سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۶:۲۴Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 2 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 3 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 4 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 5 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 6 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 7 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 8 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 9 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 10 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 11 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 12 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 13 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 14 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 15 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 16 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 17 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 18 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 19 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 20 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 21 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 22 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 23 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 24 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 25 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 26 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 27 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 28 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 29 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۴    
رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی ثابت کرد که در پرتو ولایت ولی فقیه یک حقیقت واحد هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۹    
رییس جمیعت هلال احمر شهرستان چالدران گفت: با تلاش عوامل امدادی جمیعت هلال احمر و راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالدران 60 خودروی گرفتار در برف رها سازی و نجات داده شدند .
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۴    
شهرداری زنجان با هدف پاسداشت فرهنگ امانت داری، المان مرحوم حسن نعلچگر را در یکی از میادین سطح شهر زنجان نصب می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۲    
وزیر جدید راه و شهرسازی اعلام کرده که بر خلاف خواست برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تسهیلات مسکن افزایش نمی یابد اما این وزارتخانه در تلاش است که 400 هزار واحد جدید برای مردم بسازد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۲    
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارندگی در مناطقی از شمال غرب طی بعدازظهر دوشنبه ( 3 دی) گفت: امروز ( 1 دی) در شرق مازندران، گلستان، شمال خراسان شمالی، جنوب خراسان رضوی، ارتفاعات شمال شرق سمنان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۶    
روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در پی انتشار مطلبی درخصوص کشف امامزاده جوابیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۰    
مروارید گفت: رویکرد الهیات تطبیقی به قرآن بسیار حائز اهمیت است این که ما قرآن را چگونه بفهمیم و چگونه بخوانیم که تنها برای شیعیان و مسلمانان قابل فهم نباشد بلکه برای انسان قابل فهم باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰    
برخی از شرکت های بین المللی معتقدند که آمریکا هرگونه امکان برای صادرات مواد غذایی آن ها به ایران را غیر ممکن کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۲    
فشار آمریکا برای ممنوع شدن پرواز هواپیماهای ماهان این بار آلمان را هم مغلوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۴    
صفحه رسمی فارسی زبان باشگاه آ اس رم ایتالیا در اقدامی جالب با انتشار پیامی شب یلدا را به ایرانیان تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰    
آیت الله محمدی گفت: بقا و توسعه هر کشوری در گرو وجود امنیت داخلی است چراکه مردم جامعه از ناامنی متضرر می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در هشت ماه گذشته 8 میلیون تن کالا جابجا شده است، گفت: در استان همدان سالانه 12 میلیون تن کالا جابجا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۰۸    
اسلامی گفت: راه آهن قزوین- رشت با حضور رئیس جمهور اسفند ماه به بهره برداری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۷    
شاید کمتر جوان و نوجوانی و حتی بزرگسالی در منطقه خبابان مختاری و میدان راه آهن باش که ام مسجد توحید و فعالیت های آن را نشنیده باشد و از آن خاطره ای نداشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۷    
اینجا هنوز هم بوی حضور آیت الله طالقانی می آید اصلا اگر ندانی که او اینجا هم بوده است باز انگار از در و دیوار این خانه خدا مشخص است که او روزگاری اینجا بوده است انگار همین حالا هم دارد صدایش به گوش ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۷    
خیابان سپهبد قرنی نرسیده به پل کریمخان این نشانی است که به عکاس خبرگزاری داده ام تا برای تهیه گزارش از مسجد الرحمن همراهی ام کند اما او این مسجد را نیافته است پس با او تماس می گیرم و می گویم دقت کن ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۷    
مسجد شیشه از جمله مساجد قدیمی منطقه 11 است این مسجد در طول سال، فعالیت های بسیار متنوع و گسترده ای را با همراهی کودکان و نوجوانان انجام می دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۷    
مردم شیراز در شب یلدا که به آن شب چله می گویند دور هم جمع شدند و تا پاسی از شب به قصه و خاطره گفتن می گذرانند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۷    
امام جمعه فریدونشهر گفت: اگر ائمه جمعه دولتی بودند روی صحبت از حقوق های نجومی را نداشتند و حقوق ائمه جمعه در سراسر کشور کمتر از یک میلیون تومان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۷    
امام جمعه موقت گلپایگان گفت: مجلس برای این نماینده جلسه علنی و غیر علنی تشکیل می دهد اما برای چهار دانش آموز سیستانی که مظلومانه سوختند جلسه ای تشکیل ندادند و وزیر آموزش و پرورش را احضار نکرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۷    
ارجمند درباره نقش مراسم آیینی و سنتی در گسترش صله رحم در جامعه، گفت: همنشینی و جویا شدن از حال هم و صله رحم یکی از دستاوردهای مراسم آیینی نظیر شب یلدا است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۷    
سردار جعفری گفت: بزرگترین هنر انقلاب به فرموده مقام معظم رهبری این است که توانست جوانانی را تربیت کند که در دنیای مادی آلوده انسان هایی با عشق راستین تربیت کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۷    
مردم منطقه جنوب کرمان هم مانند سایر نقاط کشور سنت باستانی یلدا را از پیشینیان خود به یادگار دارند و این شب را دور هم سپری می کنند
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۷    
سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شهروندان تهرانی بهترین هوای پاییزی 4 سال اخیر را امسال تنفس کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۷    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه ( 1 دی) فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان های واقع در شمال شرق، شرق، مرکز، شرق مازندران ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۷    
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره صراط تا 22 بهمن، برگزاری همایش ملی فرهنگ دفاعی امنیتی بر اساس آموزه های مهدوی ، تقدیر از پژوهشگران برتر مهدوی و آغاز ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۷    
سومین یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین و چله نشینی خانواده شهدا با فرمانده کل سپاه در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۴    
خطیب جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه تلاش بسیاری از طرف دشمنان در سال 88 شد که نظام را ساقط کنند ولی موفق نشدند، گفت: برای خنثی کردن توطئه های آمریکای خبیث باید توجه به فرمایش رهبری مدنظر همه قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بوشهر در خطبه های نمازجمعه با تصریح بر اینکه فروپاشی آمریکا نزدیک است و این یک وعده الهی است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۳    
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه همراهی عربستان با آمریکا ظلم به دین و ارزش های اسلامی است، گفت: آمریکا قدرت اداره کشور خود برای تامین نیازها و رفع مشکلات را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۳    
در سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به شهرستان آران و بیدگل، 5 پروژه آموزشی و ورزشی خیّر ساز کلنگ زنی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۳    
انتظار در عمل است که معنا می یابد و می تواند کارکردهایی که برای آن بیان شده ازجمله زمینه سازی برای ظهور و روی کار آمدن حکومت صالحان، ریشه کَن کردن ظلم و اقامه عدالت در سطح جهانی را داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۳    
خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسئولان نباید با تصمیمات عجولانه خود بر مشکلات مردم اضافه کنند، گفت: اکنون استان چهارمحال و بختیاری در همه شهرستان ها با مشکل آب مواجه است و باید با یک تصمیم صحیح و همه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۳    
آیت الله رحیمی گفت: نظارت بیشتر دولت بر روی حمل و نقل کشور ضروری است، نوسازی ناوگان حمل و نقل از وظایف دولت بوده و خودروسازان باید در این زمینه همکاری کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۳    
سه پروژه آموزشی و ورزشی با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد ریال با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان آران و بیدگل به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۳    
نماینده ولی فقیه در استان البرز بازخوانی سخنان رهبر انقلاب را در خصوص حماسه 9 دی مهم خواند و گفت: دستاوردهای چهل ساله انقلاب باید تبیین شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۳    
نماینده ولی فقیه در خوزستان، رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان شرکت های نیشکر هفت تپه و گروه ملی از سوی مسئولان استان را ضروری دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی خط ریلی چهارمحال و بختیاری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: بر اساس لایحه بودجه سال 98 اعتبارات توسعه راه های روستایی در قالب ردیف ملی به استان ها اختصاص می یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۳    
استاندار چهارمحال و بختیاری بر جذب به موقع اعتبارات توسط دستگاه های استان تاکید کرد و گفت: باید با جذب اعتبارات و واگذاری طرح ها به بخش خصوصی یا نهادهای خیریه پروژه های نیمه کاره استان به زودی تکمیل ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۳    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: افزودن ویتامین D علاوه بر آهن و اسید فولیک در اولویت برنامه ها است و بزودی اجرایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۳    
امام جمعه جیرفت گفت :چهار عمل شرب خمر ،قمار بازی، بت پرستی و شرط بندی اعمال شیطانی هستند و بسیاری از گناهان و معصیت ها، ریشه در این چهار عمل زشت دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۳    
بطحایی گفت: من و شخص رئیس جمهور به طور جدی پیگیر هستیم تا ظرف دو سال آینده حداقل در استان سیستان و بلوچستان که جزو استان های محروم کشور به شمار می رود وسایل گرمایشی را تجهیز کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۳    
شمس الدین با بیان اینکه امروزه فتنه ها و شرارت های فراوانی امت اسلامی را تهدید می کند خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا با ایجاد فتنه های گوناگون امت اسلامی را به زانو درآورند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: خروج نیروهای آمریکایی از خاک سوریه یک پیروزی بزرگ برای محور مقاومت بوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۳    
وزیر آموزش و پرورش به منظور ابراز همدردی با خانواده جانباختگان حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه وارد زاهدان شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام راشد نوری گفت: با خوشبینی و اعتماد دولتمردان و مسئولان به وعده های دروغین و سرگرم کننده اروپایی ها نقشه آمریکا تکمیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: پیشنهاد می کنیم بجای این استیضاحاتی که ثمره عملی برای ملت ندارد نمایندگان مجلس با ارائه طرح های اقتصادی کارشناسی شده و موثر در این غوغا و بحران ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۳    
آیت الله شاهچراغی یلدا را شب صله رحم و زمانی برای تجلیل از بزرگان فامیل و خانواده دانست و گفت: این امر سنتی پسندیده و باید گرامی داشته شود از سوی دیگر باید تلاش کنیم که یلدا برایمان شبی پر از اسراف و ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۳    
فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: با داشتن نگاه اخروی به مسئولیت، ضریب امنیتی جامعه بیشتر شده و بداخلاقی سیاسی کم می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۳    
آیت الله نورمفیدی به موضوع اختصاص بودجه 15 درصدی دولت برای ساخت راه آهن گرگان به مشهد اشاره کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۳    
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه باید احتکار و گرانی های موجود در بازار رصد شود، گفت: باید خرید و فروش ها در بازار تنظیم شده تا به مردم ظلم نشود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۳    
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به لزوم انسجام بین مردم و مسئولان و انسجام بین مردم و مردم، گفت: ملت ایران با این شجاعت و با این رهبری قابل تحریم نیست ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۲    
ماموستا خدایی، با اشاره به اهمیت سبقت گرفتن در کارهای خیر گفت: مسلمانان برای سعادت دنیا و آخرت خود تمام توان خویش را در سبقت کارهای خیر به کار ببرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
معاون سیاسی وزیر خارجه که در سفر دوره ای در اروپا به سر می برد به مسکو رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
امام جمعه میناب با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی و عدم حضور در میناب، گفت:از سفرهای مسئولان به استان تنها صدای بالگرد آنها سهم مردم میناب است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۲    
خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه دینداری ما در بحث مال و حق الناس ضعیف شده، بر لزوم توجه به نقشه های دشمن در گسترش نارضایتی میان مردم تاکید کرد .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: مسئولان در هر مقام و جایگاهی که قرار دارند باید نسبت به سمت خود متعهد و مقید بوده و رسیدگی به خواسته ها و مطالبات مردم از مهم ترین دغدغه های آن ها ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۲    
امام جمعه شهر چوار، گفت: مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهریورماه امسال در زمینه رفتار اروپایی های و وعده های آنان توجه کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۲    
امام جمعه زنجان با اشاره به جنگ روانی دشمن از طریق تحریم های اقتصادی در کشور گفت: عدم نظارت در داخل کشور هم به بسیاری از این مشکلات دامن زده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با نظر بر اهمیت هزار و 376 کیلومتر راه در استان البرز گفت: به منظور ارائه خدمات در راهداری با حضور وزیر راه و شهرسازی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۲    
خودروسازی سایپا اعلام کرد که مانند ایران خودرو قیمت محصولات خودرو افزایش نداده و تابع تصمیم سازمان حمایت از مصرف کننده در این زمینه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام خبر دستورالعمل تقویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تقویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت جدی در دستور کار است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۲    
خطیب موقت نماز جمعه تهران خطاب به مسئولان کشوری گفت: امروز دشمن در آمریکا اتاق جنگ برای ما ترتیب داده است و ما هم باید در ایران اتاق جنگ اقتصادی را به راه بیاندازیم تا با دشمن مقابله کنیم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۲    
حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه روانشناسی اسلامی از رشته های با سابقه علوم انسانی اسلامی است، گفت: این رشته سهل تر از سایر رشته ها راه خودش را برای بهره گیری روشمند از منابع دینی پیدا کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۲    
استاد فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران با بیان اینکه روان شناسی اسلامی اگر بخواهد تحقق پیدا کند از جنس تاسیس است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۲    
حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با بصیرت و فهم عمیق از انقلاب و دین به میدان آمدند و توطئه های دشمنان را خنثی کردند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۲    
دومین جشنواره منطقه ای هوره و سیاچه مانه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان حوزه موسیقی سنتی و فولکور منطقه غرب کشور و استقبال بی نظیر مردم فرهنگ دوست و هنرپرور کامیاران در سالن ورزشی استقلال این شهرستان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۲    
رئوفی گفت: ظرفیت و پتانسیل موجود در مراکز آموزش علمی کاربردی امکان تربیت دانش آموختگانی کارآفرین و کاردان را فراهم آورده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۲    
با حضور وزیر راه شهرسازی طرح زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده ای در قزوین افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۰    
یک طنز پرداز معتقد است آن چه امروز در رسانه ها به عنوان طنز مطرح می شود در واقع از زیر مجموعه های شوخ طبعی است که می توان آن ها را در قالب کمدی و فکاهی تعریف کرد .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰    
حجت الاسلام پژمانفر گفت:در مجلس نهم تلاش های بسیاری درباره موضوع رسانه شده است، اما با توجه به نظام بخش بودن موضوع رسانه و توجه و ضرورت کافی به آن اجرا نشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰    
بازیگر سینما و تلویزیون درباره سریالی که به تازگی مشغول ایفای نقش در آن است گفت: مهران مدیری با وسواس تمام مشغول ساخت سریال هیولا است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰    
نظری گفت: هدف از بزرگنمایی و تبلیغات نادرست دشمن این است که مردم جهان نتوانند جایگاه رفیع انقلاب اسلامی را به درستی درک کنند؛ جشنواره ابوذر فضای مناسبی برای تحقق مهار تبلیغی دشمن دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰    
میرزائی گفت: نهادینه کردن ارزش های نظام و انتقال آن ها به نسل بعدی از مهم ترین وظایف رسانه ها می باشد و جشنواره رسانه ای ابوذر می تواند از سطح استانی به سطح ملی و بین المللی نیز ارتقا یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰    
ابراهیمی ترکمان گفت: از تجربیاتی که در زمینه گفت و گوی ادیان داشتیم بهره بردیم تا بحث گفت و گوهای فرهنگی را آغاز کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰    
یک طنز پرداز با بیان این که زرویی نصرآباد یکی از کسانی است که نقیضه ها را هوشمندانه وارد ادبیات طنز ایران کرد، گفت: فکر می کنم مهمترین کار این طنز پرداز نقیضه نویسی بر تذکره ها بود،
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
روزنامه ها که زمانی شاهرگ های خبری جامعه و مردم بودند امروز خود با مشکلات فراوانی روبرو هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
هندبوک روان درمانی پویشی برای اختلالات سطحی شخصیت برای استادان و دانشجویان رشته های روانشناسی، مشاوره و روانپزشکی مفید است اما به کارگیری روش های درمانی آن، بدون نظارت متخصصان روانشناسی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
وحدت حوزه و دانشگاه در 40 سال گذشته بیشتر شعاری بوده است تا این که در عمل شاهد خروجی چندان قابل اعتنا و قابل دفاعی در این باره باشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۰    
آهنگساز گروه آوید از اجرای تک نوازی متفاوت این گروه در هنرسرای خورشید خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۰    
حجت الاسلام حیدری تاکید کرد: طولانی ترین شب سال فرصتی مغتنم برای فکر کردن به طولانی ترین غیبت مهر گیتی و جهان هستی و انجام اعمالی برای ایجاد ارتباط و انس با حضرت حجت (عج) است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
مسئول اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه دهان ما باید مسیر تلاوت قرآن باشد، خاطرنشان کرد: باید فضل، رحمت و رضوان الهی را در نماز از خدا بخواهیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
نماینده مردم اسفرین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ناشناخته بودن برخی از گیاهان دارویی منطقه و خواص آن به صورت علمی، نیاز است که اطلس گیاهان دارویی استان تهیه شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان گفت: کاهش چشمگیر مدت زمان خاموشی ها با برنامه توسعه و توسعه استفاده از نصب پنل های خورشیدی تولید برق در کلیه ساختمان های اداری شرکت و نصب پنل ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۰    
سلاح ورزی درباره واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی گفت: از 76 هزار طرح نیمه تمام در کشور کمتر از 6 هزار طرح به بخش خصوصی واگذار شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۰    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حفاظت هواپیمایی کشور گفت: آموزش های ما طبق کنوانسیون های بین المللی است و بسیاری از کشورها به دنبال استفاده از تجربیات ما هستند و در بحث امنیت پرواز هر کشوری مستقل عمل ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۰    
مدیر اداره قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات انقلاب اسلامی به عنوان یادگار حضرت امام و شهدا اشاره و اضافه کرد: خدمات صورت گرفته در کشور از نعمت های انقلاب اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۰    
خادمی از توزیع 200 بسته یلدایی بین تعدادی از نیازمندان این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۴:۰۹    
استاد کزازی، گفت: یکی از نازش ها و سرافرازش های ما که به پاس آن در جهان سربرمی افزاریم این است که نخستین سروده آیینی جهان، گاهان زرتشت است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۱:۴۹    
آیت الله علما، با بیان اینکه قدرت های بزرگ در مقابل منطق ما خاضع و خاشع هستند، گفت: عزت امروز جهان اسلام را مرهون اهداف بلند توحیدی و هدایت گر امامان معصوم هستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۱:۱۹    
رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت: راه حل مشکلات اقتصادی، حمایت از مصرف تولیدات با کیفیت بومی در کشور است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۰:۳۰    
حجت الاسلام جعفری، گفت: مقالات ارسالی به همایش ملی علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در آینه ادبیات تعلیمی نسبت به سال های قبل به لحاظ کیفی کارهای برجسته و ممتازی هستند.