پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 12 تیر 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۹    
جشن زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت، با حضور خدام حرم رضوی در مهدیه روستای بنستان بهاباد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۴    
نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه شهر اصفهان و مدیر حوزه های علمیه استان اصفهان طی حکمی رییس و اعضای جدید شورای مرکز کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی حوزه علمیه اصفهان را منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۹    
با حضور حسین کاغذلو فرماندار ورامین و شمس دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، جلسه انجمن حمایت از خانواده زندانیان، برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۶    
موضوع استخراج بیت کوین به دولت محول شده و در تعدادی از کمیسیون های دولت این موضوع در دست بررسی است و قرار شده وزارتخانه های متعدد به همراه بانک مرکزی تصمیم گیری لازم را برای تعیین تکلیف تولید آن ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۰    
فراخوان ثبت نام در دومین مدرسه تابستانی گروه کلام مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران با عنوان الاهیات و نظریه ی تکامل اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۰۶    
مدیر طرح و تولید رادیو پیام از برنامه های این شبکه رادیویی که برای تابستان 98 تدارک دیده شده است سخن گفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۶    
اجرای طرح سلام بر امام با محور زیارت از راه دور امام رضا(ع) در روزهای چهارشنبه، همزمان با دهه کرامت در همه مراکز و اماکن مذهبی آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۶    
رضایی با اعلام راه اندازی سایت برکت به خانه به همت سازمان حج و زیارت و با مشارکت فروشگاه های مجازی، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۲    
مرتضایی گفت: شبکه جوانان رضوی استان همدان سلسله جشن های زیر سایه خورشید را با 140 عنوان برنامه در سراسراستان همدان برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۲    
به همت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 100 تخته فرش به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال و 300 میلیون ریال اقلام دارویی مورد نیاز به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۳    
نمایش سوءظن به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین رحیم، در تماشاخانه مشایخی به صحنه می رود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۹    
حجت الاسلام رضا احمدی نیک، گفت: انقلاب اسلامی در نخستین سال ورود به چهل سالگی نیاز به تشکیل مجلسی در تراز گام دوم انقلاب دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۹    
از زمان بر سر کار آمدن ترامپ، آمریکا تاکید بر برگزاری دور جدید مذاکرات در زمینه هسته ای با ایران را دارد و ایران این مساله را بارها رد کرده اما حالا یک سناتور آمریکایی فارغ از غوغای جهان طرح تکراری ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به رئیس کل گمرک ایران دلایل رسوب کالا در گمرکات و بنادر کشور را تشریح کرد
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۵    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف ویژه بزرگسالان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۲    
نشست نقش رسانه ها در تربیت دینی خانواده ها با حضور تنی چند از صاحب نظران در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۲    
ناظر گمرکات آذربایجان شرقی از رشد 80 درصدی ارزش کالاهای صادر شده از مبادی گمرکی استان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۲    
رحمانی گفت: به زودی برای توسعه صادرات، اختیاراتی به استان های مرزی داده خواهد شد تا تحرک مناسبی در روابط تجاری ایجاد شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۲    
دو واحد آموزشی در مناطق سیل زده استان لرستان، توسط نماینده ولی فقیه در کشور هندوستان تعمییر و بازسازی می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۲    
محمدپور با تأکید بر ترویج آموزه های اهل بیت در قالب هنر گفت: تکیه بر زندگی رضوی حل کننده بسیاری از مشکلات ما در جامعه خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۲    
گلریز گفت: متولیان فرهنگی می توانند با تدبیری شایسته و سوق دادن ذائقه جوانان به سمت موسیقی فاخر؛ در جهت تقویت ارزش ها گام بردارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عزم ملی برای اتمام پروژه تالار مرکزی سنندج وجود داردتا سریعتر به مرحله پایانی برسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۲    
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: 3194 شعبه اخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان پیش بینی شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۲    
اسلامی گفت: طرح نذر خون رضوی از 13 تا 23 تیرماه ویژه دهه کرامت در پایگاه های اهدای خون خراسان رضوی اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۲    
مراسم استقبال از پرچم آستان مطهر امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت و در آستانه ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) در حرم شهدای گمنام محله تهرانسر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۲    
ایران که اعلام کرده سومین اقدامش در کاهش تعهدات برجامی بازگرداندن رآکتور هسته ای خنداب خواهد بود حالا مقدمات این اقدام را می چیند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۲    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: حدود 50 نفر از مدیران وزارت کشور استعفا دادند که در میان آنان 15 فرماندار و یک استاندار و یک نفر از معاونان وزارت کشور دیده می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر، گفت: فیلم سازان باید ظرفیت های روستایی را در قالب هنر به درستی بازتاب دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۲    
سرهنگ مهجوری گفت: 12تیر سالروز افشای چهره واقعی آمریکا و مردود شدن مستکبرین در آزمون حقوق بشر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۲    
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) از امروز، یکم ذی القعده شمیم کرامت در کشور پیچیده می شود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۲    
هند که در دور اول تحریم های نفتی ایران از سوی آمریکا تاکید داشت در هر صورت خرید نفت از تهران را ادامه می دهد حالا بر سر دو راهی مانده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۲    
فاضلی هریکندی در تشریح برنامه های خود در اداره کل دادگستری البرز گفت: پیشگیری از وقوع جرم، برنامه ریزی جهت کاهش زمان رسیدگی و بهبود فرآیند، کاهش ورودی پرونده ها، بهبود وضعیت فرهنگی استان و .. ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۲    
ایران و آمریکا در خصوص 16 تیر هشدارهای خود را به صراحت اعلام کرده اند و روسای جمهوری دو کشور به یکدیگر در این مورد هشدار داده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۲    
عوامل سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی با دستور تولیت آستان قدس رضوی به خادمی حضرت رضا (ع) مفتخر شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۱۲    
مهرآور از صدور شناسنامه رایگان برای نوزادانی که در روز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) متولد شده باشند و نام های معصومه و رضا را انتخاب کنند، خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۲    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: مردم استان آذربایجان غربی از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز در برابر کفر، معاندان و زیاده خواهان ایستادگی کرده و همیشه در صحنه حاضر بودند
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۰    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد 300 هزار فرصت شغلی در روستاهای کشور تخصیص داده شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۰    
استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه سخت گیری بانک در ارائه وثیقه بانکی یکی از مهمترین چالش های فراروی اجرای طرح اشتغال روستایی و عشایر است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۰    
مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان مانه و سملقان گفت: برای برطرف شدن مشکلات حوزه آب و فاضلاب روستایی به اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان نیاز داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۱۰    
عبدالکریم زاده اعلام کرد: طی 90 روز گذشته 5 هزار و 888 تن کالا صادرات و جابجا شده که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته 88 درصد رشد داشته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی گفت: یکی از اساسی ترین و بلکه حقیقت دین مساله امامت و ولایت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۵۰    
کریمی یکی از منشاهای قاچاق را قیمت ارز دانست و گفت: منشا دیگر قاچاق سیاست ها و رویکردهای دولت است. متاسفانه دولت به گونه ای عمل کرده و می کند که زمینه تشویق قاچاق را فراهم می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۵۰    
دهقان نیا با اشاره به اینکه ترخیص کالا منوط به ثبت مجوز برای فعالیت، ثبت سفارش کالا و ثبت شناسه کالا است بر لزوم شناسنامه دار شدن کالاهای وارداتی تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۴۰    
حجت الاسلام شهسواری گفت: در سال گذشته در 402 روستای استان قزوین زکات واجب و مستحبی کشاورزان جمع آوری شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۴۰    
حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به جشنواره زیر سایه خورشید گفت: این جشنواره به صورت همزمان در 40 کشور دنیا برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۴۰    
جلسه مستندسازی پروژه های آبخیزداری منابع طبیعی با حضور جمعی از ناظران پروژه های منابع طبیعی در زنجان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۴۰    
رحیمی، توسعه و تقویت روابط را نیازمند گسترش همکاری های اقتصادی و فرهنگی دانست و بیان کرد: امر زمینه ساز تقویت امنیت در منطقه است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۳۰    
ملازینلی با اشاره به نخستین حضور یزد در جشنواره فیلم کوتاه انجمن شهرهای میراث جهانی گفت: محمد حسین دهقان بنادکی، نوجوان یزدی توانست عنوان برتر این جشنواره را کسب کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۲۰    
ادیبان و مشاهیر برخلاف برخی فعالان عرصه های دیگر هیچگاه دچار خودشیفتگی و غرور نشده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۲۰    
نمایشگاه جلوه های ناب از زندگی شهدا به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی با حضور مردم و مسئولین در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۱۰    
خالقی،گفت: تابع فرهنگ و هنر انسانی هستم و چیزی جز حرمت انسانی برایم لذت بخش نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۱۰    
در مراسم اختتامیه کنگره مشاهیر کرد از تعداد 30نفر از مشاهیر کرد در سنندج با حضور وزیر وفرهنگ ارشاد اسلامی تجلیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری کنگره شعر رضوی به زبان عربی در استان خوزستان خبر داد و گفت: این کنگره نیمه دوم آبان در استان خوزستان به میزبانی اهواز برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۴    
قره باغی با اشاره به این که جشنواره موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت تبریز سیر تکاملی خود را سپری می کند، بر تداوم برگزاری این رویداد هنری در سال های آینده تأکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۴    
اولین جشنواره استانی تئاتر کمدی پیچک با حضور 6 اثر نمایشی کمدی از سه شهر استان خوزستان، 26 تا 30 تیر در شهرستان آبادان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۴    
نشست رایزنی های دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و ژاپن در زمینه خلع سلاح در تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۲    
رستمی با اشاره به اینکه اشتغال معضل اصلی خانواده شهدا و ایثارگران تربت حیدریه است، گفت: در تربت حیدریه 433 فرزند شهید و ایثارگر بیکار هستند و در آینده به آنها اضافه هم می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۲    
شبکه رادیویی گفت و گو به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و مفاهیم بلند انسانی، ویژه برنامه هایی را تقدیم مخاطبان خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۲    
حجت الاسلام معصومی گفت: درحال حاضر حدود 10 هزار فرزند شهید و ایثارگر بیکار در استان داریم که اگر نتوانیم برای آنها اشتغال ایجاد تا پایان سال تعداد آنها به 13 هزار نفر می رسد
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۲    
برنامه سکانس صدا ضمن گفت وگو با شوکت قهرمانی آثار این هنرمند را در حوزه دوبله مرور می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۲    
مجموعه مستند اقوام ایرانی با نام ناورود پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۲    
مستند قم از مستندهای مجموعه مستند ایران، با محوریت معرفی استان و شهر قم و بارگاه ملکوتی حضرت معصومه علیهاالسلام ازشبکه یک پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۲    
بانک ملی اعلام کرد که زائران حج تمتع می توانند از امروز چهارشنبه 12 تیرماه برای دریافت ارز به شعب ارزی بانک ملی ایران مراجعه کنند و بنا به گفته یک منبع آگاه دلار با نرخ 12 هزار و 800 تومان در اختیار ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۲    
استاندار لرستان گفت: اصل مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بروجرد همچنان پایدار است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۲    
برنامه تلویزیونی نسل امروز این هفته جمعه با عنوان کتاب می خوانیم؟ نگاهی آسیب شناسانه به مسائل کتاب و کتابخوانی در جامعه امروز خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۲    
رودخانه مرداب در بطن شهر گردشگرپذیر آستارا جاری است و به عنوان ظرفیتی در حوزه گردشگری فراموش شده و نیازمند نگاه متولیان امور شهری است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۲    
مستند پرتره بار دیگر، مردی که دوستش می داشتیم که به زندگی نادر ابراهیمی می پردازد،روز جمعه از شبکه چهار سیما پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۲    
عکس نوشت روز اول دهه کرامت را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۲    
گفتگوی 18 و 30 شبکه خبر با موضوع برابری دیه زن و مرد روی آنتن رفت که در آن محمد علی شاه حیدری پور ، مدیرکل حقوقی قوه قضائیه مطالبی را برای شفاف سازی در این زمینه بیان کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۲    
فرماندار قم با بیان اینکه قم یک استان شهر است افزود: باید مسائل و مشکلات استان در سطح روستاها و شهرستان شناسایی و پیگیری شود. تا بتوان به نتیجه مورد نظر دست یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۲    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه باید در عرصه سیاسی؛ تبیین و آگاه سازی، بصیرت افزایی جامعه و دعوت از مردم برای حضور پای صندوق های اخذ رای و بیان معیارها و ملاک های افراد اصلح را دنبال می ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۳۲    
در آستانه دهه کرامت و با حضور خدام رضوی، قبور مطهر شهدای بندرعباس غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به وضعیت امنیتی قم گفت: با عنایات حضرت معصومه(س) و تدابیر شورای تامین استان و همکاری نهادهای مرتبط در حال حاضر قم رتبه پنجم امنیت را در کشور دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۰۲    
آیین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دقایقی قبل با حضور جمعی از خادمان آستان های مقدس امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۲    
خلیل زاده از اعتبارات 200 میلیارد تومانی برای تامین برق پایدار شهرک صنعتی اترک و منطقه آزاد اینچه برون خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۲    
غفاری گفت: 100 بسته لوازم خانگی بین مددجویان بهزیستی مناطق سیل زده گلستان توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۲    
کمال غریبی گفت: براثر انفجار شی یا وسیله ای دست ساز دو جوان گلستانی جان باختند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۲    
قاضی خانی با اشاره به رویکرد آستان قدس رضوی نسبت به حمایت از محرومان، گفت: بیش از 180 برنامه ویژه دهه کرامت با هدف نمایندگی آستان قدس رضوی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۲    
جنیدی با اشاره به روابط دیرینه تجاری ایران و ترکیه و همچنین دوستی و ارتباطات نزدیک و تنگاتنگ بین تاجران دو کشور ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۲    
فروزان گفت: بررسی با بهره گیری کارشناسان نظامی احتمال می دهیم پوکه مربوط به زمان قائل گنبد کاووس بوده که در دیوار جاساز بوده وبر اثر تخریب و گسترش مغازه که با هماهنگی دستگاه ذی ربط بوده این شی منفجر ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۲    
حجت الاسلام ملک محمدی از بدهی 10 هزار میلیارد تومانی دولت و شهرداری ها به آستان قدس رضوی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۲    
آیین استقبال از کاروان خدام حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور جمعی از مسئولان استان و خانواده های شهدا در فرودگاه شهدای پرواز655 بندرعباس برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۲    
نوبخت گفت: بر اساس آنچه در مقررات کشور به درستی تصریح شده، مرکز آمار ایران تنها مرجع تولید و انتشار رسمی آمار های کشور است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۲    
عبدالرسول رنجبر گفت: در حال حاضر 23 دفتر زیارتی در استان بوشهر در 9 شهرستان فعال هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۲    
نوبخت با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی های دولت بازنمایی تصویر دقیق از دستگاههای اجرایی است گفت: در هیچ دوره ای پس از انقلاب، دولت اینگونه از سوی آمریکا ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۲    
آیت الله نعیم آبادی با صدور پیامی، فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد با برکت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۲    
بهشتی گفت: پروژه عمرانی ضلع شرقی حرم با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد، برای ساماندهی اطراف حرم نیز اراضی دولتی اختصاص یافته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۰۲    
ظریف در توییتی با اشاره به جنایت آمریکا در حمله موشکی به پرواز شماره 655 ایران ایر در تیر ماه 1367، در توییتی به اقدامات ستیزه جویان آمریکا و تیم ب تاخت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۲    
سردار شریف با اعلام خبر برگزاری آئین تکریم و معارفه رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سردار غلامرضا سلیمانی شخصیتی انقلابی، ولایی ،تحصیل کرده و دارای روحیه مردمی و بسیجی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۲    
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران با مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه در محل این وزارت خانه دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۲    
نشست فصلی شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با دبیران واحدهای استانی این تشکل پنجشنبه (13 تیرماه) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۲    
وی از اعزام 819 زائر از استان بوشهر به سفر معنوی حج در سال 98 خبر داد و خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای بدرقه زوار عزیز اندیشیده شده و امیدواریم شاهد رضایت خاطر زائران عزیز باشیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۲    
شهردار سابق تیران و کرون با رای شورای شهر گلپایگان و تایید استاندار اصفهان، به عنوان شهردار جدید شهر گلپایگان نام گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۲    
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به فرسوده بودن 15 اداره ثبت احوال در شهرستان های استان اصفهان، از تخریب و بازسازی این ادارات توسط اداره راه وشهرسازی با تامین بودجه آن، در آینده نزدیک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۲    
پایگاه سلامت مرحوم معینی فرد با حضور خدام و پرچم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۲    
سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت دولتی انرژی اتمی روسیه در پایان سفر سه روزه علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور به مسکو به طور مشترک بیانیه ای صادر کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۰    
مشهدی گفت: بیش از یکصد و 40 فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۰    
استاندار قم با بیان اینکه همه مدیران موظف هستند ملاقات عمومی با مردم داشته باشندگفت: مدیران در همه سطوح باید به مردم پاسخگو باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۰    
امیر افضلی، گفت: در راستای صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال 10 هکتار از اراضی ملی شهرستان قلعه گنج از ید متصرفین خارج شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۰    
در آستانه دهه کرامت، نخستین گروه از کاروان خدام رضوی با استقبال کم نظیر مردمی از طریق فرودگاه شهدای پرواز 655 بندرعباس وارد استان هرمزگان شدند.