پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 18 آذر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 تیر 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 آذر 1395 شفاف 2 آذر 1395 شفاف 3 آذر 1395 شفاف 4 آذر 1395 شفاف 5 آذر 1395 شفاف 6 آذر 1395 شفاف 7 آذر 1395 شفاف 8 آذر 1395 شفاف 9 آذر 1395 شفاف 10 آذر 1395 شفاف 11 آذر 1395 شفاف 12 آذر 1395 شفاف 13 آذر 1395 شفاف 14 آذر 1395 شفاف 15 آذر 1395 شفاف 16 آذر 1395 شفاف 17 آذر 1395 شفاف 18 آذر 1395 شفاف 19 آذر 1395 شفاف 20 آذر 1395 شفاف 21 آذر 1395 شفاف 22 آذر 1395 شفاف 23 آذر 1395 شفاف 24 آذر 1395 شفاف 25 آذر 1395 شفاف 26 آذر 1395 شفاف 27 آذر 1395 شفاف 28 آذر 1395 شفاف 29 آذر 1395 شفاف 30 آذر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۰    
چند هفته قبل مطلع شدید که باتری تعدادی از آیفون 6s های اپل دچار مشکل شده و در نتیجه آن این دستگاه ها با شارژ کمتر از 30 درصد به طور ناگهانی خاموش می شوند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۴    
از زمان اختراع نمونه های خورشیدی و آبی، ساعت ها همواره برای نمایش گذشت زمان به نشانه های بصری متکی بوده اند
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۶    
یاهو اخیرا لیست محبوب ترین واژه ها و عبارت های جستجو شده در موتور جستجوی خود را منتشر کرده و در کنار آن شاهد معرفی پر جستجوترین وقایع سال، محبوبترین شرکت ها و دیگر لیست های متنوع نیز هستیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۴    
پردازنده های گرافیکی مجتمع اینتل برای انجام کارهای روزمره و ساده طراحی شده اند. اما ظاهرا اینتل قصد دارد از فناوری های گرافیکی رادئون AMD در تراشه هایش بهره ببرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۰    
موتو زد محصول جدید موتورولا با قابلیت اتصال ماژول های جدید است، بر این اساس موتورولا قصد دارد مودم 5G را به مادهای این گوشی بیفزاید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۶    
روش تازه ی برای دور زدن قفل فعال سازی (Activation Lock) آیفون و آیپد در iOS 10.1.1 شناسایی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۲    
گروه تروریستی داعش به هواداران خود گفت که به شیعیان در بحرین حمله کنید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۴۸    
بر اساس شایعات منتشرشده؛ آیفون 7s با پردازند ه ی A11، بدون شارژر وایرلس و در رنگ جدید قرمز عرضه می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۴۰    
دانشمندان برای نخستین بار موفق به مشاهده ی عبور الکتریسیته از میان مولکول های آب شدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۶    
ساعاتی پیش نسخه 3.15 تلگرام منتشر شد که مانند همیشه امکانات جذاب و بسیار مهمی را به این اپلیکیشن محبوب اضافه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۶    
به گزارش شفاف ، استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی از ویژگی های خاص آب و هوایی برخوردار است. خزان برگ های پائیزی جنگل ها و مراتع این استان زیبایی طبیعت را دو چندان کرده است که این روز ها چشم هر ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۸    
اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که تنها 2 تا 6 ماه تا عرضه ی گجت های دیجیتال به همراه فناوری بلوتوث 5 باقی مانده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۴    
45 سال قبل، آفتاب بریتانیا در شرق مدیترانه از جمله خلیج فارس افول کرد و انگلیسی ها ترجیح دادند عامل متوازن کننده منافع امریکا در اتحادیه اروپا باشند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۴    
مدیران شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از ارائه خدمات جدید به کاربران در بخش نظرات و حریم شخصی خبر داده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۲    
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اظهارات و مواضع حاشیه ساز صادقی و مطهری گفت: این گونه افراد را نباید جدی گرفت، چرا که روش برادر حاتم طائی را برای شهرت طلبی در پیش گرفته اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۲    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در مطلبی به قلم دو تن از مقامات پیشین دولت این کشور نوشت که رئیس جمهور منتخب آمریکا باید موضع تهاجمی علیه برجام را حفظ کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۸    
در هشتم ربیع الاول آفتاب امامت غروب می کرد، زیرا خداوند این گونه مقدّر کرده بود که این آفتاب از پس پرده غیبت صغرا و سپس غیبت کبرا پرتو افشانی کند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۸    
مراسم قرعه کشی و گروه بندی سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۶    
یک فوق تخصص اورژانس کودکان گفت: با آموزش احیای پایه می توان زندگی فرد دچار ایست قلبی را در 4 دقیقه اول نجات داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۶    
وزرای خارجه ایران و ژاپن ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را در توکیو مورد بحث و بررسی قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۴    
نماینده سابق مجلس جزئیات دادگاه خود که با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری، دستیار و برادر رئیس جمهور و وزارت اطلاعات برگزار شد را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۲    
مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا گفت ابقای اسد در قدرت یک واقعیت است
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۲    
یک دانش آموز دبیرستانی در ایالت نوادا آمریکا که در جریان درگیری با یکی از همکلاسیهای خود از سلاح سرد استفاده کرده بود، در اثر تیراندازی یک نیروی پلیس زخمی و روانه بیمارستان شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۲    
زلزله ای به بزرگی 6.5 ریشتر در اندونزی به وقوع پیوست که تا کنون جان 97 نفر را گرفته و خانه های بسیاری را تخریب کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۰    
تعیین این که چه زمانی در معرض خطر از دست دادن و زوال بافت استخوانی که به نام پوکی استخوان شناخته می شود، قرار داریم، آسان نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره آخرین وضعیت دکتر صلحی، پزشک معروف تبریزی گفت: وی همچنان دربازداشت و در انتظار محاکمه به سر می برد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۸    
به گزارش شفاف، همزمان با تشکیل جلسه هیئت نظارت بر اجرای برجام در تهران برای بررسی واکنش به تمدید تحریم های 10ساله امریکا ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۰    
2 وکیل دادگستری که از طرف خانواده 2ایرانی بازداشت شده در کنیا برای پیگیری پرونده به نایروبی رفته بودند خودشان بازداشت شدند تا یک چالش سیاسی بین ایران و کنیا ایجاد شود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۶    
فریدون حسن
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۴    
فرمانده سپاه قدس گفت: رمز پیروزی اسلام داشتن دو بال رهبری شایسته و مردمی آماده، آگاه به نیت دشمن و بصیر است و ملت ایران به واسطه داشتن این دو شرط شکست ناپذیرند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۲    
غلامرضا صادقیان
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۶    
لازم است که همه همّت گماریم تا نماز را در جایگاه شایسته ی خود، بشناسیم و بشناسانیم و عمل شخصی خود را نیز به تناسب آن تعالی بخشیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۴    
وزارت بهداشت شایعه شیوع بیماری سیاه ششی در تهران را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۰    
پارلمان انگلیس در تایید مصوبه دولت این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا، به مقدمات این خروج پیش از پایان ماه مارس 2017 رای داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۸    
احمدرضا درویش صریحاً رئیس جمهوری را مورد پرسش قرار داد و گفت: چطور شد که از توقف نمایش رستاخیز 16 ماه می گذرد اما دولت با دو وزیر فرهنگ نتوانست مشکل آن را حل کند؟
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۴    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برگزاری مراسم روز دانشجو گفت: اگر حرکت های بسیجی و مراسم برای شهدا توسط ارگان های غیر دولتی نبود نسل جدید با نسل مجاهد آشنا نمی شد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۲    
بشار اسد با اشاره به اینکه برخی کشورهای غربی به وسیله ترکیه می خواهند طرح های تخریبی خود را اجرایی کنند، گفت: عربستان از ما می خواهد که بر علیه جمهوری اسلامی ایران موضع گیری کنیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از پیش بینی ترافیک سنگین اغلب معابر تهران در عصر امروز خبر داد و از شهروندان خواست که زمان سفر خود را مدیریت کرده و تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی دولت از بازگشت حقوق های نامتعارف به خزانه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۶    
اتحادیه اروپا در اقدامی با هدف ضربه زدن به ایران، هواپیمایی آسمان را از پرواز در آسمان اروپا منع کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۰    
بازداشت موقت سخنگوی پارلمان ترکیه در فرودگاه کلن آلمان خشم رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور و احضار سفیر آلمان از سوی آنکارا را به دنبال داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۰    
غلامعلی رجایی به نمایندگی از آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور در منزل خواهر استاد شجریان، خانم نسرین شجریان، در جریان آخرین شرایط و روند درمانی استاد قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۸    
اقتصاد کشور نسبت به قبل از تحریمها 160 میلیارد دلار کوچک شده و پول نفت دیگر به بخش مسکن تزریق نمی شود، چرا که باید به دو صندوق بازنشستگی اختصاص یابد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۶    
دیوان عالی کشور حکم شلاق هنرپیشه جوانی را که به تعرض به همکارش متهم شده بود، تأیید کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: ظریف وزیر امور خارجه برای بررسی تمدید قانون داماتو، هفته آینده به این کمیسیون می آید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۴    
جدیدترین آمارهای وزارت ارتباطات گویای آن است که تا پایان شهریور ماه سال جاری در ایران بیش از 150 میلیون و 300 هزار سیم کارت واگذار شده و 78.6 میلیون سیم کارت فعال وجود داشته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۲    
برای نخستین بار از یکی از دوستانم در پارک محلمان 5 هزار تومان شیشه خریدم و مصرف کردم، بعد به خانه رفتم و متوجه هیچ چیزی نبودم، در خانه تحت تأثیر شیشه و در توهم ناشی از مصرف آن، مادرم را به قتل رساندم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۰    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که سیگار کشیدن حتی به صورت تفننی و گاه و بیگاه - حتی به اندازه کشیدن نصف سیگار در روز- می تواند کشنده باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۰    
نتیجه یک تحقیق جدید نشان می دهد که شادی روی ماهی های سالمون نیز همچون انسان ها تاثیر دارد، به طوری که باعث بهتر شنا کردن آنها می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۸    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: خبرهایی در خصوص سرمازدگی بالای پرتقال مازندران هیاهویی بیش نیست و نهایتا 20 درصد از این استان دچار آسیب شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش 10 درجه ای دما در شمال شرق کشور طی روزهای جمعه تا یکشنبه خبر داد و بارش برف و باران را برای روز آینده در تهران پیش بینی کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۶    
نماینده مردم تهران با بیان اینکه برائت خودم را از بوق بی بی سی اعلام می کنم، گفت: مسئول اول گسترش ماهواره و رادیو استعمار بی بی سی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۶    
یک فرمانده میدانی در جبهه حلب تاکید کرد نیروهای ارتش همچنان با وجودی که بخش اعظم محله های شرقی را از لوث تروریست های تکفیری پاکسازی کرده اند برای تامین راه خروج آنها با هدف جلوگیری از ویرانی و درگیری ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۴    
در پی حملات جنگنده های عراق که در راستای عملیات آزادسازی استان نینوا صورت گرفت، 64 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۲    
دروازه بان استقلال گفت که در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شده است و جلسه ای را با مسئولان این کمیته برگزار کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۸    
محمد اسکندری مهماندار30 ساله ای است که در حادثه قطار محور سمنان - دامغان مفقود شد و تا امروز که 17 روز از حادثه می گذرد هیچ خبری از او نیست. حالا همسرش از او سخن می گوید...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۴    
پیکر زنده یاد مهدی حبیبی ورزشکار لباس بالدار پرش از ارتفاع امروز در ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۲    
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین پیش از سفر به شهر مقدس مشهد و دیدار برابر پدیده را برگزار کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۸    
دستیار ویژه مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، با توجه به پیروزی های میدانی در حلب گفت: پیروزی ارتش سوریه علیه تروریست در حلب قطعی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۶    
بر اساس دستور بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت های هواپیمایی، خانواده های شهدای منا شامل تسهیلات بلیط نیم بها نمی شوند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۲    
بازپس گیری پول،جنس، کالا و یا دیونی که به فرد به عنوان قرض پرداخت کرده از موضوعاتی است که بعضا میان فرد مقروض و طلبکار به چالشی جدی تبدیل می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۴    
با اینکه بسیاری از اسکلت ها تا حدی از بین رفته اند، اما هنوز اجسادی هستند که دارای پوست، چشم و موهای سالم اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۲    
مشاور امنیت ملی دولت آینده آمریکا، اظهارات توهین آمیزی را علیه پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم مطرح کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۰    
دیابت بارداری به دلایلی در برخی خانم ها بروز کرده وخطراتی را برای جنین و زایمان رقم می زند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۰    
تحلیلگر فارین پالیسی که پیش از این با مایکل فلین کار کرده، می گوید ممکن است که او آمریکا را به سمت جنگ با ایران پیش برد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۸    
اگر گوشی اندروید داشته اید و کلی نرم افزار و بازی از گوگل پلی به صورت رایگان دریافت کرده اید با خرید گوشی آیفون افسردگی خواهید گرفت چرا که برای هر نرم افزار باید هزینه ای پرداخت کنید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۲    
بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز با حضور رییس قوه قضاییه و رییس ستاد اقامه نماز آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۰    
فوق ستاره برزیلی تساوی در ال کلاسیکوی قبلی را نوعی شکست قلمداد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۶    
سرمقاله نشریه فایننشال تایمز به رئیس جمهور منتخب آمریکا توصیه کرد به توافق هسته ای با ایران پایبند بماند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۴    
کوالکام دیروز اعلام کرد پردازنده های اسنپدراگون این شرکت از ویندوز 10 پشتیبانی خواهند کرد. این اولین باری است که ویندوز 10 از پردازنده های مبتنی بر ARM پشتیبانی می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۲    
شایعه ی جدیدی منتشر شده است که اعلام می کند کمپانی هواوی تصمیم دارد تا فردا، آپدیت اندروید نوقا را برای گوشی های هوشمند میت 8 و پی 9 منتشر کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۸    
اپلیکیشن Microsoft Pix با پشتیبانی از لنز دوگانه ی آیفون 7 پلاس، آپدیت شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۶    
پس از انتشار گزارش اپل در مورد تعداد مشترکان اپل موزیک، برآوردها نشان از این دارد که دو سرویس اسپاتیفای و اپل موزیک در یک سال 7 میلیارد دلار درآمدزایی کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۰    
تصاویر جدیدی از طرح اولیه گوشی منعطف سامسونگ منتشر شده است و به نظر می رسد زمان زیادی تا تجاری شدن این مدل گوشی باقی نمانده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۸    
لطفاً ما را فراموش نکنید: ما دانش آموزان آسیب دیده از مشکلات روحی نیز می توانیم یک فرد موفق و مفید برای جامعه خود باشیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۴    
روزنامه سان مدعیست که هفته نامه تایم عمداً سر ترامپ را زیر حرف M قرار داده تا تداعی کننده شاخهای شیطان باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۲    
شاید جدی ترین سخنان رئیس جمهور محترم پیرامون اشتغال جوانان به سفر ایشان به کشور فرانسه بازمی گردد. همانجا که جناب اولاند سرمست از سود سرشار قراردادهای منعقد شده با طرف ایرانی این جمله را بر زبان می ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۲    
وزیرآموزش و پرورش در حکمی مهدی نیکدل را به عنوان مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۸    
هیات وزیران روز گذشته در لایحه بانک مرکزی مصوب کرد، واحد پول کشور از ریال به تومان تغییر و هر تومان معادل ده ریال باشد که به معنی حذف یک صفر از پول ملی است؛ تجربه ای که دست کم در 50 کشور اجرا شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۶    
با تایید فیفا، سیستم ویدئو چک برای اولین بار در جام جهانی باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۴    
لاوتزی بازیکن اسبق سن ژرمن بیشترین درآمد هفتگی را از فوتبال دریافت می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۲    
آزادی حلب در واقع اثبات می کند که بقیه سوریه نیز آزاد خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۴    
نقرس نوعی بیماری التهاب مفصلی است که دردهای ناراحت کننده ای دارد. روش های خانگی و طبیعی وجود دارد که به کمک آن ها می توان به سرعت این دردها را تسکین داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۸    
ترکیب پراکسید موجود در آبمیوه های تجاری زمینه را برای بروز بیماری های گوناگون مثل نارسایی های قلبی فراهم می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۶    
شبکه اجتماعی اینستاگرام با قابلیت های جدید از جمله لایک کردن کامنت ها به روز شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۴    
وزیر خارجه سابق فرانسه ضمن تأکید بر مفید بودن برجام، لغو آن را یک اشتباه بزرگ توصیف کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۶    
روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت" ضمن اعتراف به پیروزی های بزرگ بشار اسد و نیروهای سوریه علیه تروریست ها، از نزدیکی زمان آزادی کامل شهر حلب خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۵:۱۸    
بوئینگ در پاسخ به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، اعلام کرد قرارداد این شرکت با نیروی هوایی آمریکا، برای ساخت جدیدترین مدل هواپیمای ریاست جمهوری ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۵:۰۸    
جهت افزایش روزی ادعیه بسیاری نقل شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۵:۰۴    
موقعی که انسان قضای سجده فراموش شده یا تشهّد فراموش شده را بجا میآورد باید خود را مثل موقع نماز بپوشاند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۴۶    
با توجه به مستندات موجود در منابع اهل سنت معلوم می شود که زیارت قبور بویژه زیارت قبور معصومان(ع) و پیامبر(ص) فرهنگ مشترک میان شیعه و اهل سنت است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۴۴    
حضرت آیت الله العظمی صافی گفتاری درباره خودکشی بیان کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۴۰    
به گزارش شفاف، در موضوع غیبت، روایتی از پیامبراسلام(ص) نقل شده که در این روایت رسول خدا (ص) وصایایی را به ابوذر می فرمایند که از این وصایا این جمله معروف است: ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۲۵    
وسایلی که در حمام نگه داری می شوند به دلیل رطوبت دچار تغییرات می شوند پس بهتر است این وسایل را از حمام دور نگه دارید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۲۳    
بیش از 20 سال حضور در دنیای شهرت،به نظر می رسد که "لئوناردو دی کاپریو" قصد ندارد امضاء خاصی برای طرفدارنش داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۱۹    
دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت میزبان مستند "میان این روزها ایستاده ام"، آخرین ساخته فرهاد درودگر است که گفته می شود، روایتی متفاوت از آزادگان را به تصویر کشیده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۱۴    
مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران گفت: پرچم مسجد مقدس جمکران در بعدازظهر روز نهم ربیع الاول با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران بر فراز برج میلاد به اهتزاز درمی آید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۱۰    
پگاه آهنگرانی با حضور در پردیس چارسو و فعالیت در جشنواره سینما حقیقت به شایعات درباره کشف حجاب و مهاجرت خود پایان داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۰۳    
یک منبع آگاه در بانک مرکزی با اعلام جزئیات جدید از تغییر پول ایران گفت: با تصویب تغییر واحد پول ایران به تومان توسط مجلس، اسکناس ها به تدریج و در طول زمان تغییر می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۰۳    
سامان قدوس بازیکن ایرانی - سوئدی تیم اوستر به تیم ملی سوئد دعوت شد.
  • ۱