شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 21 اسفند 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 تیر 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 2 اسفند 1395 شفاف 3 اسفند 1395 شفاف 4 اسفند 1395 شفاف 5 اسفند 1395 شفاف 6 اسفند 1395 شفاف 7 اسفند 1395 شفاف 8 اسفند 1395 شفاف 9 اسفند 1395 شفاف 10 اسفند 1395 شفاف 11 اسفند 1395 شفاف 12 اسفند 1395 شفاف 13 اسفند 1395 شفاف 14 اسفند 1395 شفاف 15 اسفند 1395 شفاف 16 اسفند 1395 شفاف 17 اسفند 1395 شفاف 18 اسفند 1395 شفاف 19 اسفند 1395 شفاف 20 اسفند 1395 شفاف 21 اسفند 1395 شفاف 22 اسفند 1395 شفاف 23 اسفند 1395 شفاف 24 اسفند 1395 شفاف 25 اسفند 1395 شفاف 26 اسفند 1395 شفاف 27 اسفند 1395 شفاف 28 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1395 شفاف 30 اسفند 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
ستاره های آسمان هم روزی به دنیا می آِیند، به تکامل می رسند و روزی عمر آنها به سر می رسد و از دنیا می روند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۰    
محمدرضا گلزار در روند فعالیت های جدی خود در عرصه موسیقی ، پس از اینکه کنسرتی را در بندرعباس برگزار کرد، با نخستین اجرای خود درشهر تهران روی صحنه رفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۶    
تازه ترین پست اینستاگرام کارگردانی که به امید پول درآوردن به شبکه جم رفت، بوی پشیمانی به خود گرفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۰    
وضعیت آلاینده مونوکسیدکربن: پاک(33)، ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون: سالم (58)، ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون( 105) ناسالم برای گروه های حساس است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۶    
سردار تقی مهری با اشاره به استفاده آزمایشی از خودروی سراتو در شهر تهران برای پلیس ترافیک شهری کشور اظهار داشت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۶    
در جنگ جهانی اول که بیش از 10 میلیون نفر را به کام مرگ فرستاد و میلیون ها نفر را آواره کرد بیش از هرکس زنان قربانی سوء استفاده، بردگی و تجاوز قرار گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- پسر نوجوانی که با تقلید صدای دختران و تحریک احساسات مردان از آنها اخاذی می کرد، دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۶    
مسعود یارضوی
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
ناباروری یکی از مشکلات اساسی در زندگی زناشویی محسوب می شود و معمولاٌ برای رفع آن نیاز به روش های درمانی پرهزینه، آزمایشات تشخیصی و حتی اعمال جراحی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
هفته گذشته سازمان هواپیمایی کشوری ایران برقراری پروازهای چارتری به مقصد ترکیه را تأیید کرد که پیش بینی می شود عید امسال 30 هزار ایرانی به ترکیه سفر کنند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۴    
مهمانی های نوروزی ممکن است با زیاده روی در مصرف میوه و شیرینی همراه باشد. برخی تصور می کنند مصرف بیش از اندازه میوه خطر چندانی را متوجه شان نمی کند، در حالی که تحقیقات خلاف آن را نشان داده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است، نرم افزار سروش جایگزین تلگرام در شبکه های اجتماعی فضای مجازی شود، گفت: هیچ نرم افزاری جایگزین تلگرام نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۸    
اپلیکیشن ویدئویی جدید فیس بوک، به زودی در تمام تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ مربوط به سال های 2015، 2016 و 2017 در دسترس خواهد بود و همچنین می توان آن را از طریق اسمارت هاب سامسونگ دانلود کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۶    
شرکت وایمو از زیرمجموعه های گوگل در تلاش است تا جلوی ساخت خودروی خودران توسط اوبر را به علت نقض حقوق مالکیت معنوی خود بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
گوگل با این محصول قصد دارد دیتای کلود را برای کاربران بیزینس روی وایت برد جدید خود مستقر کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس بودجه سال 96، حقوق فرهنگیان در سال آینده 10 درصد افزایش می یابد اما با استقرار نظام جدید پرداخت حقوق به طور میانگین 500 تا 700 هزار تومان به ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۶    
معرفی یک برند مانتو توسط بهاره رهنما و میترا حجار
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
گاهی فهمیدن و تجربه هنر واقعا کار سختی است، به همین دلیل یک زوج هنری خلاق تصمیم گرفتند به مسخره کردن این موضوع بپردازند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۴    
در محاصره دشت جازموریان که روزگاری تالاب پرآبی بود و برو و بیایی داشت. کپرنشینان این منطقه نه آب دارند نه ابتدایی ترین ملزومات زندگی.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۴    
این جزیره کوچک در دریای آدریاتیک در سواحل کرواسی توجه زیادی را به سوی خود جلب کرده است. این جزیره که در مجمع الجزایر سیبنیک قرار دارد، 1 ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۸    
سرگرد مهدی شکیب سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: در ایام نوروز به علت افزایش مسافرت های نوروزی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۸    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۶    
خواستگاری دیل شارپ از کارلی راسل کاملا شبیه صحنه ای از فیلم های عاشقانه بود و خوشبختانه او این صحنه را در عکس فوق العاده ای ثبت کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
مسئولان در آیین رونمایی از کتاب محمد، مسیح کردستان در فرهنگسرای اندیشه از اهمیت بازخوانی زندگی شهید بروجردی و دیگر بزرگان انقلاب اسلامی گفتند و با حضور رییس مجلس شورای اسلامی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۶    
کتابخانه های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تعطیلات نوروز سال 1396 فعال اند و برای مراجعان خدمات ویژه ای ارائه خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۶    
مشاجره مسافر هواپیما و گروه پرواز بر سر یک پتو، خلبان هواپیمای امریکایی را مجبور به فرود اضطراری کرد و پلیس و اف بی آی را هم به باند فرودگاه کشاند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۴    
مرد کلاهبردار با دریافت 500 میلیون تومان از جوانی به او وعده سرمایه گذاری داده بود، اما وقتی وی برای پس گرفتن پول هایش اصرار کرد او را به قتل رساند و جسدش را به دره ای انداخت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۸    
رنگ متفاوت پوسته تخم مرغ از رنگدانه های تولیدی مرغ ناشی می شود. رنگدانه اصلی در تخم های قهوه ای به نام پروتوپرفیت IX شناخته می شود که از هِم، ترکیبی که رنگ قرمز را به خون می بخشد، شکل گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۰    
با مجوز بانک مرکزی، بانک های عامل می توانند در صورت تمایل از 20 اسفند تا 15 فروردین ماه سقف برداشت از عابربانک های خود را به 500 هزار تومان افزایش دهند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۰    
نیمار، بازیکن برزیلی باشگاه بارسلونا در دیدار تاریخی تیمش مقابل تیم فوتبال پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا زننده 2 گل بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۶    
یک وکیل اسبق محمدعلی کلی، قهرمان فقید بکس جهان اعلام کرد پسر وی برای دومین بار در یک فرودگاه آمریکا دستگیر و بازجویی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۶    
دانشمندان آمریکایی دریافته اند مصرف مداوم گردو می تواند روزنه امیدی برای مردانی باشد که ناباروری، رویای پدر شدن را از آن ها گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۲    
این همه عزلت نشینی و این همه حاشیه؟ می تواند عجیب باشد؛ اما مگر اصلا این همه عزلت نشینی برای یک خواننده پاپ عجیب نیست؟
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۲    
افسردگی؛ مشکلی شایع در روزگار ما که به سادگی نمی توان از دام آن رها شد. به علت همین پیچیدگی و دشواری شناخت و درمان است که روان شناسان تحقیقات پیرامون این بیماری را هم چنان ادامه می دهند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۸    
توجه به تاریخ تولد نوزاد و یا رند شدن آن گاهی برای زوجین و یا یکی از والدین آنقدر مهم میشود که بیاطلاع از عوارض احتمالی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۸    
محمد اسماعیلی دهقی
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۸    
بسیاری از افراد برای لاغری دست به کارهای عجیب و غریبی می زنند که با راه ها یی بسیار ساده نیز می توان کاهش وزن داشت و لاغر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۲    
تا قبل از افتتاح سالن تشریح دانشکده علوم پزشکی تهران، دانشجویان پزشکی که در دارالفنون، پزشکی می خواندند، مجبور بودند به کوه بی بی شهربانو بروند و پیکر مردگان زرتشتی را دزدیده و مخفیانه تشریح کنند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۸    
شغلی که در سال های اخیر به شدت در میان ورزشکاران مرسوم شده و هر روز به تعداد آن افزوده می شود، رستوران داری است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۲    
بخشی از تمرین سرخپوشان اختصاص به زدن ضربات پنالتی داشت و نکته جالب توجه اینکه مهدی طارمی با گرفتن دستکش دروازه بانی بیرانواند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۶    
متخصص چشم پزشکی با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال و آسیب های احتمالی به چشم، گفت: سوختگی قرنیه ممکن است سبب نابینایی و خشکی قرنیه شود و عوارض جبران ناپذیری را برای فرد به همراه داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۶    
دولت محترم همزمان با تغییر صورت مسئله در وعده هایی که داده بود و تقریبا همه آنها بر زمین مانده است، صورت مسئله را در پرسش ها و خواسته های اساسی مردم نیز تغییر داده و از قول مردم ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۲    
طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با 30 امضا در مجلس شورای اسلامی کلید خورد. قرار است، این طرح طی روزهای آتی تقدیم هیأت رئیسه مجلس شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۲    
میزان کمک مالی مردم به باشگاه پرسپولیس تا تاریخ 21 اسفندماه مشخص شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۰    
هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: وقتی کارت روی زمین افتاد، ناخواسته به کارت ضربه زدم.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۰    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از بارش باران و آبگرفتگی معابر 10 استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۸    
خبرگزاری وابسته به گروه تروریستی داعش از حمله هوایی آمریکا به شرق موصل به وسیله فسفر سفید گزارش داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۶    
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی موفق تاتنهام مدعی شد که حضور همسرش در ورزشگاه وایت هارت لین، برای تیمش بدشانسی می آورد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۶    
برخی از دولت های عربی طی ماه های گذشته تلاش کردند به قصد مقابله با ایران و با حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری جدید آمریکا یک اتحاد نظامی گسترده تشکیل دهند اما این تلاش ها به نتیجه ای نرسیده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۴    
مدیر برنامه های هافبک تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۰    
هیات مدیره شرکت نفتی لوک اویل روسیه معتقدند در صورتیکه توافق کاهش تولید نفت تمدید شود، قیمت طلای سیاه تا انتهای سال جاری میلادی، به بشکه ای 65 دلار می رسد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۸    
تخت جمشید، دیروز جمعه 20 اسفند، میزبان تعدادی از دوستداران میراث فرهنگی، فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، هنرمندان ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۶    
به گزارش شفاف ، با آمدن سال جدید در همه دنیا رنگ جدید برای لباس، مو و دکوراسیون از سوی کارشناسان دنیای مد و هنر و برخی برندهای خاص معرفی می شود. ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۰    
برنامه 180 درجه با موضوع دستفروشی؛ رزق حلال یا سد معبر روی آنتن رفت و ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران و سید امیر سیاح پژوهشگر و خبرنگاران اجتماعی مهمان برنامه بودند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۰    
یوسف خانی از کاهش 150 تومانی مرغ در بازار خبر داد. به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 500 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 500 تومان است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۶    
به گزارش رسانه ها اسکارلت جوهانسون بعد از اختلافاتی که اخیراً با شوهرش رومن دوریاک داشته است قصد دارد که از او جدا شود. این دومین جدایی جوهانسون بعد از زندگی نافرجامش با رایان رینولدز محسوب می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۸    
اکانت بارسلونا در اینستاگرام، توئیتر و فیسبوک در چند روز اخیر تاریخی ترین لحظات خود را تجربه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۶    
یک باند تبهکار خیابانی در آمریکا طی ماه گذشته دست کم هشت تن را در این کشور به قتل رسانده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۴    
همزمان با ورود به چهارمین ماه مسدود شدن سپرده های مردم در موسسه کاسپین، کمیسیون اقتصادی از رئیس کل بانک مرکزی خواسته برای ارائه توضیح دراین خصوص به مجلس برود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۳    
منابع رسانه ای و اقتصادی حجم فشار مالی سیاست های عربستان سعودی در جنگ افروزی در یمن و حمایت از مخالفان مسلح سوریه به خزانه این کشور را بالغ بر ده ها میلیارد دلار دانسته و پیش بینی کردند اقتصاد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر هلند در واکنش به اظهارات رئیس جمهور ترکیه گفت که نسبت دادن "نازی" را واژه ای نامانوس می داند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۸    
مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه ظرف 6 ماهه آینده موضوع اصلاح ساختار هما عملیاتی می شود از ورود دومین ایرباس 330 تا 30 اسفند خبر داد و گفت: در سال 2017 میلادی 4 فروند ایرباس وارد ناوگان هما می شوند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۸    
کارخانه خودرو سازی اولیانوفسک روسیه قصد دارد بهترین مدل های پاتریوت یو.آ.زد و پیکاپ یو.آ.زد را در ایران تولید کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۴    
فرمان اجرایی ترامپ که بر اساس آن ورود شهروندان 7 کشور به آمریکا ممنوع اعلام شده بود، اصلاح شد و در نسخه جدید نام عراق نیامده است. این مضوع در پی لابی گری عراق با مقامات دولت جدید آمریکا اتفاق افتاد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۲    
جوان 27 ساله در صندلی عقب تاکسی مسیر رودبار به کرمان نشسته بود، ناگهان تیری از اسلحه شکاری جلوی خودرو به سمت وی شلیک و قفسه سینه اش را شکافت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۲    
هلند در واکنش به تهدید به تحریم از جانب ترکیه اعلام کرد که چنین اقدامی تلاش برای دستیابی به راهکاری منطقی برای مسایل را غیر ممکن می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۰    
اعترافات هولناک قاتل آدم خوار امریکایی که در سال 2014 میلادی نامزدش را به قتل رسانده و مغزش را خورده بود قاضی پرونده را شوکه کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۰    
کارشناس مذهبی با بیان اینکه ما نمونه مادرانی به شیوه و سیاق حضرت ام البنین(س) را در تاریخ دفاع مقدس بسیار داشتیم ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۸    
یک منبع محلی در استان نینوای عراق اعلام کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش از جراحت های پیشین خود رنج می برد و لاغر شده و قادر به تکلم عادی نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۶    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به اقدام دولت هلند در ممانعت از فرود هواپیمای چاووش اوغلو در این کشور گفت: این افراد بقایای نازیسم و فاشیسم هستند. از این پس ببینیم هواپیماهای هلند چگونه به ترکیه خواهند آمد؟
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به پرسش "همراه داشتن شیئ نجس در هنگام خواندن نماز چه حکمی دارد؟ " پاسخ داده شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۸    
به پوست خود دقت کنید آیا پوسستان رنگ پریده است؟ در حالت کم خونی، حتی اگر رنگ پوستتان معمولی باشد، ولی لب های شما، کم رنگ تر از حد طبیعی است و پوست شما بی حال و خسته می باشد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۲    
دومین هواپیما تحویلی از ایرباس از نوع A330_243 پهن پیکر دور برد است و این نوع هواپیما ، اولین بار وارد ناوگان هوایی ایران می شود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۲    
لو کویی ، نویسنده ارشد این مطالعه از دانشگده سلامت عمومی هاروارد در ایالت ماساچوست گفت: نتایج بدست آمده از این مطالعه قطعی نیست و به همین دلیل نمی توان در مورد رابطه بین مصرف مواد غذایی تند و کاهش ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۰    
"درباره اینکه قهوه بوی بد دهان را از بین می برد نظر ثابت شده ای نداریم، اما قهوه باعث خشکی دهان می شود و از طرفی نیز بوی مطبوعی در دهان ایجاد کند، همچنین مصرف کرفس، هویج ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۸    
میوه ها بخشی خوشمزه و بسیار مهم از یک رژیم غذایی محسوب می شوند. میوه ها منبعی فوق العاده برای فیبر، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد شیمیایی گیاهی هستند. میوه تازه منبع خوبی برای انرژی پایدار است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۸    
دلایل مختلفی برای شکل گیری بوی بد دهان وجود دارند که از بهداشت ضعیف دهان و دندان تا استفاده از برخی داروها یا ابتلا به بیماری های مشخص، حضور بیش از حد باکتری ها ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۰    
پنتاگون روز جمعه با یک رسوایی نوظهور مواجه شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۰    
ادل لوری بلو ادکینز، خواننده مشهور جهان که با نام ادل شهرت دارد، معمولا با چهره ای بدون آرایش در اماکن عمومی ظاهر می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۶    
افسانه بایگان در مراسم افتتاحیه کانون محبت
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۶    
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۴    
حیاتی با تکذیب خبر فوت شدن خود، از فعالیت خیانت گونه افراد ناباب در فضای مجازی به منظور جذب مخاطب سخن گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۰    
وقتی گلو درد داریم خوردن چه مواد غذایی سبب کاهش درد و بهبود علایمی مثل خس خس می شود و چه موادی حالمان را بدتر خواهد کرد؟
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۸    
کشف مجسمه 8 متری رامسس دوم فرعون 3 هزار سال پیش مصر یکی از مهم ترین کشف های باستان شناسی سال های اخیر در مصر است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۸    
سرطان پروستات دومین سرطان در مردان است. اگر مراقب تغذیه خود باشید احتمال سرطان را کاهش می دهید.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۴    
عکس : منابع خارجی بر اثر انفجار دو بمب که امروز در بخش قدیمی شهر دمشق پایتخت سوریه رخ داد، دست کم 40 نفر کشته و بیش از 120 نفر نیز زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۰    
چهارمین همایش مراکز توزیع و فروش مبلمان و دکوراسیون (رویاک95) در یافت آباد برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش تجلیل از برترین های صنعت مبلمان و دکوراسیون در منطقه یافت آباد به عنوان قطب اصلی صنعت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۴    
این بنای شگفت انگیز را می توان عجیب ترین و شگفت انگیزترین بنای باستانی ایران نامید. نام آن میل میلونه می باشد که از جمله بناهای دوران ساسانی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۲    
مطابق با آخرین اطلاعات دریافتی از جدیدترین برونداد مدل های پیش یابی، طی نوروز 1396، بستر برای فعالیت سامانه های موج غربی مهیا می باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
نعمت الله عزیزی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه روز شنبه افزود: بامداد روز جاری یک دستگاه اتوبوس ازپشت به یک کامیون برخورد کرد که کمک راننده جوان 23 ساله این اتوبوس ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۴    
پیش بینی می شود هفتاد و سومین مرحله از پرداخت یارانه نقدی 26 اسفند ماه 1395 واریز شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۰    
احمدی نژاد سومین بیانیه خود را منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان به اهمیت حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی در جریان انتخابات آتی اشاره کرد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
نتایج یک نظرسنجی جهانی حاکی از آن است که ترس از تروریسم همچنان در صدر نگرانی های گردشگران در سطح جهان قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۲    
فیلم سینمایی مزار شریف به کارگردانی حسن برزیده بهترین فیلم جشنواره فونیکس استرالیا شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۶    
مجموعه شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری در قالب طنز آیتمی و برای پخش در رسانه خانگی با سرمایه گذاری مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه تولید شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۸    
دو بمب در منطقه الشاغور جنوب دمشق منفجر شد و دیدبان حقوق بشر سوریه از کشته شدن دستکم 30 تن در این انفجارها خبر داده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۸    
درحالی که خبرگزاری رسمی سوریه از حمله به زائران ایرانی در دمشق و انفجار اتوبوس حامل آنها در مسیر یک زیارتگاه خبر داده، اما سازمان حج و زیارت تصریح کرد: ایران درحال حاضر به سوریه زائر اعزام نمی کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۸    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: شامگاه جمعه در زیر زمین یک ساختمان مسکونی واقع در محله آرازعلی ( شهریار) اردبیل حین ساخت مواد محترقه با استفاده از زرنیخ 10 نفر دچار حادثه شدند که از این ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۴    
باهم مروری بر مهم ترین اخبار فناوری اطلاعات جهان در روز شنبه مورخه 21 اسفند 1395 می کنیم:
  • ۱