سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۰Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 11 تیر 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 تیر 1396 شفاف 2 تیر 1396 شفاف 3 تیر 1396 شفاف 4 تیر 1396 شفاف 5 تیر 1396 شفاف 6 تیر 1396 شفاف 7 تیر 1396 شفاف 8 تیر 1396 شفاف 9 تیر 1396 شفاف 10 تیر 1396 شفاف 11 تیر 1396 شفاف 12 تیر 1396 شفاف 13 تیر 1396 شفاف 14 تیر 1396 شفاف 15 تیر 1396 شفاف 16 تیر 1396 شفاف 17 تیر 1396 شفاف 18 تیر 1396 شفاف 19 تیر 1396 شفاف 20 تیر 1396 شفاف 21 تیر 1396 شفاف 22 تیر 1396 شفاف 23 تیر 1396 شفاف 24 تیر 1396 شفاف 25 تیر 1396 شفاف 26 تیر 1396 شفاف 27 تیر 1396 شفاف 28 تیر 1396 شفاف 29 تیر 1396 شفاف 30 تیر 1396 شفاف 31 تیر 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۰    
وضعیت ساخت وساز در کشور نشانگر توقف فرآیند سقوط سرمایه گذاری ساختمانی و بازگشت تدریجی سازنده ها به بازار از نیمه سال گذشته است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۶    
محمدرضا سرشار
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۶    
تعریق شدید همیشه به گرمای هوا وابسته نیست. این مشکل شایع می تواند از وضعیت خاص جسمی یا روانی شما نشات بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۲    
دو ابهام در خصوص عدم اصلاح کامل قراردادهای جدید نفتی و عدم تصویب سند محرمانگی قرارداد در شورای عالی امنیت ملی در خصوص امضای قرارداد مجموعه وزارت نفت با شرکت توتال فرانسه وجود دارد که در صورت صحت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۰    
کمتر از دو ماه دیگر به شروع نمایشگاه تجاری خودرو در شهر هانوفر آلمان باقی مانده است. شرکت مرسدس بنز در رقابت با شرکت تسلا موتورز از اولین کامیون الکتریکی خود در نمایشگاه رونمایی خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۴    
دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران به میزبانی شهرکرد در روزهای 20 و 21 تیرماه برگزار خواهد شد. این کنفرانس در ارتباط یا کمبود آب و استفاده صحیح از منابع آب های زیرزمینیاست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۶    
پلیس راهورنیروی انتظامی با تشریح جزئیات قانون جدید بیمه شخص ثالث،اعلام کرد: قانون جدید بیمه شخص ثالث که در 66 ماده تنظیم شده، از 29 خرداد ماه برای همه شرکت های بیمه لازم الاجرا شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۱:۰۸    
خیابان به زندگی امروز ما چنان چسبیده که بدون آن نظم و روال زندگی بر هم می خورد. برای این که بتوانیم به نقش خیابان در زندگی روزمره بیشتر پی ببریم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۲    
دست دادن شکل تکامل یافته ای از ارتباطات غیرکلامی است که طی سالیان سال به نمادی جهانی در ارتباطات بدل شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۶    
بدون شک در ایران هندوانه مربعی شکل ندیده اید اما احتمالا در دنیای مجازی تصاویر آن ها را مشاهده کرده اید و می دانید که در کشور ژاپن پرورش داده می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۸    
سپند امیرسلیمانی با انتشار عکسی از سریال پاورچین ، یادی از خاطرات گذشته خود کرد و نوشت: آنقدر حضور توی این کار برام جذابه که هیچ وقت برام کهنه نمیشه.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۲    
پژمان بازغی اخیرا مصاحبه ای در تلویزیون داشت که به دلیل حاشیه های زیاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای به مدیران باشگاه ها خواهان همکاری در زمینه حضور بازیکنان تیم امید در دومین اردوی این تیم شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۶    
اگر قرار باشد تمام محصولاتی که به خاطر مصارف نظامی تولید شده اند را از مغازه خارج کنم، سوپرمارکت قطعا نیمه خالی خواهد شد!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۰    
فیلم ها یا بازی های علمی-تخیلی، کاری کرده اند که سطح انتظارات مان از دنیای اطراف و تکنولوژی، بیشتر از واقعیت باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۰    
آدم هایی هستند که برخی تجربه های عجیب و تلخ را از سر گذرانده اند، با این حال همچنان به زندگی ادامه می دهند و به روزهای پیش رو مطمئن هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۴    
"آملیا ارهارت" خلبان امریکایی نخستین زنی است که پرواز تک نفره در عرض اقیانوس اطلس انجام داده و از سوی رئیس جمهور امریکا تقدیر شده است؛ اما زندگی او پایان نامعلومی داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۲    
نخست وزیر کانادا و همسرش به همراه پسر خردسالشان "هادرین " در مراسم جشن سالگرد استقلال کانادا در پارلمان کانادا – اوتاوا ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۴    
تیم محققان دانشگاه راکفلر آمریکا به سرپرستی علی پاشا وزیری موفق شدند الگوریتمی را برای ثبت فعالیت نورون های مغز تهیه کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۲    
محققان دریافتند قرارگیری در معرض سرب در سال های پیش دبستان به شکل چشمگیری موجب افزایش احتمال تعلیق کودکان از تحصیل یا زندانی شدن در طول دوره تحصیل می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۰    
عصبانیت و خشم یک عکس العمل کاملا طبیعی یک انسان سالم است اما اگر کنترل نشود می تواند منجر به ایجاد مشکلات اساسی و جدی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۴۶    
برای پیشگیری از گرمازدگی مصرف مایعات توصیه می شود. افرادی که در خانه هستند روزانه 8 تا 10 لیوان مایعات و کسانی که بیرون از منزل تردد دارند، روزانه 10 تا 12 لیوان مایعات مصرف کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۳۲    
مطالعه اخیر محققان نشان می دهد بیماری پارکینسون از روده آغاز شده و از طریق عصب واگ در مغز پخش می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۳۰    
اشخاص با شنیدن موسیقی غم انگیز و تماشای فیلم های ترسناک درگیر دو حس غم و امنیت می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۲۲    
کارگروه خدمات پیشگیرانه ایالات متحده ( USPSTF ) می گوید که مضرات استفاده از هورمون تراپی برای جلوگیری از مسائل مزمن سلامت، مثل بیماری قلبی و کاهش تراکم استخوان، در زنان یائسه بیشتر از فواید آن است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۴    
در شب هایی که تلویزیون غافلگیری تمام عیار نداشت، هشت چهره و برنامه در ماه مبارک رمضان موفق تر عمل کردند و نمره قبولی می گیرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۲    
حقیقت این است که کاهش وزن نیازمند این است که از آنچه در طول روز می سوزانید کمتر کالری دریافت کنید و این فرآیند در بعضی مواقع باعث احساس گرسنگی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۶    
در بارداری دو قلویی تغذیه و نقش غذاهایی که مصرف می کنیم خیلی بیشتر از قبل است چون باید کالری دو برابر مصرف شود و ملاحضات در مورد خوردن نوع غذاها بیشتر می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۰    
ایمپلنت دندان نوعی پایه از جنس فلز تیتانیوم سازگار با سلول های بدن است که به عنوان جایگزین ریشه دندان، داخل استخوان فک قرار داده می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۰    
دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: فضای کسب و کار با کمبود مقررات روبرو نیست، بلکه از تعدد آن نیز رنج می برد و این امر مانع بهبود فضای کسب و کار شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۶    
هنرمند خیابانی اسپانیایی که با نام بلین شناخته می شود پرتره های فوق واقعی در ترکیب با کوبیسم ایجاد می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۰۶    
گرمای هوا از جمله مسائلی است که نمی توان به راحتی آن را تحمل کرد. حتی اگر انسان صبوری هم باشید، دمای زیاد هوا می تواند شما را عصبی و کلافه کرده و باعث شود کنترل رفتار خود را از دست بدهید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۰۴    
فرماندار بندرعباس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 12 تیر ماه سال 1367 ، گفت: جنایت امریکا در این روز که طی آن 290 نفر از هموطنان عزیز و بی گناه ایرانی به شهادت رسیدند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۰۰    
مهمانان تنها غذاهایی می توانند بخورند که از موادی تشکیل شده باشد که در دسترس شکارچیان عصرحجر یا پائولیتیک بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۵۴    
مدیریت یک تالار مشهور قصد داشت اقدام عجیبی انجام دهد اما در اقدام خود ناکام ماند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۸    
بلاتکلیفی بزرگترین طرح آبزی پروری خاورمیانه، 13 هزار میلیارد تومان چکِ مبادله ایِ برگشت خورده در یک ماه و بازنگری در ماموریت های صندوق توسعه ملی از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۴    
درباره سریال خاطرات خون آشام که مجموعه ای از بازیگرهای خوش قیافه را در خود جمع کرده و تلاش دارد سریالی رومانتیک – ترسناک باشد؛ البته در مورد موفقیتش نظرات متفاوتی وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۰    
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش با اعلام افزایش 34 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی از بندر کیش در سه ماه نخست سال 96 ، گفت : بیش از یک هزار و 127 تن از این نوع کالا در این مدت به خارج از کشور صادر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۴    
روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد از فردا به منظور بهسازی و تأمین امنیت تردد در ترمینال فرودگاه با تغییراتی همراه است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی دولت دهم نسبت به اظهارات وزیر راه فعلی درباره خرید هواپیما واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۴    
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که جلسه امروز این کمیسیون با حضور روسای سه فراکسیون مجلس برای رسیدن به اجماعی برای کمک به حل مشکلات موجود در حوزه مسائل اجتماعی برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۲    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: توسعه بازار سرمایه به فرهنگ سازی و افزایش سطح آگاهی جامعه نیاز دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۴    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 36 الی 37 هزار تومان به مغازه دار و 41 تا 42 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۲    
علم پزشکی امروزه به سطحی رسیده که با شنیدن برخی اخبار مربوط به آن نمی توانیم بین واقعیت و تخیل مرزی قائل شویم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۸    
با توجه اخبار منتشر شده از وزارت ارشاد قرار است دو سرویس بلاگ اسپات و یوتیوب در دانشگاه ها رفع فیلتر شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۴    
داعش که برای تامین مالی هزینه های هنگفتش، به قاچاق آثار باستانی شهره شده، 360 اثر باستانی را در نینوی تخریب کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۰    
رسانه های انگلیس از وقوع آتش سوزی وسیع به مدت دو ساعت گذشته در شرق این کشور خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۶    
رسانه ها از آتش سوزی گسترده در اردوگاه آوارگان سوری در البقاع لبنان خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۲    
سفارت ترکیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور برای حضور در نشست گروه 20 و حضور در آلمان نیازی به مجوز برلین ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۶    
گروه های کاری آذربایجان، ایران، قزاقستان، روسیه و ترکمنستان سال ها است روی توافق مواضع 5 کشور همسایه خزر و رژیم حقوقی آن کار می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۲    
دفتر پادشاهی اردن اعلام کرد که عبدالله دوم شاه اردن با شماری از مقامات ارشد آمریکا دیدار و درباره تحولات منطقه خاورمیانه گفت وگو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۰    
گروه تروریستی تکفیری داعش مدعی سرنگونی بالگرد ارتش سوریه در غرب دیرالزور شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۶    
نیروهای یمنی خودروی زرهی متعلق به نظامیان متجاوز اماراتی را در تعز منهدم کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۲    
پایانه F2 فرودگاه بین المللی شارل دوگل پاریس از بیم وجود تهدید امنیتی و حمله تروریستی احتمالی تخلیه شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۳۴    
وزیر دفاع عراق ضمن عذرخواهی از استفاده اصطلاح اسیر جنگی درباره عناصر دستگیر شده داعش، گفت که مقصود دیگری از این حرف داشته که از آن سوء برداشت شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۲    
یک روزنامه کویتی از طرح 5 ماده ای جدید عربستان، امارات، بحرین و مصر برای حل بحران قطر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۲    
"آقای منتظری گفتند وضع زندان ها بدتر شده و 300 تا فک شکسته شده، به ایشان گفتم اصلا 300 تا نه، شما اگر توانستید یک نفر را اثبات کنید که فکش شکسته است... ."
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: 50 درصد از دارایی بانک ها منجمد شده و امکان گردش در اقتصاد را ندارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۶    
لزوم توجه به اهمیت نقش معدن و صنایع معدنی وقتی بیشتر شد که مقام معظم رهبری در شعار سنوات اخیر مکررا کلید موفقیت و تعالی کشور را توجه به بخش صنعت، تولید و اشتغال معرفی کرده اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۲    
رئیس ائتلاف ملی عراق گفت: داعش دیگر نقطه امنی در منطقه ندارد و هر کجا را که اشغال کرده رزمندگان اسلام آن را بازپس گیری کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر بهداشت تاکید کرد که با انتخاب مجدد دکتر روحانی از سوی مردم، طرح تحول نظام سلامت در دولت دوازدهم با نقص کمتر و قوت بیشتری دنبال می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۶    
مریم رحمانی و نجمه کمالی در جایگاه نخست رقابت های دوبل بدمینتون بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا ایستادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۲    
رئیس تلویزیون طلوع افغانستان گفت: برخی از گروه های شبه نظامی مستقر در افغانستان چشم به کشورهای آسیای مرکزی دوخته اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۲    
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد قطعی خود را برای لژیونر شدن مهدی طارمی به این بازیکن اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۸    
مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال 96 از هم اکنون خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۸    
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با شکست تیم قزاقستان در فینال رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا - اقیانوسیه عنوان قهرمانی را بدست آورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۶    
با آزادسازی منطقه مکاوی در موصل و باقی ماندن تنها 100 تکفیری در این شهر، گفته می شود که امروز، ارتش عراق، آزادی این شهر را اعلام خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۴    
هواداران منچسترسیتی در شبکه های مجازی 7 ساله شدن حضور ستاره با سابقه آفریقایی خود را تبریک گفتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۲    
یک عضو کابینه رژیم صهیونیستی می گوید که ایجاد محور قاره ای ایران از خلیج فارس تا دریای مدیترانه برای این رژیم، خطرناک است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۰    
یک نشریه آلمانی نوشت که شورای امنیت ملی این کشور به فروش زیردریایی های هسته ای رای موافق داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به اظهارات رضا افتخاری از او خواست که زمان عکس گرفتن در باشگاه استقلال به جام های پشت سرش خوب نگاه کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۸    
رئیس مرکز پزشکی حج هلال احمر به جزئیات جایگزین کردن افراد دیگری به جای زائران بیماریی که استطاعت جسمی آنان برای اعزام به حج تایید نمی شود، پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۴    
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: قبل از پایان سال 95 اصلاحاتی در آیین نامه انتخابات روسای فدراسیون ها انجام شد و فیلتر رسیدن به ریاست را کمی تخصصی تر کردیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۴    
کارشناس خبره صهیونیست در امور خاورمیانه اعلام کرد: انتظار می رود رئیس جمهوری سوریه به زودی پیروزی خود را اعلام کند تا بدین وسیله ایران بزرگترین برنده جنگ سوریه و عربستان بزرگترین بازنده آن باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۲    
تکفیری های داعش، خطیب جمعه خود را در تلعفر که از احتمال مرگ خلیفه خودخوانده این گروه تروریستی سخن گفته بود، اعدام کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۰    
عدم انتخاب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دقیقا برخلاف باشگاه استقلال سوالات زیادی را در ذهن به وجود آورده و مشخص نیست پاسخ صریح و شفافی از مسئولان ارشد وزارت ورزش در این خصوص داده خواهد شد یا نه.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۸    
تورم منطقه یورو در ماه ژوئن به علت افزایش بسیار کم قیمت های انرژی کاهش یافت اما مقدار این کاهش کم تر از آن چیزی بود که بازارها انتظار داشتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۶    
تیم ملی والیبال ایران درحالی به کار خود در لیگ جهانی پایان داد که پس از این رویداد شائبه های زیادی در مورد نحوه انتخاب بازیکنان و دخالت افراد دیگر مطرح شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۸    
یکی از نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستی که متهم به انتقال تلفن های همراه برای اسرای فلسطینی است و به دو سال حبس محکوم شده، از امروز وارد زندان شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۸    
یکی از فرماندهان نظامی گروههای مسلح در ادلب سوریه گفت که هیچ مشکلی با حضور نظامی ترکیه در ادلب ندارد مشروط به اینکه در امور معارضان دخالت نکند اما در هر صورت انقلاب سوریه تمام شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۴    
هیأت سازمان ملل در عراق، در بیانیه ای، شمار قربانیان تروریسم و خشونت در عراق در ماه ژوئن امسال (2017) را 415 کشته و 300 زخمی اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۴    
پایگاه خبری صهیونیستی 'دبکافایل' به نقل از رسانه های آمریکایی نوشت که 'نیکی هیلی' نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد جایگزین 'رکس تیلرسون' وزیر امور خارجه آمریکا می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۸    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از کاهش تعرفه 50 درصدی خدمات دانشگاه های کشور در بستر شبکه ملی اطلاعات نسبت به آنچه در سطح جامعه ارائه می شود برای دانشگاهیان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۴    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 104 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد. شاخص 100 مرز هوای ناسالم شناخته می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: 26 درصد تصادفات یعنی معادل بیش از سه هزار فقره در سه ماه اول امسال از ساعت 16 تا 20 رخ داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۴    
درشرایطی که هرمزگان به واسطه موقعیت ویژه، شاهراه و قطب تجارت ایران لقب گرفته و مسیر ارتباط ایران با اقتصاد جهانی است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۲    
گروه تروریستی القاعده در مالی یک قطعه فیلم از 6 تبعه خارجی که توسط این گروه گروگان گرفته شده اند، منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: توان بومی موشکی ایران مطابق با نیاز خود برای ایجاد قدرت بازدارندگی سال هاست که در عرصه افزایش دقت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۶    
کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا برای دومین بار بعد از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید این کشور، به نزدیکی جزایر تحت مالکیت چین در دریای چین جنوبی نزدیک شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۲    
نماینده عربستان در سازمان ملل اعلام کرد که قطر پناهگاه اول تروریست ها است و 20 سال است که از گروه های تروریستی حمایت می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۰    
یک منبع پزشکی در شهر بنغازی از کشته شدن 44 نفر از نیروهای خلیفه حفتر در نبرد بین این نیروها با دیگر گروه های مسلح خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۴    
حماس از پیشرفت های مثبت در روابطش با مصر خبر داد و آن را نتیجه درک متقابل دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۲    
فرماندار منطقه پادوکاله فرانسه از بروز درگیری و زد و خورد میان صد مهاجر آفریقایی در منطقه صنعتی شهر کاله خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۶    
آلمان هفته آینده در شرایطی میزبان نشست گروه 20 است که هزاران نیروی پلیس تامین امنیت این نشست را بر عهده گرفته اند و وزیر کشور هم درباره برگزاری هر گونه تظاهرات توام با خشونت هشدار داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۹    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تعهدات سنگین مالی ایران در قرارداد خرید هواپیما جزئیات و کم و کیف این قرارداد با وجود پیگیری های انجام شده به اطلاع نمایندگان نرسیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۲    
تعداد امضاهای طرح سؤال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس درباره نابسامانی وضعیت سپرده های مردم در مؤسسات مالی و اعتباری به 110 رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه گاهی در کشور می بینیم که تیراندازی نسبت به دوستان انجام می شود، خطایی استراتژیک است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۴    
با پیشروی نیروهای عراقی در بخش قدیمی شهر موصل، بمب های گازی، تجهیزات مربوط به ساخت بمب های متحرک و پهپاد از کارگاه های داعش کشف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۴    
طرح دو فوریتی مقابله با تحریم های جدید آمریکا در صحن مجلس درحال امضای نمایندگان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۶    
سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل در بیانیه ای از افزایش تعداد قربانیان وبا در یمن به 1500 نفر خبر داد.
  • ۱