سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 9 اسفند 1394 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 31 فروردین 1394 شفاف 30 اردیبهشت 1394 شفاف 31 خرداد 1394 شفاف 31 تیر 1394 شفاف 31 مرداد 1394 شفاف 31 شهریور 1394 شفاف 30 مهر 1394 شفاف 30 آبان 1394 شفاف 30 آذر 1394 شفاف 30 دی 1394 شفاف 29 بهمن 1394 شفاف 1 اسفند 1394 شفاف 2 اسفند 1394 شفاف 8 اسفند 1394 شفاف 9 اسفند 1394 شفاف 10 اسفند 1394 شفاف 11 اسفند 1394 شفاف 12 اسفند 1394 شفاف 13 اسفند 1394 شفاف 14 اسفند 1394 شفاف 15 اسفند 1394 شفاف 16 اسفند 1394 شفاف 17 اسفند 1394 شفاف 18 اسفند 1394 شفاف 19 اسفند 1394 شفاف 20 اسفند 1394 شفاف 21 اسفند 1394 شفاف 22 اسفند 1394 شفاف 23 اسفند 1394 شفاف 24 اسفند 1394 شفاف 25 اسفند 1394 شفاف 26 اسفند 1394 شفاف 27 اسفند 1394 شفاف 28 اسفند 1394 
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۷    
محافل صهیونیست تغییر سیاست ها و رفتارهای ایران را با توجه به نتایج انتخابات پارلمانی در این کشور بعید دانستند
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۱    
معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تا پایان مهر 95 هیچ صنعت دفاعی در تهران نخواهیم داشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 82 خود نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در 5 حوزه انتخابیه دیگر را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
مدیر عامل سایپا گفت: مذاکرات ما با خودرو سازان معتبر جهانی ادامه دارد حتی در دوره تحریم هم با شرکت های کیا و رنو مذاکره و همکاری می کردیم.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۲    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 84 خود اسامی منتخبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران ، ری ، شمیرانات ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۲    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 83 خود جدیدترین نتیجه انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در حوزه انتخابیه استان تهران از مجموع 5 هزار و 946 صندوق و 4 میلیون و 37 هزار و 628 آرای ماخوذه شمارش شده اعلام ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۶    
در مجلس خبرگان در تهران شاهد انتشار دو لیست جداگانه با امضا و حمایت هاشمی و روحانی بودیم که با اسامی خبرگان مردم و یاران اعتدال منتشر شد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۷    
مهدی هاشمی ضمن انتقاد از سخنگوی دولت روحانی و وزیر ارتباطات که هر دو عضو برجسته حزب اعتدال و توسعه هستند گفت این دو باعث ایجاد اختلاف بین جبهه اصلاحات و حامیان دولت شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۵    
رئیس مجلس با اشاره به اینکه در در ادوار گذشته دو سوم مجالس در هر دوره ای تغییر کرده در پاسخ به سوالی در خصوص پیش بینی وی از ریاست مجلس آینده گفت: من رجال الغیب نیستم که از ریاست مجلس آینده آگاه باشم.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۵    
براساس اطلاعیه شماره 78 ستاد انتخابات کشور، نمایندگان اسلام آباد، سنقر، کنگاور و میانه مشخص شدند و تعیین تکلیف علاء الدین بروجردی به دور دوم موکول شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
مایکل هیدن، رئیس سابق سازمان سیا و سازمان امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، نیروهای مسلح آمریکا ممکن است از دستورات دونالد ترامپ -در صورتی که به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود-، سرپیچی کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
بسم رب الشهداء و الصدیقین راهنمای ثبت نام: با توجه به تنوع حضور زائرین راهیان نور، لطفا در انتخاب اردو و ستاد دقت لازم را به عمل آورید. الف: ستاد شهید صیاد شیرازی: (ویژه کاروان های اتوبوسی) ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
با ادامه شمارش آرای در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران، از تعداد 5750صندوق و 3/889/877 آرای اخذ شده مشخص شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
به گزارش شفاف ، صبح امروز (یکشنبه) پیکر زنده یاد فرج الله سلحشور پس از اقامه نماز به امامت آیت الله صدیقی در امامزاده باغ فیض به خاک سپرده شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از یازدهم اسفند آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
واردات بادام هندی ممنوع است و از امروز از بازار جمع اوری می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
براساس یک گزارش آمریکایی تعداد کودکانی که طی سال گذشته میلادی در کنار داعش جنگیده و کشته شده اند، در مقایسه با برآوردهای قبلی دوبرابر شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
این خودروها شامل پژو 207، پژو 2008 و پژو 301 است که بنا به گفته مدیر عامل ایران خودرو قرار است از سال آینده وارد بازار کشور شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
در لیست خرید کتاب ارشاد دو کتاب عطا ءالله مهاجرانی مفسر کنونی شبکه بی بی سی فارسی به چشم می خورد. ارشاد از کتاب افسانه نیما صد نسخه خرید ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
آنچه می خوانید مروری است بر محورهای خبری سایت های اپوزیسیون و آنچه که آنها از تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... به عنوان دستمایه برای تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف بهره می گیرند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
الحیات نوشت روزنامه با وجود کاهش بهای جهانی کالاها و خدمات که به علت کاهش بهای نفت بوده است در عربستان سعودی هزینه های معاش افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
آنچه که در این نوشتار بررسی می شود ، همان پایش رسانه های سایبری است با نگاهی اجمالی به پرترافیک ترین خبرها در فضای مجازی که از مرور صفحه های شبکه های اجتماعی و ارتباطی پرطرفدار استخراج شده اند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
نمایشگاه کتاب تهران یکی از پرمخاطب ترین و شلوغ ترین نمایشگاه هایی است که در طول سال در کشورمان برگزار می شود ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
حسن روحانی رئیس جمهور اواسط فروردین ماه 95 به عتبات عالیات می رود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از احتمال حذف خودروسازان چینی از بازار خودروی ایران در سال آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
یکی از فرماندهان گروه های مقاومت اسلامی در تشکیلات داوطلب مردمی عراق معروف به 'الحشد الشعبی' در محور عملیاتی 'مکحول' در 270 کیلومتری شمال بغداد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۷    
مجله "اسمیتسونین" فینالیست های سیزدهمین جایزه سالانه عکس خود را معرفی کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۲    
در 10 ماه نخست امسال 272 مورد فوت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6/3 درصد کاهش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۰    
روزنامه گاردین نوشت: رئیس سابق حزب راست افراطی فرانسه روز شنبه در صفحه توئیتر نوشت اگر وی آمریکایی بود، به دونالد ترامپ داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه رای می داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۰    
نیروهای امنیتی عراق تلاش گروه تکفیری- صهیونیستی داعش را برای نفوذ به ناحیه البغدادی واقع در غرب شهر الرمادی ناکام گذاشتند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۷    
رِئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار از قطعی شدن مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبر داد .
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۷    
اینکه چطور استاندار زمان شاه خوزستان، با 18 سال سابقه کار و پرونده سیاه نفتی و ماجرای نامکشوف سینما رکس آبادان ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۹    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با انتشار بیانیه ای نحه برگزاری انتخابات در ایران را برخلاف وعده هایی دانست که کاخ سفید در مورد تغییر رفتار ایران داده بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۹    
مراسم تشییع پیکر فرج الله سلحشور کارگردان متعهد و انقلابی کشورمان هم اکنون در صحن امامزاده سید جعفر و سیده خاتون آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
با گذشت تنها 24 ساعت از آغاز طرح "آتش بس" میان دولت سوریه و گروههای تروریستی تکفیری، القاعده و داعش تلاشهای گسترده ای را برای به شکست کشاندن این طرح آغاز کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
حجت الاسلام علوی گفت: دو مورد عملیات تروریستی جریان های معاند را پیش از انتخابات ناکام گذاشتیم.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۲    
شرکت ملی نفت ایران با سه شرکت نفتی سوئیس برای تهاتر نفت و گازوئیل با بنزین به توافق رسیده و تا چند روز آینده یک محموله بزرگ بنزین شرکت گلنکور سوئیس در پایانه بندرعباس تخلیه می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۲    
اگرچه اسفند اوج خریدهای مردم است اما بازار خودرو روزهای سوت و کوری را می گذارند و مردم با عرضه خودروهای کارکرده خود برای فروش، در یک رقابت منفی، قیمت شکنی را در بازار آغاز کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۶    
دعوای خانه موسیقی و منتقدانش هر روز بیشتر و بیشتر می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۰    
براساس دستور بانک مرکزی، توزیع اسکناس های نو به میزان کافی از روز پنج شنبه هفته جاری 13 اسفندماه از طریق شعب منتخب در اختیار مردم قرار می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۰    
شهرداری تهران لایحه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی را به شورای شهر تهران ارسال نموده است و پس از تصویب این طرح در صحن علنی شورای شهر ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 61 خود نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی را در 11 حوزه انتخابیه دیگر اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۹    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون در محور کاشان - نطنز و 18 کشته و مجروح در این حادثه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۶    
حدود سه هزار کرد در سراسر اروپا در اعتراض به سکوت نهادهای اروپایی در برابر عملیات نظامی آنکارا در شهر جیزره، در جنوب شرقی ترکیه از روز دوشنبه در مقابل مقر شورای اروپا در استراسبورگ تظاهرات می کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۶    
نمایندگان کارگران می گویند جدیدترین محاسبات از وضعیت دخل و خرج خانوار از افزایش هزینه خوراک ماهیانه به 754 هزارتومان و عبور کل مخارج از 3 میلیون و 65 هزارتومان حکایت دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
یکی از کارشناسان وزارت منابع انسانی و تامین اجتماعی چین از افزایش سن بازنشستگی این کشور در سال 2017 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از حریق تانکر گازوئیل در ساختمانی در الهیه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۰    
در حالی که نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت کامل مشخص نشده، رسانه حامی هاشمی رفسنجانی، موضوع ریاست مجلس دهم را پیش کشید.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۵    
به گزارش شفاف ، هاس تیم جدید فرمول یک که به تازگی وارد عرصه ی اتومبیلرانی شده است ماشین جدید را در معرض دید طرفداران و مطبوعات این رشته ی ورزشی قرار داد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۲    
مسجد جامع شی آن چین، یکی از قدیمی ترین مساجد این کشور است که به خاطر معماری و قدمت خود، یکی از جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۲    
نمونه اولیه خودروی زرهی بنام "مجازات کننده" برای نخستین بار در حضور رئیس جمهور روسیه معرفی و آزمایش شد. این خودرو که شباهت زیادی به ماشین "بتمن" دارد قرار است در خدمت نیروهای ویژه روسیه باشد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۲    
اظهارات فعالان بازار سیم کارت حاکی از آن است که طی ماه های اخیر استقبال مردم از سیم کارت های 4G افزایش قابل توجهی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۹    
شهر اوردوس از حدود 15 سال پیش به یکی از مراکز مهم سرمایه گذاری دولتی چین تبدیل شد. دولت که قصد داشت با سرمایه گذاری و ساخت و سازهای بلندپروازانه جمعیت این شهر را به یک میلیون نفر برساند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۳    
مصرف این میوه خشک مغذی می تواند یکی از مهمترین عوامل بروز پوسیدگی و خرابی دندان باشد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۳    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در11 ماهه سال 94 از محل مالیات 56 هزار میلیارد تومان وصول شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۰    
با آغاز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی دورهمی این سریال به زودی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۷    
من نمی دانم این شایعات که گفته می شود ما برای جمع آوری سگ ها، آنها را با اسلحه می کشیم از کجا نشات می گیرد، ولی اینجا قاطعانه اعلام می کنم که ما به هیچ عنوان، در مرحله اول، سگی را نمی کشیم.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۴    
مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی قرار داده بود برخلاف شایعات به اعدام محکوم نشده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۱    
MBC یک شبکه رژیم سعودی درچارچوب طرح حمایت این رژیم ازتروریسم صهیونیستی و تکفیری با تقلید اهانت آمیز از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اوج ذلت آل سعود در رویاروئی با محور مقاومت را آشکار ساخت.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۲    
در حالی که عمده روزنامه های اصلاح طلب و حامیان دولت از پیش بینی خود در خصوص نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و القای پیروزی خود سخن به میان می آورند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۹    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی یکشنبه نهم اسفند
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۳    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد:مارکو روبیو رقیب دونالد ترامپ در رقابت های مربوط به کسب نامزدی حزب جمهوری خواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه مدل موی ترامپ را مورد تمسخر قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۳    
خبرگزاری ایتارتاس گزارش داد:هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حزب دمکرات آمریکا توانست نتایج انتخابات در ایالت کارولینای جنوبی را از آن خود کند و برنی ساندرز رقیب خود را شکست دهد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۰    
قصد خرید تبلت جدید دارید اما میان مدل های مختلف از برند های گوناگون سردرگم شده اید؟ ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین تبلت های موجود در بازار با قیمت زیر 700 هزار تا 1 ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۰    
احمد کاظم زاده
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۷    
جرایم سایبری سالانه مبلغی بالغ بر 450 میلیارد دلار هزینه روی دست اقتصاد جهانی می گذارند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۴    
نیروی هوایی روسیه در سال جاری جنگندۀ نسل پنجمی "T-50"را تحویل خواهد گرفت که یک سلاح بی نظیر است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۴    
با وجود ادعای دولت یازدهم مبنی بر رفع تحریم های مالی بین المللی، ایران همچنان مجبور است برای فروش نفت خود از مبادلات پایاپای استفاده کرده و در ازای صادرات نفت به اروپا از این قاره بنزین وارد کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۱    
رییس اجرایی کمیته مبارزه با تروریسم سازمان ملل متحد روز شنبه تاکید کرد: بیش از 30 درصد از تروریست های خارجی عضو داعش را زنان تشکیل می دهند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۱    
اگرچه قرار بود صادرات گاز به عراق جزو برنامه هایی باشد که امسال در وزارت نفت اجرایی می شود، اما آغاز صادرات به بغداد در اوایل سال آینده و با فاصله یک تا یک و نیم سال بعد به بصره خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۵    
مهراوه شریفی نیا عکسی سلفی میان گل های شقایق شهر اهواز به اشتراک گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۵    
3نوجوان، کودک 6 ساله را به قتل رساندند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۲    
با شناخت و استفاده از برخی تقویت کننده های طبیعی می توانید به استحکام موهایتان کمک کنید.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۲    
آنچه در دوران پیش از ازدواج برای افراد نگرانی ایجاد میکند حقایقی از زندگی است که هم گفتنش دردسر ساز است و هم نگفتنش ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۲    
اسید پاشی در سمنان امروز دو دختر جوان را راهی بیمارستان کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۵۷    
ستاد انتخابات کشور جدیدترین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران را از مجموع 3846 صندوق شمارش شده اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۲    
این بازی عجیب را تاکنون تجربه نکرده اید.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۹    
در این گزارش حیوانات خانگی مشهورترین افراد جهان را ببینید.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۹    
در اینجا شاهد مدل های مویی متفاوت از آنچه همیشه مشاهده کرده اید، هستیم.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
مادر بی احتاطی که حین پارک کردن خودروی سواریش در یکی از خیابان های کینگ استون لندن با پرداخت جریمه زندانی شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
گاهی اوقات کودکان کارهای عجیبی می کنند که بعضی مواقع آن ها را به دردسر می اندازد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
این تصاویر شما را انگشت به دهان می کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۳    
شادی می گوید: یکی از پسران برای اینکه خوابم کم شود با قیمتی گران این ماده را به من فروخت.