چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه از فرانسه به دلیل آزادی مهندس جلال روح الله نژاد که در این کشور در حبس به سر می برد، به شدت انتقاد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۳    
مؤسسه نفحات القرآن طرح مجازی چهل چراغ را در ایام شیوع کرونا اجرا می کند. این طرح که از 20 ماه رجب آغاز شده تا شروع ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۳:۲۷    
بهره مند ضمن توصیه به عموم مردم برای خودداری از تردد و سفرهای غیر ضرور به ویژه در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۵    
حجت الاسلام حاتمیان ،گفت: کلید واژه جهش تولید بیانگر توجه رهبر معظم انقلاب به مسئله اقتصاد مردم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۵    
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با تبریک فرارسیدن سال نو شمسی گفت: نامگذاری “جهش تولید” برای سال 99 ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۵    
معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد: نشستی را با اتحادیه های استان برگزار کردیم تا با ارسال کالاهای خود به درب خانه ها با استفاده از پیک موتوری مانع حضور مردم در ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۳    
آیت الله لطف الله دژکام ، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیامی، سال نو را تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۳    
اتاق اصناف قم در اطلاعیه ای اعلام کرد تمام واحدهای صنفی مراکز خرید و فروش در قم به جز رسته های خاص و مایحتاج مردم تا 15 فرودین ماه تعطیل هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۳    
فرمانده سپاه عاشورا گفت: با افزایش آمار مبتلایان به کرونا، از دو هفته قبل، قرارگاه مردمی به همت سپاه استان تشکیل شده که تمرکز اصلی این قرارگاه رسیدگی به اقشار ضعیف و مناطق حاشیه نشین است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: توصیه های مسوولان بهداشت و درمان کشور و استان برای حفظ سلامت ماست، گفت: باید از دید و بازدید و مسافرت ها جدا پرهیز کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۳    
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: طلاب خواهر و برادر در بیمارستان بقیه الله تهران به کادر پزشکی کمک می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۳    
امام جمعه موقت ورامین گفت: مجلس جدید در جهت تحقق شعار سال1399 جهش تولید حرکت و تلاش کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۳    
ایزدی از برگزاری مسابقه مجازی نوروزی آئین های استان مرکزی در ایام نوروز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۲۳    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت نامگذاری امسال را برگرفته از نگاه هوشمندانه مقام معظم رهبری برای تبدیل فرصت تحریم به جهش تولید دانست و گفت:تولید، نشانگر غرور ملی و ضامن انسجام اجتماعی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۱    
میرسلیم گفت: 8 عاملی جلوی جهش تولید را گرفته است؛ که عبارتند از رسوخ زد و بند در ارکان مختلف کشور تا عقب ماندگی نظام بانکی.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۱    
شهرام میرزایی گفت: طی 2روز گذشته 6هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭840‬‬‬‬‬‬‬‬نفر از سرنشینان 2 هزار و ‭‭‭828‬‬‬خودرو علیه ویروس کرونا در پست های بازرسی سلامت هلال احمر تب سنجی شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۱    
زعیم حوزه علمیه اصفهان از تلاش ها و فعالیت گستردۀ دولت برای مبارزه با بیماری کرونا، قدردانی کرد و گفت: فداکاری ها و مجاهدت بزرگ همۀ دست اندرکاران بهداشت و درمان بویژه پزشکان و پرستاران عزیز ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۱    
امام جمعه آران و بیدگل گفت: تقارن آغاز فصل طبیعت با فصل بندگی، فرصتی برای شناخت و معرفت الهی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۱    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: باید با تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده از ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد در راستای تحقق جهش تولید در کشور حرکت کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۹    
فرمانده کل سپاه از اجرای رزمایش بهداشتی درمانی نیروی زمینی در هفت استان خبر داد و گفت: این رزمایش در واقع یک عملیات واقعی است که در آن نیروی زمینی از همه ظرفیت های بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۹    
دوره آموزشی معرفت شناسی در قرآن در فضای مجازی ویژه ایام حضور در منزل برای مقابله شیوع کرونا، برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: خط تولید لباس ایزوله ویژه کرونا در شرکت تعاونی 3626فدک سبز ایلام راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۹    
شهرام میرزایی به اقدامات جمعیت هلال احمر استان زنجان در جهت مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت : با استفاده از ظرفیت داوطلبان هلال احمر و مشارکت فنی و حرفه ای اقدام به تولید ماسک کرده ایم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۹    
امام جمعه ایلام با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، گفت: جهش تولید نسخه شفابخشی برای اقتصاد ایران است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۹    
رئیس اتاق اصناف ایلام گفت: تمام واحدهای صنفی این استان به جز صنوف تامین کننده اقلام ضروری تا اطلاع بعدی و اعلام مجدد ستاد کرونا تعطیل اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۹    
مسابقه عکاسی اسراء ویژه اوقات فراغت عید نوروز و شیوع ویروس کرونا برای عموم مردم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 3 نفر مشکوک به کرونا در مبادی ورودی شهر زاهدان شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۹    
پویش سراسری #با قرآن در خانه بمانیم به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی راه اندازی شده و در طول اجرای آن قرار است سوره مبارکه شعراء 88 هزار مرتبه تلاوت شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۹    
آیت الله عابدینی با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال 1399 گفت: هم اکنون پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و خدماتی بیمارستان ها و بسیج مردمی از اقشار مختلف در مقابله با این امتحان بزرگ الهی در حال آفریدن ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۹    
حبیبی گفت: درب تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی و تفریحی استان قزوین در ایام نوروز بسته است و فعالیتی ندارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۰۷    
حسن نیا باز ا تقدیر تمامی دست اندرکاران و کارکنان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سالی که گذشت و ابراز امیدواری کرد با عزم راسخ ، بسیج امکانات و همکاری و تعامل بیش از پیش ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۰۷    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیام نوروزی خود ضمن تبریک سال جدید، از افزایش شش درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر تجاری کشور و افزایش 24 درصدی واردات غیرنفتی درسال 1398 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۸:۵۷    
پیروزبخت گفت: مقام معظم رهبری باری دیگر با اولویت قرار دادن اقتصاد کشور و رونق آن، سال 1399 را جهش تولید، نامیدند که پیش شرط این جهش اقتصادی بطورحتم رعایت استاندارد است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۸:۴۷    
سفیر ایران در چین از ارسال چند محموله تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا ظرف ساعات آینده از پکن، گوانگجو و شانگهای به ایران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۸:۴۷    
ساعت رسمی کشور ساعت 24 امشب اول فروردین ماه 1399 یک ساعت به جلو کشیده شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۱:۰۱    
همتی 6 مورد از برنامه های بانک مرکزی برای تحقق شعار جهش تولید را به تفکیک توضیح داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته رایگان 20 گیگی برای معلمان از پنجم فروردین فعال می شود که تا خرداد ماه این بسته قابل استفاده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۵۱    
سازمان امور مالیاتی، نحوه تنظیم و شرایط پذیرش اظهارنامه های مالیاتی بابت عملکرد سال 98 را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۱    
دژپسند گفت: امسال فرمتی را طراحی می کنیم که منابع بانک ها را برای تسریع در اتمام طرح های سرمایه گذاری به منظور رسیدن به جهش تولید تامین کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۱    
سفیر ایران در لندن گفت: پارلمان انگلیس با ثبت دادخواستی، از دولت آمریکا تقاضا کرده که فوراً تحریم های خود علیه ایران را در دوره بیماری کرونا لغو کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۱    
دستیار رئیس جمهور روسیه در گفت وگوی تلفنی با سفیر ایران بر مخالفت جدی مسکو با تحریم های آمریکا علیه ایران، به خصوص در شرایط کنونی مقابله با کرونا تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۱۱    
آهنی گفت: برابر تصمیم سران قوا در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس کلیه مراکز تجاری، بازارها و پاساژهای بندر آستارا تعطیل هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۴۱    
قرنجیک از ورود سامانه سرد و بارشی از روز یکشنبه به گلستان خبر داد و گفت: دمای هوا در گلستان 6 الی هشت درجه کاهش می یابد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۱    
فاضلی هریکندی با اشاره به ضرورت توجه به اخبار کذب و آمار غلط در فضای مجازی گفت: انتشار دهندگان خبرهای کذب کرونایی تحت پیگیرد قانونی قرار می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۱    
روحانی با تاکید بر اینکه اکنون زمان آن است که ملت امریکا بر سر دولت امریکا با صدای بلند فریاد برآورد و از او پاسخ بخواهد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۱    
اسدی از تشکیل شورای سلامت در استان گلستان خبر داد و گفت: این شورا در راستای مقابله با کرونا به اقشار مختلف مردم و محلات محروم ارائه خدمت می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۱    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که جهش تولید یگانه راه نجات کشور از وضعیت بد اقتصادی است، گفت: اصلاح اقتصاد در اصلاح سیاست و فرهنگ نیز نقش جدی دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۱    
فاضل گفت: اگر دید و بازدید نوروزی رقم بخورد پیک بزرگی از مبتلایان به کووید 19 در هفته دوم فروردین را شاهد خواهیم بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۱    
عبدی گفت: با توجه به شیوع کرونا، ورود مسافران به استان گلستان قابل توجه نبوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۱    
دکتر همتی از آماده باش کامل هرمزگ برای مقابله با مخاطرات احتمالی سیل و بارش های پیش رو خبر داد و گفت: تمامی فرمانداران ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۱    
جلال روح الله نژاد مهندس ایرانی که به اتهام دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران از بیش از یک سال پیش در زندان های فرانسه بود امروز آزاد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۱    
معاون دفتر رییس جمهوری از انتشار پیام مهم رئیس جمهوری خطاب به مردم آمریکا تا دقایقی دیگر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۱    
استاندار کرمان بر ادامه اجرای طرح و کنترل دقیق ورودی های استان در قبال بیماری کرونا و ممنوعیت ورود مسافران استان های آلوده به کرونا ویروس طبق مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۱    
شریعتی از فعالیت ها، تصمیمات و سخت گیری های جدید در رابطه با مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: این تصمیمات را به همه دستگاه های انتظامی، نظامی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۱    
معتمدیان گفت: برای گذر امن و بی خطر از پیک اصلی بیماری کرونا ویروس، باید ارتباطات اجتماعی قطع شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۹    
دکتر همتی شامگاه جمعه اول فروردین از روند کنترل و غربالگری مسافران برای پیشگیری از بیماری کرونا، در فرودگاه بندرعباس بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۹    
محمد جواد ظریف عصر امروز (جمعه اول فروردین) با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صورت تلفنی رایزنی و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۹    
دهقانی فیروزآبادی گفت: آمار قطعی مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی 15 نفر مبتلای جدید به 163 نفر افزایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۹    
وزیر امور خارجه در گفت و گوی تلفنی با آنتونیو گوترش در خصوص آخرین تحولات مربوط به مبارزه ایران با کرونا و موانع پیش روی ملت ایران در این راه رایزنی و تبادل نظر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۴۹    
سفیر ایران در تاجیکستان نوروز باستانی که سرآغاز بهار دلنشین و تجلی گاه زیباترین چهره طبیعت و هستی است را به هموطنان ایرانی و هم کیشان و هم تباران ارجمند تاجیک و به همه مردمانی که نوروز را گرامی می ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۴۹    
وزیران امورخارجه ایران و قرقیزستان در گفت و گوی تلفنی در خصوص شیوع کرونا در جهان و لزوم مقابله فوری و جهانی با آن تاکید کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۴۹    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن تقدیر از جامعه پزشکی تاکید کرد: کادر درمانی و جامعه پزشکی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا مجاهدانه جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و فداکاری می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۹    
کشاورززاده در پیام نوروزی خود گفت: خدای را شاکریم در شرایطی که با وجود همه گیری بیماری کووید 19 در چین تاکنون هیچ یک از ایرانیان در این کشور مبتلا نگشته ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۹    
دکتر فرشیدی از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای 17 مورد مشکوک در هرمزگان طی 24 ساعت گذشته خبرداد و گفت: شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در این استان به 146 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای به روسای مجالس کشورهای افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۹    
آیت الله رییسی در پیام نوروزی خود تاکید کرد: مبارزه با ویروس منحوس فساد، بدون خط قرمز از جانب خادمان ملت در قوه قضائیه دنبال می شود و با مجاهدت همکاران و قضات شریف، امیدهایی در این عرصه زنده شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۹    
وزیر خارجه ایران در یک پیام توئیتری خاطرنشان کرده سیاست های آمریکا علیه ایران به سطح جدیدی از ضدبشری بودن رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۹    
تمبر یادبودی که در حاشیه جلسه هیئت وزیران در سال 98 با عنوان قهرمانان وطن به پاس قدردانی از کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا توسط رئیس جمهوری رونمایی شد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۱۹    
فاطمه سیدی گفت: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در راستای فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی برای مقابله با ویروس کرونا برای شرکت اعضای علمی و تحقیقاتی دانشگاه در تحقیقات مرتبط با کووید 19 ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۱۹    
آیت الله حسینی با اشاره به نام گذاری سال جدید با عنوان سال جهش تولید از طرف مقام معظم رهبری، گفت: نام گذاری این سال وظیفه همه مردم و مسئولان را مشخص می کند که باید در جهت جهش تولید تلاش و برنامه ریزی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۹    
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 250 قبضه سلاح در ایرانشهر جمع آوری شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۹    
حجت الاسلام باوقار از توزیع 240 بسته بهداشتی و معیشتی همزمان با شب عید نوروز بین نیازمندان کوی ملت خبرداد و گفت: این اقدام در راستای کمک به تحقق شعار در خانه بمانیم صورت گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۵۹    
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: پدر بین همه سین ها سین #شهید_سلیمانی ماناست. سینی که فراموش شدنی نیست، سین مُلک سلیمان که بر دلها نشسته، سینی مبارک چرا که حضورش باعث برکت بود و هم شهادتش.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۹    
آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه سال 1399، سال مقاومت در عرصه اقتصادی و با عنوان "جهش تولید" نام گذاری شده است، گفت: جهش تولید به معنای بهره گیری از ظرفیت های درون نظام برای رونق سفره مردم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۹    
حجت الاسلام روحانی بر لزوم الگو قرار دادن شعار جهش تولید در راستای تغییر محسوس اقتصادی در شهرستان خفر تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۹    
مرکز مشاوره پیام سلامتی برای پاسخگویی به سئوالات و شبهات اعتقادی در جهرم راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۹    
عشایری گفت: آتش نشانان جهرمی 2 سرنشین خودرو را که دچار سانحه شده بودند، نجات داده و برای مداوا تحویل پرسنل اورژانس دادند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۹    
روحانی در گفتگوی ویدیو کنفرانسی با هادی حق شناس استاندار گلستان در جریان روند رسیدگی به بیماران کرونایی این استان قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۹    
رحمانیان از ابتلای 2 بیمار به ویروس کرونا خبر داد و گفت: رفت و آمدهای خانوادگی علت ابتلای این افراد به بیماری کرونا بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۹    
نامه مشترک برخی مسئولین و همچنین چهار نماینده منتخب استان فارس نامه ای مشترک خطاب به رئیس جمهور مبنی بر ایجاد محدودیت برای سفر به استان فارس صادر کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۷    
همتی با اشاره به شناسایی 50 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس، گفت: تعداد مبتلایان به 457 نفر افزایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۷    
سفیر ایران در مسکو، به صورت تلفنی با معاون وزیر انرژی روسیه رایزنی و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۷    
گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری روستای هیرشاه آباد در رودبار جنوب برای کمک به کپرنشینان اقدام به توزیع برخی از اقلام بهداشتی و خوراکی در بین آنها کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۷    
دومین محموله کمک های دولت قطر شامل هفت تن تجهیزات پزشکی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا عازم تهران شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۷    
پیرو اعلام مقامات کشور آلمان مبنی بر محدودیت ورود به این کشور به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرایط پذیرش مسافر در کشور مذکور از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۷    
سفیر ایران در پاریس از کمک های صورت گرفته از سوی فرانسه به کشورمان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۷    
روحانی به صورت ویدئوکنفرانس با کارکنان واحد تولید بافت سان ملایر گفت وگو کرده و ضمن تبریک سال نو در جریان روند فعالیت آنان قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۷    
جانشین فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: اطلاعات و اسرار تسلیحات وارداتی نزد سازنده است و با بومی سازی نزد ما باقی می ماند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۷    
واعظی با تاکید بر اینکه در سال 98 عمده اتفاقات تلخ و نامیمون خارج از اراده و اختیار دولت رخ داد، گفت که دولت مردان در سالی که گذشت با تمام توان در وسط میدان بودند تا با تمشیت امور ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۷    
شهبازی با اشاره به اهمیت اهتمام تمامی دستگاه های اجرایی استان در جهت مقابله با کرونا ویروس گفت: مردم در خانه بمانند تا چرخه شیوع کرونا متوقف شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تبریک فرارسیدن سال جدید به پیشگاه ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری، اعلام کرد: مایه افتخار است که در ادامه سال رونق تولید" ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام مهدوی با اشاره به نامگذاری سال 1399 به عنوان "جهش تولید" توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: جهش تولید، یک امر نجات بخش برای اقتصاد کشور است که آثار فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۷    
حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه ای نسبت به بی توجهی به بارش های بهار و احتمال وقوع سیل هشدار داد و اعلام کرد: مسئولان آمادگی کامل برای مقابله با سیل های احتمالی داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۷    
جمعی از اصلاح طلبان مجلس در نامه ای به رییس جمهوری خواستار آن شدند که طرح قرنطینه مدت دار یا پویش خانه نشینی (به صورت متناوب) به اجرا درآید تا با کندشدن روند ابتلای مردم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۷    
وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، خواستار تمدید خودکار سهمیه سوخت ماشین های کشاورزی در بهار 1399 شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۶    
وزارت توسعه منابع انسانی پاکستان از ارسال 17 تن غذای حلال به ووهان چین که ویروس کرونا از آنجا به همه جهان شیوع پیدا کرد،خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۶    
امیر سرلشکر موسوی در پیامی از تلاش های جهادگران خط مقدم سلامت کشور تقدیر و تشکر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین با ایگور بوژاک معاون وزیر امور خارجه اوکراین ملاقات و رایزنی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۶    
هویزه شهری در جنوب استان خوزستان و یکی از شهرهایی است که در زمان جنگ تحمیلی مورد حمله نیروهای عراقی قرار گرفت و به ویرانه ای تبدیل شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
احسان پور با بیان اینکه 10 مورد جدید بیمار مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته شناسایی شده است گفت: در اکثر فوت شدگان ردپای مسافرت به شهرهای قم و مشهد دیده می شود.