چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 4 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 5 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 6 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 7 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 10 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 11 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 12 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 13 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 14 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 15 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 16 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 17 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 18 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 19 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 22 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 23 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 24 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 25 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 28 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 29 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 30 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۹:۳۸    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با کوشش های شبانه روزی انجام پذیرفته تاکنون 716 نفر از مبتلایان به بیماری کرونا بهبود یافته و از مراکز درمانی سطح استان مرخص شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۰    
از مجموع 3645 نفر از افرادی که در سامانه فعالان سینما آسیب دیده از کرونا ثبت نام کردند اطلاعات 1743 نفر تایید و مقرر شد طی دو نوبت کمک هزینه هایی به حسابشان واریز شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
سید عباس صالحی به مناسبت فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی پیامی صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۸    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته با فوت چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان، آمار فوتی های این بیماری به 121 مورد افزایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۸    
احسان پور از شناسایی 524 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب آمار جدید، تعداد مبتلایان به کووید 19 در استان به 9 هزار و 929 مورد افزایش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 651 لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: طی 24ساعت گذشته 71 نمونه مثبت درلرستان گزارش شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۵    
بهنامجو گفت: جوانان توانمند و خلاق این استان بیش از 28 ایده نوآورانه را با اقدامی جهادی در پارک علم و فناوری برای مقابله با بیماری کرونا به مرحله اجرا و عمل رساندند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۳    
یزدانی با بیان اینکه 411 زندانی جرایم غیر عمد طی چهار سال گذشته در گیلان آزاد شدند گفت: در حال حاضر 750 زندنی جرایم غیر نقد در استان گیلان داریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۳    
امام جمعه خیرآباد گفت: با انقلاب اسلامی در ایران مساله فلسطین که به فراموشی سپرده می شد در راس برنامه های سیاست خارجی قرار گرفت و فلسطین مساله اول دنیای اسلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۳    
امام جمعه پردیس گفت: مسلمانان و دولت ها با وحدت، توسعه طلبی رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۳    
آذر همایون گفت: دومین مرحله بسته های حمایتی بین بیماران ملایری توسط مجمع خیرین سلامت ملایر در عید فطر توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۳    
رسولی گفت: در حال حاضر جمعیت استان حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر رسید که از این جمعیت 68 در شهری و 32 درصد روستایی و 2/51 درصد آن را مرد و 8/48 درصد را زن تشکیل می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۱    
معاون اول رییس جمهوری در پیامی به عمران خان نخست وزیر پاکستان، حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای مسافری این کشور که به جانباختان مسافران آن انجامید را به دولت و ملت پاکستان تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۱    
سه اثر هنرمند حوزه هنری زنجان با محوریت فلسطین در فضای مجازی منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۱    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام توییتری نوشت: گرچه ضد ایرانی ترین دولت تاریخ ایالات متحده بر سر کار آمده، اما نهایتا آنچه روی داده ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۸:۴۱    
اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: اولین جلسه هماهنگی برای بررسی و تعیین نحوه اجرای مصوبه مجلس مبنی بر تشکیل سفارت یا کنسولگری مجازی ایران از سوی وزارت امور ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۵    
حکمتی نیک با اشاره به اینکه آزادسازی و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس پیروزی حق بر باطل را به دنیا نشان داد، گفت: در این عملیات غرور آفرین رزمندگان ایرانی ضربه مهلکی به دشمن وارد کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: روز قدس تدبیر تاریخی و ازلی برای مقابله با رژیمی غاصب و ستمگر برآمده از دل تروریسم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۳:۴۵    
حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه مداحان نقش تأثیرگذاری در ترویج معارف اهل بیت(ع) دارند گفت: شهرستان آستارا دارای مداحان توانمند و مستعدی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۳:۳۵    
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه نماز جمعه امروز در شش شهرستان استان برگزار شد، گفت: با توجه به اعلام ستاد نماز جمعه کشور شهرهای خانمیرزا، سرخون، دشتک، کاج، یانچشمه، وردنجان، هوره، چلگرد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۵    
سردار اکبری از برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات طی هفته آینده خبر داد و گفت: بیش از 37 هزار و 600 بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۵    
بیش از سه میلیون و 481 هزار نفر با سرمایه گذاری بیش از 5هزار و 886 میلیارد تومان از آحاد مردم در پذیره نویسی ETF ها مشارکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۵    
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خاش گفت: هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام بالغ بر 300 هزار تومان در نجف آباد خاش توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اعتقاد ما این است که نهضت فلسطین، مقاومت در فلسطین، رویارویی مردم فلسطین با اسرائیل، خط مقدم یک مبارزه تمدنی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور کشورمان سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری پاکستان و جان باختن ده ها تن از سرنشینان آن و مردم منطقه را به نخست وزیر این کشور تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۵    
ایران خودرو اعلام کرد که پیش فروش فوق العاده این گروه صنعتی بر اساس ضوابط جدید فروش خودرو از روز چهارشنبه (هفتم خردادماه) آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۳۳    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در توئیتر درباره روز جهانی قدس مطالبی را مطرح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۳    
آیت الله ناصری یزدی به مناسبت روز قدس و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی پیامی را صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۳    
خورشیدی گفت: سقوط از ارتفاع در بخش لوندویل شهرستان آستارا یک مصدوم را راهی بیمارستان کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۳    
حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه دشمن می خواهد با ایجاد میدان های جنگ در سوریه، اردن، عراق و یمن ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۳    
تقارن ارزشمند روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش های ناب انقلاب اسلامی و نوید آزادسازی قدس شریف است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۳    
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه محور مقاومت هر روز نسبت به گذشته قوی تر و متحدتر می شود گفت: آزادی قدس بزرگترین انتقام خون سردار سلیمانی و یاران شهیدش است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۰:۵۳    
جعفری گفت: با کمک خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری قلم مسجد غدیر 130 بسته معیشتی تهیه و پس از شناسایی نیازمندان پیش از عید فطر بین آنها توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۰:۳۳    
چراغی از روز قدس به عنوان نماد استکبار ستیزی و لیله القدر تاریخ اسلام یاد کرد و گفت: ایران انقلابی در همان روزهای ابتدایی انقلاب غاصبان اسرائیلی را بیرون انداخت و سفارت آنها را به صاحبان اصلی اش ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۳    
75 بسته معیشتی به همّت کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج مقاومت حضرت رقیّه مسجد قدس، در دوّمین مرحله از اجرای رزمایش مواسات توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: از هدف های استکبار و صهیونیست جهانی این است که نام فلسطین به دست فراموشی سپرده شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۱    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تاکنون 683 نفر از مبتلایان به کرونا ویروس، بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده اند و هم اکنون 176 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بستری هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۱    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی 24 ساعت گذشته با مثبت شدن آزمایش 25 بیمار جدید، مجموع آمار مبتلایان به کرونا به هزارو 874 نفر و با ثبت دو فوتی، آمار فوتی ها در مجموع به 117 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۱    
حجت الاسلام تجدد با تاکید بر اینکه مقدسات یک ملت آن را زنده نگه می دارد، گفت: امام راحل با تعظیم بیت المقدس خواست به کل ملت های مسلمان اعلام کند که قدس برای صهیونیسم یک بهانه است چرا که آنان به دنبال ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۸:۴۱    
قالیباف گفت: شهید سلیمانی وارد عرصه نیروی قدس شد و تلاش کرد و امت اسلامی را با این باور یعنی با یک اندیشه ناب اسلامی که معتقد بر سنت های الهی است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهوری به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد تا اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه های زیرساختی کشور به ویژه در حوزه حمل و نقل را تا پایان خرداد ماه تامین کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهوری از وزیر بهداشت خواست تا با توجه به احتمال افزایش سفر ها و رفت وآمد مردم در ایام عید فطر، آمادگی های لازم برای اجرا و رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری های مناسب ایجاد شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۱    
مسئول قرارگاه فرهنگی مسجد قرآن و عترت (ع) اندیمشک از برگزاری رزمایش بزرگ ضدعفونی و توزیع ماسک رایگان به مناسبت روز قدس خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۱    
آیت الله حسینی همدانی گفت: محور مقاومت تا همیشه پایدار است چرا که تقویت و پایداری این نهضت تنها راه پیروزی بر رژیم صهیونیست تلقی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۱    
صفاتی با بیان اینکه روز قدس تمامی توطئه های دشمن علیه مسلمانان را خنثی کرد گفت: روز قدس نقطه عطفی برای توقف پروژه های توطئه آمیز علیه فلسطین و کل جهان اسلام است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با دولت و ملت پاکستان و خانواده قربانیان سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری ابراز همدردی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را پیام آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دولت آمریکا در سه سال و نیم گذشته در حال زیر پا گذاشتن همه تعهدات بین المللی خود و لطمه زدن به کلیه هنجارها، قواعد و حقوق بین المللی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۱    
بورس تهران معاملات دومین ماه از سال را با رشد 43 درصدی شاخص کل به پایان رساند، در این میان شاهد چرخش معنادار تقاضا به سمت شرکت های بزرگ کالایی بودیم و شرایطی که از اواخر فروردین ماه آغاز شده بود در ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۱    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با تشریح ضوابط فروش 25 هزار دستگاه خودرو در ایام عید سعید فطر ،گفت: شرایط خاصی در ضوابط فروش و اولویت های تحویل در نظر گرفته شده تا بتوان خودرو را فقط به مصرف کنندگان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۱    
واکسن اتحاد مسلمانان می تواند شر ویروس کووید1948 را کم کند و به جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله قدس جزء اعتقادات مسلمانان است که هیچ جریانی نمی تواندآن را تحت شعاع قرار دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: قدس و مسجدالاقصی را مقاومت و وعده قطعی نصرت الهی بزودی آزاد خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۱    
جدیدترین قسمت میدون که امشب از شبکه سه سیما پخش می شود، آیتمی را که منجر به ایجاد حادثه آتش سوزی و آسیب دکور این برنامه شد، شامل می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی دولت در یادداشتی به چرایی ثقیل شدن فهم فلسفه روز قدس نیز در میان نسل های جدید پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۹    
شبکه نمایش، همزمان با سالروز فتح خرمشهر و پایان ماه مبارک رمضان و آغاز ماه شوال با فیلم های متنوع سینمایی، به استقبال عید بزرگ فطر می رود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۹    
رئیس جمهوری تسریع در واگذاری سهام شرکت های دولتی و امکان حضور همه مردم در این عرصه را اطمینان بخش و مایه خرسندی دانست و بر ضرورت تلاش مسوولان اقتصادی کشور در راستای توسعه این فعالیت ها تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۹    
رییس دفتر رییس جمهوری وشت: آزادی قدس شریف آرمانی است که به فضل الهی و کوشش و اتحاد مسلمین جهان، روزی بدست خواهد آمد، به امید آن روز.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۹    
از روز شنبه سوم خرداد ماه، مجموعه رادیویی بارگاه سوم به کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو نمایش پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۱    
حجت الاسلام باقری ارومی گفت: نابودی رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل وعده الهی است و خداوند هیچگاه خلف وعده نمی کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صحبت های امروز مقام معظم رهبری نقشه راه و چراغی برای آینده راه مقاومت و بسیار امیدوارانه بود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۱    
حماسه حضور مردم روزه دار ماسال در نماز جمعه و مراسم روز قدس در مسجد جامع، بار دیگر باشکوه و استوار رقم خورد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۰۱    
برنامه دستخط این هفته جمعه 2 خرداد ماه میزبان دکتر علی باقری کنی معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۰۱    
برنامه عطرعاشقی جمعه 2 خرداد ماه با موضوع وحدت اسلامی راهی بسوی بسترسازی فرهنگ جهانی ظهور بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۰۱    
احسان پور از شناسایی 494 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد 331 مورد قرنطینه خانگی و 163 مورد بستری شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۹    
حجت الاسلام عباس گروهی گفت: نابودی غده سرطانی اسرائیل با تقویت مقاومت و وحدت اسلامی محقق می شود، این غده چرکین در ابتدا توسط انگلیس به وجود آمد و بعد آمریکا حمایت از آن حمایت کرد و اکنون همچنان تحت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۹    
شیرانی گفت: با شناسایی 12 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته در استان، تعداد مبتلایان به این ویروس به 570 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۹    
حجت الاسلام نکونام با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم، گفت: نمایندگان جدید فارغ از نگاه سیاسی به مردم خدمت کنند و کارنامه درخشانی از خود برجا بگذارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۹    
میادین و بازارهای میوه و تره بار یکشنبه چهارم خرداد همزمان با عید سعید فطر ، تعطیل و دوشنبه پنجم خرداد از ساعت 8 تا 13، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۹    
پیکر پاک و مطهر شهدای نیروی انتظامی در زاهدان تشییع و به خاک سپرده می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۹    
اولین نماز جمعه لارستان پس از حدود سه ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۹    
سیدآقامیری از پلمپ 2 کارخانه یخ سازی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز و پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی آبادان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۹    
حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: با توجه به اینکه امسال راهپیمای روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود لذا فعالان فضای مجازی با ایجاد پویش هایی در فضای مجازی انزجار خود را نسبت به رژیم اشغالگر ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۹    
کریمیان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در استان در شبانه روز گذشته به 871 نفر افزایش یافته است، گفت: هم استانی های عزیز همچنان به رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۹    
آئین گرامی داشت مقام فیلسوف و حکیم شیرازی، پایه گذار حکمت متعالیه، ملاصدرا ، در مدرسه تاریخی خان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۹    
دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در خوزستان، نماز جماعت عید فطر در هیچ نقطه ای از استان اقامه نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۹    
جهانپور با تاکید بر اینکه مردم و نظام سلامت کارنامه درخشانی در مقابله با بیماری کووید 19 داشته اند، گفت: در 24 ساعت گذشته در 14 استان گذشته هیچ مورد فوتی در خصوص بیماری کووید 19 نداشته ایم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۹    
روز قدس، تجلی اقتدار امت اسلامی و نماد وحدت اسلامی است که بهای خون شهید سلیمانی آزادی قدس شریف است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۹    
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه حفظ هوشیاری مردم فلسطین در برابر دشمنان حائز اهمیت است، گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و افول قرار گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۹    
حجت الاسلام علی رفیعی گفت: یکی از دستاوردهای پیشرفت موشکی کشور ما در مقابله با تحریم ها، فروش فرآورده های نفتی به ونزوئلا که حیاط خلوت آمریکایی ها است، می باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۹    
عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه جهان اسلام، دفاع از مظلم است، گفت: روز قدس با سرنوشت مسلمانان جهان گره خورده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۹    
رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا از مجروحین حادثه ناوچه کنارک عیادت کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۹    
شمار افراد مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به عدد 446 افزایش پیدا کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۹    
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی روز قدس را نماد صف بندی حق در مقابل باطل خواند و گفت: همواره دشمنان اسلام سعی کردند اهمیت روز قدس را تضعیف کنند، اما امت اسلامی زیر بار ظلم نخواهد رفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۹    
حجت الاسلام راشدی نوری گفت: سردارحاج قاسم سلیمانی که راهبرد دفاع در نهضت انتفاضه را به راهبرد هجوم تبدیل کرد، افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونستی را باطل کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن در پی تصرف خرمشهرهای ذهنی ملت ایران است و پرچم مقاومت و ایستادگی برابر دشمنان را برافراشته نگه می داریم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۹    
شاخص کیفیت هوای تهران با قرار گرفتن در شاخص 121 برای گروههای حساس ناسالم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۹    
حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: ملت انقلابی ایران و سایر ملت های آزاده دنیا، هر سال در روز قدس اعلام می کنند که مسئله فلسطین به هیچ وجه خاتمه یافته نیست بنابراین روز قدس نماد اتحاد امت اسلامی و ملت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۹    
موسوی از موضع گیری اخیر بورل و اروپا انتقاد کرد، رهبر انقلاب: عرصه جهاد در همه سرزمین های فلسطینی گسترش یابد، محور های مقاومت هر روز تجهیزات خود را بهتر می کنند برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۹    
سردار بوعلی گفت: ساخت مستند تلویزیونی عبدالله در صدا و سیمای مرکز فارس نقش ویژه ای در گسترش فرهنگ شهادت در جامعه دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۹    
قنبریان با اشاره به اینکه کولرهای آبی مشمول استاندارد اجباری است، گفت:عرضه کولر آبی بدون استاندارد ممنوع است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۹    
مقسم گفت: روز جهانی قدس نمادی برای بیداری اسلامی و نجات قدس و فلسطین است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۹    
حجت الاسلام و المسلمین عالی گفت: رحمت و عنایت ویژه خدا شامل حال کسی می شود که اظهار فقر کرده و به درگاه الهی فقر خود را ببرد و تکبر نکند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۹    
معاون پژوهش مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) محلاتی گفت: هر ملت که مقاومت نکند محکوم به شکست است، مقاومت، سختی و هزینه دارد اما عاقبتی جز سعادت ندارد؛ عقل و شرع ما را به مقاومت در حوزه های مختلف امر می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۹    
ابلاغ عوارض خروج از کشور در سال 99، تشکیل کمیته تخصیص ارز در وزارت صمت، روند کاهش نرخ طلا به زودی آغاز می شود، واریز پول حاصل از فروش سهام عدالت در کمترین زمان برخی از اخبار اقتصادی امروز شبستان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۹    
سهرابی گفت: ضبط آخرین سکانس مستند تلویزیونی عبدالله با روز شهادت شهید اسکندری و آغاز چهلمین سال دفاع مقدس و سوم خرداد روز آزادی خرمشهر ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۹    
عوارض خروج از کشور در سال 99 به بانک ملی ابلاغ شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۹    
صبری با اشاره به همکاری کاروان های زیارتی مسجد مقدس جمکران با طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۹    
استاد حوزه علمیه گفت: امروز بارزترین مصداق اتم مومن روی کره زمین امام زمان(عج) هستند هر کس ایشان را یاری کند خداوند او را یاری خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۹    
حجت الاسلام خادمیان با بیان اینکه مسجدالاقصی محل اقامه نماز جهانی امام زمان(عج) و اقتدای حضرت عیسی(ع) به ایشان است ...
  • ۱