شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 19 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۲    
ملانیا ترامپ بانوی اول ایالات متحده اینستاگرامش را با تصاویر بازدیدش از باغ وحش پکن و دیدارش با پاندای معروف چین به نام گوگو به روز کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۶    
بهیه حریری قصد دارد به نیابت از خانواده ناگفته ها برادرزاده اش سعد حریری در یک نشست خبری افشا کند، این کار ممکن است بهای سنگینی به دنبال داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۰    
اگر می خواهید بدانید که کم خونی دارید یا خیر با ما همراه باشید. اگر علائم زیر را دارید شما دچار کم خونی شده اید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۰    
مایکل فلین با اتهام تماس مخفی با ترکیه برای بازگرداندن گولن مواجه است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۸    
روزنامه ینی شفق در گزارشی به نقش پر رنگ 'جرد کوشنر' داماد ترامپ در حوادث اخیر منطقه ای اشاره کرد و نوشت: نام او پشت پرده بحران های اخیر خاورمیانه زیر هر سنگی یافت می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۴    
نمایندگان شمار زیادی از کشورها با قدردانی از تلاش های آژانس انرژی اتمی، حمایت صریح خود را از برجام اعلام کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به ریاست مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مجمع عمومی سازمان ملل باز هم با تاکید بر اینکه ایران به تمام تعهداتش ذیل برجام عمل می کند گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۶    
نخست وزیر عراق، موفقیت این کشور در تأمین امنیت مراسم اربعین سالار شهیدان (ع) را برگی دیگر از موفقیت نیروهای این کشور در کنار جنگ با تروریسم دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۲    
رئیس مرکز رصد و پایش وعده های مسئولان با اعلام آغاز به کار این مرکز گفت: امروز برخی از کارگزاران، با مردم صادق نیستند و سعی دارند با آمارها، ارقام دروغ و مانورهای تبلیغاتی آنها را سرگرم کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۴    
مقامات شهر حیدرآباد در جنوب هند که اواخر ماه نوامبر میزبان یک اجلاس با شرکت ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا خواهد بود، گدایی در این شهر را ممنوع اعلام کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۲    
چراغ های جلو یکی از مهم ترین عناصر در زیبایی و ایمنی خودروها است و گاهی ممکن است با گذشت زمان کدر و زرد رنگ شوند که این امر زیبایی خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۸    
دوشنبه 6 آذر مصادف با 8 ربیع الاول به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت حضرت مهدی ، تعطیل رسمی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۶    
چشم های افرادی که ایام اربعین، با پای پیاده از مسیرهای مختلف به سمت کربلا حرکت می کنند، همگی حیرت زده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۴    
از روز شنبه گذشته لبنان وارد یک بحران سیاسی شد و این کشور در برابر یک مرحله جدید و مهم قرار گرفت و خطرات این مرحله وابسته به رفتار لبنانی ها بوده و تهدیدات و سخنانی را از اینجا و آنجا می شنویم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۶    
وزیر خارجه آمریکا حمایت واشنگتن از استقلال و تمامیت حکومت لبنان را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۴    
رئیس جمهوری ترکیه طی سخنانی با انتقادی تند و کم سابقه علیه مقام های سعودی، از به کار بردن واژه اسلام میانه رو توسط آنها انتقاد کرده و گفت این اصطلاح ساخته و پرداخته غربی هاست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۲    
وزیر خارجه آمریکا روز جمعه از بازداشت های اخیر شاهزاده ها و تاجران ارشد در عربستان سعودی ابراز نگرانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۰    
وزیر اطلاعات اظهار کرد: خوشبختانه مراسم اربعین حسینی با امنیت خوبی برگزار شده است و تا این لحظه هیچ اتفاق امنیتی نیفتاده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نیاز است به برخی رهبران جوان منطقه پیام هایی در سطح بین المللی ارسال شود که بدون آشنایی با واقعیات منطقه دارند منطقه را به سمت بسیار بدی سوق می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۶    
سفیر آلمان در ایران با اشاره به بازدید خود از پروژه آزاد راه تهران- شمال، در این خصوص نوشت: 180 تونل، 95 پل، در دل کوه البرز، این بزرگترین پروژه زیرساختی در ایران است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۶    
وزیر امور خارجه آمریکا امروز جمعه گفت می تواند در نظر بگیرد که آمریکا و کره شمالی در آینده بر سر برگزاری مذاکرات مقدماتی به عنوان پیش درآمدی برای یک مذاکرات رسمی توافق کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۲    
شفاف نوشت: یک مقام دولت آلمان امروز (جمعه) گفت: ما هیچ مدرکی نداریم که نشان دهد الحریری در ریاض بازداشت است و گمان می کنیم که خودش تصمیم می گیرد کجا برود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن با انتشار بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به اظهارات معاون وزیر خارجه این کشور اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۸    
وزیر امور خارجه کشورمان و هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا عصر روز جمعه در حاشیه کنفرانس بین المللی امنیت و توسعه پایدار در آسیای مرکزی در سمرقند دیدار کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۶    
رئیس جمهور فیلیپین در جمع گروهی از اتباع این کشور در ویتنام گفت زمانی که نوجوان بوده یک نفر را کشته است!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۴    
همزمان با تهدیدهای آمریکا علیه ایران، اروپایی ها دوباره خرید نفت از ایران را کاهش دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۲    
دفتر رسانه ای وابسته به سعد حریری اعلام کرد، وی امروز جمعه در خانه اش در شهر ریاض با سفرای روسیه و ایتالیا دیدار کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۸    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: بیان مواضعی از سوی اروپا مبنی بر مذاکره بر سر برنامه موشکی ایران موجبتضعیف برجام می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۸    
بنابر اعلام منابع امنیتی اسرائیلی، موضوع استفعای سعد حریری و اعلام آن از عربستان نقشه از پیش طراحی شده سعودی بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۲    
همسر رییس جمهور آمریکا پس از حضور در باغ وحش پکن به تماشای دیوار چین رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۰    
یک رژیم سالم، یک رژیم رنگی است، برنامه غذایی رنگارنگ که هر کدام از این رنگ ها نشان دهنده ویتامین، ماده یا آنتی اکسیدان خاصی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۴۴    
اگر شما جزو افرادی هستید که پس از گرفتن رژیم لاغری مجددا دچار افزایش وزن شده اید، بهتر است از امروز راهکار های پیشنهادی ما را انجام دهید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۴۰    
چربی های شکمی تنها عامل نگران کننده ظاهری نیست بلکه فاکتور خطرزای مهمی در بروز مشکلات جسمی همچون دیابت و بیماری های قلبی-عروقی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۶    
'امانوئل ماکرون ' رئیس جمهوری فرانسه تاکید کرد که مواضع سعودی در باره ایران بسیار تند است و با نظر ما همسان نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۴    
منابع خبری وابسته به نیروهای مقاومت از زنده بودن ابوبکر بغدادی سرکرده اصلی داعش در سوریه خبر میدهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۴    
به گزارش شفاف ، آیت الله احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به استعفای سعد حریری از نخست وزیری لبنان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور ازبکستان دیدار و گفت وگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۰    
رسانه های ترکیه از بازداشت دست کم 82 تروریست داعشی در شهر استانبول خبر دادند که قصد داشتند برای کمک به گروه داعش وارد خاک سوریه شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۸    
یک مقام مسئول، از طراحی طرحی در حوزه مسکن خبر داد که بر مبنای آن، فرد متراژ مشخصی از مسکن را خریداری کرده و مابه التفاوت کیفیت آن از جمله طبقه و نور در زمان تحویل بپردازد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۶    
معاون سیاسی وزیر کشور از موافقت این وزارتخانه با افزایش 40 نفری تعداد نماینده های مجلس شورای اسلامی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۴    
برخی منابع در فضای مجازی از احتمال برکناری شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز از آنچه هیئت یا شورای بیعت آل سعود خوانده می شود، در آینده نزدیک خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد این اتحادیه مصمم است توافق هسته ای ایران را حفظ کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۰    
حجت الاسلام ذوالنور اعلام کرد که اگر آمریکایی ها "کاتسا" را به اجرایی کنند، مجلس دولت را موظف به بازنگری در "NPT" می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین شاخص های کلی بودجه سال 1397 در هیات دولت خبر داد و گفت: باید دهک های پایین از یارانه بیشتری برخوردار شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۶    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با نیکی هیلی دیدار کرد و او را در جریان نظارت های این سازمان بر برنامه هسته ای ایران قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۰    
اشتباه هات مختلف در برنامه ورزش ممکن است باعث شود که ورزش تاثیرگذاری نداشته باشد و افراد بدین شکل انگیز خود را برای ورزش کردن از دست بدهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۸    
افراد مبتلا به دیابت باید برای کنترل بیماری شان رژیم غذایی مناسبی داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۴    
اظهارات مجتبی فرح بخش وکیل قاتل ستایش را درباره این پرونده جنجالی مشاهده نمایید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۰    
اینکه عربستان سعودی و سپس چند کشور دیگر عربی از اتباع خود می خواهند خاک لبنان را ترک کنند، از تکاپوی خطرناک سعودی علیه لبنان حکایت دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۶    
رانندگی بچه 4 ساله چینی جنجال برانگیز شد،انتشار تصاویر رانندگی این کودک در بزرگراهی در چین موجب اعتراض شدید کاربران شبکه های مجازی در این کشور شد.