پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۷    
ایران دارای 123 واحد نیروگاهی حرارتی است که بیش از 93 درصد تولید برق کشور برعهده نیروگاه های حرارتی بوده است و بر اساس آمارها و به گفته مسئولان ظرفیت نیروگاه های حرارتی کشور طی سال گذشته به 80 هزار ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۴    
با صدور حکمی از سوی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، محمد محمودی به سرپرستی اداره صمت شهرستان کهنوج منصوب شد
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۶    
برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه صنایع فولادی باعث شده است این صنعت به مزیت صادراتی برای کشورمان تبدیل شود که با توجه به ادامه سیاستگذاری ها برای افزایش تولید بنا به گفته مسئولان شاهد ارزآوری بیشتر ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۹    
دیدارهای نوروزی آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با مردم و مسئولان استان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۹    
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: اخیرا چهار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و جدول گذاری این اردوگاه مصوب شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۹    
مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: سالانه بیش از 17 هزار هکتار اراضی استان به کشت حبوبات اختصاص می یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۵    
کشورمان از سال 95 تاکنون در حوزه بنزین به خودکفایی رسیده است و با تولید روزانه 100 میلیون لیتر بنزین در سال 97 رکوردی جدید در صنعت نفت به ثبت رسید و گامی مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به پاس خدمات مردم استان در سال 97 بیانیه صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۵    
رادیو ایران برنامه های مختلفی در حوزه هایی چون فرهنگ، سیاست ، سرگرمی و طنز برای مخاطبان خود در نوروز 98 در نظر گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
روحانی در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون بودجه سال1398 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۷    
آب زاینده رود که با دستور رییس جمهور برای تعطیلات نوروز بازگشایی شد و قرار است تا اواسط خرداد جاری باشد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۶    
اسامی بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات در پایان بهمن سال 97 اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۶    
آئین چهارشنبه سوری در حالی که نماد خردورزی در تاریخ ایران باستان بوده است اما امروز با آتش افروزی های خطرناک و استفاده از مواد محترقه و منفجره از اصالت خود دور شده که نیازمند فرهنگسازی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۹    
پورقربان از اعزام هزار و 200 بسیجی محلات بهشهر در قالب کاروان اردویی به سرزمین نور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۸    
فاضلی گفت: نخبه انقلابی باید همواره در راستای انقلابی بودن گام بردارد، یعنی همه فکر و ذکرش تلاش برای پیشرفت نظام اسلامی ایران باشد و در این خصوص گام بردارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۸    
قیمت خودروهای داخلی امروز نشان از ثبات نسبی در بازار آزاد دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۸    
آیت الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار تعدادی از طلاب سطوح عالی اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: هدف دشمن این است که اسلام نباشد و شیعه و سنی برایش فرقی ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۸    
دریانورد روس به تنهایی نیمی از اقیانوس آرام را در عرض 100 روز طی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
سردار کامرانی صالح گفت: 900 هزار عدد انواع مواد محترقه که بخشی از آن نیز دست ساز بود در استان همدان کشف و ضبط شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۸    
آیت الله دری نجف آبادی گفت: روحانیت محور وحدت و یکپارچگی ملی و نبض تپنده قدرت نظام اسلامی هستند و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون تلاش های روحانیت در کنار مردم و آگاهی بخشی این قشر فرهیخته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۸    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: 30 هزار بسته حمایتی در 9 استان آسیب دیده از حوادث توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۸    
برنامه شوکران محصول مشترک حوزه هنری و شبکه چهار سیما، از اول فروردین هر شب ساعت 23 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۶    
بهاریه کتابشهر با عنوان چهل سال با کتاب از 26 اسفند تا پایان فروردین میزبان علاقمندان کتاب و محصولات فرهنگی در سراسر کشور است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۶    
سردار فتحی زاده گفت: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی هم در خصوص کل زائران سرزمین نور در حوزه ایجاد نظم و امنیت دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۶    
حجت الاسلام واحدی ،از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 53بقعه متبرکه این استان خبرداد وگفت: در این راستا 24 خیمه معرفت نیز ایجاد خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۶    
سردار اشتری با بیان اینکه دفاع مقدس، بهترین گنجینه انقلاب اسلامی است گفت: با دیدن جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، انرژی خاصی گرفتیم، چرا که همه با عشق و علاقه آمده بودند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۶    
با پیشنهاد چهره های برتر سال هنر انقلاب توسط استان های سراسر کشور و انتخاب هنرمندان شاخص از 18 استان بر اساس معیارهای دبیرخانه مرکزی، جشن هفته هنر انقلاب به رویدادی ملی گسترش می یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۶    
سردار کارگر با بیان اینکه نقش ناجا در برگزاری اردوهای راهیان نور ستودنی است گفت: امنیت کامل در اردوهای راهیان نور حاکم است و از سراسر کشور به مناطق عملیاتی سفر می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۶    
مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به آماده سازی زاینده رود برای جاری شدن آب گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۶    
هاشمیان از ابلاغ اینترنتی 79 درصد اوراق قضایی در گلستان خبر داد و گفت: در ابلاغ الکترونیک برگه ابلاغ به محل کار یا زندگی افراد ارسال نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۶    
حقایق پور گفت: همزمان با پایان سال جاری، مراسم تحویل سال 98 در گلزار شهدای قزوین برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۶    
بر اساس آخرین آمارها در انتهای سال 97 با تکیه بر تولیدات داخلی و افزایش تولید کالاهای صادراتی توانسته ایم از مرز 40 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی نیز بگذریم
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۶:۵۶    
سلیمی گفت: اولویت اصلی این سازمان جذب سرمایه در حوزه گردشگری و کمک به رونق بخشی این صنعت است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۴    
ولی پور با ابراز امیدواری از اینکه تا سه ماه آینده مجتمع خدمات توانبخشی، دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر استان گیلان افتتاح می شود، از افزایش 10 درصدی فعالیت های داوطلبانه حوزه خدمات اجتماعی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۴    
فاز نخست توسعه مسجد صاحب الزمان(عج) محله الشهدا با حضور آیت االه نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۴    
حجت الاسلام استادی گفت: تبیین افکار گروه های افراطی و تندرو و ارائه پاسخ های شبهات این گروه ها به نسل جوان باید در دستور کار فعالان فرهنگی مساجد قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۴    
مبین مقدم با اشاره به اینکه مردم از 7 صبح 29 اسفند تا 3 بامداد یک فروردین می توانند از قطار شهری استفاده کنند، گفت:هزینه بلیت قطار شهری مشهد در سال آینده 800 تومان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۴    
لاریجانی در دیدار سفیر جدید قزاقستان بر توسعه همکاری های تجاری تهران و آستانه، تاکید کرد و گفت: باید همکاری های بانکی دو کشور برای توسعه روابط تجاری تسهیل شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۴    
روحانی از دستگاه قضایی خواست سران آمریکا و طراحان تحریم در داخل و خارج را به خاطر اعمال جنایت علیه بشریت تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۴    
آیت الله دژکام گفت: در حالیکه امروز بر افکار ما جوی حاکم شده است که اگر می خواهیم ارزشی باشیم باید برخورد تند انجام دهیم و اگر برخورد تند انجام دهیم دیگر جهانی دیده نمی شویم ولی اگر تعامل انجام شود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۴    
اکبر سلیمانی، گفت: اجرای عملیات راهداری به منظور سامان دهی ترافیک در پل های جنگل آباد و سرجاز جیرفت آغاز شد
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۴    
محجوب با بیان اینکه یک سوم زندانیان استان با عفو رهبری آزاد شدند، گفت: 40 درصد زندانیان خراسان شمالی مجرمینی هستند که مرتکب به قاچاق مواد مخدر شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
مبشری گفت: کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
قائدی با اشاره به اینکه در سال 97 تعداد 205 مصوبه در شورا شکل گرفت که 31 مورد طرح و 174 مورد لوایح بوده است، گفت: در برنامه پنج ساله سوم، 22 هدف کلان، 37 راهبرد و 60 سیاست گنجانده شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
کریمی گفت: 221 مرکز جامعه سلامت در شهر و روستاهای استان فارس برای ایام تعطیلات درنظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
مرادیان گفت: 566 نفر سر صحنه تصادفات جان باختند که 6 درصد کاهش یافته و تعداد مصدومان سرپایی نیز 15 هزار و 437 نفر بود که نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، از آمادگی این جمعیت در ارائه خدمات در ایام نوروز به مسافران نوروزی و راهیان نور خبر داد و گفت: در این راستا 44 پایگاه امداد و نجات سیار و ثابت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
سردار گودرزی با اشاره به راه اندازی ایستگاه های شادی در جاده های توسط نیروی انتظامی گفت: با فعالیت ها و آموزش های انجام شده، فارس رتبه نخست کاهش تلفات جاده ای را کسب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
ابراهیمی گفت: 975 معتاد پرخطر و متهاجر در مرکز ماده 16 و 9 مرکز اقامتی میان مدت ساماندهی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
گشتاسبی راد از برپایی نماز جماعت در 40 نقطه شهر شیراز در پارک ها و در سکونتگاه های مهمانان نوروزی خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
مسعود جمیلی، گفت: با توجه به بارش باران در اکثر نقاط جنوب کرمان، تمامی محورها لغزنده است و رانندگان باید در هنگام تردد از این منطقه تمامی جوانب احتیاط را رعایت کنند
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
جهان آرای با بیان اینکه سطح وجایگاه علمی استان در رده ی ششم قرار دارد که نسبت به میانگین کل کشور رتبه ی خوبی است، گفت: باید به مهارت آموزی دانش آموزان توجه ویژه شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
بسیاری از روزنامه های داخلی در پی وقوع حمله تروریستی علیه مسلمانان در نیوزیلند، این خبر را به شکل ویژه پوشش دادند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
خالقی گفت: خصوصیت بارز ابوذر صداقت و راست گویی بود و این مهم مهم ترین ویژگی یک رسانه انقلابی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۲    
اصغر مکارم، گفت: در حوزه بهداشت در جنوب کرمان به مرز ریشه کنی بیماری مالاریا رسیدیم
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۲    
همایون فر گفت: بالغ بر 875 اثر در قالب عام دشمن شناسی، بصیرت، اقتصاد مقاومتی، شهدای مدافع حرم و موضوعات مرتبط با استان به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۲    
معروفی گفت: مطالبه حقیقی را رسانه ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
علیزاده در پاسخ به حواشی مطرح شده در بعضی رسانه ها گفت: همه آثار جمع آوری شده، بدون اسم نویسنده و نام رسانه در اختیار داوران قرار داده شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
دوره آموزشی کوتاه مدت آشنایی با اصول تحکیم خانواده به همت مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی و دبیرخانه کانون های مساجد استان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
قاسمی گفت: به مناسبت میلاد حضرت جواد (علیه السلام) 500 بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند رضوانشهری توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
امروز 200 تن مرغ برای کنترل بازار شب عید با قیمت 11500 توزیع شد و بنا به گفته دادستان تهران هیچ کس حق ندارد بالاتر از قیمت مصوب دولت مرغ بفروشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
فازهای 13و 22، 23 ،24 پارس جنوبی در کنگان با دستور حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
195 دستاورد هسته ای در دولت دوازدهم، ایران با دست روحانی از قطر پیشی می گیرد، جزئیات همکاری های خارجی نفتی ایران ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
مرکز نیکوکاری المهدی(عج) تبریز در حرکتی ارزشمند و نوعدوستانه؛ 46 سری جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند استان آذربایجان شرقی اهدا کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام رضوانی نژاد با اشاره به ترسیم نقشه راه فعالیت کانون های مساجد گیلان از عضویت 10 هزار دانش آموز در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده مرحوم فاطمه صمدی، مروج کتاب و کتابخوانی دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین الهی بیانیه گام دوم انقلاب را ریل گذاری مسیر برای آینده بهتر ایران اسلامی دانست و گفت: مخاطب این بیانیه جوانان و جهان شمول است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
جمالی با بیان اینکه هنوز حکم اولیه دادگاه سلمان خدادادی نماینده ملکان به هیأت نظارت و هیأت رئیسه مجلس ارجاع نشده است، گفت: هیأت نظارت هنوز در پرونده آقای خدادادی به جمع بندی نرسیده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
کلیات بودجه 98 شهرداری تهران و شرکت ها و سازمان های تابعه به تأیید فرمانداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
غفوری فرد با اشاره به تدوین قانون جدید احزاب گفت: قانون جدید احزاب امکان حذف احزاب از سوی جناح مقابل را از بین می برد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
حاجی گفت: در سال 97 برای 78 هزار روستایی، دوره سلامت اسلامی برگزار شد و بعد از گذشت زمان، کاهش 60 درصد مراجعه به پزشک وکاهش 70 درصدی مصرف دارو حاصل شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
رئیس ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن با اشاره به شروع کمپین اطلاع رسانی و تبلیغات این دوره از مسابقات،خواستار برنامه ریزی و ایجاد آمادگی لازم برای استقبال ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
بیست و نهمین همایش سیاست های پولی و ارزی با موضوع محوری بازآرایی سیاست پولی و ارزی و مقاوم سازی نظام بانکی توسط پژوهشکده پولی و بانکی بهار سال آینده برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان غایب برای بهره مندی از تسهیلات کسرخدمت ایثارگری، تنها تا 12 فروردین سال 98 فرصت دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
ابتکار گفت: ما توان افزایی خواهران و برادران اهل سنت و حضورشان در تصمیم گیری ها و سطوح مدیریتی و توجه به مشکلات خاص این مناطق را در اولویت قرار دادیم. ب
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
سردار رحیمی از شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر و تخریب و پلمپ منازل پلاک قرمز در منطقه هرندی خبر داد
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با اعلام آغاز چهارمین مرحله از پویش ارمغان از مردم دعوت کرد به این پویش بپیوندند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
گمرک ایران به منظور رفع مشکل ازدحام کالاها در گمرکات سراسر کشور در ایام نوروز تمهیداتی را اتخاذ کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
امروز شاخص کل بورس با 1397 واحد رشد معادل 0.82 درصد به 171 هزار و 125 واحد رسید این در حالی است که شنبه 25 اسفند ماه شاخص کل با 2009 واحد رشد معادل 1.19 درصد به 171 هزار و 125 واحد رسیده بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
فاضلی با تاکید بر اینکه مساجد باید پایگاه فعالیت های فرهنگی باشند گفت: باید مدیریت را به جوانان بسپاریم چرا که دارای نیرو و انگیزه بوده و می توانند امور را با بهره گیری از تجارب دیگران پیش برند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
با رونمایی پوستر و آنونس بهاریه فیلم های کوتاه ، این مجموعه از فروردین ماه 97 در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
عکس نگاشت حضرت علی اصغر (ع) را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۲    
ریشه جنایاتی همچون حمله تروریستی نیوزلند را باید در تلاش های مذبوحانه غرب برای اسلام هراسی و اسلام ستیزی دانست ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
عکس نگاشت امام جواد (علیه السلام) را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
مشخصات مساجد برگزار کننده اعتکاف سال 98 از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اهالی مسجد هنرمند هستند گفت: بنده خوب خدا بودن هنر اهالی مسجد است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در راستای اجرای پویش ملی 6030 در بین 54 دانشگاه علوم پزشکی کشور ، دانشگاه رفسنجان جزو 4 دانشگاه برتر کشور شناخته شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت با رفع هم پوشانی ها خدمات بیشتری را به جامعه هدف ارائه می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۰    
نانواکناری گفت: سران کشورهای اسلامی مطمئن باشند که اگر اقدام تروریستی نیوزیلند را جدی نگیرند، دامنه آتش آن دامن خود آنها را نیز شعله ور می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۰    
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: در سرانه خودرویی کشوری به ازای هر چهار نفر، یک خودرو و در سرانه خودرویی استان زنجان به ازای هر 2 نفر یک خودرو وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل برج میلاد با تشریح برنامه های نوروزی برج میلاد، گفت: برج میلاد نماد "تهران مدرن" محسوب می شود و قابلیت های گردشگری این نماد باید پاسخگوی نیاز تمامی شهروندان و مسافران در تمام ایام سال به ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
آیینه دار با بیان اینکه از فردا 5 نقطه خراسان جنوبی تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار می گیرد، گفت: مخاطبان سیمای استان از 62 درصد به 73.5 درصد در سال جاری افزایش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
مروارید با اشاره به اینکه اکنون نیازمند حضور موثر نخبگان و گفتگوی نخبگان با جامعه و جوانان هستیم، گفت: نخبگان ایران اسلامی شعرا و ادبا هستند و بهترین قالب برای انتقال فکر، شعر و ادبیات است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
هیاهوی زندگی را شاید بتوان در میان مردمی یافت که در آستانه نوروز با وجود کاهش قدرت خرید به بازار می آیند، آن چنان که بازار روز کرج ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در بسته تسهیل فرایند واردات ارز حاصل از صادرات بررسی درخواست متقاضیان برای واردات مواد اولیه و واسطه ای بخش تولید از محل ارز حاصل از صادرات را به یک روز کاهش داد و سقف و ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
جشن ولادت امیرالمومنین علی (ع) در مسجد الهادی (ع) محله مجیدیه برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که تیغ ابن ملجم ها، کنیسه و مسجد نمی شناسد تاکید کرده که سهم نفرت افکنان کمتر از تیغ بددستان نیست .
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
یادواره شهدای محله هرندی در مسجد الهادی (ع) محله هرندی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
کارکنان و کارمندان دستگاههای اجرایی و بازنشستگان صندوق های بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح در اوایل سال آینده سود سهام عدالت خود را دریافت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۰    
یک مرکز حقوقی در آمریکا از افزایش گروههای انزجارطلب و انواع جنایت های انزجار طلبانه در طول چهار سال در آمریکا پرده برداشت.