتگری مصور واقعه عاشورا نیز دردستور کار مبلغین اعزامی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۳۷    
امام حسین(ع) به همراه بهترین یارانش در زمین کربلا در خون غلتید تا دین خدا از بین نرود، در این میان اهل بیت(ع) امام به اسارت گرفته شدند اما این اسارت با حکمتی بزرگ همراه بود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۰:۳۱    
با فرارسیدن اربعین حسینی ویژه برنامه ای در آستان امامزاده حسن(ع) برگزار می شود.