پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 9 تیر 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 تیر 1396 شفاف 2 تیر 1396 شفاف 3 تیر 1396 شفاف 4 تیر 1396 شفاف 5 تیر 1396 شفاف 6 تیر 1396 شفاف 7 تیر 1396 شفاف 8 تیر 1396 شفاف 9 تیر 1396 شفاف 10 تیر 1396 شفاف 11 تیر 1396 شفاف 12 تیر 1396 شفاف 13 تیر 1396 شفاف 14 تیر 1396 شفاف 15 تیر 1396 شفاف 16 تیر 1396 شفاف 17 تیر 1396 شفاف 18 تیر 1396 شفاف 19 تیر 1396 شفاف 20 تیر 1396 شفاف 21 تیر 1396 شفاف 22 تیر 1396 شفاف 23 تیر 1396 شفاف 24 تیر 1396 شفاف 25 تیر 1396 شفاف 26 تیر 1396 شفاف 27 تیر 1396 شفاف 28 تیر 1396 شفاف 29 تیر 1396 شفاف 30 تیر 1396 شفاف 31 تیر 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۴    
در ماههای پایانی سال 1395 خبری مبنی بر بستری شدن حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینما و تلویزیون در بیمارستان خاتم الانبیاء در رسانه های عمومی منتشر گردید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۶    
یک کلاینت SSH به شما اجازه می دهد تا از راه دور به یک کامپیوتر که بر روی آن سرور SSH قرار دارد متصل شوید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۰    
موزه ملی چین، موزه ملی هوافضای واشنگتن و موزه لوور فرانسه در مجموع با میزبانی از بیش از 22 میلیون نفر پربازدیدترین موزه های جهان در سال گذشته بوده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۴    
دو عکسی که در زیر مشاهده می کنید از عکس های نادری است که "برنارد موریس" شرق شناس و گردشگر آلمانی در جریان سفر به خاورمیانه از این مکان مقدس برداشته است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۲    
داشتن ناخن های مایل به رنگ آبی می تواند ناشی از انسداد ریوی، و یا بیماری های ریوی باشد. وقتی شخصی ناخن آبی دارد این یعنی اکسیژن به اندازه کافی به سر انگشتان او نرسیده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۴    
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه که پیشتر از تلاش مسکو، تهران و آنکارا برای نهایی شدن سند مناطق کاهش تنش در سوریه تاکید کرده بود، امروز یکشنبه وارد پایتخت ترکیه شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۲    
اگر مادر باردار استرس را در طولانی مدت تجربه کند، خطر ابتلای جنین به بیماری های جسمانی یا روانی مانند اختلال نقص توجه و بیش فعالی یا بیماری قلبی عروقی در ادامه زندگیش افزایش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۲    
فلج خواب درصد کمی از مردم جهان را تحت تاثیر قرار می دهد، اما این شرایط می تواند برای افرادی که به آن دچار می شوند، تجربه ای وحشتناک باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۸    
معاون شرکت مخابرات کشور راه حل نارضایتی بعضی مشترکان از کیفیت نامناسب اینترنت را، تغییر قرار داد نوع سرویس با مخابرات دانست و طی بیانیه ای اعلام کرد که قرارداد سرویس اینترنت نامحدود مشترکان باید فسخ ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۲    
به کمک این نوشیدنی به سرعت چربی های دور شکم را آب کنید و معجزه کاهش سایز دور کمر را بدون ورزش کردن به چشم ببینید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۶    
پیش از این، مدیر شبکه سه سیما درباره دلایل پخش نشدن برنامه حالا خورشید گفته بود که مهمترین مساله، بیماری رشیدپور بوده و همچنین مسایل مالی موجب این امر شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۰    
دانشمندان دانشگاه جیلین (Jilin) در چین ربات های ساده و کوچکی ساخته اند که انرژی خود را از رطوبت تامین می کنند. در ساخت این ربات ها از ورق های اکسید گرافن و فلش دوربین استفاده شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۲    
به مناسبت دهمین سالگرد ورود آیفون ها به بازار گوشی های هوشمند، ازطرح هایی برای آیفون های اولیه رونمایی شده است که این طرح ها سالیان پیش مطرح شده ولی هیچ گاه عملی نشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۰    
در روزهای اخیر بارندگی شدید شهرهای مختلف پاکستان به ویژه کراچی را به زیر آب برده که از یک سو موجب خنک شدن هوا در گرمای طاقت فرسا شده ولی از طرف دیگر مشکلاتی برای مردم به وجود آورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۰    
ادامه آشوب ها و تظاهرات ضد دولتی در پایتخت ونزوئلا تاب بازی کودکان در الله آباد هند تظاهرات دموکراسی خواهان هنگ کنگی برای آزادی "لیو شیابائو" برنده جایزه نوبل صلح همزمان با سفر رییس جمهور چین ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۸    
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه درایت ولایتی در دانشگاه آزاد باعث از بین رفتن حیاط خلوت برخی شد، گفت: وزارت علوم با تدبیر لازم با موضوع رشته های دانشگاه آزاد برخورد نکرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۸    
وزیر خارجه ایران تصریح کرد: سازمان ملل و تمام دنیا می گوید ایران بطور کامل به تعهداتش(در برجام) پایبند است اما نفرت نهادینه آمریکا از ایران، آن را به انکار واقعیت، وادار می کند .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۶    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بر اساس مشاهدات اولیه براثر ریزش تونل برفی شهرستان ازنا تاکنون 2 نفر فوت شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۰:۱۸    
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران (الف) با شکست آذربایجان به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) دست یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۳:۴۶    
مجری تلویزیون از ورودش به دنیای بازیگری(در یک نقش کوتاه) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۳:۴۰    
تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال در پشت صحنه سری جدید سریال پایتخت حاضر شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۸    
ماهایا پطروسیان، بازیگر سینما، عکسی قدیمی از دوران دبیرستان خود را در اینستاگرام منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۴    
در فصل تابستان بدن ها معمولا بیشتر عرق می کند و موها نیز زودتر چرب می شوند و این مساله ناراحتی زیادی برای برخی افراد ایجاد می کند، به خصوص برای خانم ها.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۰    
فشار خون از شایع ترین اختلال های متابولیک و از گروه بیماری هایی است که از آنها با نام قاتل خاموش یاد می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۸    
رژیم های غذایی با پروتئین بالا و کربوهیدرات محدود، پایه و اساس بسیاری از رژیم های مد روزند. این رژیم های غذایی علاوه بر مقادیر بالای پروتئین، معمولا محدود سازنده هستند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۵۲    
جنبش حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات موفقیت آمیز ارتش این کشور در ارتفاعات عرسال، بر لزوم هماهنگی بیشتر تأکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۸    
تحادیه اروپا فهرست افراد و نهادهای ایرانی مورد تحریم خود را به روز رسانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۲    
بی شک اپل در حال حاضر به یکی از بزرگ ترین ماشین های پول سازی در جهان تبدیل شده است. هر محصولی که لوگوی این شرکت بر روی آن حک شده باشد به یکی از موفق ترین محصولات تبدیل می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۲    
وزیر خارجه ایران تصریح کرد: سازمان ملل و تمام دنیا می گوید ایران بطور کامل به تعهداتش(در برجام) پایبند است اما نفرت نهادینه آمریکا از ایران، آن را به انکار واقعیت، وادار می کند .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا در یک نشست جمع آوری کمک مالی کمیته ملی حزب جمهوریخواه که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، باز هم علیه قطر صحبت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۶    
منابع خبری از عقب نشینی گروه تروریستی داعش از همه مواضعش در ریف حلب خبر میدهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۴    
رژیم صهیونیستی به بهانه برخورد یک خمپاره سرگردان به بلندی های اشغالی جولان، مواضع ارتش سوریه را هدف قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۴    
رئیس جمهوری روسیه تحریم های متقابل علیه کشورهای غربی را تا پایان سال آینده میلادی تمدید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۲    
وزرای خارجه روسیه و آمریکا در گفت وگویی تلفنی به بررسی مسائل مهم در روابط دو کشور پرداختند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۰    
وزیر دفاع لبنان با اشاره به عملیات امنیتی امروز ارتش در عرسال، تأکید کرد که ارتش لبنان همچنان به راه خود برای ریشه کنی تروریسم ادامه می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۶    
قاسمی متهم کردن مستمر همسایگان را راه حل مشکلات داخلی بحرین ندانست و به دولت منامه توصیه کرد به توصیه های جامعه بین المللی برای کنار گذاشتن رویکرد امنیتی به اعتراضات مدنی و آغاز مذاکره با رهبران ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۴    
نیروهای الحشد الشعبی در بیانیه خود درباره سرنگونی داعش در موصل تأکید کردند که این گروه تروریستی دیگر به عراق باز نمی گردد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۴    
معاون اول قوه قضایئه گفت: امروز که آمریکا به یک نحوی کُری می خواند و افراد و نهادهای انقلابی مثل سپاه، بسیج و دستگاه قضایی از لسان برخی مسئولین تحقیر می شوند و وقتی به تجربه گذشته نگاه می کنم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۲    
شبکه قطری الجزیره که این روزها با اتهامات مختلف از سوی کشورهای محاصره کننده قطر مواجه است، در بیانیه ای به این اتهامات پاسخ داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۰    
شورای امنیت سازمان ملل تحریم ها علیه لیبی و ممنوعیت صادرات نفت خام این کشور را به مدت 15 ماه دیگر تمدید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۸    
وزیر خارجه ایران پس از سفری 5 روزه به سه کشور آلمان، ایتالیا و فرانسه و رایزنی با مقامات این کشورها درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی به تهران بازگشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۰    
تقریبا چهار سال پس از عرضه دوربین فول فریم اقتصادی 6D توسط کنون، جانشین آن با نام 6D Mark II معرفی شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۸    
نیروهای سوری موفق شدند چندین منطقه را در ریف جنوب شرقی حلب آزاد و داعش را تقریبا محاصره کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۸    
آژانس پناهندگان سازمان ملل امروز جمعه اعلام کرد که تاکنون حدود نیم میلیون نفر از مردم سوریه طی سال جاری به منازل خودشان برگشته اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۸    
باشگاه سایپا در حالی اقدام به جذب محمد دانشگر، رضا علیاری، رضا اسدی و آرش رضاوند کرده است که باشگاه نفت مدعی است این نفرات تحت قرارداد این باشگاه بودند و غیر قانونی قراردادشان را فسخ کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۶    
وزارت کشور بحرین مدعی شد 2 شبکه تروریستی را شناسایی و هفت نفر از اعضای آنها را بازداشت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۴    
باشگاه پرسپولیس فردا روز خبرسازی را با توجه به برنامه فشرده ی برانکو ایوانکوویچ پیش رو خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۴    
مهاجم جدید پرسپولیس گفت: در پرسپولیس شرایط خیلی متفاوت است و از همان روز اول متوجه هدف بزرگ و جدیت در کار در تیمم شدم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۰    
پیشکسوت باشگاه استقلال به تمجید از خرید جدید این تیم پرداخت و اعلام کرد که او 20 ثانیه جلوتر از فوتبال است!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۰    
روز چهارشنبه یک نیروگاه هسته ای در آمریکا مورد حمله سایبری قرار گرفت. این حمله بیشتر متوجه بخش تجاری این نیروگاه هسته ای بود و به زیر ساخت های مهم آسیبی وارد نکرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۶    
تیم ملی تکواندوی ایران قهرمان دوره گذشته با شکست سنگینی که در کره جنوبی داشت، عنوان قهرمانی سال 2015 را با سکوی سوم عوض کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۶    
بر اساس آخرین اطلاعات درز کرده، گوشی هوشمند شیائومی Redmi Pro 2 دارای پنل LCD و دوربین دوگانه است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۲    
در بالای کارلتون هیل در ادینبورگ در اسکاتلند بنای یادبود ملی این کشور قرار دارد. اما به جای اینکه منبع غرور و افتخار ملی باشد، مایه شرمساری، رسوایی و حماقت است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۰    
باسوری لال از هند قهرمان روستای خود است و به طور مرتب توسط مسافران کنجکاو مناطق اطراف مورد بازدید قرار می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۶    
پیتزا و بستنی هردو از خوراکی های پرطرفدار هستند، اما به ندرت کسی هردو را با هم می خورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۲    
آیا یک گام به تولید دوباره میکروباس های محبوب فولکس واگن نزدیک شده ایم؟ مدیرعامل شرکت فولکس واگن اخیرا بیان کرده که خودروهای احساسی برای این نام تجاری بسیار مهم هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۸    
به تازگی ماشین های فروش در سراسر فرانسه ظاهر شده اند. این کیوسک ها به جای نوشیدنی های شیرین، داستان های کوتاه ارائه می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۲    
سارا عشق خود به پیداکردن گنج و هنر را با هم ترکیب کرد و دو سال است که بااستفاده از دانه ها و دکمه ها به خلق آثار هنری می پردازد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۴    
از عوامل خطر ایجاد بیماری، به ویژه سرطان، هیچ عاملی همچون استعمال دخانیات اعم از سیگار، قلیان و تریاک نیست که بتواند در ایجاد عارضه دخالت و کمک کند، یعنی خطرناکترین عامل سرطان دخانیات است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۲    
فیلم های اکران شده در سالن های سینما در هفته گذشته بر خلاف روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با اقبال بهتری مواجه شد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۲    
محمدعلی اسلامی ندوشن سال ها پیش ملال پاریس و گزیده ای از گل های بدی شارل بودلر را به فارسی ترجمه کرده بود و به تازگی این ترجمه او در نشر فرهنگ جاوید بازچاپ شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۴    
فردین خلعتبری با فلسفه همنشین است و این مزیت بزرگی است برای موسیقی دانی که یکجانشین نیست و دوست دارد به همه جا سرک بکشد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۶    
منابع محلی اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه با پیروزی در محورهای جاده الرصافه- اثریا ، عناصر گروه تروریستی داعش را از آخرین منطقه محل حضورشان در استان حلب بیرون راندند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۲    
متن اولین گزارش دبیرکل جدید سازمان ملل از بررسی میزان پایبندی ایران به برجام منتشر شد که در آن با توجه به اختلاف بر سر تفسیر بند موشکی این سند، از ایران خواسته شده که برای جلوگیری از تنش ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۰    
یک هیئت منصفه در نیویورک حکم داده که دولت آمریکا می تواند یک ساختمان اداری در منطقه منهتن این شهر را از یک بنیاد غیرانتفاعی که متهم به نقض تحریم های آمریکا علیه ایران است توقیف نماید.