پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 2 اردیبهشت 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 اردیبهشت 1396 شفاف 2 اردیبهشت 1396 شفاف 3 اردیبهشت 1396 شفاف 4 اردیبهشت 1396 شفاف 5 اردیبهشت 1396 شفاف 6 اردیبهشت 1396 شفاف 7 اردیبهشت 1396 شفاف 8 اردیبهشت 1396 شفاف 9 اردیبهشت 1396 شفاف 10 اردیبهشت 1396 شفاف 11 اردیبهشت 1396 شفاف 12 اردیبهشت 1396 شفاف 13 اردیبهشت 1396 شفاف 14 اردیبهشت 1396 شفاف 15 اردیبهشت 1396 شفاف 16 اردیبهشت 1396 شفاف 17 اردیبهشت 1396 شفاف 18 اردیبهشت 1396 شفاف 19 اردیبهشت 1396 شفاف 20 اردیبهشت 1396 شفاف 21 اردیبهشت 1396 شفاف 22 اردیبهشت 1396 شفاف 23 اردیبهشت 1396 شفاف 24 اردیبهشت 1396 شفاف 25 اردیبهشت 1396 شفاف 26 اردیبهشت 1396 شفاف 27 اردیبهشت 1396 شفاف 28 اردیبهشت 1396 شفاف 29 اردیبهشت 1396 شفاف 30 اردیبهشت 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۰    
گویا آماده کردن و بردن کودکان به مدرسه در ابتدای صبح، کار حضرت فیل است! به گزارش شفاف ، برپایی یک قاعده ی همیشگی برای کارهایی که والدین، فرزندان و یا مراقب کودک مسئول انجام آنها هستند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۰    
شرکت ساخت و ساز Morton Building اصطبل های حیوانات و انبارها را به خانه های زیبا و فاخر تبدیل می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
هنرمندی در انگلستان با استفاده از 100هزار چاقوی ضبط شده از خلافکار ها تندیسی به بلندای هفت ونیم متر ساخته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۲    
در بازار امروز (دوشنبه) سکه تمام طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، حدود یک میلیون و 220 هزار تومان و دلار آمریکا با ادامه ثبات هفته های اخیر 3754 تومان قیمت دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۸    
مختار بخشیان معاون بهره برداری فولاد مبارکه گفت: در نخستین ماه از فصل بهار کارکنان فولاد مبارکه خوش درخشیدند و توانستند با بهره برداری مؤثر از توسعه ها و افزایش ظرفیت های هدفمند انجام شده در شرکت در ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۰    
عکس عجیبی که توسط مریخ نورد ناسا تهیه شده گمانه زنی هایی را درباره حضور فرازمینی ها در گذشته های دور در مریخ را دامن زده است. به گزارش شریان نیوز،
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۶    
از دست دادن چربی با عضلات در ارتباط است. عضله سازی می تواند نرخ سوخت و ساز را بالا نگه دارد و حساسیت به انسولین را بهبود ببخشد تا از تجمع چربی ها در میانه بدن جلوگیری شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۰    
آمدن انسان بعد از جن در زمین است. جن قبل از هبوط آدم در زمین زندگی می کرده و فساد و خونریزی مورد اشاره در این آیه، فساد جنیان است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۰    
سحرگاه دیروز قاتل 21 ساله در بابل در ملا عام اعدام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۸    
آدم ربایی که در استان البرز با کارمدان و روسای بانک ها طرح دوستی می ریخت و سپس می ربایید به پایان کار خود رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۰    
در این مطلب چند ماسک صورت فوق العاده به شما آموزش داده می شود که می توانید خودتان به سادگی در خانه بسازید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
در ادامه تلاش های ناکام غربی ها برای براندازی در ایران، مخالفان دیروز محمود احمدی نژاد، به حامیان امروز او تبدیل شدند!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
چند روز پیش، تصویر رندر منتسب به گوشی آنر 9 (Honor 9) با رنگ آبی در فضای مجازی منتشر شد که شباهت بسیار بالای آن به آنر 8 (Honor 8) را نشان می داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۶    
در حاشیه مراسم روز زمین پاک که صبح امروز درمحل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد از گردنبند شبرنگ محافظ شترها در جاده ها رونمایی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۴    
ایوانکا ترامپ قرار است در راس یک هیات بلند پایه به طور رسمی و از طرف دولت پدرش به آلمان سفر کند که این امر موجب شده انتقادات از دولت ترامپ و مسئولیت های بزرگ دختر در دولت افزایش یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۰    
جنیفر لوپز ستاره با استعدادی است که نامش را در کل دنیا ثبت کرده است. او متولد سال 1969 است اما هنوز هم شادابی دوران جوانی خود را دارد. به بیان دیگر او پیر نمی شود، اما علت اش چیست؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۸    
کدخدایی: یکی از شاخص های مهم مورد نظر اعضای شورای نگهبان مشارکت گسترده مردم در انتخابات است که این مهم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۶    
علی کریمی در اقدامی عجیب صقحه برخی از بازیکنان پرسپولیس را در اینستاگرام آنفالو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
ناریانا دختربچه هشت ساله آلبینویی است که آژانس های مدلینگ سراسر جهان را شگفت زده کرده است. به خاطر موها و چهره ی رنگ پریده و روشنش و اینکه در یاکوتیا در سیبری زندگی می کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
در میزبانی شانگ های از خودروهای جهان، چندین مدل جدید معرفی شدند. هر چند بیشتر خودروهای حاضر در این نمایشگاه به شکل خاص برای بازار چین در نظر گرفته شده اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
هر مومنی باید سنت و سیره زندگی پیامبر(ص) را که همان روش و سبک زندگی ایشان است، بشناسد. این سبک زندگی را می توان از راه های گوناگون به دست آورد که از جمله خود آموزه های قرآن است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۰    
کلینت ایستوود اسطوره سینمای هالیوود فیلم ضد داعش می سازد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۸    
در داخل دهانه مسطح آتشفشان خاموش ال واله در پاناما شهری به همین نام وجود دارد. در اینجا درختانی با تنه مربعی وجود دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۸    
همزمان با فصل بهار، جای جای بوستان های شهر تهران پوشیده از لاله های رنگارنگ شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۶    
بعد از انتشار تصاویر کاکتوس هایی که به شکل دلفین و خرگوش بودند این بار نوبت کاکتوس هایی است که شبیه گل رز هستند و اگر آن ها را دوست داشتید حتما عاشق این ها خواهید شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
شخصیت های منفی از جایگاهی ویژه در آثار نمایشی داستانی برخوردارند. به تعبیری شاید بتوان این طور گفت که اگر شخصیت های اصطلاحا منفی در سیر داستان وجود نداشته باشند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
پرنده ماهیخور سبیل دار بوگاینویل ممکن است در نام خود سبیل داشته باشد اما یک پرستوی خاکستری تیره با سیبیل های باشکوه است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۶    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: موتلفه قصد مقابله با جمنا را ندارد و استدلال آنها این است که می خواهیم درمناظرات باشیم اما این اطمینان رادادند که تا آخر کار در صحنه نخواهند بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی وزارت کشور گفت: مناظرات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با در نظر گرفتن شرایطی، به صورت زنده پخش خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در نشست شنبه عصر با اکثریت آرا با پخش زنده مناظره نامزدها موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۶    
حقیقات از راننده پرایدی که در جریان سانحه رانندگی 4 دانش آموز دختر را در شیراز زیر گرفته و فرار کرده بود نشان داد او فردی سابقه دار است که هنگام وقوع حادثه حالت عادی نداشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۸    
دیلینی جیسوریا (Dilini Jayasuriya) زن 30ساله آمریکایی با شرکت در مسابقه عجیب یک شرکت خودرو سازی، توانست پس از 50 ساعت بوسیدن یک خودرو موفق تر از هفت رقیب خود حاضر شود و یک دستگاه خودروی کیا اپتیما LX ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۴    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۶    
یک شبکه آمریکایی مدعی شد که گروه تروریستی داعش پایتخت خودخوانده خود را از رقه به دیرالزور در نزدیکی مرزهای عراق منتقل کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۲    
مزیت های داشتن دوست خوب بر هیچ کسی پوشیده نیست اما جایگاه همین دوستی و رفاقت باید در زندگی مشترک زوجین تعریف شود به گونه ای که مسلط بر زندگی نشده و زندگی را تحت الشعاع خویش قرار ندهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۰    
ملکه الیزابت دوم دو ماه پیش از کودتای انگلیسی - آمریکایی علیه دولت مرحوم دکتر مصدق در ایران، تاجگذاری کرده است. او هم اینک رکورد پیرترین و قدیمی ترین پادشاه زنده دنیا را در اختیار دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۶    
می خواهیم در این بخش با منابع غنی از آهن شما را آشنا کنیم بهترین منابع آهن گوشت، مرغ و غذاهای دریایی،حبوبات ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۴    
شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتری های بیشتر دارند، بدون اینکه بخواهند از ترکیبات و مضرات محصولاتی مثل شامپوها صحبتی به میان بیاورند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۲    
احمد مهرانفر عکسی از خود به همراه بهرام افشاری را در اینستاگرام منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۰    
گزارش رسانه های منطقه از جمله چین، کره جنوبی و هنگ کنگ حاکیست که مردم در کره شمالی در پی شایعه کمبود سوخت، به جایگاه های عرضه سوخت در نقاط مختلف این کشور هجوم آورده و باعث تشکیل صف های طولانی شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۶    
یکی از ابعاد درس آموز زندگی امام موسی بن جعفر علیه السلام ، مبارزات آن حضرت با فساد و انحراف در جامعه ی اسلامی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
حمید عسکری صفحه اینستاگرامش را به تصویری از جشن تولد فرزندش اختصاص داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
به فیلمسازی گفتم من حاضرم به عنوان هنرور از جلوی دوربین رد شوم ولی در واقع بهای گزافی ندهم بابت نقش اول اثری که قرار است بازی کنم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
ظاهرا این روز ها خشونت علیه زنان در کشور ایتالیا بیداد می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۸    
فیلم سینمایی دلم می خواد ساخته بهمن فرمان آرا قرار است در بخش نمایش های ویژه جشنواره جهانی فجر اکران شود. فیلمی که محمدرضا گلزار نیز در آن بازی کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۶    
پویا امینی صفحه اینستاگرامش را به تصویری از خود و پسرش اختصاص داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
کاهش چربی شکمی یک مسئله جداگانه از لاغر شدن عمومی بدن نیست، اما روش های موثری وجود دارند که برای آب کردن بافت و توده چربی در ناحیه شکم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۰    
شرکت اپل اعلام کرده برای حفظ محیط زیست از مواد 100 درصد بازیافتی در آیفون، مک بوک و تمام محصولات دیگرش استفاده کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
دو تروریست داعشی در درگیری با نیروهای امنیتی در جنوب روسیه کشته شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
محققان دریافته اند، چپ دست ها حداقل 50 درصد بیش از راست دست ها قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می گذارند و به همین دلیل بیش از راست دست ها تصادف می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۰    
جنگنده های ارتش ترکیه روز شنبه مواضع گروهک "پ ک ک" را در شمال عراق بمباران کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۰    
بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، گفت: با صدور دستور قضائی، ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد، متوقف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۰    
منابع آمریکایی اعلام کردند که داعش در حال انتقال پایتخت خود خوانده اش از الرقه به دیرالزور است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۰    
چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان محسوب می شود، اما نظرات متفاوتی درباره انواع، خواص و یا نحوه دم کردن آن مطرح می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۰    
تخم مرغ سرشار از پروتئین، چربی های سالم، ویتامین و مواد معدنی است که می تواند به افراد پیروی کننده از رژیم لاغری کمک کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۴    
سکته ممکن است حتی برای افرادی رخ دهد که احتمال بروزش در آنان کم است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۴    
مهران مدیری که به علت مشغله کاری نتوانسته بود در مراسم خاکسپاری مرحوم عارف لرستانی شرکت کند ، پسر خود (فرهاد) را به این مراسم فرستاد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۲    
سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام ورود سامانه بارشی به کشور اعلام کرد: با ورود این سامانه بارشی بیش از 16 استان کشور در روزهای یکشنبه تا سه شنبه بارانی خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۲    
ترامپ در صدد است از حادثه تروریستی اخیر در فرانسه به عنوان عاملی تسریع کننده در پیروزی حزب ملی گرا به رهبری لوپن استفاده کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ترس از انگ بیمار اعصاب و روان بودن علت اصلی عدم مراجعه بیماران به روان پزشک و یا مراکز مشاوره است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۸    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد، دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان شهریور ماه سال 1385 از روز دوشنبه (4 اردیبهشت) می توانند جهت ثبت نام اولیه تشرف به حج امسال، به بانک ها مراجعه کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی، نیروی انتظامی را رکن ایمن ساز در انتخابات عنوان کرد و بر اهمیت حضور مردم، شورآفرینی و ایجاد امنیت در انتخابات تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی وزارت بهداشت در مورد نحوه رسیدگی به پرونده فوت مرحوم کیارستمی گفت: طبق قوانین موجود، رسیدگی به چنین شکایاتی و صدور حکم مربوط به دادگاه های مربوطه با کارشناسی سازمان پزشکی قانونی و نیز مربوط به ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۶    
وزیر دفاع ترکیه از نهایی شدن خرید سامانه دفاع موشکی اس- 400 از روسیه و دست خالی ناتو برای جایگزین کردن آن با سامانه های موشکی غربی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۴    
محمدمهدی زاهدی با نگارش نامه ای خطاب به ملت ایران، ضمن تشکر از اقشار مختلف حامی خود، حجت الاسلام رئیسی را به عنوان منتخب خود در انتخابات ریاست جمهوری برگزید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۴    
عضو هیات رئیسه شورای شهر در یادداشتی به مناسبت روز هوای پاک نوشت:حال زمین خوب نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۲    
عصر ایران نوشت: اگر امروز در کشور نپال، کومور، موریس یا سان مارینو و خیلی کشورهای دنیا، انتخاباتی صورت بگیرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۲    
: طی دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری همیشه یکی از جنجال برانگیزترین و مهم ترین مقاطع انتخابات، زمانی است که لیست تاییدصلاحیت شدگان از جانب شورای نگهبان اعلام می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
سعید جلیلی و ابراهیم رئیسی امروز با یکدیگر دیدار کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از کاهش قیمت گوجه فرنگی و خیار طی روزهای آتی خبرداد و گفت: با عرضه گوجه فرنگی دزفول و خیار جیرفت و گرگان نرخ این محصول در بازار شکسته می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
داستانی تاریخی سوژه سریال جدید سامان مقدم به نام دلدادگی است که اوایل تابستان مقابل دوربین می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۸    
در پی حواشی به وجود آمده در مورد تعطیلی کارخانه داروگر و سرنوشت بیمه کارگران بیکار شده، دبیرکل خانه کارگر توضیح داد که طبعا بیمه بیکاری در مورد آنها لحاظ خواهد شد، زیرا به دلیل مدیریت ناصحیح خریدار ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و دستگیری عامل قتل مرد 50 ساله در یکی از روستاهای این شهر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۶    
دو فیلم سینمایی خوب بد جلف و گشت 2 فردا یکشنبه سوم اردیبهشت ماه به دلیل شهادت امام موسی بن جعفر(ع) اکران نمی شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۶    
جمهوری تاتارستان تا پایان امسال شبکه تلویزیونی اسلامی را در روسیه راه اندازی می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۴    
یک شرکت نوپا عینک آفتابی ساخته که علاوه بر محافظت از چشم فرد در برابر اشعه خورشید، قابلیت فیلمبرداری از مناظر و ثبت صوت را نیز دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۴    
در یک انتخابات دو قطبی، بدترین خطا می تواند اسیر حاشیه سازی ها شدن باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور، درباره جزئیات جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: با تصمیم این کمیسیون ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۰    
وزیر امور خارجه به منظور حضور در نشست 10 تمدن کهن جهان یکشنبه به یونان می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۰    
فردا 23 آوریل (3 اردیبهشت) دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در سایه سریال تمام نشدنی اقدامات تروریستی برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۸    
سعید جلیلی امروز با حجت الاسلم رئیسی دیدار کرد، ملاقاتی که شاید منجر به قول و قرارهایی بین این دو شخصیت اصلح از نگاه رهبر معنوی جبهه پایداری شده باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۸    
جوان مجرمی که در پوشش مسافرکشی و با استفاده از خودروی شخصی وبا تهدید چاقو و اسید اقدام آزار و اذیت خانم جوانی کرده بود ، دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
گوشی های سری Z این قابلیت را دارند که بتوان با ماژول های مختلف باتری آن ها را تعویض کرد، بلندگوی اضافی به آن ها متصل کرد و یا پروژکتور خارجی به به آن ها اضافه کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید ترامپ این موضوع را درک می کند که برجام ایران را به بمب هسته ای نزدیکتر خواهد کرد و آمریکا باید توافق هسته ای را لغو یا آن را با توافق بهتری جایگزین کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مصرف پایین شیر و لبنیات در کشور اشاره کرد و گفت: در ایران میزان مصرف لبنیات و شیر حداقل مصرف کشورهای منطقه است و در مقابل در مصرف لوازم آرایشی مقام اول را داریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۰    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه ای مهمترین رسانه های دارای منع قانونی تبلیغات نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۶    
پل معلق پیرتقی در نزدیکی شهر هشجین از توابع شهرستان خلخال قرار دارد که در محلی به نام دربند مشکول واقع است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۸    
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۸    
وقتی برای خوردن غذا به رستوران می رویم و یا مواد غذایی کنسرو شده می خریم، توقع داریم تا به چیز خوبی دست پیدا کنیم؛ اما متأسفانه همیشه این گونه نیست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۸    
گوگل در وبلاگ فارسی خود اعلام کرده است به زودی ایرانی ها می توانند بدون مشکل بعضی اپ های اندروید این شرکت را از گوگل پلی دریافت کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۴    
فارغ از همه حرف و حدیث هایی که درباره افراد مختلف و صلاحیت آنها در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، یکی از نکات جالب توجه تعداد تاییدصلاحیت شدگان است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات معتقد است که اعتدال، عنوانی است که دولت برای خودش گذاشته اما این بدان معنا نیست که پشت آن یک جبهه سیاسی ریشه دار مانند اصلاح طلبی یا اصولگرایی باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت گفت: با پخش زنده مناظره ها می توان در جامعه شور انتخاباتی ایجاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از قمه کشی فردی مست در چهارراه شهید بهشتی در روز گذشته خبرداد و گفت: این حادثه بدون صدمات جانی بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
وزیر صنعت از نهایی شدن قرارداد خودرویی با رنو خبر داد و در مورد قرارداد سایپا و سیتروئن گفت: قرارداد این دو شرکت وارد مرحله اجرایی شده و سیتروئن قسط اولیه خود را واریز کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۲    
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در رابطه با ورود برخی افراد کاندیدای پوششی به عرصه انتخابات، گفت: گذاشتن کاندیدای پوششی در کنار رئیس جمهور خودش نوعی اعتراف به ناتوانی و نداشتن عملکرد است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۲    
لاکچری حالا کلیدواژه ای است که نمودش نه صرفا در شبکه های مجازی که در متن زندگی بسیاری از افراد وارد شده است و آفتی است برای خودشان و دیگران. سبک زندگی لوکس ترجمه راحت تری از این واژه فرانسوی است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۱    
فرمانده کل سپاه در بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: جشن خودکفایی بنزین این هفته رقم خواهد خورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۱    
سروری در واکنش به رد صلاحیت برخی اعضای فعلی شورای شهر تهران گفت: نیروهای رأی آور لیست خدمت را رد صلاحیت کردند و با این رد صلاحیت ها به تعبیری می خواهند کرسی های شورا را بدست بیاورند و روند شورای اول ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۴    
مطبوعات غربی همچنان تمرکز خود را روی سبک زندگی جنجالی رهبر کره شمالی در سایه تحریم های اقتصادی علیه کشورش و قطعنامه های سازمان ملل گذاشته اند.
  • ۱