سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۸    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر 29 اسفندماه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۶    
جواد آقازاده گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان 326 نفر به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد 19 نفر تاکنون فوت کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۸    
لطیفی طی پیامی اعلام کرد: انجمن اسلامی که مدال پرچمداری تکریم از معلمان را بر سینه دارد، بر خود وظیفه می داند از مقام شامخ معلم آستارایی تجلیل و از ایشان دلجویی نماید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۲    
امارات متحده عربی اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع کرونا، برگزاری هرگونه تجمع ازجمله اقامه نماز در مساجد و مراکز عبادی کشور به مدت چهار هفته متوقف شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۴    
در سالگرد حملات تروریستی به مساجد کرایست چرچ در نیوزیلند، یک هنرمند خیابانی که خواسته نامش توسط خبرنگاران اعلام نشود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۲    
زالی بر لزوم استمرار برگزار نشدن نماز جماعت در مساجد تهران تا کاهش سیر صعودی شیوع ویروس کرونا، تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۲    
دیوان وقف سنی استان الانبار عراق تدابیر جدیدی برای مساجد و اقامه نماز جماعت و جمعه در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتخاذ کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۲    
هیئت های مذهبی قم با صدور پیام ها و بیانیه هایی بی حرمتی عده ای معدود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (ع) را محکوم کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل سازمان جهانی گردشگری طی نامه ای به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران بر ضرورت همکاری و همبستگی بین المللی تأکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
وزارت امور دینی الجزایر فتوای حرمت اقامه نماز مبتلایان به بیماری کرونا در مساجد این کشور را صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
غلامی از هزینه یک میلیارد تومانی توزیع سبد کالا و اقلام بهداشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: این حمایت ها در قالب 5 هزار بسته حمایتی توزیع شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۰    
حریرچی با تاکید بر اینکه اکثر مبتلایان به کرونا در منزل قابل مراقبت هستند و تمامی آنان نیازمند بستری و مراقبت های بیمارستانی نیستند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۰    
نوروز امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف ترغیب شهروندان به ماندن در خانه ، امکان بازدید مجازی از اماکن گردشگری منطقه 11 با همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری فراهم شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۸    
سلمانی از ابتلای 426 نفر به ویروس کرونا در استان یزد و شیب صعودی این بیماری در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۸    
ابراهیم رفیعی گفت: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت شبکه استانی، نسبت به استمرار یادگیری و عدم بازگشت به بی سوادی، بسترهای آموزش سوادآموزان را از طریق شبکه استانی فراهم کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۸    
علی خلیلی با بیان اینکه فضاهای ورزشی استان در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گفت، گفت: تاکنون 12 سالن ورزشی جهت استقرار بیماران کرونایی آماده سازی و تجهیز شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۰    
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) از سردار شعبانی به عنوان کسی که در صحنه های سخت انقلاب اسلامی چون کوهی استوار در مقابل سختی های صحنه های نبرد می ایستاد یاد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۸    
فیلم بچه های نفت به کارگردانی ابراهیم فروزش از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان27 اسفند روی پرتال اینترنتی کانون قرار می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۸    
ناشران، کتابفروشان، توزیع کنندگان، فروشگاه های اینترنتی کتاب و فعالان بازار نشر برای استفاده از خدمات ارسال کتاب به سراسر کشور در سامانه پست کتاب (تا 2کیلوگرم فقط 3هزار تومان) می توانند به سامانه پست ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۸    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد امکان خرید کتاب های الکترونیکی و گویا با تخفیف در ایام نوروز در قالب پویش کتاب_خانه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۸    
کتاب قدیمی افسانه عمو نوروز با تنظیم متن فریده فرجام و زنده یاد محمود مشرف تهرانی در آستانه نوروز سال 1399 از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۸    
فراخوان مهرواره نقاشی، عکس و فیلم کوتاه با عنوان بهار در خانه ویژه تعطیلات نوروز 1399 از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان 4 تا 18 سال منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۸    
داوری مقدماتی آثار رسیده به پویش نامه ای به سردار آسمانی ، در حوزه هنری کودک و نوجوان به پایان رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۶    
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان گفت: با مشارکت 400 کتابدار، قرارگاه فرهنگی پیشگیری و مقابله با کرونا با هدف ترغیب مردم به ماندن در خانه و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هوشمندانه و راه اندازی پویش خانواده ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۶    
اسحاق جهانگیری گفت: دولت با تمام توان در کنار مردم و ملت بزرگ ایران و این خطه از کشورمان برای ریشه کنی ویروس کرونا ایستاده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۴    
با حمایت دو نیکوکار گچسارانی، مسابقه نقاشی برای کودکان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع کرونا ویروس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۴    
نیکبخت با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان به 324 مورد گفت: 27 نفر به دلیل ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۴    
راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت مسجدی ها، تصویب شش آیین نامه تحقق مدیریت استراتژیک منابع در ستاد هماهنگی کانون های مساجد و توزیع اقلام غذایی میان 500 خانوار نیازمند برای نوروز توسط اهالی مساجد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۴    
راد گفت: اقدامات مراقبتی این سازمان برای پیشگیری از انتشار ویروس و مقابله با بیماری کرونا آغاز شد، 25 روز می گذرد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۴    
آیت الله ملک حسینی گفت: جامعه ما مقاومت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را تجربه کرده و امروز در عرصه سلامت به مقاومتی دیگر نیاز است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۲    
روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در اطلاعیه ای اعلام کرد: درب های این آستان مقدس تا اطلاع ثانوی بسته است و امکان تشرف زائران به حرم مطهر وجود ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۲    
مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی وقف اهل بیت علیهم السلام به همراه شرکت در سومین مرحله سیر مطالعاتی آثار علامه عسکری(ره) تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۲    
زارع کمالی گفت: 2100 بسته کمک معیشتی ویژه اقشار آسیب پذیر در استان یزد تهیه و توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از همکاری با فرمانداری ها و کمیته های سلامت شهرستان های همجوار تأسیسات نفتی به منظور تامین لجستیک و ملزومات بهداشتی و ایمنی در حد توان این شرکت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
تابش گفت: کالا های بهداشتی باید در سریع ترین زمان ممکن به دست مردم برسد و با هر شرکتی که بیش از زمان معقول کالایی را در انبار نگه داری کرده باشد برخورد خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: تولیدات ماسک و مواد ضد عفونی نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها و نیروهای جهادی جنوب شرق استان تهران می باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: این شرکت ضمن عمل به دستورعمل های ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا، بر چهار گام پیشگیری، آمادگی و مقابله و همچنین بازیابی سلامت متمرکز است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به 131 تن رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۲    
قدیر از راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اقدامات در این خصوص انجام و تیم های راه اندازی مستقر هستند که امیدواریم طی هفته های آینده شاهد راه اندازی این بیمارستان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیروان گفت: با اقدام به موقع نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شیروان، سه نفر از اراذل و اوباش متجاوز به عنف که متواری بودند، دستگیر شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۲    
امیر سرتیپ طالب زاده گفت: نیرو های ارتش مستقر در استان بوشهر علاوه بر ضدعفونی محیط های درون پایگاه های ارتش، بخش هایی از بندر بوشهر را نیز ضدعفونی و گندزدایی می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۲    
چاوشی از رشد 30 درصدی آمار ثبت نام کنندگان در مرحله استانی دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن ترنم وحی نسبت به سال گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۲    
مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، وابسته به حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان در پی شیوع کرونا و محدود شدن فعالیت های حضوری مذهبی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۰    
قاسمی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برپایی تجمع در نقاط مختلف شهر به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال ممنوع است.0
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
دشتی طی بازدیدی از نقاهت گاه بیماران کرونایی شهرستان اردکان به رایزنی جهت مرتفع ساختن مسائل این مرکز پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۴    
کمیته عالی مسئول بررسی ساز و کارهای مقابله با شیوع ویروس کرونا از تصمیم لغو برپایی نماز جمعه و تجمع ها در این کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۴    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این که احتکارکنندگان مواد بهداشتی و ضدعفونی با سلامت مردم بازی می کنند، گفت: در شرایط فعلی تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده بهداشتی نوعی مجاهدت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۴    
از توزیع 1700 بسته معیشتی ویژه اقشار آسیب پذیر با همکاری خیرین خبر داد و گفت: همگام با بسیج عمومی برای مقابله با کرونا تاکنون 25 هزار ماسک،500 گان بیمارستانی و 350 بسته سلامت بین جامعه هدف توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۴    
آیت الله شاهرودی گفت: مردم برای رفع بلای کرونا از دعا غافل نشوند و نماز جعفر طیار بخوانند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۴    
تجری گفت: به منظور تقویت پویش در خانه بمانیم جشنواره ای در فضای مجازی برای غنی سازی اوقات فراغت مردم در نوروز 99 پیش بینی شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
رهبر جنبش مقاومت در استان المهرا واقع در شرق یمن خواستار مقاومت مسلحانه قبایل یمنی در مقابل متجاوزان سعودی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
عسگری از تولید روزانه 3 هزار ماسک و 100 دست گان بیمارستانی در آمل خبر داد و گفت: بیش از 110 نفر برای کمک به تولید ماسک در انتظار هستند اما برای افزایش تولید به چرخ خیاطی بیشتری نیاز داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
دولت قطر اعتقاد دارد محاصره هزار روزه کشورهای حاشیه خلیج فارس نتوانسته این کشور را با مشکل روبرو کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
وزیر اوقات مصر گفته است اعضای این گروه اسلامی موجب ورود ویروس به کشور شده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
شیرانی گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری 293 نفر شناسایی شده اند که نتیجه آزمایش 52 نفر تا امروز دوشنبه 26 اسفند مثبت اعلام شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۴    
حسنعلی زاده با بیان اینکه بیماران کرونایی شهرستان های همجوار بابل در این شهرستان بستری می شوند و امکانات بیمارستانی محدود است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۴    
نیرو های متجاوز عربستان سعودی و مزدوران آن توافق آتش بس در شهر حدیده یمن نقض کرده و تعدادی از مناطق مسکونی این شهر با موشک و توپخانه بمباران کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۴    
مجلس علمی فقهی و اتحادیه علمای بلاد الشام: نماز جمعه و جماعت در مساجد سوریه تا 4 آوریل به حالت تعلیق در می آید
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۴    
صدر در پیامی توئیتری نوشت: ترامپ و امثال او ویروس را منتشر کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۴    
آیت الله شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای از پزشکان و داوطلبان برای نجات مردم از بیماری کرونا تشکرکرد و دوباره خواستار توقف تجمع ها شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۴    
دولت فلسطین روز شنبه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم نماز جماعت و عبادت در مساجد و کلیساها در کرانه باختری غربی به حالت تعلیق درآورد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۴    
اسدی با بیان اینکه روزانه سه هزار و 400ماسک بهداشتی به همت خیاطان نوری تولید و در اختیار مردم قرار می گیرد، گفت: تولید 700 هزار ماسک بهداشتی برای مقابله با کرونا در دستور کار قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۴    
مقسمی گفت: در مرکز فوریت پزشکی استان گلستان در سال گذشته 4 هزار و 600 مورد ماموریت انجام شده که این میزان امسال با رشد 50 درصدی همراه بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۴    
دومینیک راب ، وزیر امور خارجه انگلیس و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفت وگو کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۴    
موسوی از ارسال چندین تن تجهیزات پزشکی از ازبکستان، امارات عربی متحده و یونیسف برای مقابله با شیوع کرونا در ایران نوشت
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۴    
کارگاه تولید ماسک توسط نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در محل فاطمیه امامزاده عبدالله (علیه السلام) یاسوج افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۴    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کرواسی در گفت وگویی تلفنی آخرین تحولات مربوط به شیوع کرونا در ایران و جهان را بررسی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از مجاهدت های بی وقفه و خستگی ناپذیر جامعه پزشکی و کادر درمانی در مقابله با کرونا گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۴    
حجت الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به اینکه فتنه ها می تواند برای ما ملاک تمیز مومن، منافق و اهل ارادت باشد گفت: جریان مبارزه با کرونا ویروس جلوه های طلاگونه ملت ایران را نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: امشب (دوشنبه 26 اسفند) 1400 گیگابیت بر ثانیه بر ظرفیت هسته شبکه IP زیرساخت افزوده می شود تا آماده نوروز باشیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۴    
مرکز صوت الحکمة ، آغاز دومین دوره مسابقه فیلم کوتاه با نام رحماء بینهم را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۴    
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تشکیل قرارگاه نوروزی در این سازمان برای مقابله با 3 سیل پیش بینی شده تا 10 فروردین 99 خبر داد و گفت:8500 دستگاه ماشین آلات راهداری ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۴    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از یک ماه پیش تا امروز 85 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)بستری شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۲    
مرکز آمار کشور اعلام کرد: مقدار تولید محصولات باغی (گیاهان دائمی) امسال در حدود 13 میلیون تن برآورد شده که نسبت به سال 1396 بیش از 11 درصد افزایش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
کمک های یونیسف علاوه بر اقلام پزشکی، دستورالعمل های این صندوق به زبان فارسی برای نگهداری و حمایت از کودکان در مقابل کرونا و ایجاد فضایی امن برای کودکان را در برمی گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
رسولیان گفت: طبق بررسی های به عمل آمده در حوزه قیمت های کالا و خدمات، نسبت به یک ماه گذشته تفاوت قیمت ها قابل توجه نیست اما در بعضی از اقلام نظیر مواد غذایی افزایش قیمت داشته ایم و در برخی هم با کاهش ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
مدرس خیابانی با صدور بخشنامه ای به اتاق های بازرگانی، اصناف و نیز روسای سازمان صمت 31 استان کشور، خواستار افزایش تولید و فروش ارزاق عمومی با نرخ مصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: خوشبختانه تمام ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه سال 99 اصلاح شد و امیدوارم این اصلاحات ظرف دو روز آینده در شورا مورد بررسی قرار گیرد تا این قانون مصوب ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
طرح ضد عفونی کردن و پایش عوارضی آزادراه قم - تهران، توسط نیروهای امدادی و خدماتی ارتش آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
اقبالی گفت: قبل از ورود این ویروس به شهرستان کهنوج با مشورت اعضای کانون فرهنگی هنری بقیه الله و همراهی گروه فرهنگی جهادی رهروان شهدای این شهرستان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس توضیحاتی را درباره دلایل عدم برگزاری نشست صبح امروز این کمیسیون ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
دهقانی فیروزآبادی گفت: تاکنون 102 هزار و 513 خانوار به صورت تلفنی، حضوری یا در سامانه غربالگری کرونا اطلاعات خود را ثبت کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
چراغعلی گفت: خوشبختانه در گلستان مسمومیت و یا فوت ناشی از مصرف الکل متانول گزارش نشده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
مدیرکل دفتر صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت از لغو ممنوعیت واردات اتانول خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
قاسمی گفت: پلیس با متخلفان چهارشنبه آخر سال برخورد می کند و با هماهنگی دستگاه قضایی این افراد تا پایان تعطیلات نوروز در اختیار پلیس خواهند بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
فلسطینی ها ملاحظات خود در رابطه با درخواست دادستان مبنی بر تعیین حدود اختیارات دادگاه در خصوص کشور فلسطین را در نامه ای به دادگاه بین المللی کیفری لاهه ارائه کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
مروتی با بیان اینکه امنیت جامعه را با هیچ چیزی معاوضه نمی کنیم، گفت: از طریق پلیس آگاهی 25 هزار انواع مواد محترقه کشف شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۲    
رزمایش مشترک پیشگیری و پایش شیوع کرونا توسط یگان های ارتش مسقر در شهرستان های چابهار و کنارک آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۲    
سردار جعفری از کاهش 18 درصدی متوفیان و جانباختگان ناشی از تصادفات جاده ای در 11 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته در استان هرمزگان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۲    
معزی نوشت: با توجه به متن صحبت رئیس جمهور این برداشت که از پیک بحران عبور کرده ایم، نادرست و خلاف واقع است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهوری گفت: باید با کمک مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های گوناگون هرچه زودتر روند شیوع کرونا را کنترل کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
مسئول امور مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی ری گفت: جوانان بسیجی 150 مسجد شهرری با تهیه مواد ضدعفونی، هرشب سطوح عمومی همچون عابربانک ها، درب مغازه ها، پمپ بنزین، پارک ها و ... را ضدعفونی می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
مقدسی گفت: اقدامات شایسته مسئولان در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
واعظی با انتقاد از انتشار مطالب خلاف واقع در خصوص محل برگزاری نشست های روحانی، این مطالب را کذب دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
رضایی گفت: تلاش در راستای رضایتمندی مشتریان از اولویت های توزیع برق استان مرکزی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
یک مرکز وابسته به سازمان همکاری اسلامی، کمپین جهانی را برای جمع آوری امضای الکترونیکی به منظور تصویب 15 مارس به عنوان روز جهانی همبستگی ضد اسلام هراسی راه اندازی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
رئیس بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات درمانی برای افراد بستری در این بیمارستان گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با ارسال نامه ای گلایه آمیز به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عدم پیش بینی مناسب وزارت بهداشت عامل بی برنامگی و آشفتگی در روند توزیع اقلام بهداشتی مرتبط با ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: در ادامه تلاشها و تدابیر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برای حفظ و تثبیت تیراژ تولید ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
با توجه به توصیه های بهداشتی مراجع ذیصلاح درباره شیوع ویروس کرونا و تاکید بر کاهش ترددهای غیرضروری و تماس افراد، فرآیند کنتورخوانی گاز مشترکین در استان فارس تا اطلاع ثانوی و بهبود وضعیت متوقف شد.