پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۸    
معاون عمرانی فرماندار شیروان گفت: تاکنون 8 مجتمع بهداشتی بین راهی در سطح شهرستان به مبلغ هشت میلیارد ریال احداث شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۶    
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر زیرزمینی طسمیجان به عنوان هویت تاریخی منطقه سفیدشهر می تواند به اقتصاد این منطقه کمک کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۶    
یک زن 21 ساله کاشانی، در نخستین زایمان خود صاحب دو دختر و دو پسر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به تصویب 8 پرونده تعیین حریم آثار تاریخی تبریز، گفت: به دنبال برگزاری جلسه شورای ثبت و حریم کشور ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۴    
معاون گردشگری گفت: رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی از طریق سامانه 09629 از موضوعات مهمی است که در ستاد هماهنگی خدمات سفر پیگیری می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
کاربران KHAMENEI.IR بیانات رهبر انقلاب درباره رو به افول بودن آمریکا را مهمترین جمله ایشان درسال97 انتخاب کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۲    
امیری گفت: مراسم ویژه تحویل سال 98، در جوار آرامگاه خواجه اهل راز حافظ شیرازی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۳۹    
سردار شکارچی بر عدم حضور ایران در عملیات مشترک با ترکیه تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت سال نو، مطلبی در صحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۹    
فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد که به زودی تعدادی از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک جیش الظلم، آزاد خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۹    
سلیمی با تاکید بر اینکه تمامی امورتعاونی ها به اتاق تعاون برون سپاری می شود، گفت: در سال 98 صد در صد برون سپاری در چارچوب وظایف باید از طریق اتاق تعاون انجام گیرد و اگر غیر از این اتفاق بیافتد شخصا ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۹    
عکس نگاشت ضرورت شادی را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۹    
چندرسانه ای 1397/12/29 - 23:04 774692 دانلود
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۸    
رییس سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری گفت: پویشی برای طبخ و توزیع سبزی پلو با ماهی بین کودکان کار و نیازمندان انجام شد که با کمک های مردم 3300پرس سبزی پلو با ماهی بین کودکان کار و نیازمندان توزیع ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۸    
چهره های معتکفین به ویژه نوجوانان دیدنی است. گونه هایی که بی بهانه تبدیل به پهنه ای باران خورده می شود، دست هایی که مرتب تسبیح گرفته و ذکر می گوید ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
حجت الاسلام مدبر گفت: پدران باید در تربیت نسل جوان مومن و انقلابی کوشا باشند، نمونه آن را در پدران شهدا مشاهده می کنیم که فرزندانی تربیت کردند که ما امنیت و آزادی امروز را مدیون آنها هستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
مزارعی از اسکان 62 هزار و 880 نفر در مدارس فارس خبر داد و گفت: تاکنون 20 هزارو 960 نفر در قالب پنج هزار و 822 خانواده، خواستار اقامت درمدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس بوده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
یک روزنامه انگلیسی فاش کرد: صندوق سرمایه گذاری عربستان از یک شرکت آمریکا پس از قتل جمال خاشقجی برای بهبود چهره این کشور کمک گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
نخست وزیر نیوزلند گفت: جمعه هفته جاری روز همبستگی با مسلمانان در نیوزلند است و رسانه های به طور مستقیم به پخش اذان اقدام می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
قطر با هشدار نسبت به تاسیسات هسته ای براکه امارات، آن را تهدیدی برای امنیت منطقه ای دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۹    
مؤسسه شهیدین آمادگی همکاری و اجرای تفاهم نامه با سازمان ها و نهادها و مراکز فرهنگی برای برنامه های فرهنگی در سطح استان را نیز دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۷    
مدیرکل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نوروزگاه در مبادی ورودی شهرها و محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان برپا شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
ظریف همزمان با روز ملی شدن صنعت نفت تاکید کرد که ایرانی ها هرگز اجازه نمی دهند که دیگران درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
بابایی از کاهش 20 درصدی آسیب دیدگان شب چهارشنبه سوری در البرز نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: 162 نفر در چهارشنبه آخر سال دچار آسیب جزئی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۷    
دولت برای متعادل سازی قیمت گوشت قرمز اقدام به واردات این حصول کرده است و امروز آخرین محموله گوشت قرمز گرم برای تنظیم بازار این محصول با پرواز هواپیمایی هما از فرودگاه پیام وارد کشور شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۷    
شرکت پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: چهارمین روز از آخرین هفته سال 97 (سه شنبه، 28 اسفندماه) مصرف بنزین در سراسر کشور به 116 میلیون لیتر رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۷    
صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی همزمان با 13 رجب روز بزرگداشت مقام پدر ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب را به اشتراک گذاشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز پدر تصویر و خاطره ای از پدر ایشان را به اشتراک گذاشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۷    
ثبت نام گروه جهادی مسجد امام هادی(علیه السلام) بیرجند، یادبود سردار شهید همدانی آغاز شده و تا 4 فروردین ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۷    
امروز چهارشنبه 29 اسفند ماه هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 425 هزار تومان معامله می شود این در حالی است که سه شنبه 29 اسفند ماه هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 420 هزار و 800 تومان مبادله می شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۷    
از شهادت اولین شهید مدافع حرم استان تا تغییر و تحولات در جابجایی مسئولان استان و برگزاری گنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی از مهمترین اتفاقات استان در سال 97 بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
مراسم سنتی قره بایرام در مساجد بندر مرزی آستارا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
مراسم معنوی و روح بخش اعتکاف با حضور 77 معتکف در بندر مرزی آستارا در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
همزمان با 13، 14 و 15 رجب که معروف به ایام البیض است، مراسم معنوی اعتکاف در سطح مساجد استان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در شهرستان آستارا آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
آغاز دور جدید دوره گردی پمپئو علیه ایران، ادامه معافیت های عراق از تحریم های ایران، ادامه همکاری ایران و ترکیه در مبارزه با تروریسم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
محبی نیا با تاکید بر توجه به تقویت مرزهای کشور در سال 98 گفت: توجه به معیشت و تقویت وحدت باید در سال جدید مورد توجه جدی قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: امسال بیش از 2 هزار نفر مرد و زن مومن و متدین در مساجد این شهرستان با خدای خود خلوت کرده و معتکف شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
تهران و کی یف در چند سال اخیر تفاهمنامه هایی برای تعمیق همکاری ها و توسعه روابط در بخش های اقتصادی و تجاری امضا کردند و حالا در ادامه مسیر توسعه روابط دو کشور همکاری های کشاورزی از سوی مقامات دو کشور ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
دولت اعلام کرد: ساعت رسمی کشور، در ساعت 24 اول فروردین، یک ساعت جلو کشیده می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
فروزش گفت: دولت در سال جدید باید از بخشنامه های اقتصادی بکاهد و بیشتر توجه خود را به بخش خصوصی متمرکز کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۵    
عباسی با بیان اینکه مصدومان چهارشنبه سوری در خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: چهارشنبه سوری در استان بسیار آرام برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۵    
حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه آرامش و امنیت در عبادت و انس با خداوند است، گفت: در ماه رجب رحمت الهی ریزش فراوان دارد و معتکفان خود را در معرض این ریزش رحمت الهی قرار می دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۵    
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف خراسان جنوبی گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و اجرای طرح آرامش بهاری 60 مبلغ بومی و اعزامی به امامزادگان و بقاع متبرکه استان اعزام شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
ساخت و نوسازی سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی در برنامه پنجم و ششم توسعه هدفگذاری شده است و دولت در راستای تحقق این امر با افزایش تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی تا سقف 400 میلیون ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: همزمان با سراسر کشور طرح آرامش بهاری در 39 بقعه متبرکه و شاخص استان آغاز شده و از زائران و مسافران در ایام نوروز میزبانی می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۶    
سازمان عفو بین الملل،نیروهای آمریکایی را متهم به کشتن شهروندان بی گناه در سومالی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۶    
در حالی کمتر از 10 روز به موعد مقرر خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در روز 29 مار باقی مانده است،آشفتگی و ابهام،طرح برگزیت را احاطه کرده است
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۶    
مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: چهار هزار و 456 نفر در 127 مسجد استان چهارمحال و بختیاری معتکف شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
دموکرات ها بی نهایت خوشحال هستند که بتو اوروک ،نماینده سابق مجلس نمایندگان آمریکا از تگزاس وارد حلقه انتخاباتی شده و شانس خود را برای ریاست جمهوری در آمریکا امتحان می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
رهبر کاتولیک های جهان از پذیرش استعفای کاردینال فرانسوی که محکوم به پنهان کردن کودک آزاری یک کشیش در دوره اسقفی خود شده بود،امتناع کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۵    
رییس کل بانک مرکزی از ثبت ساز و کار تجارت و تامین مالی ایران و اروپا ( STFI ) به عنوان نهاد ایرانی متناظر با اینستکس اروپایی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز از برپایی آئین اعتکاف با حضور 5 هزار نفر در 70 مسجد البرز خبر داد و گفت: نوجوانان و جوانان بیشترین قشر حاضر در برنامه اعتکاف سال جاری هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده بارش برف موجب لغزندگی و اختلال در تردد جاده های کوهستانی شمال شرق و همچنین البرز مرکزی و شرقی خواهد شد بنابراین به هموطنان توصیه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
نخستین تیم دوچرخه سواری روی آب در بندر تیاب میناب در هرمزگان رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
آستانه مقدسه حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) خواهر امام رضا (علیه السلام) چون مرواریدی در دل کوهستان های زاگرس جنوبی و در نزدیکی خلیج نیلگون همیشه فارس قرار دارد و زائرانی از جای جای کشور و خارج ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
رضا گودرزی از ترافیک سنگین جاده کرج به چالوس و بارش سنگین برف در دهانه جنوبی تونل کندوان خبر داد، گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف سنگین در دهانه جنوبی تونل کندوان هستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۵    
نهضت ملی شدن نفت از نقاط برجسته و غرور انگیز جنبش بیداری و ضد استعماری ملت ایران در قرن بیستم است که تاثر قاطع بر شکل گیزی مبارزات ضد استعماری همه ملل شرق داشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۵    
معاون امنیتی وزیر کشور بر اهمیت همکاری های دو جانبه در راستای مبارزه با گروه های تروریستی، قاچاقچیان مواد مخدر و برقراری آرامش برای مردم دو کشور تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
باقرجوان از رشد 9 دهم درصدی سفر با وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آغازین سفر های نوروزی در استان هرمزگان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
سرهنگ میدانی گفت: در سال97 حافظان قرآن در ارتش را از 3 هزار نفر به 12 هزار نفر ارتقا دادیم و این رویکرد را تا مرز 65 هزار نفردر سال جدید ادامه می دهیم تا سهم خودمان را در تربیت حافظان قرآنی ادا کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
این روزها شهر رشت یکی از خوبانش را به درگاه الهی تقدیم کرده به نام شهید حسین جوینده. شهیدی که مربی رزمندگان مدافع حرم بوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
بارندگی های روزها ی اخیر در استان های خوزستان و جنوب کرمان باعث مشکل در روند برداشت محصولاتی چون پیاز و سیب زمینی و افزایش قیمت آن در روزهای اخیر شده است که مسئولان ابراز امیدواری کردند با روند این ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
الهیان بر ضرورت توجه بیشتر دستگاه سیاست خارجی بر گسترش روابط با کشورهای همسایه در سال 98 تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
استاندار تهران گفت: کاهش قابل ملاحظه آمار تلفات چهارشنبه پایان سال ارتباط مستقیمی با ایفای درست وظایف نیروی انتظامی دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 هزار و 300 نفر برای شرکت در مراسم معنوی و پرفیض اعتکاف ثبت نام کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۳    
استادیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: خلوت درون در فرصت اعتکاف خواه ناخواه روی ارزیابی، بررسی، واکاوی و محاسبه گذشته است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه 23 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان میزبان طرح آرامش بهاری در ایام نوروز 98 هستند گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۳    
نخستین نمایشگاه دائمی صنایع دستی و سوغات محلی با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، هنرمندان و اصحاب رسانه در یاسوج فعالیت خود را آغاز کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۳    
استاد حوزه علمیه گفت: گاهی دیگران با اعمال و رفتار نادرست دل شما را می شکنند اگر می خواهید در زندگی آسایش داشته باشید آنها را ببخشید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۱    
گتمیریان گفت: حامیان کودکان تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین از این پس کمک ها را به حساب مستقیم آن ها واریز می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۱    
تولیت مدرسه علمیه ابوطالب با بیان اینکه علم با عقل متفاوت است، گفت: شاید فردی عالم باشد اما عاقل نباشد، امام صادق(ع) فرمودند عقل آن چیزی است که انسان با آن خدا را بندگی کرده و بهشت را به دست می آورد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همزمان با ایام نوروز 98، سفره هفت سین با حضور زائران، مجاوران و گردشگران در جوار بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان در خراسان جنوبی پهن می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
دو نوع شکر داریم، در روایت آمده یک شُکر مومن داریم و یک شُکر منافق، امیرمومنان(ع) می فرماید: شُکْرُ الْمُؤْمِنِ یَظْهَرُ فی عَمَلِهِ ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
نافع ضمن تشریح دلایل عمده ترس ازدواج در پسران و دختران امروزی گفت: کمال گرایی، وسواس و ترس از تعهد،مهمترین عوامل ازدواج نکردن دختران امروزی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
یکی از دلایلی که باعث می شود تا آمار تصادفات رانندگی بالا برود قانون نانوشته 60 به 30 است یعنی 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری پایانی مقصد اتفاق می افتد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
هنری گفت: 2 هزار و 100 جهادگر در ایام 23 اسفند تا 13 فروردین ماه در استان فعالیت جهادی انجام می دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۳    
حجت الاسلام امینی با اشاره به وجوه شباهت دولت کریمه مهدوی با خلافت امیرالمومنین(ع)، گفت: امام علی(ع) درباره عصر ظهور می فرمایند: .. ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۳    
حجت الاسلام رضانژاد با بیان اینکه عدالت، زهد و پارسایی در سیره امیرالمومنین(ع) تام و تمام است، گفت: ایشان می فرمایند: .. ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۳    
مهدوی از آغاز طرح آرامش بهاری در امامزادگان ابراهیم و قاسم(علیه الاسلام) بندر آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۰:۱۱    
برنامه خندوانه در حالی در نوروز 98 روی آنتن می رود که سرنوشت پخش آن پس از عید نامعلوم است.