سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۳۹Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 دی 1397 خبرگزاری شبستان 2 دی 1397 خبرگزاری شبستان 3 دی 1397 خبرگزاری شبستان 4 دی 1397 خبرگزاری شبستان 5 دی 1397 خبرگزاری شبستان 6 دی 1397 خبرگزاری شبستان 7 دی 1397 خبرگزاری شبستان 8 دی 1397 خبرگزاری شبستان 9 دی 1397 خبرگزاری شبستان 10 دی 1397 خبرگزاری شبستان 11 دی 1397 خبرگزاری شبستان 12 دی 1397 خبرگزاری شبستان 13 دی 1397 خبرگزاری شبستان 14 دی 1397 خبرگزاری شبستان 15 دی 1397 خبرگزاری شبستان 16 دی 1397 خبرگزاری شبستان 17 دی 1397 خبرگزاری شبستان 18 دی 1397 خبرگزاری شبستان 19 دی 1397 خبرگزاری شبستان 20 دی 1397 خبرگزاری شبستان 21 دی 1397 خبرگزاری شبستان 22 دی 1397 خبرگزاری شبستان 23 دی 1397 خبرگزاری شبستان 24 دی 1397 خبرگزاری شبستان 25 دی 1397 خبرگزاری شبستان 26 دی 1397 خبرگزاری شبستان 27 دی 1397 خبرگزاری شبستان 28 دی 1397 خبرگزاری شبستان 29 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۴    
مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی پس از 11 روز بازداشت در آمریکا بدون طرح هیچ اتهامی از زندان آزاد شد و به خانواده اش در واشنگتن پیوست.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۷    
آیین اختتامیه دهمین جشنواره فارابی، هفتم بهمن برگزار و از 17 اثر برتر علوم انسانی و اسلامی تقدیر می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۸    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برپایی بزرگ ترین سفره نذری در پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی با هدف رونق گردشگری مذهبی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۶    
مرکز پژوهش های مجلس با بررسی بند (م) تبصره (5) لایحه بودجه سال 98، پیشنهاد کرده که این بند به نحوی تغییر کند که بر اعطای مجوز قانونی به بانک مرکزی در زمینه عملیات بازار باز تصریح داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۴    
نوروزی لایحه بودجه سال 98 شهرداری اصفهان را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد و از افزایش 25 درصدی بودجه جاری، افزایش 42 درصدی بودجه عمرانی و افزایش 37 درصدی در کل بودجه سال آینده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۴    
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز برای دومین بار لایحه پالرمو را در کمیسیون امنیتی سیاسی این مجمع مورد بررسی قرار دادند که این موضوع به جمع بندی نرسید و قرار شد در جلسه شنبه ششم بهمن ماه مجمع بررسی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۸    
عزت الله علیزاده از افزایش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر نسبت به سال گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۰    
محمدور گفت: گسترش کسب و کار فرهنگی در جامعه ی کنونی به یک اضطرار تبدیل شده و ایجاد گذر فرهنگ و هنر طرحی تازه برای گسترش فضای کسب و کار در این حوزه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد: در راستای اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت این نهاد اقدام به ارائه تسهیلات مالی نموده ایم که نتیجه آن خودکفایی بیش از یک هزار و ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۱    
حجت الاسلام صفری گرایی گفت: در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر 65 مبلغ از استان قم و یکصد مبلغ از استان فارس به مناطق مختلف در سطح استان فارس اعزام خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
کرسی علمی- ترویجی روش شناسی کلام سیاسی با تاکید بر کلام سیاسی آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) با ارائه محسن مهاجرنیا برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عناوین ایام الله چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۱    
پیشکسوت قرآنی خوزستان، بر لحاظ کردن شرط حفظ قرآن کریم به عنوان یکی از شروط فارغ التحصیلی حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: کاهش بودجه قرآنی از جمله عوامل آسیب زننده به فعالیت های قرآنی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۱    
فرمانی از توقیف 111 دستگاه تجهیزات بازی غیر استاندارد در استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
جلسه شورای عالی کار امروز به ادامه بررسی افزایش حق مسکن کارگران که در جلسه 23 دی ماه این شورا مورد بررسی قرار گرفته بود و نتایجی از آن حاصل نشد اختصاص دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۰    
کی روش گفت: مهمترین هدف من این است که بتوانیم برای کشور ایران کسب اعتبار کنیم و باعث نگاهی مهربانتر و متفاوت تر نسبت به ایران ایجاد کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۰    
کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل 98-97 را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۰    
معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: نخستین مینی بوس ویژه معلولان در این شهر راه اندازی و با اضافه شدن آن به ناوگان عمومی، تردد معلولان آسان می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۰    
نورمحمدی ، از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری قرآن و عترت تا دهم بهمن ماه سالجاری خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۰    
آیت الله سعیدی گفت: لبیک به ندای مقام معظم رهبری با جامع نگری، شجاعت و همدلی مردم و مسئولان محقق می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۰    
طباطبایی نسب، بابیان اینکه 16 هزار تشکل جهادی در بخش های مختلف کشاورزی کشور فعال است، گفت: این ظرفیت به توسعه خدمات بیشتر جامعه منتهی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۰    
گوهری راد با بیان اینکه شوراهای آموزش تا کنون 503 مصوبه در استان و بین شهرستان و اداره کل آموزش و پرورش داشته است، گفت: 87 درصد این مصوبات اجرایی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۰    
حبیبی گفت: قزوین در نیمه نخست امسال 65 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی جذب کرده و در ردیف پنج استان برتر کشور قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۰    
آشناگر، هدف از ایجادفرقه ها و نحله های انحرافی ، را دین ستیزی عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۰    
ادیانی راد با اشاره به اینکه بحث حامل های انرژی مربوط به تبصره 14 بودجه است، گفت: تصمیم گیری در مورد حامل های انرژی تصمیم ملی است که باید دولت نیز به میدان بیاید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۰    
حجت الاسلام تقی زاده گفت: تلاقی دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرصتی برای تبیین ریشه های فاطمی انقلاب اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۵۷    
استاندار خوزستان، با بیان اینکه در حوزه فرهنگ باید برنامه ها را متناسب با شرایط فرهنگی و ذائقه جامعه و با توجه به ظرفیت ها بومی سازی کنیم، گفت: نباید از فرهنگ غفلت کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۷    
یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت:با مصوبه کمیسیون قضایی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی با درخواست مادر تابعیت جمهوری اسلامی ایران اعطا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۷    
فتاح با بیان اینکه جنس کار جهادی از طلای ناب است گفت: جنس کار جهادی متفاوت است آن را دولتی، پولی و حجمی نکنید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۷    
یکتا گفت: گروه جهادی دایم، مستمر و تخصصی در کشور کم داریم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۷    
کمر روستا گفت: تعداد 43 هزار و 951 طرح را گروه جهادی در مناطق محروم عملیاتی کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۷    
جوادی با اشاره به جایگاه فیلک کوتاه ریگا گفت: جشنوراه دانشجویی ریگا به عنوان برندی برای فیلم هایی دانشجویی در سطح ملی برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۷    
نگاهم می کند شکلی که انگار دوست دارد بیشتر به مسجد برود اما نمی تواند ... می گوید "دوست دارم فرزندانم مسجدی باشند"
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۷    
رحیمی گفت: کشور به دلیل اعمال تحریم ها و برخی فشارهای بین المللی در شرایط خاصی است و برای مدیریت در این شرایط باید تدابیر و سیاست های ویژه ای اندیشید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: با مدیریت جوان ترین استاندار کشور در گیلان و به پشتوانه موفقیتش در اجرای طرح های مرتبط با جوانان، می توان نسبت به اجرای طرح هزار روستا و هزار ورزشگاه در استان خوشبین بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۷    
سروستانی، بر لزوم تشکیل و افزایش گروه های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سطح این شهرستان تاکید کرد و گفت: دستگاه نظامی و قضایی نیز باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۵    
تیم ملی ایران با شکست عمان، آماده رویارویی با تیم چین شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۵    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98گفت:کمیسیون تلفیق مصوب کرد که درآمدهای مالیاتی آستان قدس رضوی برای برقراری عدالت آموزشی در کشور در سال 98اختصاص یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه سد تنگ سرخ یکی از مهم ترین و حیاتی ترین پروژه های استان است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خامه یار گفت: جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را یک پروژه استعماری می داند نه پروژه قومیتی و سرزمینی.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۵    
قدومی گفت:تشکیلات خودگردان به ریاست محمود عباس نه تنها بسیاری از عملیات های ضد اشغالگری را بی اثر ساخت که فرزندان سلحشور این مرز و بوم را نیز دستگیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۵    
نعیم آبادی با بیان اینکه رسانه ها باید برای نهادینه کردن فرهنگ نقدپذیری قلم فرسایی کنند، گفت: مسئولی که از انتقاد بدش می آید باید خودش را اصلاح کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیگر نباید به دنبال آموزش تولید یقه سفید باشیم، بلکه باید نظام آموزشی با نیازهای امروز جامعه منطبق شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۴    
خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: دوره آموزشی 600 نفری یاوران نماز ویژه اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد با موضوع شیوه های دعوت به نماز در استان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۵    
سردار گودرزی از توقیف 2 دستگاه خودرو و کشف 300 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 نفر قاچاقچی در شیراز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۵    
مدیران مجموعه شهرداری شیراز در طول هفته اول بهمن ماه، همه روزه از ساعت 10 تا 11 از طریق سامانه 137 شهرداری پاسخگوی همشهریان هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۵    
امیری از استقرار کیوسک های فروش الکترونیکی بلیت در اماکن شاخص گردشگری استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۳    
مترجم ونزوئلایی با اعلام خبر اتمام ترجمه شاهنامه به زبان اسپانیولی گفت: شاهنامه دنیایی روزآمد دارد که مخاطب اسپانیولی زبان با آن ارتباط برقرار می کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۴    
جلسه شورای مدیران بنیاد رودکی با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۴    
شفیعی گفت: شهرستان خوسف رتبه دهم اعتبارات استانی، در بین 11 شهرستان خراسان جنوبی دارد و نمی توان با این اعتبارات کم رضایت مردم 194 روستا را بدست آورد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۴    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهوری و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضائیه و دیگر اعضا تشکیل جلسه داد و در آن تاکید شد مدیران کشور و رسانه ها تلاش ملت و دولت و تقویت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۳    
گوهری راد گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان گلستان 130 میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش گلستان مصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۴    
صالحی با بیان اینکه اتحادیه اروپا همواره در مورد ایران سر و صدا و هیاهو می کند، گفت: چرا این اتحادیه در مورد بازداشت خبرنگار پرس تی وی که او هم مانند بقیه مادر است، سکوت کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 39 میلیارد تومان تسهیلات به منظور اجرای طرح های اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در 9 ماهه سال جاری پرداخت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۲    
حجت الاسلام سهرابی با تاکید بر اینکه روحانیت به تعبیر حضرت امام جریان ولایت هستند گفت: اگر هم نگاه و هم طرح و هم اندیشه با رهبر انقلاب نباشیم نمی توانیم با ایشان هم قدم پیش برویم و ایشان را یاری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: خداوند بر خلاف سایر پیامبران برای پیامبر اسلام(ص) مودت اهل بیت(ع) را پاداش تبلیغ ایشان قرار داد که امت هدایت شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۲    
نشست ساماندهی کودکان کار با حضور مسئولین امر برگزار و در خصوص جوانب مختلف امر بحث و تبادل نظر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳    
آیت الله حمیدی گفت: رویکرد ما در مسجد انصارالحسین (ع) این است که در همه مناسبت های دینی به ویژه در ایام فاطمیه، موضوع وحدت میان مذاهب اسلامی و اجتناب از طرح مسایل و موضوعات اختلافی را لحاظ کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳    
زهرا مصطفوی گفت: طرح معامله قرن که از سوی شیطان بزرگ برای رژیم صهیونیستی طراحی شده بود به دنیا نیامده، ساقط شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
گزارش رسمی دفتر وزارت حقوق بشر یمن در شهر المهره از نقض حقوق بشر نیروهای سعودی در این استان شرقی یمن پرده برداشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
نخست وزیر انگلیس امروز کنفرانسی را با وزرای کابینه برای بحث درباره برگزیت برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (ع) در مسجد جامع غدیر خم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
صالحی با اشاره به اینکه می توانیم با قطعیت تمام بگوییم مژده آسمان و زمین به حتمیت پیروزی مقاومت است، گفت: مقاومت پیروز خواهد شد و شکی در آن نیست باید این را بپذیریم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (ع) در مسجد انصارالمهدی (عج) محله جنت آباد شمالی برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
نظری، از اخذ مجوز پارک علم و فناوری سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
فعالیت های انقلابی و مذهبی آ یت الله طالقانی به عنوان امام جماعت مسجد هدایت در کتاب تاریخ شفاهی مسجد هدایت می تواند الگویی برای ائمه جماعات باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
مسئول دبیرخانه ششمین فراخوان ایده های مسجدی 30 بهمن ماه را آخرین مهلت ارسال اثر به این فراخوان اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۳    
کارگردان نمایش هار با اشاره به محدودیت های اجرا در بلک باکس در عین قابلیت های آن گفت: دوس داشتم این تئاتر را در یک ساختمان نیمه کاره یا یک گاراژ اجرا کنم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۳    
برنامه تلویزیونی این.ج.ا این هفته با حضور کارشناسان و مسئولان به بررسی دغدغه های ملی فضای مجازی می پردازد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۳    
عظیم پیرانی و سردبیر و خبرنگار و علی جعفری عکاس خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان ایلام در آیین اختتامیه دومین سوگواره منطقه ای اربعین و رسانه با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی این استان مورد تجلیل ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۳    
حجت الاسلام ربیعی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های بسیج، شورای فرهنگی و سایر فعالان مسجدی باید پرچمدار بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۳    
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان خراسان رضوی از ثبت نام 26 هزار نفر تاکنون در سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این رویداد قرآنی تا 30 دی ماه اعلام شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین امین، گفت: درس خارج فقه، پنج شنبه ها در مسجد لیله القدر تهران نو، برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
دلخوش با بیان اینکه خود بزرگ بینی مسئولان و مردم آفتی برای انقلاب است، گفت: ما باید تلاش کنیم که اخلاق و وحدت در جامعه از بین نرود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
پنجاه و نهمین ناوگروه نداجا پس از گذشت 43 روز دریانوردی و طی مسافت 5988 مایل دریایی، ضمن حضور مستمر در خلیج عدن و بازدید از بندر صلاله عمان، ظهر امروز در منطقه یکم در بندرعباس پهلو گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
کاظمی با اشاره به دستگیری خبرنگار پرس تی وی گفت: هیچ کجای دنیا خبرنگاری به دلیل انجام وظایف خبری اش دستگیر و بازداشت نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
86 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی 28 دی ماه به عتبات عالیات اعزام شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان مشاغل خُرد از جمله خانگی را مفید و موثر و دارای هزینه کم دانست و بر توجه به این نوع مشاغل تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
مراسم هفتم درگذشت زنده یاد حسین محب اهری در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
119 کشور با 2278 اثر متقاضی حضور در دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
قمار نوشتن – گفتگوهایی با نویسندگان برجسته در پاریس اثر جیسن وایس با ترجمه آرش محمد اولی را موسسه نشر نگاه چاپ کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۳    
حجت الاسلام رمضانی از اجرای گروه سرود 600 نفری اعضای کانون های مساجد قزوین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر الوند خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۳    
رحیمی با اشاره به نقش ایران در بحث مبارزه با مواد مخدر گفت: ایران در یک قرارگاه استراتژیک مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۳    
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید التزام بر تخصیص 1 درصدی از درآمدهای عمومی شهرداری به کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۳    
برزگر دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی در آمریکا را نشان از شیطنت های آمریکا دانست و گفت: این خبرنگار ایرانی باید سریعا آزاد شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
نوری گفت: یکی از مهم ترین آسیب هایی که یک زن دارای همسر معتاد را تهدید می کند این است که خودش هم به مصرف مواد مخدر روی بیاورد لذا زنان دارای همسر معتاد بیشتر در معرض آسیب اعتیاد قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
افشاری گفت: با اکتشاف سنگ گچ آلاباستر در جنوب استان فارس، ظرفیت معدنی جدیدی در استان ایجاد شده است که در صورت توجه به این ظرفیت و سرمایه گذاری بر روی اکتشاف، استخراج و فرآوری آن ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
روزشمار و عناوین ایام فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
کواکبیان گفت: فکر می کنم با توجه به جو کلی مجمع تشخیص 2 لایحه پالرمو و CFT در مجمع تصویب شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳    
طرح هر مسجد یک خبرنگار در البرز با هدف اطلاع رسانی اخبار فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور جمعی از علاقمندان عرصه خبر و خبرنویسی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳    
بررسی برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران در پنج فصل و بیش از 90 ماده امروز یکشنبه 30 دی در شورای شهر تهران به پایان رسید و بودجه 98 باید منطبق با این برنامه تهیه شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳    
برقی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی خواب هایی دیده اند که مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار نکنند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳    
مجموعه عکس ها و راش های کامران شیردل از روزهای منتهی به انقلاب اسلامی سال 57 به نمایش درآمده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳    
نژادبهرام با اشاره به حوزه اختیارات و تکالیف شهرداری تهران، گفت: شهرداری تهران در بخش توانمندسازی زنان سرپرست خانوار می تواند از نهادهای فعال در حوزه بانوان به صورت مادی و معنوی حمایت کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی باند قاچاق سازمان یافته زیورآلات نقره چینی به داخل کشور را کشف و 9 نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳    
ابدالی پور، با اشاره به تشکیل گروه سرود بچه های انقلاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: کارگاه آموزشی و هماهنگی گروه های سرود استان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳    
مجری باسابقه برنامه های کودک در تلویزیون گفت: بچه های امروزی از دیدنی ها و شنیدنی ها اشباع شده اند، بنابراین کار رسانه خیلی دشوارتر از قبل است، چون رقبای قدری دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۳    
یک هنرمند مجسمه ساز با بیان اینکه در جانمایی مجسمه های شهری باید نظر هنرمند لحاظ شود، گفت: هنرمند اثر را برای یک مکان مشخص طراحی می کند و می سازد که در جانمایی و یا جابجایی باید به آن توجه شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۳    
طی مراسمی سرهنگ غلامعلی تناکی به عنوان فرمانده جدید تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا علیه اسلام خراسان جنوبی و قرارگاه شهید ناصری معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۳    
احکام ایمنی و مدیریت بحران برنامه سوم توسعه شهر تهران در جلسه امروز شورا بررسی و تصویب شد.