سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۵:۲۰Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۲۹    
جشن بهار مهربانی همراه با ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در مساجد و مراکز فرهنگی منطقه 15 برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۹    
داوران بخش داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۷:۴۹    
قیمت هرکیلوگرم گندم 1470 تومان از سوی شورای عالی اقتصاد تعیین شد که نسبت به سال گذشته 170 تومان افزایش نشان می دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۵    
پس از نوسان های شدید در بازار ارز و طلا گویا با سیاست های اعمالی گویا ثبات به این بازار بازگشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۱    
هم زمان با شب 17 ربیع الاول در کربلا، بین الحرمین با 800 تخته فرش برای برپایی مراسم میلاد پیامبر اعظم (ص) مفروش می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۱:۰۹    
نمایش ' چاه ' به کارگردانی عباس ابوالحسنی به جشنواره بین المللی تئاتر کرالای کشور هندوستان دعوت شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۲    
حموله قاچاق اسباب بازی و عدم نظارت دقیق در عرضه و توزیع اسباب بازی را مهمترین مشکلات موجود در حوزه اسباب بازی در داخل کشور دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با سردار غیب پرور بر ضرورت بهره مندی از گستره وسیع جغرافیایی سازمان بسیج در حوزه های مشترک فرهنگی و هنری تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، از اهدای چهار هزار و 500 جلد کتاب به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال به مدارس روستایی آبادان و خرمشهر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۱    
عضو هیئت انتخاب آثار بخش خردسال بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان درباره تفاوت های تئاتر خردسال با تئاتر کودک و نوجوان گفت: تئاتر خردسال که از رده سنی 3 تا 6 سال است .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس پلیس کشور گفت: امروز نیروی انتظامی آمادگی کامل برای مقابله و رویارویی با هر توطئه دشمن را دارد که حادثه دی ماه سال گذشته نمونه ای از آن بود که با همکاری موثر مردم تمامی توطئه های دشمن خنثی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت:کی از مشخصه های اقتصاد دانش بنیان سرعت بخشی بوده که برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی که شعار سال 97 است باید از اقتصاد دانش بنیان عبور کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۱    
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت تدوین پیوست فرهنگی فعالیت های کشاورزی تأکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۱    
استاندار گلستان گفت: با موافقت ستاد مرکزی نماز، بیست و هشتمین اجلاس کشوری نماز در گلستان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۱    
میدی با اشاره به اینکه اولین مرحله توزیع بسته حمایتی خانواده های کم درآمد و اقشار آسیب پذیر از 20 آبان آغاز شده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۰    
جوزپه سمرارو با نمایشی که 12 سال در سراسر جهان اجرا شده است به بیست وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان همدان پا گذاشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۰    
تنی چند از مسئولان فرهنگی و مذهبی خراسان شمالی طی هیئتی از بخش های مختلف نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد در تهران بازدید کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۰    
دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به زودی و در دی ماه سال جاری میزبان شورای معاونین ستاد عالی خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۰    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از راه اندازی دبیرخانه دائمی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی ائمه اطهار(علیهم السلام) در این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۸    
رئیس جمهور در پیامی از یک عمر تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه مدیران عالی و کارشناسان مبرز و مجرب بازنشسته به عنوان فرزندان انقلاب و نظام در سراسر کشور، تقدیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۸    
استاندار کردستان از طرف دستگاه های نظارتی استان به تمامی مدیران اطمینان داد هر دستگاهی که در راستای توسعه استان گام بردارد نباید هیچ خوفی به خود راه دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۸    
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند وحدت و همبستگی است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۸    
دهمین همایش منادیان وحدت با محوریت سادات نبوی شامگاه چهارشنبه (30 آبان) با حضور مسئولان استانی و جمع کثیری از مردم روستای باینچوب در مسجد این روستا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۸    
معاون امور مذهبی نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به جایگاه سادات در جامعه اسلامی گفت: این افراد می توانند اخلاق خوب و سنت پیامبر را در جامعه ترویج و وحدت و همبستگی را بین مردم گسترش دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۸    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ضرورت احتیاج بشر به معرفت ائمه اطهار برای آبادانی دین و دنیای او، بر رآفت در شئون مختلف با تاسی به الگویی چون امام رئوف شیعیان تاکید کرد و درباره شرایط کنونی منطقه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۶    
مسجد مسلم یکی از مساجد منطقه ما است که یکی از ویژگی های این مسجد که شاید به چشم خیلی از نمازگزاران آن هم بیاید این است که کودکان و نوجوانان با سنین مختلف در آن حضور دارند و بزرگترها هم عموما با رویی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۶    
پانزدهمین یادواره عارف نامی کُرد سید بهاءالدین شمس قریشی به عنوان بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور باحضور بی نظیر مردم دیندار سنندجی و میهمانانی از دیگر نقاط کشور در صحن جدید مسجد جامع سنندج برگزار ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۴    
نماینده ولی فقیه در فارس در جمع مسئولان اجرایی استان گفت: ما از مشورت هم فاصله گرفتیم و باید مشورت را زنده کنیم و جای آن در مسجد است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۲    
محمد خزاعی حضور و تاثیرگذاری بین المللی جشنواره فیلم مقاومت بر اساس اهداف استراتژیک ایران را از برنامه های جشنواره دانست که با شناسایی و ارتباط با فیلمسازان همفکر در سراسر جهان محقق می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۳    
نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به لزوم حفط وحدت اسلامی میان مذاهب مختلف گفت: همه مسلمان قرآن کریم را قبول دارند و نقطه اصلی محور وحدت بین تمام مسلمانان است و یکی دیگر از محورهای وحدت خیرخواهی برای ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۳    
سردار نقدی با اشاره به لیست پایان ناپذیر هجمه های دشمن علیه ایران گفت: در حال حاضر 257 شبکه رادیویی تلویزیویی، 200 شبکه فیلم و موسیقی مستهجن و غیره علیه ایران در حال فعالیت هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۳    
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در دیدار فرماندهان سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته بسیج، گفت: اساس شکل گیری بسیج بر تقوا است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۱    
مسجد فرازنده با وجود موقعیت بسیار مناسبش چندان مورد اقبال شهروندان عبوری از مقابل آن نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۱    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که ترکی فیصل برای تبرئه بن سلمان جشن بزرگ و باشکوهی را در نیویورک برگزار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۱    
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه در کشورمان کمبود 80 هزار مسجد داریم، گفت: از 87 هزار مسجد فقط 6 هزار مسجد موقع نماز صبح فعال است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۱    
بشار اسد تاکید کرد: ملت سوریه برای پایان جنگ و بازسازی کشورشان عزم خود را جزم کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۱    
مدیرکل پرورش فکری کودکان ونوجوانان خوزستان، گفت: با توجه به ظرفیت های قومی متعدد در کشور، می توانیم روایتگر قصه های مرتبط با فرهنگ ایرانی نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرزها باشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۱    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر موفقیت ایران در حفظ وحدت میان مسلمانان گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۱    
رئیس نظام مهندسی معدن فارس گفت: خواستن، باور پذیری و تلاش سه شرط اصلی شکوفایی اقتصادی و پیشرفت علمی است و یکی از راه های خودباوری در دنیای امروز، آشنایی با چهره ها برجسته این مرز و بوم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۱    
استاندار خوزستان، از تلاش برای تجهیز کتابخانه های عمومی استان به سامانه آنلاین خبر داد و گفت: 12 کتابخانه عمومی تا پایان سال در این استان به بهره برداری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۱    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شوراها، علاوه برآنکه نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی هستند می توانند به مکانیزیمی برای افزایش کارآمدی و کاستن از بار مسئولیت و تصدی گری دولت تبدیل شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
مراسم تکریم ابوالفضل رضوی و معارفه محمد امید به عنوان معاونت توسعه روستایی و عشایری ریاست جمهوری عصر امروز چهارشنبه (30 آبان ماه) با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رییس جمهوری، برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۱    
استاندار کرمان با ترسیمی از وضعیت موجود دستگاه های اداری، اولویت های کاری خود را اعلام و تاکید کرد: برنامه های بنده بر دو اصل استوار است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۱    
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، با بیان اینکه شاخص های کمی کتابخانه های عمومی اهواز از میانگین استانی پایین تر است، گفت: امیدواریم با احداث این کتابخانه ها سبب تحول فرهنگی در جامعه شویم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۱    
رئیس کل دادگستری استان زنجان خواستار بهره گیری شرکت آب منطقه ای از تکنولوژی و فن آوری های به روز برای شناسایی برداشت های غیرمجاز آب در استان شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی شورای شهر تهران از انتقال دفاتر صورت جلسات انجمن شهر تهران به کتابخانه ملی ایران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۱    
استاندار خوزستان، با بیان اینکه توجه ما در بحث احداث و تجهیز کتابخانه در مناطق محروم، روستایی و کم برخوردار متمرکز شده ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۱    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت توسعه سیاسی و اقتصادی روستا گفت: راهبرد اصلی دولت، حل مسائل روستا است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۹    
همزمان با میلاد نبی رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت، آیین سنتی رقص شمشیر به همت کانون فرهنگی هنری فاتح خیبر در محوطه مسجد جامع جزیره لارک در قلب خلیج فارس برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۷    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، گفت: با همکاری اداره کل امور روستایی استانداری از طریق دهیاری ها تا دو سال آینده همه روستاهای بالای یک هزار نفر دارای کتابخانه عمومی می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۷    
لایحه CFT که از سوی شورای نگهبان تائید نشد قرار است با همکاری دولت، مجلس و شورای نگهبان رفع ابهام و ایراد شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور مردم را هدف اصلی اقدامات ضد ایرانی دشمنان دانست و گفت: در جنگ ها،زیرساخت های حیاتی به اهدافی برای دشمنان تبدیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۷    
مرکز بین المللی تحقیقات نظامی شناسی به همت یکی از فرهیختگان عرصه ادب و فرهنگ در تبریز افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۷    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله احمد خاتمی در مصلی امام خمینی (ره) اقامه می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۷    
خدائیان گفت: از سازمان های بین المللی به خصوص سازمان یونیسف انتظار می رود اقدامات کشور ایران را در زمینه ارتقای حقوق کودکان و نوجوانان به مجامع و مراجع بین المللی و سایر کشورها به خوبی منعکس کند و ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۷    
سند آمایش ملی که از سال 1383 به تصویب هیات وزیران رسیده هنوز نتوانسته تکمیل و بهره برداری شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۷    
ویژه برنامه ماه مجلس در شب میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع)به تبیین سیره فردی و اجتماعی آن بزرگواران می پردازد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۷    
اقدامات فراوانی تاکنون برای توسعه بندر چابهار صورت گرفته است و به تازگی نیز به گفته عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی قرارداد خرید تجهیزات جدید برای بندر چابهار با اروپایی ها بسته شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۷    
همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر گرامی اسلام؛ مدیران مسؤول کانون های فرهنگی هنری فعال استان آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه شایعات در خصوص آماده شدن دستگاه دیپلماسی برای خروج از برجام را تکذیب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
راهکار ضد ایرانی ترامپ برای بن سلمان، ادامه مذاکرات ایران با معارضان سوری، افزایش تبادلات ایران و روسیه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۷    
شهردار منطقه هشت کلانشهر تبریز از تملک، تخریب و آزادسازی املاک محدوده کوچه ارک تبریز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۷    
اجلاسیه نقش احزاب و فعالان سیاسی در کاهش اختلافات مذهبی و حمایت از آرمان فلسطین 2 آذرماه در هتل آزادی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۷    
وزیر امور خارجه به اظهارات امروز ترامپ در تروریست خواندن ملت ایران واکنش نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۷    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: ابتکارات جدیدی در خصوص اس پی وی در حال طراحی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۷    
استاندار خوزستان، حوزه فرهنگ در مساله انتخاب شهردار مغفول مانده است، گفت: در استان 350 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند و شایسته نیست که تنها 70 هزار نفر از این تعداد در کتابخانه های عمومی عضو ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۳    
عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر نقش جمهوری اسلامی در پررنگ کردن وحدت میان شیعه و سنی گفت: شکل گیری گروههای داعش، القاعده و طالبان نتیجه سیاست تفرقه افکنی استکبار جهانی میان مسلمانان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۳    
معاون وزیر کشور با بیان اینکه گلایه ای که مردم دارند فاصله مردم و مسئولان است؛ گفت: از استاندار می خواهیم دیدارهای منظم به همراه مدیران تاثیرگذار در مناطق داشته باشند تا مشکلات مردم در کوتاه ترین ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۳    
در یک قرن اخیر، جهان اسلام شرایط بسیار ویژه ای را تجربه می کند، با توجه به شرایط حاکم بر جهان و دنیای اسلام، وحدت اسلامی در این برهه به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
محسن مرتضایی فر طی حکمی از سوی رییس دفتر رییس جمهوری به عنوان معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهوری منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
با توجه به نقشی که بورس در رشد اقتصادی کشورها ایفا می کند برنامه ریزی هایی برای توسعه این بازار صورت گرفته است و به تازگی نیز برای توسعه بورس کشورمان قرار شده است تا صندوق املاک وارد این بازار شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
وزارت راه و شهرسازی در دوران صدارت عباس آخوندی نتوانست پروژه مسکن مهر را به اتمام برساند و حالا این پروژه در انتظار عملکرد وزیر جدید این وزارتخانه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی مشهد گفت: میزان علاقه مندی به کتاب و کتابخوانی در مشهد رشدی بیش از 60 درصدی داشته است و این عدد از میانگین 35 درصدی استان 25 درصد بیشتر بوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
زندگی امروزی دیگر جمع شدن دور کرسی و قصه گویی مادر بزرگ را به خود ندیده است، امروز پدر و مادرها با نوار و سی دی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
پاک آئین گفت: سالانه 27 میلیون گردشگر به مشهد سفر می کنند که از این تعداد سه میلیون را گردشگران خارجی تشکیل می دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
در پی محکومیت قاچاقچیان گوشی های موبایلی که به دلیل قاچاق از سطح بازار جمع آوری شده بود هفته آینده به دست فروشنده ها می رسد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۱    
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس گفت: فقه سلوک؛ فقه رفتارها، هنجارها، فرهنگ ها، حقوق، اخلاق و آداب و معاشرت است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به اینکه دیابت یک بیماری است که سیستم های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: دیابت نوع دوم در دهه اخیر افزایش چشمگیری داشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۱    
وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به اینکه نظام سرمایه داری با تمام توطئه ها علیه اسلام در تلاش است تا خود را از فروپاشی حفظ کند، گفت: منشا این فروپاشی در مقالات انقلاب اسلامی و خون شهدا بیان شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۱    
حجت الاسلام بخت آور گفت: از نظر فقه و قرآن سیر در روی زمین و استفاده از تجربیات مثبت و منفی اقوام گذشته مورد تاکید قرار گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور، گفت: در راستای تقویت حوزه کتاب و کتابخوانی نشست تخصصی آینده نگاری در حوزه کتاب و کتابخوانی در کتابخانه فردوسی مشهد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۱    
استاندار سابق کرمان با بیان نکاتی و ابراز رضایت از انجام وظیفه در حد بضاعت، از شایعات پس از انجام مسئولیت هم گله کرد و گفت: مگر جای کسی را تنگ کرده بودم که اینگونه رفتار کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۱    
کتابخانه موسسه آینده روشن با رویکرد تخصصی مهدویت و دارا بودن بیش از 10 هزار عنوان جلد کتاب مهدوی به محققان و علاقمندان به مباحث خدمات رسانی می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۱    
شبکه های مختلف رادیویی همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت، ویژه برنامه های مختلف و متنوعی را به روی آنتن می برند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۱    
فرماندهی انتظامی استان البرز در آئین افتتاحیه کشفیات نیروی انتظامی گفت: 82 سارق در جریان طرح ضربتی 24 ساعته در البرز دستگیر شدند که در جریانات این کشفیات 400 کیلوگرم مواد مخدر ضبط شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۱    
هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره با نشست هایی به استقبال آخرین ماه از پاییز می رود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۱    
مدیر کل امور سیاسی و امنیتی وزارت امور خارجه فرانسه و معاون وزیر امور خارجه کشورمان امروز در تهران با یکدیگر دیدار کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف این نشست ها در مرحله نخست تثبیت اشتغال موجود بوده، زیرا که تثبیت اشتغال از ایجاد اشتغال جدید مهم تر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۱    
سود مالی 96 شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت از فردا به مبلغ 175 هزار تومان به حساب مددجویان کمیته امداد و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۱    
با آغاز جشن های بهار مهربانی همزمان با اعیاد میلاد پیامبر(ص) شهروندان تهرانی می توانند در فضایی با نشاط از برنامه های موسیقایی هنری و سرگرمی این جشن ها بهره ببرند که از جمله این برنامه ها اجرای 1000 ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که وزیر امور خارجه امروز برای شرکت در کنفرانس سالانه گفت وگوهای مدیترانه ای عازم ایتالیا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: تمامی افرادی که ثبت نام حج تمتع دارند و مربوط به هر سالی که باشد نیاز است تا اطلاعاتشان را بازبینی و اصلاح نمایند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به توطئه های دشمن در زمینه مسائل فرهنگی گفت: در این راستا نیازمند اتحاد و همگرایی میان همه ظرفیت های فرهنگی استان هستیم و باید تلاش جدی صورت گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان از سال 90 تا کنون در مجموع 3272 حلقه چاه غیرمجاز پرشده است که موجب جلوگیری از اضافه برداشت 188 میلیون مترمکعب آب شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
ترکیه،واشنگتن را متهم به تلاش برای بستن چشم های خود به روی قتل جمال خاشقجی ،روزنامه نگار منتقد سعودی در استانبول کرد و اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مورد این مسئله را مضحک دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: چهارمین اجلاسیه استانی نماز با حضور ائمه جماعات استان قم در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار می شود که می تواند تاثیرگذاری های بسیاری در حوزه نماز داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
آیت الله نوری همدانی بیان داشت: باید به گونه ای رفتار شود که مردم به نماز اقبال پیدا کنند و کار خود را تعطیل کرده و به اقامه نماز بپردازند، اما متاسفانه در عمل شاهد این مسائل نیستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
عضو حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر سیاستهای جمهوری اسلامی در حفظ وحدت میان کشورهای اسلامی گفت: ایران به حمایت از اهل سنت در کشورهای اسلامی اعتقاد دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۱    
طی مراسمی با حضور جمعی از فرهیختگان هنری استان قم، سید مهدی سیدین نیا به عنوان سرپرست جدید حوزه هنری استان قم معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۱    
وزیر اقتصاد و امور دارایی پس از رای اعتماد از مجلس در تشریح برنامه هایش از آماده سازی بسته مقابله با تحریم های آمریکا از سوی این وزارتخانه خبر داده بود که در راستای این برنامه قرار است اتاق مدیریت ...