جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۱:۵۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 30 بهمن 1393 - shafaf.ir

شفاف 30 دی 1393 شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 1 بهمن 1393 شفاف 2 بهمن 1393 شفاف 3 بهمن 1393 شفاف 4 بهمن 1393 شفاف 5 بهمن 1393 شفاف 6 بهمن 1393 شفاف 7 بهمن 1393 شفاف 8 بهمن 1393 شفاف 9 بهمن 1393 شفاف 10 بهمن 1393 شفاف 11 بهمن 1393 شفاف 12 بهمن 1393 شفاف 13 بهمن 1393 شفاف 14 بهمن 1393 شفاف 15 بهمن 1393 شفاف 16 بهمن 1393 شفاف 17 بهمن 1393 شفاف 18 بهمن 1393 شفاف 19 بهمن 1393 شفاف 20 بهمن 1393 شفاف 21 بهمن 1393 شفاف 22 بهمن 1393 شفاف 23 بهمن 1393 شفاف 24 بهمن 1393 شفاف 25 بهمن 1393 شفاف 26 بهمن 1393 شفاف 27 بهمن 1393 شفاف 28 بهمن 1393 شفاف 29 بهمن 1393 شفاف 30 بهمن 1393 
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۲    
سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه اعلام کرد با تمام توان به جام جهانی امسال در تهران آمدند تا ناکامی سال گذشته را قاطعانه جبران کنند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۷    
بیش از 10 نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به رئیس این نهاد، تعویق سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صحن کنگره را خواستار شدند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۷    
به همت بسیج دانشجویی و جامعه المصطفی العالمیه مراسم گرامیداشت شهدای دانشجوی آمریکا در قم برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور کشورمان در شهر نجف اشرف با تمجید از فتوای آیت الله سیستانی گفت که این فتوا عراق و منطقه را از خطر گروه تروریستی داعش نجات داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح تحول نظام سلامت از طرح های دولت دکتر روحانی است که برای رفع مشکلات مردم محروم اجرا شده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۶    
جاسوس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) تأکید کرد، اگر فعالیت گروه های افراطی در لیبی برای مصر بسیار خطرناک باشد، شاید نیروهای نظامی مصری وارد خاک این کشور شوند و آن را اشغال کنند .
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۴    
رتبه بندی شبکه های اجتماعی بر اساس میزان کاربر ثبت نام شده نشان می دهد که گوگل پلاس با یک میلیارد و 600 میلیون کاربر ثبت شده در رتبه نخست و فیس بوک با یک میلیارد و 280 میلیون کاربر ثبت شده در مقام ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۱    
بزهکاری همواره در بین کودکان و نوجوانان وجود داشته است، ولی از اواخر قرن نوزدهم تخلف و قانون شکنی این گروه سنی در کشورهای بزرگ صنعتی جلب توجه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۶    
در سایت شرکت لیزینگ فرهنگیان ، دیگر خبری از عکس سانتافه نیست؛ بنری با عکس پراید 131 آن گوشه هست که از چند روز پیش فروش اقساطی آن هم به پایان رسیده
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۵    
منابع رسانه ای گزارش دادند که جن ساکی با ترک پست سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، به عنوان مدیر ارتباطات ریاست جمهوری این کشور فعالیت خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۹    
گزارش فصلی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت ها و تاسیسات هسته ای ایران در 76 پاراگراف به علاوه 4 ضمیمه پیوست گزارش در اختیار اعضای شورای حکام قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۳    
بنیامین به تازگی تور موفق اروپا را پشت سر گذاشته؛ توری که کنسترت میانی اش به دلیل احتمال بمب گذاری تقریبا نیمه کاره مانده و او، گروهش و مردم مجبور شدند سالن را ترک کنند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۳    
سرکرده گروه تروریستی داعش به دلیل مشکلات جسمی از خدمت در ارتش معاف شده بود و به گفته یکی از همبازی های البغدادی، او همواره علاقه داشته نقش رهبر را بر عهده بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۳    
رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت با بیان اینکه بیشترین موارد سرطان روده بزرگ در استان های گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، تهران و سمنان دیده شده است، گفت: علت اصلی افزایش شیوع سرطان روده افزایش وزن است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۰    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای هفته آینده با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار می کند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۲    
سرمربی تیم پرسپولیس می گوید به بازیکنانش افتخار می کند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۲    
محمد المشنوق وزیر محیط زیست لبنان شامگاه پنجشنبه و دقایقی قبل برای دیداری رسمی از جمهوری اسلامی ایران عازم تهران شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۹    
جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بخشی از مبارزات مسلحانه ضد رژیم صهیونیستی خود به نبرد سایبری علیه این رژیم نیز ادامه می دهد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۹    
گفتگو با سعید آقاخانی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را بخوانید. او که این روزها در مقام کارگردان، فیلم لامپ صد را بر پرده سینماها دارد، از حضورش در خداحافظی طولانی ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعا کرد که از جزئیات شکل گیری یک توافق هسته ای بد و خطرناک بین ایران و گروه 1+5 آگاه است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۴    
تماشاگران کم تعداد حاضر در ورزشگاه آزادی خواستار ترک پرسپولیس توسط حمید درخشان شدند و شعارهایی را هم علیه او سر دادند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۱    
مربی شناخته شده کشتی فرنگی کشورمان به دلایل شکست تیم ملی کشتی فرنگی ایران مقابل آذربایجان اشاره کرد و مسئولان تیم ملی را مورد انتقاد قرار داد ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
یک بانوی آمریکایی در حرم رضوی با برگزیدن نام زینب به دین مبین اسلام مشرف شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۹    
نام مریم المرزوق از اهالی منطقه بنی جمره به فهرست زنان بازداشت شده در زندان های رژیم آل خلیفه افزوده شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۱    
شهر گور اولین شهر دایره ای در ایران و یکی از نخستین شهرهای دایره ای در جهان نیز محسوب می شود که در نزدیکی فیروزآباد فارس واقع شده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۹    
درخشان در مورد شعارهای هواداران و اینکه به درخواست آنها احترام می گذارد یا نه، گفت: پرسپولیس هیات مدیره و مدیرعامل دارد و تصمیم ها را آنها می گیرند و هر تصمیمی باشگاه بگیرد آن را می پذیرم.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۹    
'نجیب تون رزاق' نخست وزیر مالزی روز پنجشنبه ارتباط قتل یک مترجم مغول به وسیله نیروهای امنیتی این کشور با دستور مقامات بلندپایه مالزی را رد کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه به سوءتفاهمات پدید آمده درمورد اظهارات روز گذشته خود پاسخ داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
نماینده دائم ایران در آژانس با اشاره به اتهامات بی اساس آژانس و برخی کشورهای عضو در چارچوب ابعاد احتمالی نظامی تاکید کرد ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۷    
آیت الله جوادی آملی گفت: گاهی شمشیر به دست بی عقلی می افتد و کتابخانه اسکندریه را آتش می زند؛ نباید اجازه داد بی عقل ها ننگ دیگری را بر عرصه فرهنگ به جا گذارند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی امروز مقابل صبای قم حدود 20 موقعیت گل داشتیم و صبا 90 دقیقه دست و پا زد تا دروازه اش باز نشود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
پلیس انگلیس زنی را که به همراه نوزادش به شبکه تروریستی داعش در سوریه ملحق شده بود دستگیر کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۵    
فبلت آیفون 6 با نمایشگر 5.7 اینچی طراحی شده بود که پس از بررسی های انجام شده روی مدل های نمونه مشخص شده اندازه بزرگ به نظر می رسد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۹    
هزاران نفر از مردم خشمگین ترکیه در تشییع جنازه دختر دانشجویی که قربانی جنایت چند مرد شیطان صفت شده بود با برپایی تظاهرات گسترده ای بار دیگر نفرت خویش را از عاملان این جنایت اعلام کردند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۹    
ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین امروز با انتشار بیانیه ای حمله مزدوران رژیم آل خلیفه به شیخ الجدحفصی از علمای بارز شیعیه در بحرین را محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۶    
هنگامی که طلاب اهل سنت نظر امیر حاج رضایی را درباره برگزاری مسابقه فوتبال با آن ها را جویا شدند، وی در جواب گفت: من با طلاب مسابقه نمی دهم، چون در هیچ زمینه ای حریف طلاب نخواهم شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۶    
مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه درباره برخی سوءتفاهم ها از اظهارنظر اخیر خود توضیحاتی داد و گفت که مذاکره کنندگان ایرانی فقط در چارچوب رهنمودهای رهبر انقلاب عمل می کنند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۷    
نیمه نخست دیدار پرسپولیس و صبا با نتیجه تساوی پایان یافت.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۷    
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و دبیرکل حزب اعتدال و توسعه امروز پنجشنبه در همایش این حزب با تشریح برنامه های دولت حسن روحانی برای سال آینده اعلام کرد که پس از اجرای برنامه نظام سلامت در سال جاری ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت :با تدبیر مقام معظم رهبری ، تحریم ها برای ایران برکت داشت.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: هدفمان شکست استقلال با جاسم کرار است و 3 امتیاز بازی را می خواهیم.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۵    
داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) عکس سلفی خود با مازیار فلاحی، یکی از خواننده های جوان کشورمان در بندر ماهشهر منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۶    
معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: دولت ها در واقع در طی مدت زمامداری خود وقت و سرمایه مردم را برای عملی شدن انتظارات مردم در اختیار دارند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
زمانی که ستاره اسکندری سال 79 در اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر، جایزه بهترین بازیگر زن را برای ایفای نقش در نمایش سعادت لرزان مردمانِ تیره روز به دست آورد ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۴    
وزیر نیرو گفت: قطعی 72 ساعته برق در آبدانان به دلیل گرد و غبار به ما هشدار داد که برای بهسازی و بهبود زیرساخت های آب، برق و تلفن چاره اندیشی کنیم که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۴    
یک مرد آمریکایی با چاقو دو شهروند مسلمان را در یک ایستگاه اتوبوس در ایالت میشیگان مورد حمله قرار داده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۹    
تیم ملی ایران با شکست برابر آذربایجان جام قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را از دست داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۴    
تکفیری های داعش خود را بهترین و اصیل ترین مسلمانان می دانند که با قرایت صحیح خود از دین مبین اسلام، برترین و شایسته ترین بندگان خداوند در روز زمین هستند ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۴    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران افزود: خرده فرمایش هیچ قدرتی را نمی پذیریم.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۱    
یک شهروند دوست دار محیط زیست به سختی توانست عقابی کمیاب را از چنگال سگ های روستایی در مشگین شهر نجات داده و تحویل اداره حفاظ محیط زیست دهد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۸    
داده ها و اطلاعات حاکی از آن است که احتمالا در آینده نزدیک یارانه نقدی 10 تا 15 میلیون نفر حذف خواهد شد و از این محل، هزینه های دولت کاهش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
برخی از آثار تاریخی مصادره شده در موزه ملی بیروت به نمایش گذاشته شده است. بیشتر این آثار متعلق به شهر تاریخی تدمر و اطراف آن است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه آثار موجود در کتابخانه ها حاکی از آن است که ایران از کشور های اصیل و دارای شناسنامه است، گفت: آمریکا کشوری با شناسنامه جعلی است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۹    
بازرسان ایتالیایی تایید کرده اند که سیلیو برلوسکونی 78 ساله نخست وزیر سابق ایتالیا صدها هزار یورو را به عنوان رشوه یا حق السکوت به 21 زن پرداخت کرده است تا درباره پارتی های شبانه او سکوت کنند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ دستگاهی اعم از لشگری و کشوری نباید در انتخابات دخالت جانبدارانه داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۹    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور از کاهش مبلغ عمره دانشجویی خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده توانستیم تخفیفاتی را دریافت کنیم که مبلغ عمره دانشجویی به کمتر از دو میلیون تومان رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله تنها بخشی از قدرت نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان داد این رزمایش بسیار به موقع و به جا صورت گرفت.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۰    
کمند امیرسلیمانی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وقتی که من خیلی خوشحال میپرم تو عکس بابا اینا. البته تلافی کار سپند بود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۷    
مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی مشهد از آتش سوزی در بازار گل بلوار خیام این شهر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۴    
پیامبران اولوالعزم از منطقه شرق، منطقه شرق میانه، پیامبران، شرق، علت برانگیخته شدن پیامبران، نوح علیه السلام از سرزمین عراق،
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۴    
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: 'الینا املی' از جمله گردشگران خارجی و مسیحی می باشد که پس از چهار سال تحقیق و پژوهش در باره اسلام و قرآن به این دین علاقه مند شده و با رسیدن به درجه ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفت روابط امنیتی تل آویو و دهلی نو بعد از سال ها پشت پرده بودن، وضعی آشکار و علنی پیدا کرده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۶    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: یکی از سرشاخه ها و سرشبکه های اصلی شرکت هرمی گاما با 4 هزار و 36 نفر زیرمجموعه و درآمد ماهانه 315 هزار دلار در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۰    
مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه توافق روی کلیات مفهومی ندارد، گفت: آنچه مهم است، توافق روی جزئیات است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال 1391 قیمت جهانی هر بشکه نفت کاهش یافت و دولت نتوانست درآمدهای خود را که بخش بسیاری از آن متکی به نفت بود، به درستی مدیریت کند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۱    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه در ادامه رایزنی ها در موضوع هسته ای سه شنبه 5 اسفند در وین با آمانو دیدار و گفتگو می کند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در جدیدترین گزارش فصلی خود از برنامه هسته ای ایران اعلام کرد ایران از 20 ژانویه 2014 اورانیوم بالای 5 درصد غنی سازی نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۳    
پس از اتمام و ختم به صلح شدن حاشیه های مربوط به مستند زنده یاد پاشایی میان رضا رشیدپور و خانواده پاشایی و سیدجواد هاشمی، که البته به پخش نشدن مستند رشیدپور منتهی شد ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۳    
محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:هنگام اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به آقای احمدی نژاد اصرارکردیم پرداخت هارا از20هزار تومان شروع کندولی گوش نکردواز40هزارتومان آغاز کردکه این مساله موجب ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
مراسم ختم والده محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان عصر امروز در مسجد جامع نارمک با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
برخی از رسانه ها و فعالان در تلاش برای مشخص کردن محل جنایت و برخی دیگر در صدد شناسایی هویت فرمانده این کشتار وحشیانه گروهی هستند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۹    
رقابت های فوتبال لیگ برتر در هفته بیست و یکم بعدازظهر امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار از ساعت 15:30 دقیقه آغاز شد که در یکی از این بازیها تیم نفت مسجدسلیمان میزبان تراکتورسازی بود و در نهایت برابر ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۶    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی ها از وضعیت هوا را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۶    
وزارت امور خارجه ترکیه در واکنش به تهدید نخست وزیر لیبی مبنی بر اخراج سرمایه گذاران ترکیه ای از آن کشور اعلام کرد: اگر این مواضع تغییر نکند آنکارا نیز تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۳    
ذبیح الله مجاهد که خود را سخنگوی طالبان افغانستان معرفی می کند، آغاز دور تازه مذاکرات را با آمریکا در قطر رد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با پیروزی مقابل ترکیه به فینال جام جهانی کشتی فرنگی رسید.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم با حضور مقتدرانه و پرشمارخود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که هم قدرت تحلیل و هم قدرت تفکیک مسائل را دارند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس با حضور در اردوی سرخپوشان و صرف شام در کنار اعضای تیم، با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرد
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش حزب اعتدال و توسعه شاخه جوانان با تاکید بر اینکه در جامعه افراد با سلیقه های مختلف حضور دارند ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۷    
رییس اداره راه و شهرسازی چالوس از بازگشایی محور کندوان (چالوس - کرج) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۴    
امسال خبرهایی که در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه سال آینده منتشر می شود خبرهایی است که نمی توان به راحتی از آنهاگذشت ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۸    
دبیر شورای نگهبان گفت: مساله تکفیر، مساله روز ماست که قطعا مساله دینی و مذهبی نیست بلکه 100 درصد سیاسی است که در اینجا باید این جریان را بازشناسی کنیم.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: عده ای دست به کمر از زبان مردم حرف می زنند و می گویند مردم ایران خسته اند در حالی که باید به آنها گفت شما از زبان خود صحبت کنید، مردم از زبان خودشان صحبت می کنند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
در حال حاضر مسیرهای بین المللی ریلی ایران فقط از تهران و تبریز صورت می گیرد و مقصد این مسیرها به دو کشور خلاصه شده است
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: قطار تهران - مشهد بزودی با هدف سرعت بخشی به روند جابجایی و انتقال مسافران در این مسیر ریلی، برقی خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۳    
دبیر شورای نگهبان گفت: بدترین و زشت ترین فعالیت گروه داعش جهاد نکاح است که در هیچ جای دنیا این عمل مورد قبول نیست و مردم دنیا باید با فعالیت های داعش به صورت دقیق آشنا شوند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۱    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سرطان روده بزرگ دومین سرطان شایع در زنان و چهارمین سرطان شایع در مردان ایرانی است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
شرکت اپل با کسب سود 18 میلیارد دلاری از فروش آیفون در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی، رکورد جدیدی را کسب کرد. این اتفاق هنگامی رخ داد که محصول جدید اپل یعنی آیفون 6 وارد بازار شد ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۹    
دیپلماتها به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته اند گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی از پیشرفت اندک تحقیقات درباره ادعاهای مبنی بر فعالیتهای ایران در زمینه سلاح های هسته ای حکایت دارد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: محرومیت کرار از نظر من قانونی نبود و با ماده ای که کرار را محروم کرده بودند حکم محرومیت همخوانی نداشت و طبیعتاً یکسری موضع گیری ها علیه من وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
من اغلب به افرادی که تلاش می کنند چند پوند وزن کم کنند، بجای اینکه بگویم چه کارهایی را باید انجام دهند، می گویم که چه کارهایی را نباید انجام دهند! کاری که باید انجام دهید ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن هشتاد میلیون ، دستبرد بانک ، دوستان قطبی ، برف پیما ، قاطینگا و پاتینگا ، سایه پدر ، رینگ اسپرت ، بازی ، روز امتحان ، کلید های خانه ، غرب و غربت ، روش ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۴    
با توجه به شکست ایران مقابل آذربایجان حضور فرنگی کاران در فینال بعید به نظر می رسد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خط آهن سریع السیر تهران - قم - اصفهان با 2.6 میلیارد دلار هزینه از هفته آینده ساخته می شود، از چهار خطه شدن همه خطوط ریلی منتهی به تهران در آینده نزدیک خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۸    
گروه بنیامین موزیک چهارشنبه 29 بهمن ماه و در هفتمین شب از برگزاری سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به خوانندگی بنیامین بهادری میزبان مخاطبانی بود که در روز عشق ایرانی به برج میلاد آمدند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۶    
بی احتیاطی هنگام جوشکاری در ساختمان در حال ساخت، سقوط کارگر جوشکار و مصدومیت شدید وی را در پی داشت
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با بیان اینکه آسمان تهران امروز نیمه ابری پیش بینی می شود، ادامه داد ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۹    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر (مقیاس امواج درونی زمین) خانوک در شمال استان کرمان را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۲    
برخی خبرگزاری ها از برخورد تانکر سوخت گیری با یکی از هواپیماهای ماهان خبر داده بودند.