چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۲    
معابر عمومی و ادارات بندر آستارا برای مقابله با کرونا ضدعفونی و گندزدایی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی سازمان انتقال خون تاکید کرد: نیاز به خون و فرآورده های آن همیشگی است و مردم شریف کشورمان نباید به خاطر فضای روانی که در اثر ورود کرونا به ایران ایجاد شده اهدای خون را که تنها درمان بیماران ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۰    
معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان از اعزام تیم های امداد و نجات این جمعیت به مناطق در معرض آسیب ناشی از بارندگی در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۰    
شرکت ایران خودرو برنامه فروش مشارکت در تولید برخی از محصولات این شرکت با موعد تحویل مهر تا اسفند 1400 را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
علی اکبری گفت: سالانه 14 هزار تن قارچ خوراکی در استان قزوین تولید می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام صالحیان، گفت: با توجه به شیوع کرونا، تصمیم گیری در مورد برگزاری اعتکاف در استان اصفهان بر عهده تصمیم گیران هر شهرستان گذاشته شد تا اگر بحران جدی در زمینه شیوع بیماری کرونا وجود ندارد این ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
زارعی زاده با اشاره به اینکه هیچ بیمارستانی حق عدم پذیرش بیماران تب دار را ندارد اظهار داشت: همه بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی استان بوشهر نسبت به پذیرش بیماران با علائم کرونا توجیه شده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام ذاکر، گفت: ستاد ملی اعتکاف در روزهای آتی در خصوص برگزاری مراسم امسال نتیجه گیری و اطلاع رسانی خواهد کرد اما توصیه این است که مردم اعتکاف خود را به نیمه سوم ماه رمضان موکول کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
برخی از هیات های مذهبی که این روزها آماده برگزاری مراسم برای میلاد امام باقر(ع) و شهادت امام هادی(ع) بودند، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جلسات خود را لغو کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
حکمت، گفت: تداوم کیفیت سامانه ها و درگاه های غیر حضوری پرداخت های آنلاین با هدف استفاده مشتریان، عامل مهمی در کاهش انتقال ویروس کرونا به حساب می آید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۰    
محمد حسین تأکید کرد: در حال حاضر آخرین برنامه صهیونیست ها این است که هرگونه نشانه عربی و فلسطینی بودن قدس شریف را از بین ببرند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
خامه یار با تاکید بر آغاز روند ضدعفونی کردن مساجد قم در روزهای اخیر، گفت: دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم موظف شده اند تا برای ضدعفونی کردن فضای داخلی و وسائل موجود در مساجد نهایت همکاری را داشته ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
شورای وقف اهل سنت هند با پیشنهاد دولت برای ساخت مسجدی جدید جایگزین مسجد بابری در زمینی به مساحت دو هکتار موافقت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
در پی شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، مساجد این کشور تصمیم گرفتند تا اطلاع ثانوی از اقامه نماز جماعت خودداری کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
سرمست با بیان اینکه این استان قرنطینه نمی شود، گفت: قرنطینه کردن قم راهکار موثری برای مقابله با بیماری کرونا نیست و ما باید دنبال راهکارهای کارآمدتری برویم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
شرکت های ملی حفاری ایران و پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان درباره هم افزایی و همکاری های مشترک به منظور پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت رایزنی و تبادل نظر کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
العادله اردن در یک نشست مطبوعاتی از کمبود امامان جماعت و پیش نماز در مساجد اردن خبر داد و گفت 1284 مسجد از 7100 مسجد کشور فاقد امام جماعت و حتی خدمه هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۸    
سازمان خصوصی سازی در راستای برطرف کردن ابهام ها درباره سهام عدالت به 35 سوال مهم پاسخ داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در این استان به پرداخت جریمه 2میلیارد و 85 میلیونی ریال محکوم شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
رهبر سوره گفت: تاکنون 2 هزار و 504 دستگاه چادر برای توزیع بین زلزله زدگان بخش قطور از توابع شهرستان خوی ارسال شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۵    
حجت الاسلام قربانپور از رعایت اصول بهداشتی در مساجد به منظور جلوگیری از بیماری های تنفسی و شیوع آن خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق حرفه ای 40 راس گوسفند به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۵    
شاخص بورس در ادامه رشد روزهای گذشته در حالی که کمتر از دو ساعت از آغاز معاملات تالار شیشه ای می گذرد با رشدی بیش از 7300 واحدی از مرز 511 هزار واحد نیز عبور کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۵    
براساس تصمیم ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزاری ویژه برنامه های مذهبی و فرهنگی آستان مقدس به زمان آینده موکول گردید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۵    
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا (سهامی خاص) به مبلغ 20 هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس طی روزهای آتی عرضه عمومی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۵    
حجت الاسلام حسینی گفت: در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سطح استان، این اماکن به صورت مرتب و ویژه ضدعفونی می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از مشتریان و کارمندان این بانک خواست تا در ایام پایانی سال اهتمام ویژه ای برای حمایت از آزادی زندانیان غیرعمد داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
رمان سایه های بهار نوشته سیدمحمد میرموسوی که در ششمین دوره جایزه ادبی امیرحسین فردی برگزیده شده بود، منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
آخرین جلسه هیأت انتخاب و خرید کتاب در سال 1398 (جلسه 619) با حضور اعضای کارشناس این هیأت و معاون امور فرهنگی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
موسسه خانه کتاب 5هزار جلد کتاب به کتابخانه تفکر اهدا کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
دو هفته نامه سوره هنر نیمه اول اسفندماه 1398 از سوی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت نمایندگانی از این وزارتخانه جهت بررسی وضعیت تولید و موجودی مواد اولیه واحد های مهم تولید مواد ضدعفونی کننده اعزام شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد رویه ای یکپارچه و سازماندهی شده و با استفاده از ابزارهای متعدد اطلاع رسانی در تلاش برای پیشگیری از ورود کروناویروس به این مجموعه صنعتی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
فرماندار پاکدشت گفت: 2 داروخانه بدلیل گرانفروشی در این شهرستان پلمب شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
شهرداری تهران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی مجموعه های ورزشی را تعطیل کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: در پی تشکیل جلسات ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، عملیات ضدعفونی و گندزدایی ادارات، نهادها و مراکز عمومی شهرستان ورامین آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
فرماندار پیشوا گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان لغو شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
فرماندار دماوند از آمادگی ستاد بحران این شهرستان با توجه به بارندگی های پیش رو خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۳    
قطعه یک آزادراه تهران - شمال تا ساعاتی دیگر با حضور حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهوری افتتاح می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۳    
کریمیان با بیان اینکه جواب آزمایش افراد مشکوک به بیماری کرونا منفی بوده است، گفت: تا کنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس در ایلام مشاهده نشده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۳    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد روز دوشنبه اعلام کرد که سفر اتباع عراقی به ایران تا 16 اسفند جاری ممنوع است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۳    
روشنفکر با بیان اینکه کارهای بزرگی به برکت انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های بویراحمد و دنا انجام شده، گفت: باید با کار جهادی، به دنبال رفاه حداکثری مردم در همه عرصه ها باشیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که نشست آتی کمیسیون مشترک برجام در وین یک جلسه عادی است و ارتباطی با ساز وکار حل اختلاف برجام ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۱    
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد پیامی به منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن گفت: سازمان بهداشت جهانی از کاهش سرعت و میانگین تعداد مبتلایان به بیماری ابراز خشنودی کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۳۷    
اوحدی، بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت خیرین در آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: حضور خیرین در این نهاد و رفع مشکلات راه گشا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۷    
آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، خدمت به اهل بیت(ع) را آرزوی هر مسلمان و افتخاری بزرگ دانست و گفت: قدم بر داشتن در مسیر عتبات عالیات ادامه دهنده راه شهدا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۷    
رکن الدینی، خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز را تکذیب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن استواریکم احمد رحمانی فر در زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۷    
زارع از کاهش ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان به جز نهادهای خدمات رسان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
نوبخت با اشاره به آمادگی کامل دولت برای اختصاص بودجه برای مقابله با کرونا در کشور، گفت: مبلغ 20 میلیارد تومان به صورت تن خواه تا فردا به حساب علوم پزشکی گیلان واریز می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۵    
وزیر نفت گفت: بین بخش های بالادستی صنعت نفت و دانشگاه ها پیوند خوبی برقرار شده و دیگر همدیگر را دفع نمی کنند؛ امیدواریم این همکاری و نیاز مشترک به یکدیگر در عمل برای توسعه کشور استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۵    
وزرای خارجه ایران و ترکیه عصر امروز آخرین تحولات مربوط به شیوع ویروس کرونا در منطقه را بررسی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از تعویق زمان دریافت مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
با دستور فرماندار بندرانزلی و پیگیری رییس بیمارستان شهید بهشتی انزلی هشت هزار ماسک تهیه و در اختیار شهروندان قرار می گیرد .
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
هاشمیان از پلمپ یک داروخانه به دلیل گرانفروشی و احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده در فاضل آباد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: به دستگاه های متولی راه آهن و هواپیمایی ابلاغ شده است تا برای بازگرداندن هزینه بلیت مردم، هزینه ای بابت لغو سفر دریافت نشود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۵    
قبل از انتشار ویروس کرونا، با تشکیل مدیریت بحران اقدامات احتیاطی در راه آهن آغاز شده بود و از اواخر هفته گذشته با انتشار گزارش وجود ویروس کرونا در برخی از استان ها ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ عوارضی سواری در روزهای عادی 250 هزار ریال و برای روزهای پیک 350 هزار ریال، همچنین نرخ عوارضی برای وانت 350 هزار ریال ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی از افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال در روز ششم اسفند خبر داد و گفت: فردا این پروژه افتتاح می شود و مردم از روز پنج شنبه (هشتم اسفند) می توانند از منطقه یک آزادراه تهران-شمال ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
زارع گفت: به سبب آغاز شیوع ویروس کرونا از قم، راهداری موظف شده تا تردد اتوبوس های میان رشت و قم و بالعکس را متوقف کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد: هواپیمایی ماهان تاکنون در چارچوب تصمیمات دولت و وزارت بهداشت و نهایتا سازمان هواپیمایی کشوری عمل کرده و نظارت های صورت گرفته نیز براساس دستورالعمل های تعیین ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
معاون آموزش حوزه های علمیه قم از تعطیلی همه دروس حوزه علمیه قم در تمام مقاطع تا پایان هفته جاری خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی آخرین وضعیت تردد ناوگان بین المللی از مرزهای زمینی با کشورهای عراق، ترکیه، ترکمنستان، افغانستان و پاکستان را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
حجت الاسلام حسینی به شیطنت برخی افراد در پخش فیلم توهین به نماینده فعلی بویراحمد و دنا در جشن خودجوش و مردمی منتخب مردم اشاره کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
بر اساس اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان لیست داروخانه های توزیع کننده ماسک در قم مشخص شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
بر اساس مصوبه شورای تامین استان قم مورخ پنجم اسفندماه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نمازهای جماعت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
کلائی گفت: کار آمدی می تواند منجر به سرعت در اجرای پروژه ها، کاهش هزینه ها و افزایش دادن مشارکت مردم در کارها شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۱    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که کشورهای تحریم کننده دارو صلاحیت عضویت در شورای حقوق بشر را ندارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۱    
کارت های بازرگانی افراد حقیقی و حقوقی که تاریخ انقضای آنها پنجم اسفند تا پایان این ماه است، تا پایان فروردین 99 تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۱    
کاظمی گفت: با بیان این که خوشحال هستیم که امروز شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم، گفت: تقاطع غیر همسطح شهید ناصری با هزینه حدود 35 میلیارد تومان با سازه ای فلزی اجرا شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
سردار دهقان با اشاره به اینکه ایران به دنبال جنگ با آمریکا نیست، اما مذاکره هم بی معنی است، گفت: واشنگتن فکر می کند ما در موضع ضعف هستیم و نیاز به مذاکره داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
عسگری از ضد عفونی روزانه سرویس های بهداشتی پارک ها و اماکن عمومی سطح شهر اراک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
نوروزی از اختصاص کمک هزینه خرید ماسک و مواد ضد عفونی به مراکز شبانه روزی و نگهداری سالمندان بهزیستی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری های تنفسی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
جوانمرد از انتشار فراخوان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
نوروزی گفت: با بیان اینکه به واسطه تکیه بر کار گروهی و تعامل، جهش و حرکت خوبی را در مدیریت شهری مشهد شاهد هستیم، گفت: از جمله این ها می توان به تسویه تمامی بدهی های سررسید شده شهرداری اشاره کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۱    
معاون هماهنگ کننده سپاه با تأکید بر ضرورت بهره گیری مسئولان کشور از ظرفیت جوانان گفت: با توجه به حضور جوانان در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، موضوعی نیست که نتوانیم از آن نتیجه مثبت بگیریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بسته شدن مرزهای ایران از سوی کشورهای همسایه، اقداماتی پیشگیرانه و موقتی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی دولت با ابلاغ رئیس جمهور مسئول سیاست گذاری اطلاع رسانی ویروس کرونا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۱    
معاون اول رییس جمهوری یکی از جهت گیری های اصلی دولت را حمایت از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی باید بتواند با گسترش خدمات خود به شرکت های دانش بنیان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
شرفی گفت: نبودن بیمارستان برند و مطرح جهانی در فارس، یک کمبود جدی در گردشگری سلامت است و ارائه خدمات VIP در بیمارستان ها و حضور کارکنان مسلط به زبان های خارجی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
قربانی گفت: ساخت ماهواره ظفر 2 با دقت 16 متر در دست اقدام است و ماهواره های مخابراتی ناهید تا پایان سال 1400 در تعداد قابل توجه ساخته خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
یادواره لاله های آسمانی ، ویژه برنامه یاد و خاطره و گرامی داشت شهدای مناطق خشت ، رکن آباد و بریو شهرستان لامرد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم به منظور پیشگیری از بیماری کرونا تا پایان هفته تعطیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
دبیر ستاد حقوق بشر با انتقاد از اعمال سیاست ها و تحریم های غیر انسانی آمریکایی ها علیه ایرانی ها، گفت: تحریم کنندگان دارو فقط ناقض حقوق بشر نیستند، بلکه قاتل خود بشرند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
علی اصغر خیرخواه گفت:آزمایش های 5 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خوشبختانه منفی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
آیت الله دژکام گفت: برگزاری موثر رویداد کرسی بین المللی تلاوت قرآن کریم در حافظیه در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی راهها ی کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با حضور مسئولان وزارت بهداشت در این کمیسیون خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
موحد گفت: به منظور رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از انتقال بیماری ها زمان ملاقات در بیمارستان های شهرستان جهرم محدود شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
حمیدیان گفت: با اجرای برنامه های متعدد در سال های اخیر توانسته ایم سالانه 16 درصد بهره وری آب در کشاورزی را در کشور افزایش دهیم که این رقم قابل توجهی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
سرهنگ جوکار از کشف 598 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 160 میلیون ریال در شهرستان فیروزآباد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
رستمی از انفجار حین ساخت ترقه در شهرستان فسا خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید واقعیت ها در خصوص ویروس کرونا به مردم گفته شود و در عین حال نباید وحشت و نگرانی در جامعه ایجاد گردد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۱    
عارف نیا گفت: سامانه تلفنی 3150 به صورت شبانه روزی پاسخگوی سؤالات مردم در خصوص کروناویروس است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۱    
ورناصری با بیان اینکه همه مراکز درمانی آماده ارائه خدمات به بیماران حاد تنفسی هستند گفت: خدمات رسانی به این بیماران در همه مراکز به صورت رایگان انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۱    
طبرسا از واریز سود سهام عدالت تا پایان هفته جاری برای افراد واجد شرایط در استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۱    
رضوی گفت: سخنرانی برای عموم مردم و اطلاع رسانی جهت پیشگیری ازابتلا به ویروس کرونا ازطریق فضاهای مجازی به همت کانون فرهنگی هنری شهید چمران اسلام آباد قائمشهر برگزار شد و این برنامه ها، تداوم دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
اسدی گفت: برای پیشگیری و به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی کروناویروس مراسمات هیئت های مذهبی تا اطلاع ثانوی در گلستان تعطیل اعلام شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
حجت الاسلام عالیشاه از توزیع تراکت ها و برگزاری کلاس های آموزشی جهت پیشگیری از ویروس کرونا به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خبر داد.